Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ja joh die kerels ook altijdquote:
Altijd t zelfde gedonder.quote:
joa, nou verwacht ik altijd binnen 10 sec een nieuw topic.. maar ik ben dan ook best erg enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Allemaal ernstige afkickverschijnselen
De oude heer is de enige zonder topicimpotentiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Altijd t zelfde gedonder.
Behalve Opa, die is lightning fast
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Altijd t zelfde gedonder.
Behalve Opa, die is lightning fast
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De oude heer is de enige zonder topicimpotentie
Denk weer aan de zelfgestookte drank of zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
waar is die Opa eigenlijk?? Al zijn bedje opzoeken zeker
Die houden we erinquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De oude heer is de enige zonder topicimpotentie
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:08 schreef Karzai het volgende:
die is zich samen met fanta aan het bezatten
Materiaal voor een mooie jinglequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die houden we erin
oh dat klinkt ook best fout
Dat gaat nog wat worden dan op die dronken avond van de damesquote:
Als het moet...eerst ff wat drank vooraf om mijn keeltje te smeren dan he...quote:
aaah schijtertquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:13 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Als het moet...eerst ff wat drank vooraf om mijn keeltje te smeren dan he...
vanaf vandaag, we hebben een primeurtje te pakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - "topicimpotentie" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Vraag me af hoe lang het duurt voor dit erin staat
quote:
Jaa die van mij en Knetter ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:15 schreef McSteamy het volgende:
[..]
...maar dan klinkt me stem echt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |