OK, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:05 schreef De_Nuance het volgende:
Tevens is de lijsttrekker van de CHP een aleviet uit Tunceli. Maar ook met de vorige lijstrekker scoorde men daar hoog.
Maar het is geen etnische religieuze scheideingslijn Ofzo, genoeg soennieten die CHP stemmen en vice versa.quote:
Ja vind ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef zarGon het volgende:
De uitslagen komen sneller binnen dan ik had verwacht.
onzin. Die linkse democraten wonnen in 1999 de verkiezingen waarna Turkije bankroet ging.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef Boldface het volgende:
Even die stemwijzer gedaan. Ik kwam bij de Linkse Democraten uit, maar daar stemt haast niemand op, zie ik. Geeft te denken over wat voor een conservatief land het is.
Moet deze uitslag worden uitgelegd als een vergroting van de afstand tot de EU?
Er is een fanboy gearriveerdquote:
Atheïsten en branden?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het zooo leuk om de CHP atheisten te zien branden
AKP
Dus?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja, waarvan de fractie voorzitter Armeense roots heeft
figuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Dutchnative het volgende:
A
[..]
Atheïsten en branden?
Wat heb ik gemist?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef Nederturk het volgende:
[..]
figuurlijk
Branden van binnen, omdat Erdogan weer heerst
Je zet echt een heel goed beeld neer hier van de AKP.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Hahaha ik vind het zooo leuk om de CHP atheisten te zien branden
AKP
Goh, dat dat nou een reden zou zijn om er niet op te stemmenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Als jij zo naief bent om een persoon met Armeense roots te vertrouwen is dat jou probleem, maar de meerderheid van Turkije doet dat niet!quote:
Zou jij op een Moslim stemmen als die jouw denkbeeld steunt?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Goh, dat dat nou een reden zou zijn om er niet op te stemmen
Jij vind waarschijnlijk de Marokkaanse roots van Aboutaleb ook een goede reden om hem burgemeesterschap te ontzeggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Als je weet dat Armeense mensen de Turken willen wurgen is dat niet betrouwbaar neequote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Goh, dat dat nou een reden zou zijn om er niet op te stemmen
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Als jij zo naief bent om een persoon met Armeense roots te vertrouwen is dat jou probleem, maar de meerderheid van Turkije doet dat niet!
quote:Iemand die 50% van Turkije uitmaakt voor ''hersenloos'' als premier? Man denk eens na. AKP is de enige partij die de problemen met Koerden definitief kan oplossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |