Ja ja mensen. Ik heb vele talenten. Dat is wel weer te zienquote:auto's demonteren
timmeren (bekisting)
schilderen
roosters maken
drank inkopen
en wat ga je worden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja mensen. Ik heb vele talenten. Dat is wel weer te zien
Nah.. er stond geen grappige tussen.quote:
Ja, koken of photoshoppen. Kut site.quote:
Niks kutsite, ze hebben hun zaakjes prima op orde. De uitslag liegt er niet om.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, koken of photoshoppen. Kut site.
Zucht, soms wou ik dat ik als jongetje geboren was. =(quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks kutsite, ze hebben hun zaakjes prima op orde. De uitslag liegt er niet om.
met welke talenten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
Slager.
Medewerker slachterij.
Ondernemer grafisch ontwerpbureau.
Ondernemer bioscoop.
Persoonsbeveiliger.
Chauffeur dierenambulance.
Klassiek danser. (???????)
Hiker.
En It als UI. Geen kern van waarheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
ook als ik andere dingen invul komt die slager er weer hoog uit
Autorijden, grafisch ontwerpen, inkoopwerk, beetje standaarddingen ingevuld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met welke talenten?
Ik moet ook steeds slager worden namelijk
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wat dat betreft ontzettend veel geluk gehad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zucht, soms wou ik dat ik als jongetje geboren was. =(
Op het aanrecht nog veel meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wat dat betreft ontzettend veel geluk gehad.
Ach, aan de andere kant, aan het aanrecht kan je ook heel veel waardering krijgen.
Zoiets zeg je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dubbelklik altijd op spoilers dus heb het wel gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg creatief, een 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
9 jaar op FOK! en nu ontdek ik dat pas..quote:.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef PP. het volgende:
[..]
9 jaar op FOK! en nu ontdek ik dat pas...
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat als je dubbelklikt op een spoiler, alle spoilers tegelijk openen.quote:Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Oh, nu je het zegt... dat wist ik ook nog niet. Monkyyy heeft dus duidelijk nog meer talenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:22 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat als je dubbelklikt op een spoiler, alle spoilers tegelijk openen.
∞![]()
Ja bedankt he?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
make-up aanbrengen
nagels verzorgen
dansen
mondeling en schriftelijk communiceren in het Nederlands
autorijden
gasten ontvangen
brood afbakken
kassa bedienen
En jawel, wat staat er op de 5de plaats? Slager!!
Don't come closer, I might hurt you![]()
Nee, daar staat "autorijden."quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
make-up aanbrengen
nagels verzorgen
dansen
autorijden
gasten ontvangen
brood afbakken
kassa bedienen
∞![]()
Die talenten die je in kan voeren ook... ik bedoel: welke mongool kan er nou geen brood afbakken??
Mensen zonder oven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:29 schreef Lindytje het volgende:
Die talenten die je in kan voeren ook... ik bedoel: welke mongool kan er nou geen brood afbakken??Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Die kunnen dan nog wel een brood afbakken, alleen als ze thuis zijn hebben ze dan die mogelijkheid niet.quote:Don't come closer, I might hurt you![]()
die site is 1 groot complot van het Landelijk Slagersgildequote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
make-up aanbrengen
nagels verzorgen
dansen
autorijden
gasten ontvangen
brood afbakken
kassa bedienen
disclaimer![]()
die optie staat er voor de mensen wiens enige talent brood afbakken isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kunnen dan nog wel een brood afbakken, alleen als ze thuis zijn hebben ze dan die mogelijkheid niet.
disclaimer![]()
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die site is 1 groot complot van het Landelijk Slagersgilde
Maar zonder oven beseffen ze hoogstwaarschijnlijk niet dat ze het talent bezitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kunnen dan nog wel een brood afbakken, alleen als ze thuis zijn hebben ze dan die mogelijkheid niet.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Dat is best treurig... alhoewel ze dan wel een mooie carrière bij de AH tegemoet kunnen zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die optie staat er voor de mensen wiens enige talent brood afbakken is
Lolwhut???quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken overigens mensen die echt geen brood kunnen afbakken
Hmm, blijkbaar besteed Danny ook nog tijd aan echte nuttige toevoegingen aan het forum..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt... dat wist ik ook nog niet. Monkyyy heeft dus duidelijk nog meer talenten.
Dat ie daar nog tijd voor heeft naast het implementeren van alle reclame zut.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Dat zou kunnen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Maar zonder oven beseffen ze hoogstwaarschijnlijk niet dat ze het talent bezitten.Don't come closer, I might hurt you![]()
ik heb wel gemerkt dat je elk beroep kan uitvoeren zolang je maar met mensen kan praten. Slager, incontinentieconsulent, imam, operatie-assistent, tabaksverkoper...disclaimer![]()
Daarop kan ik enkel reageren met:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat het altijd of half rauw, of zwartkrokant is![]()
Ja, dat weet ik, maar negen jaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:22 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat als je dubbelklikt op een spoiler, alle spoilers tegelijk openen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat ik dat pas nu ontdek terwijl ik al 9 jaar op FOK! post.quote:Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Maar om slager te kunnen worden hoef je niet eens met mensen te kunnen praten! Die had ik er niet eens bij staan
Ik denk dat ik morgen maar eens een aantal sollicitaties voor een slagersbaan de deur uit ga doen
Een kassa kunnen bedienenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
aan welk talent koppelde die site dan de slager bij jou, lindy?
Dat is inderdaad de enige skill die je nodig hebt als slager
Ach, weer een handigheidje erbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat ik dat pas nu ontdek terwijl ik al 9 jaar op FOK! post.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ik denk wel dat je snel moet zijn. Ik denk dat het storm loopt op de slagersvacatures morgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een kassa kunnen bedienen
Dat is inderdaad de enige skill die je nodig hebt als slager
disclaimer![]()
Is gewoon een dure term voor pooier.quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Of is dat pijperoperator?quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Bij deze test had ik geen bijzondere uitslagen, maar ik heb jaren geleden een officiële beroerpskeuzetest gemaakt, en daar zaten wel wat vreemde beroepen tussen:
1. Pikeur
2. Patroontekenaar schoeisel
3. Slager
4. Instructeur paardensport
5. Keurmeester van vee en vlees
6. Poelier
7. Bergingsduiker
8. Hondentrimmer
9. Maatkleermaker
10. Paardenhouder
11. Patroonmaker confectie
12. Pelsdierenhouder
13. Voorman bergingsduiker
14. Castreur
15. Documentcontroleur bank
16. Trainer zeedieren
17. Instructeur blindengeleidehonden
18. Instructeur gehoorzaamheidstraining honden
19. Meewerkend voorman dier- en veehouderij
20. Productiechef pluimvee- en wildslachterij
21. Productiechef slachterij
22. Meewerkend voorman melkveehouderij
23. Veepedicure
24. Controleur confectie-, textielindustrie
25. Bedrijfsleider/ondernemer administratiekantoor
Castreur.WTF.
Gezellig varkens castreren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik vulde in "bier drinken" en"baap roken" en "eten omzetten in poep" en "ademen" en "uitslapen" en "stelen"....
Toen kwam er te staan: Professionele Antilliaan...![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie suggesties![]()
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Pallets zijn van hout!quote:
Ikkan: sorteren (hout)
Ikkan: dames en heren knippen en snijden
Nummer 1 suggestie:
Afrokapper
disclaimer![]()
Die is mooi!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vanavond de reclame drie keer voorbij komen. Ik kan...
Vertaal je talenten in beroepen! Vind uit wat je met jouw talenten kan!
Ik ben niet echt op zoek, maar goed, ben toch wel benieuwd naar wat ik kan gaan doen met mijn talenten. Ik vul er zomaar wat in:
nagels verzorgen
geld incasseren
fietsen repareren
met mensen praten
Kan ik allemaal heel goed!
En dan, dan krijg ik het volgende banenadvies. Let wel, dit is slechts de top tien van suggesties.
Ik kan worden, met deze talenten:
Belastingdeurwaarder
Gerechtsdeurwaarder
Marktmeester warenmarkt
Slager (?????)
Rij-instructeur
Bedrijfsleider/ondernemer verkoop wild en gevogelteNatuurgeneeskundig therapeut
Operatieverpleegkundige
Verkoopmedewerker caravans
Bouwkundig architect
Nu vraag ik je!Slager! Operatieverpleegkundige! VERKOOPMEDEWERKER CARAVANS!!!
Hoeveel belastinggeld is er in godsnaam in deze baggerzooi gestoken? Wat de fuck kan je hier nou mee?
Wat kunnen jullie met je talenten? Vind het uit op www.talentenvertaler.nl!!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: