Ik heb een tip voor je, niet je leuter in die grietjes schuiven. Gewoon uitleggen met plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor je, niet je leuter in die grietjes schuiven. Gewoon uitleggen met plaatjes
Komt wel goed hoop ik. plenty of timequote:
bad sectorsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, wat is moest presenteren werkt niet meer...
Je zei niet dat het over je presentatie moest gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed hoop ik. plenty of time
wiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:00 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik vond het anders een echte dijenkletser.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gebagger zeg...
post ook eens watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat gebagger zeg...
Sommigen hier hebben een leven en daarom is t wat rustig maar dan hoef jij niet t toppic vol te baggeren!quote:
Onzin uitkramen en een topic vol baggeren zijn 2 verschillende dingen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef 129383 het volgende:
[..]
en we zitten in ONZ dus ik mag zoveel mogelijk onzin uitkramen![]()
nou. eigelijksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sommigen hier hebben een leven en daarom is t wat rustig maar dan hoef jij niet t toppic vol te baggeren!
simpel tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef dnbrainwash het volgende:
Bijnaa vakantieee!![]()
Ik heb trouwens sam geinstalleerd en muziek staat klaar, alleen geen idee hoe je dat moet instellen enzo. :<
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:39 schreef -Datdus- het volgende:
Ah, fuck. ik opende het topic Paint hier een feestende klaas jan huntelaar.
Spammen is niet de bedoeling, wil je het topic dicht hebben ofzo..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:28 schreef 129383 het volgende:
[..]
en we zitten in ONZ dus ik mag zoveel mogelijk onzin uitkramen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
(PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
nou.. neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spammen is niet de bedoeling, wil je het topic dicht hebben ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |