Mooi anders kom ik hem wel bij jou ophalenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier staat er altijd wel eentje.
Verder: sja, een beetje grote slijter zou ik gewoon in Emmen proberen erover aan te spreken of hij het heeft/kan bestellen. Ergens bij Boven-Leeuwen schijnt ook een slijter te zijn die het kan bestellen dus dan zou je zeggen dat dat in Emmen ook moet lukken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Nu ben ik een pauper. Maar wel een gelukkige pauper.
kun je dan betalen in natura?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders kom ik hem wel bij jou ophalen
Nou ja, als je nog een keer naar Purm gaat kan je wel omrijden ja. Anders wordt het wel een érg duur flesje. (kost trouwens 2,20 bij de slijter hier, mocht dat interessante info zijn).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders kom ik hem wel bij jou ophalen
Wasmand? Voor de vuile was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
niet handig, de geleende wasmand terugbrengen voor je er zelf één hebt
*vouwkratje pakt*
Ik ben decadent, ik heb Apple.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook. Nu ben ik een pauper. Maar wel een gelukkige pauper.
Nee.quote:
Ik ga volgende week naar Purmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, als je nog een keer naar Purm gaat kan je wel omrijden ja. Anders wordt het wel een érg duur flesje. (kost trouwens 2,20 bij de slijter hier, mocht dat interessante info zijn).
Ik heb nooit een wasmand gehad.. altijd geimproviseerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
niet handig, de geleende wasmand terugbrengen voor je er zelf één hebt
*vouwkratje pakt*
Leven van zonlichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Als ik geld had, kwam ik naar Malta.
Oh jeej.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben decadent, ik heb Apple.
@Huppel, moet eigenlijk een nieuwe Fokke & Sukke dus.
Ik hier wel 2 appels op mijn bureau liggen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben decadent, ik heb Apple.
@Huppel, moet eigenlijk een nieuwe Fokke & Sukke dus.
Ik drie peren. Top that!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hier wel 2 appels op mijn bureau liggen!
Nee. Ik zei toch al dat ik een pauper was? Pest mij niet zo!quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
In het kader van KindNietVerwaarlozen: ik ga voetballen, daag!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
In het kader van KindNietVerwaarlozen: ik ga voetballen, daag!
Vraag het dan niet of het mag als je het al gelijk doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik hier even een compliment naar Philips dumpen?
Via de mail wat heen en weer gemaild, speakertjes in Frankrijk gekocht, maar helaas defect.
Nu mag ik het product milieu vriendelijk deponeren (dat moest van de man). En wordt er een nieuw product naar me toe gestuurdterwijl ik het in frankrijk gekocht heb, 0,0 moeilijk doen. Top!
voor schone was van machine naar droogrekquote:
't vouwkratje bevalt me ook wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit een wasmand gehad.. altijd geimproviseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |