Speel dat nog regelmatig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:53 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha Nice!
Die spellen van toen moet je nu nog eens spelen.. Das echt leuk man..
Duckhunt!!
Lichtblauw is Punk IPA, donkerblauw is 77 Lager, paars is Riptide!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit
Die linkse he... dat is toch die met die rare namen? Heb je ook in blauw en paars?
(Ja sorry, weet de naam niet he.... wel de kleuren natuurlijk)
Inderdaad. Helemaal niet erg als iemand een uur te laat was. Ik zat wel chill op het terras met een biertjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar nu is het dan paniek. Toen kon je gewoon op het terras gaan zitten en wachten.
Is hij ook nog iets te jong voor hequote:
Tot je een ons woog want je kon elkaar niet bereiken en er was een misverstandje of iets tussen gekomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar nu is het dan paniek. Toen kon je gewoon op het terras gaan zitten en wachten.
Ja goed bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind!!![]()
![]()
![]()
Mama als het goed is mag je een krantenwijk als je 13 bent. Help jij mij dit weekend even met een krantenwijk vinden.
Goed bezig die koter
Welnee. Hij kan kranten in een brievenbus duwen, volkomen geschikt dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij ook nog iets te jong voor he
Zo'n bak achter zn driewieler en gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Welnee. Hij kan kranten in een brievenbus duwen, volkomen geschikt dus.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Welnee. Hij kan kranten in een brievenbus duwen, volkomen geschikt dus.
In China naaien ze op die leeftijd al voetballen in elkaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij ook nog iets te jong voor he
Hehe.. Hallo? Halloo-hooo..? Ik zie je al staan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef JoeBravo het volgende:
de zoemer van de school hierachter is irritant: dacht beide keren dat het de deurbel was
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe.. Hallo? Halloo-hooo..? Ik zie je al staan.
Aan de ene kant wil ik ook liever dat hij even wacht tot hij met de brugklas is begonnen. Ik vind het toch belangrijker dat hij zijn havo gaat afmaken dan die krantenwijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed bezig.
Tegenwoordig hoor je veel dat de kinderen geen tijd hebben voor een bijbaantje vanwege school.
Dank, dank, maar dát was niet mijn stylo. Ik nam de biertjes mee, en iemand anders de whiskies. Maar dat is me zeker wel bevallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LaphroaigTalisker.
I like your style.
Dat was het ook wel, maar wel echt mokerslagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zozo dat ziet er lekker uit.. (ookal is de foto niet voor mij bedoeld)
O dan is het de overige tekst die op het flesje staatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lichtblauw is Punk IPA, donkerblauw is 77 Lager, paars is Riptide!
Dus als dat rare namen zijn . . .
Dat ben ik ook gaan doen. Had ik een dikke computer, luxe TV, spelcomputers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Royco1 het volgende:
Was ook echt een standaard antwoord van mijn vader als ik kwam zeuren om iets.
Ga maar werken dan kun je het zelf kopen.
Die kun je niet bij de AH kopen . . .quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan is het de overige tekst die op het flesje staat
Volgens mij hebben die bij de AH Nederlandse namen.....
Waar kan ik 77 lager vinden denk je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die kun je niet bij de AH kopen . . .
Er staat wel hele leuke tekst altijd op het flesje.
Oh, toch wel Flying Dog, dat dacht ik al, ik kon alleen niet goed zien welke het was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Men ziene, vlnr:
- BrewDog 5 A.M. Saint, lekker fruitig en hoppig om in te komen;
- Flying Dog Snake Dog, een IPA om de bitterheid even op te warmen;
- Flying Dog Gonzo Imperial Porter "Wild Dog". Dat laatste betekent dat het een speciale oplage is, in whisk(e)yvaten gerijpt.
- Bat Out Of Hell, Oak Aged edition;
- Emelisse Russian Imperial Stout "Laphroaig Cask Aged". Wat een killer;
- Mc Illroy
- Laphroaig 10 YO
- Talisker 10 YO.
We zijn eerst met de drie whiskies begonnen in oplopende sterkte (zoals beschreven dus) en daarna alle biertjes gedaan. En daarna nog een keertje die Laphroaig.
Hier staat er altijd wel eentje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar kan ik 77 lager vinden denk je?
Ik ook. Nu ben ik een pauper. Maar wel een gelukkige pauper.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ben ik ook gaan doen. Had ik een dikke computer, luxe TV, spelcomputers.
Ik was echt loaded als tiener, werkte ook heel veel. Nu leef ik aan de onderkant van de samenleving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |