vwo school + ICT stagequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat doe je voor school. Hé er is een 1+ knop bijgekomen!
Daar waren we inmiddels al achter ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:49 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik ben gek
if you know what i mean
/edit
geintje
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar waren we inmiddels al achter ja..
Lachen om je eigen lame grapjes.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lachen om je eigen lame grapjes.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gewoon 14
Ervaring?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan geen korte bovenbenen hebben bij jou?
Hier zijn geen blonde snollenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef 129383 het volgende:
[..]
weet je wel tegen wie je het hebt
waaromntrek je niet gewoon een blonde snol in je auto
Valt best meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dan geen korte bovenbenen hebben bij jou?
Pardonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten smeren of masturberen? Of beide?
Jaah tis vrijdag enzo en bijna klaar voor de ochtendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pardonben je lekker op dreef?
Smeren natuurlijk, ijs![]()
Sorry ik kan vandaag niet vullen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er nog draaien vanmiddag? ben dj's nodig om de tijd tussen 3 en 6 te vullen
Ik wil wel gaten vullen, maar moet eerst wat dingen doen.. half 5 tot 6 ofzo, ik ga kijken of ik wat Jazz en Blues binnen kan halen voor die tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie wil er nog draaien vanmiddag? ben dj's nodig om de tijd tussen 3 en 6 te vullen
Gister draaide je wel kek Kloofje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil wel gaten vullen, maar moet eerst wat dingen doen.. half 5 tot 6 ofzo, ik ga kijken of ik wat Jazz en Blues binnen kan halen voor die tijd
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister draaide je wel kek Kloofje!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:19 schreef -Datdus- het volgende:
Ik lees tegenwoordig knetter haar ondertitel maar haar eigen stem.![]()
Goed! Ogen zijn een stuk minder rood gelukkig.quote:
Goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ogen zijn een stuk minder rood gelukkig.
Met jou?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goedben helemaal hyper vrolijk
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spammen is niet de bedoeling, wil je het topic dicht hebben ofzo..
Goeie dag vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookOndanks 't baggerweer hier
Maar, hoe komt het?!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goeie dag vandaaglekker vroeg vrij van school, zin in vanavond, dik veel complimentjes gehad.. Whahaha mijn dag kan al niet meer stuk
Oh en hier is het stralend weerzonnetje enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |