Waar 2 vechten hebben 2 schuld. ooit van gehoord?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:39 schreef SAMTHAAA het volgende:
Want als iemand op een of andere manier één van mijn vrienden iets aan doet, is het meteen ook mijn vijand.
dat hoeft helemaal niet hoor...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. ooit van gehoord?
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:35 schreef VenusDeMilo het volgende:
Natuurlijk zijn er altijd mensen die jij niet mag en/of die jou niet mogen. Als je eenmaal op een bepaalde leeftijd zit besef je je dat je beter je energie kan steken in positieve mensen en negeer je elkaar zo veel mogelijk. Echter zijn er altijd van die sneue mensen die jouw leven tot een grote hel proberen te maken door andere mensen tegen je op te stoken en over je te roddelen. Helaas eindigt dit niet bij de middelbare school. Gepest, geroddel en gestook komt vaak zelfs op de werkvloer voor, waar werknemers van een jaar of 50 elkaar het leven zuur maken.
Meestal is mijn reactie dan om te zeggen wat ik van ze vind en ze dan zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Wat echter, als een van je vrienden toch met zo iemand om blijft gaan?
Blijf je dan vrienden met die gene, of vind je het verraad en denk je "met zulke vrienden heb ik geen vijanden meer nodig ?"
Natuurlijk kan je niet iemand dwingen om geen vrienden te zijn met zo iemand, maar persoonlijk zijn de vijanden van mijn vrienden ook mijn vijanden.
Vaak is dat in vriendengroepen wel het geval. 2 krijgen ruzie met elkaar, verbreken contact met elkaar, en allebei verwachten ze dat je hun kant kiestquote:
Dat.quote:
quote:
quote:
Dus het probleem dat jij hebt met iemand maak jij ook gewoon het probleem van die wederzijdse vriend? Ben je niet goed snik? Als zij geen problemen met elkaar hebben hoeven zij toch niet te stoppen met met elkaar omgaan omdat jij dat nou toevallig prettiger vind? Je bent geen 5 jaar meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:35 schreef VenusDeMilo het volgende:
Natuurlijk zijn er altijd mensen die jij niet mag en/of die jou niet mogen. Als je eenmaal op een bepaalde leeftijd zit besef je je dat je beter je energie kan steken in positieve mensen en negeer je elkaar zo veel mogelijk. Echter zijn er altijd van die sneue mensen die jouw leven tot een grote hel proberen te maken door andere mensen tegen je op te stoken en over je te roddelen. Helaas eindigt dit niet bij de middelbare school. Gepest, geroddel en gestook komt vaak zelfs op de werkvloer voor, waar werknemers van een jaar of 50 elkaar het leven zuur maken.
Meestal is mijn reactie dan om te zeggen wat ik van ze vind en ze dan zoveel mogelijk uit de weg te gaan. Wat echter, als een van je vrienden toch met zo iemand om blijft gaan?
Blijf je dan vrienden met die gene, of vind je het verraad en denk je "met zulke vrienden heb ik geen vijanden meer nodig ?"
Natuurlijk kan je niet iemand dwingen om geen vrienden te zijn met zo iemand, maar persoonlijk zijn de vijanden van mijn vrienden ook mijn vijanden.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:53 schreef Copycat het volgende:
Sowieso die term 'vijanden'. Echt, in the line of fire.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |