abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97983135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant?
dat tekent je reacties, net als mijn opvatting, dat je niet alles zelf in de hand hebt, terug te zien is in mijn reacties. en de reacties zijn nogal relevant voor een topic. :7

let's agree to disagree. ~:)
pi_97983278
ik geef aan mijn toekomstige werkgever

Mijn onverdeelde aandacht voor zover mijn psyche dat toelaat.
Mijn tomeloze inzet
Mijn betrokkenheid
Mijn creativiteit
Mijn enthousiasme en positiviteit

maar daar ook bij zomaar gratis en voor niets

Mijn hak op de tak springen
Mijn zenuwachtige hyper gedoe als ik ergens bang of onzeker voor ben.
Zowiezo mn hypergedrag :)
Mijn niet registrerende brein onder hoogspanning

kan ongewtijfeld nog meer bedenken hoor maar het ontbreekt me nu even aan tijd
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:21:26 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97983458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef missyB het volgende:
ik geef aan mijn toekomstige werkgever

Mijn onverdeelde aandacht voor zover mijn psyche dat toelaat.
Mijn tomeloze inzet
Mijn betrokkenheid
Mijn creativiteit
Mijn enthousiasme en positiviteit

maar daar ook bij zomaar gratis en voor niets

Mijn hak op de tak springen
Mijn zenuwachtige hyper gedoe als ik ergens bang of onzeker voor ben.
Zowiezo mn hypergedrag :)
Mijn niet registrerende brein onder hoogspanning

kan ongewtijfeld nog meer bedenken hoor maar het ontbreekt me nu even aan tijd
jij moet postbezorger worden :). dan heeft niemand last van je gedrag :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_97983586
Dan had je even iets eerder moeten lezen, de post kon mij dus niet aan een baan helpen.
Ik werd telefonisch afgewezen eerder deze week.
Men zou geen vacatures hebben terwijl ik er 4 kon vinden in deze buurt.

en ik dacht nog wel kom ik doe ze alle 4 :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:26:35 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97983660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:24 schreef missyB het volgende:
Dan had je even iets eerder moeten lezen, de post kon mij dus niet aan een baan helpen.
Ik werd telefonisch afgewezen eerder deze week.
Men zou geen vacatures hebben terwijl ik er 4 kon vinden in deze buurt.

en ik dacht nog wel kom ik doe ze alle 4 :)
Wat was de afwijsreden? Geen vacatures? Nouja, die komen vanzelf wel weer :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 15:33:46 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97983996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef dawg het volgende:

[..]

dat tekent je reacties, net als mijn opvatting, dat je niet alles zelf in de hand hebt, terug te zien is in mijn reacties. en de reacties zijn nogal relevant voor een topic. :7

let's agree to disagree. ~:)
Oh daar agree ik wel mee hoor :) Ik vind het prima dat we het niet eens zijn, maar dan kan ik tegelijkertijd nog wel dingen niet snappen.

Ik probeer dat voor me te zien. Je hebt werkgevers, en die zoeken mensen voor functies. Die mensen zijn er. Van die mensen, zitten er een aantal in de wajong. Die mensen willen net zo goed graag werken geven ze aan.

Vervolgens gaan die werkgevers rondkijken. Men verwacht dat de werkgevers meer moeite doen om die mensen in de wajong aan te nemen. Dat betekent dat die werkgevers concessies moeten doen m.b.t. hun verwachtingen van zo'n medewerker.

Vervolgens is het zo, dat als die wajonger aangenomen wil worden, iets extra's moet bieden. Anders is het namelijk niets meer dan min of meer vragen of een werkgever een minder geschikte werkzoekende wil aannemen, gewoon, omdat het kan. Dat kan niet, daar moet iets tegenover staan.

Dat 'iets tegenover staan' is dan niet de wajonger in de vorm zoals ie normaal is. Want dat is namelijk een werknemer 'met gebreken'. De werkgever doet al de concessie om zo iemand aan te nemen, waar hij ook een gezond iemand kan aannemen, en wil daar iets voor terug krijgen. Dat is zijn goed recht om dat te verwachten.

Dan kun je niet zeggen 'je krijgt mij', want je zult toch echt concessies moeten doen, anders ben je toch niet interessant om aan te nemen? Ik denk dan meer aan dat je, als je normaal gesproken maar een 4 uur kunt werken op een dag, je erop toelegt om binnen 3 maanden bv 6 uur per dag te kunnen werken. Dat je dan (bijvoorbeeld) na die 6 uur bekaf bent, ja, dat is dan de concessie die je moet doen om wel te kunnen werken, wat je zo graag wil.

Als je namelijk geen concessies doet vraag je in principe aan de werkgever om iemand aan te nemen die haken en ogen heeft zonder dat daar concessies van die werknemer tegenover staan om de 'gebreken' (want anders heb je geen wajong) te compenseren.

Dat is dus mijn vraag, wat zijn dan die concessies die je als wajonger doet?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_97984347
nu haak ik toch even extra in hoor,wat bied jij je werkgever eigenlijk extra buiten internetten in zijn tijd om?

ik gaf eerder al aan dat veel ligt aan doorzettingsvermogen en zelfinzicht.
Door dat zelfinzicht kan men weten wat de belastbaarheid in uren is om dan fijn die 6 uur te werken terwijl 4 je max is en totaal versleten naar huis te gaan, overprikkeld,labiel, uit je lood etc om je baas dat extraatje te bieden want jij bent maar wajonger en dient je extra te bewijzen.wtf is that????
Als ik solliciteer met bijv een ehbodiploma op een artsenfunctie verwacht die werkgever dat en niet oooh jij hebt maar je ehbo maar door wat extra inzet etc verwacht ik van jou gewoon dat je arts bent.of je nu wil of niet ik verwacht dat gewoon.
zeg me aub maar dat ik je totaal verkeerd begrijp want ik kan hier geen kaas van maken.
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 15:53:19 #83
16180 crew  CoolGuy
pi_97984708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:43 schreef missyB het volgende:
nu haak ik toch even extra in hoor,wat bied jij je werkgever eigenlijk extra buiten internetten in zijn tijd om?

ik gaf eerder al aan dat veel ligt aan doorzettingsvermogen en zelfinzicht.
Door dat zelfinzicht kan men weten wat de belastbaarheid in uren is om dan fijn die 6 uur te werken terwijl 4 je max is en totaal versleten naar huis te gaan, overprikkeld,labiel, uit je lood etc om je baas dat extraatje te bieden want jij bent maar wajonger en dient je extra te bewijzen.wtf is that????
Als ik solliciteer met bijv een ehbodiploma op een artsenfunctie verwacht die werkgever dat en niet oooh jij hebt maar je ehbo maar door wat extra inzet etc verwacht ik van jou gewoon dat je arts bent.of je nu wil of niet ik verwacht dat gewoon.
zeg me aub maar dat ik je totaal verkeerd begrijp want ik kan hier geen kaas van maken.
Alles bij elkaar opgeteld werk ik veel meer dan de 40 uur die ik eigenlijk maar hoef per week. En die uren worden echt niet allemaal uitbetaald, om er maar eens 1tje te noemen. Die andere dingen kan ik ook wel gaan noemen, maar daar ben jij niet mee geholpen denk ik. Ik denk niet eens dat het een serieuze vraag is maar meer een uiting van frustratie :)

Maar goed, je snapt inderdaad niet wat ik zeg, of je wil het niet snappen.

Als ik kan kiezen tussen een medewerker waar ik geen 'gedoe' mee heb, en een medewerker waar ik wel 'gedoe' mee heb, dan lijkt het mij duidelijk wat de keuze gaat zijn. Dat is ook het probleem waar de wajongers tegen aan lopen.

Dus, nu vertel jij mij dat dat niet eerlijk is dat ik jou niet eens een kans geef. Dat is wellicht inderdaad niet eerlijk, maar ik heb werk wat gedaan moet worden, en het liefst zo snel mogelijk. Dan moet ik niet bij jou zijn. Dus wáárom zou ik jou dan tóch aannemen?

Wat helpt mij over de streep om te kiezen voor jou, en niet voor een 'gezonde' medewerker?

Als jij vervolgens komt aanzetten met de dingen die jou beperken, dan krijg ik dus alleen maar te horen wat ik allemaal níet krijg t.o.v. een 'gezonde' medewerker. Dat gaat me niet over de streep trekken. Ik wil iets horen wat mij over de streep trekt.

Want dat is namelijk de manier waarop je je straks irl moet verkopen.
pi_97984840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alles bij elkaar opgeteld werk ik veel meer dan de 40 uur die ik eigenlijk maar hoef per week. En die uren worden echt niet allemaal uitbetaald, om er maar eens 1tje te noemen. Die andere dingen kan ik ook wel gaan noemen, maar daar ben jij niet mee geholpen denk ik. Ik denk niet eens dat het een serieuze vraag is maar meer een uiting van frustratie :)

Maar goed, je snapt inderdaad niet wat ik zeg, of je wil het niet snappen.

Als ik kan kiezen tussen een medewerker waar ik geen 'gedoe' mee heb, en een medewerker waar ik wel 'gedoe' mee heb, dan lijkt het mij duidelijk wat de keuze gaat zijn. Dat is ook het probleem waar de wajongers tegen aan lopen.

Dus, nu vertel jij mij dat dat niet eerlijk is dat ik jou niet eens een kans geef. Dat is wellicht inderdaad niet eerlijk, maar ik heb werk wat gedaan moet worden, en het liefst zo snel mogelijk. Dan moet ik niet bij jou zijn. Dus wáárom zou ik jou dan tóch aannemen?

Wat helpt mij over de streep om te kiezen voor jou, en niet voor een 'gezonde' medewerker?

Als jij vervolgens komt aanzetten met de dingen die jou beperken, dan krijg ik dus alleen maar te horen wat ik allemaal níet krijg t.o.v. een 'gezonde' medewerker. Dat gaat me niet over de streep trekken. Ik wil iets horen wat mij over de streep trekt.

Want dat is namelijk de manier waarop je je straks irl moet verkopen.
he shit wat doorzichtig ben ik weer :)

mm kan wel een reden verzinnen, ik heb grote tieten hahahahahaha maar even zonder dolle dat weet ik dus niet, ik heb niets voor op anderen zonder wajong en ben bewerkelijker om in dienst te hebben maar neemt iemand mij aan ben ik daar zo blij mee dat ik een enorm loyaliteitsgevoel heb naar die werkgever toe en daarmee dus enorme inzet maar wel naar wat ik kan!
Maar nogmaals binnen mijn kunnen en ik begrijp dat ik niks te willen heb maar heb het wel te doen met mijn beperkingen.
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 16:11:24 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_97985413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:56 schreef missyB het volgende:

[..]

he shit wat doorzichtig ben ik weer :)

mm kan wel een reden verzinnen, ik heb grote tieten hahahahahaha maar even zonder dolle dat weet ik dus niet, ik heb niets voor op anderen zonder wajong en ben bewerkelijker om in dienst te hebben maar neemt iemand mij aan ben ik daar zo blij mee dat ik een enorm loyaliteitsgevoel heb naar die werkgever toe en daarmee dus enorme inzet maar wel naar wat ik kan!
Maar nogmaals binnen mijn kunnen en ik begrijp dat ik niks te willen heb maar heb het wel te doen met mijn beperkingen.
Hahaha, ja, leuk, en dat zou zomaar kunnen werken, maar daar heb je natuurlijk eigenlijk niks aan. Als je er een beetje leuk uitziet en je roept dat je graag op je knieen zit en dat ook lang kunt maak je al veel meer kans ;) gewoon flauwekul natuurlijk, maar dat snap je wel :)

Je hebt wel iets te willen natuurlijk. Laat je nou niet zo snel uit het veld slaan, ik probeer je wat te wapenen tegen hoe zoiets gaat :) Daarom zei ik topics terug al, het heeft met je instelling te maken en het verhaal dat je brengt en hoe je dat brengt. Die werkgever moet gaan denken van 'oke, zij heeft haar beperkingen, maar ik heb wel het gevoel dat zij zich toch verdienstelijk kan maken hier, op een manier dat we er beiden wat aan hebben'. Dat is wat je wil bereiken met zo'n gesprek.

Zolang jij daar een goed verhaal van kunt maken, kun je dáárna gaan praten over wat hij dan allemaal voor concessies moet doen, want jij hebt nu eenmaal je beperkingen. Daarbij mag hij best een beetje over de grens gaan van jouw kunnen, want het feit dat je werk hebt zou jou zomaar een boost geven waardoor je meer blijkt te kunnen dan je tot nu toe aannam :) . Als jij hem eerst enthousiast gemaakt hebt, dan is 't daarna veel makkelijker om hem concessies te laten doen.

Het is niet zo dat dat als een verrassing voor hem komt, immers, jij bent een wajonger dus hij weet op het moment dat hij het gesprek aan gaat met jou dat er iets is, maar na een positief verhaal waarin hij enthousiast is geworden is zo iemand veel sneller genegen om concessies te accepteren.

Als je het gesprek opent met wat jij allemaal wil dat hij voor concessies doet gaat 't em niet worden :)
pi_97985748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
<knip>

Dan kun je niet zeggen 'je krijgt mij', want je zult toch echt concessies moeten doen, anders ben je toch niet interessant om aan te nemen? Ik denk dan meer aan dat je, als je normaal gesproken maar een 4 uur kunt werken op een dag, je erop toelegt om binnen 3 maanden bv 6 uur per dag te kunnen werken. Dat je dan (bijvoorbeeld) na die 6 uur bekaf bent, ja, dat is dan de concessie die je moet doen om wel te kunnen werken, wat je zo graag wil.

Als je namelijk geen concessies doet vraag je in principe aan de werkgever om iemand aan te nemen die haken en ogen heeft zonder dat daar concessies van die werknemer tegenover staan om de 'gebreken' (want anders heb je geen wajong) te compenseren.

Dat is dus mijn vraag, wat zijn dan die concessies die je als wajonger doet?
meer gaan werken gaat dus niet (mits iemand een chronische aandoening heeft, ik spreek nu niet over tijdelijke arbeidsongeschiktheid met mogelijkheden tot volledige reintegratie). je moet ook rekening houden met duurzaamheid. misschien kan iemand best 6u per dag werken, maar dat niet 20 jaar lang, terwijl hij bijv wel 4u per dag 20 jaar lang kan volhouden. daarnaast kun je niet verwachten of eisen dat iemand dan maar werkt tot ie niet meer kan staan. er is ook een priveleven, huishouden, vrije tijd voor ontspanning. dat kan niet opgeofferd worden voor zoveel mogelijk uren, er moet een balans zijn.

er staat dus tegenover dat de werkgever subsidie krijgt, maar dat is extra administratief werk, waardoor een werkgever vaak kiest voor de gemakkelijkste weg waarbij hij het meeste waar voor zijn geld krijgt.

zoals echtgaaf al aangaf, de mentaliteitsverandering moet eerder van werkgevers komen dan van werknemers.
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 16:22:23 #87
16180 crew  CoolGuy
pi_97985898
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:19 schreef dawg het volgende:

[..]

meer gaan werken gaat dus niet. je moet ook rekening houden met duurzaamheid. misschien kan iemand best 6u per dag werken, maar dat niet 20 jaar lang, terwijl hij bijv wel 4u per dag 20 jaar lang kan volhouden.

er staat dus tegenover dat de werkgever subsidie krijgt, maar dat is extra administratief werk, waardoor een werkgever vaak kiest voor de gemakkelijkste weg waarbij hij het meeste waar voor zijn geld krijgt.

zoals echtgaaf al aangaf, de mentaliteitsverandering moet eerder van werkgevers komen dan van werknemers.
Ja, en tenzij die werkgevers worden gedwongen om iemand aan te nemen, gaan ze dat niet doen, tenzij de wajonger met een goed verhaal komt. Als dat niet gebeurd, en die wajonger weigert concessies te doen waar hij dat kan, dan kunnen die mensen nog heel lang blijven roepen dat het oneerlijk is, maar aangenomen zullen ze daar niet mee worden.

Als jij je uit je situatie wil, zul je toch echt moeten gaan kijken wat je te bieden hebt/op welke manier je jezelf positief kunt onderscheiden van andere mensen. Achterover zitten, daar niks mee doen en hard roepen dat het van de werkgevers moet komen zal je weg naar de arbeidsmarkt echt niet bespoedigen.
pi_97985945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en tenzij die werkgevers worden gedwongen om iemand aan te nemen, gaan ze dat niet doen, tenzij de wajonger met een goed verhaal komt. Als dat niet gebeurd, en die wajonger weigert concessies te doen waar hij dat kan, dan kunnen die mensen nog heel lang blijven roepen dat het oneerlijk is, maar aangenomen zullen ze daar niet mee worden.

Als jij je uit je situatie wil, zul je toch echt moeten gaan kijken wat je te bieden hebt/op welke manier je jezelf positief kunt onderscheiden van andere mensen. Achterover zitten, daar niks mee doen en hard roepen dat het van de werkgevers moet komen zal je weg naar de arbeidsmarkt echt niet bespoedigen.
we draaien in een kringetje rond. ~:)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:25:44 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97986035
wat ik een beetje mis is dat een wajonger met psychische problematiek, deze ziekte niet even aan de kant kan zetten, je bent niet alleen ziek in je eigen tijd natuurlijk. Veel werkegevers hebben gewoon niet de tijd en het geld om hier rekening mee te houden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:27:30 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97986110
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:25 schreef Re het volgende:
wat ik een beetje mis is dat een wajonger met psychische problematiek, deze ziekte niet even aan de kant kan zetten, je bent niet alleen ziek in je eigen tijd natuurlijk. Veel werkegevers hebben gewoon niet de tijd en het geld om hier rekening mee te houden
nouja, ze hoeven toch geen ziekengeld te betalen en ze hoeven de eerste 3 maanden geen salaris te betalen?
Anyway, ADHD of bepaalde vormen van autisme zijn bij uitstek geschikt om naar positieve eigenschappen om te lullen in een sollicitatiegesprek. Wij hebben hier ook een meiske met ADHD werken. Ze is af en toe spuugirritant, maar werkt altijd keihard, net truus de mier zegmaar :P
Een gedicht over Maanvis
pi_97986567
Maar serieuze vraag;

stel; iemand uit jou omgeving heeft een wajong uitkering omdat hij/zij allerlei aandoeningen heeft (ADHD, ADD, autisme, pdd-nos, borderline enzovoort), maar die persoon zit wel de hele dag op internet en doet allerlei leuke dingen in het weekend; disco, kroeg e.d. Maar zegt niet te kunnen werken, al wilt ie wel.

Is dat eerlijk of niet? Ik weet het niet; aan de ene kant, als jij alle dagen op internet kan rondhangen, waarom kan je dan niet iets administratiefs op de computer doen? Waarom kan je wel sociaal doen in de kroeg maar niet bij collega's..
pi_97986868
ik denk dat thuiswerk oid best kan bij bovengenoemde klachten maar 1 en ander is weer afhankelijk van hoever diegene daar last van heeft.
ik kan bijv best beetje internetten hele dag door af en aan maar ik schiet in de totale paniek als er druk bij komt kijken.
Maar bijv simpele data invoeren kan ik wel, het word anders als de baas zegt binnen 3 uur verwacht ik zoveel gegevens ingevoerd.
Het gebeurd echter ook vaak genoeg dat ik leuke dingen waar ik naar uitkijk af moet zeggen.
Laatst nog, maanden uitgekeken naar bruiloft van vrienden, waar ik uiteindelijk niet heen kon. tranen met tuiten natuurlijk maar het ging niet.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:47:53 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97987007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef missyB het volgende:
ik denk dat thuiswerk oid best kan bij bovengenoemde klachten maar 1 en ander is weer afhankelijk van hoever diegene daar last van heeft.
ik kan bijv best beetje internetten hele dag door af en aan maar ik schiet in de totale paniek als er druk bij komt kijken.
Maar bijv simpele data invoeren kan ik wel, het word anders als de baas zegt binnen 3 uur verwacht ik zoveel gegevens ingevoerd.
Het gebeurd echter ook vaak genoeg dat ik leuke dingen waar ik naar uitkijk af moet zeggen.
Laatst nog, maanden uitgekeken naar bruiloft van vrienden, waar ik uiteindelijk niet heen kon. tranen met tuiten natuurlijk maar het ging niet.
je weet je valkuilen nu, probeer uit te gaan van wat je wel kunt en wat je positieve kanten zijn.
Als je zo gaat denken dan straal je dat ook uit bij potentiële werkgevers.
Een gedicht over Maanvis
pi_97987049
dat in combi met tieten moet gegarandeerd een baan opleveren hahahahahah
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:50:06 #95
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97987108
dus stel ik ben 100% afgekeurd, mag ik dan niet meer het internet op? mag ik niet meer naar buiten? mag ik mijn vrienden niet meer ontvangen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_97987199
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Re het volgende:
dus stel ik ben 100% afgekeurd, mag ik dan niet meer het internet op? mag ik niet meer naar buiten? mag ik mijn vrienden niet meer ontvangen?
dat is weer zo overtrokken naar de andere kant.
je weet exact wat er wel bedoeld word.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:52:53 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97987222
quote:
Nee, het is andersom. Stel je kunt op het internet, kunt naar buiten, kunt je vrienden ontvangen en dit alles zonder noemenswaardige problemen; Dan sta je in je recht om je 100% afkeuring in twijfel te trekken.

Een vriend van mij heeft 2 jaar geleden met een cirkelzaag 1 van zijn vingers afgesneden (in de lengterichting dus ook nog wat schade aan zijn hand). Die kon voor 100% afgekeurd worden, volgens de keuringsarts kon ie bijna niets meer! Terwijl ie dat zelf niet zo zag. Nu heeft ie een erg succesvol eigen timmerbedrijf en is ie gelukkiger dan ooit!
Een gedicht over Maanvis
pi_97987256
quote:
Nee, dat is overdreven natuurlijk. Maar als jij constant op internet zit (en dan bedoel sowieso iedere dag wel een paar uur), leuke dingen doet, best sociaal bent in de omgang, maar wel een uitkering hebt (ik heb dus zo'n vrouw in mijn omgeving) dan vind ik persoonlijk dat je ook wel kan werken. Al is het maar twee dagen in de week om het op te bouwen, al is het maar iets heel simpels..
pi_97987310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Nee, dat is overdreven natuurlijk. Maar als jij constant op internet zit (en dan bedoel sowieso iedere dag wel een paar uur), leuke dingen doet, best sociaal bent in de omgang, maar wel een uitkering hebt (ik heb dus zo'n vrouw in mijn omgeving) dan vind ik persoonlijk dat je ook wel kan werken. Al is het maar twee dagen in de week om het op te bouwen, al is het maar iets heel simpels..
maar moet dat dan perse een betaalde baan zijn of is dan een vrijwillgersbaan met behoud van wajong ook goed?
er is nl gebleken dat men in een vrijwilligersbaan toch beter tot zijn of haar recht komt omdat dan de evt druk en stress toch anders ervaren word
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:56:29 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_97987380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:

[..]

Die vrouw in jouw omgeving krijgt dat ook maar van de keuringsarts te horen. En als je goedgelovig bent trek je zijn/haar oordeel natuurlijk niet in twijfel. Dus blijven duizenden mensen in de Wajong/WIA zitten terwijl ze niet weten dat ze eigenlijk kunnen werken.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')