Ja ja mensen. Ik heb vele talenten. Dat is wel weer te zienquote:auto's demonteren
timmeren (bekisting)
schilderen
roosters maken
drank inkopen
en wat ga je worden?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja mensen. Ik heb vele talenten. Dat is wel weer te zien
Nah.. er stond geen grappige tussen.quote:
Ja, koken of photoshoppen. Kut site.quote:
Niks kutsite, ze hebben hun zaakjes prima op orde. De uitslag liegt er niet om.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, koken of photoshoppen. Kut site.
Zucht, soms wou ik dat ik als jongetje geboren was. =(quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks kutsite, ze hebben hun zaakjes prima op orde. De uitslag liegt er niet om.
met welke talenten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
Slager.
Medewerker slachterij.
Ondernemer grafisch ontwerpbureau.
Ondernemer bioscoop.
Persoonsbeveiliger.
Chauffeur dierenambulance.
Klassiek danser. (???????)
Hiker.
En It als UI. Geen kern van waarheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Stormqueen het volgende:
ook als ik andere dingen invul komt die slager er weer hoog uit
Autorijden, grafisch ontwerpen, inkoopwerk, beetje standaarddingen ingevuld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met welke talenten?
Ik moet ook steeds slager worden namelijk
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wat dat betreft ontzettend veel geluk gehad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zucht, soms wou ik dat ik als jongetje geboren was. =(
Op het aanrecht nog veel meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb wat dat betreft ontzettend veel geluk gehad.
Ach, aan de andere kant, aan het aanrecht kan je ook heel veel waardering krijgen.
Zoiets zeg je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dubbelklik altijd op spoilers dus heb het wel gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg creatief, een 8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
9 jaar op FOK! en nu ontdek ik dat pas..quote:.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef PP. het volgende:
[..]
9 jaar op FOK! en nu ontdek ik dat pas...
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dat als je dubbelklikt op een spoiler, alle spoilers tegelijk openen.quote:Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars![]()
Oh, nu je het zegt... dat wist ik ook nog niet. Monkyyy heeft dus duidelijk nog meer talenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:22 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat als je dubbelklikt op een spoiler, alle spoilers tegelijk openen.
∞![]()
Ja bedankt he?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
make-up aanbrengen
nagels verzorgen
dansen
mondeling en schriftelijk communiceren in het Nederlands
autorijden
gasten ontvangen
brood afbakken
kassa bedienen
En jawel, wat staat er op de 5de plaats? Slager!!
Don't come closer, I might hurt you![]()
Nee, daar staat "autorijden."quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
make-up aanbrengen
nagels verzorgen
dansen
mondeling en schriftelijk communiceren in het Nederlands
autorijden
gasten ontvangen
brood afbakken
kassa bedienen
En jawel, wat staat er op de 5de plaats? Slager!!
∞![]()
Die talenten die je in kan voeren ook... ik bedoel: welke mongool kan er nou geen brood afbakken??
Don't come closer, I might hurt you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: