zet je stream speler op stilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zit ik erinKlinkt het als een chipmunk?
Ik hoor het twee keer door elkaar dus
Tot nu toe klinkt t hier okquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan zit ik erinKlinkt het als een chipmunk?
Ik hoor het twee keer door elkaar dus
Hmzzz vaag. Dan was t misschien ToT.quote:
je hebt toch SAM aan en VLC of waar je de stream dan ook op hoort?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan alles demp, inclusief het uitzendsignaal
Als dat zo was zei hij dat niet hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan alles demp, inclusief het uitzendsignaal
Had ik van de week wel gedaan ja, maar nu wilde ik even kijken hoe het klonkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:36 schreef mr-green het volgende:
Beter is je stream muten. Dus dat je alleen hoort wat je in realtime afspeelt(zonder vertraging)
Juist niet, weet je hoe irritant dat is met micquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:36 schreef mr-green het volgende:
Beter is je stream muten. Dus dat je alleen hoort wat je in realtime afspeelt(zonder vertraging)
volgens mij bedoel ik hetzelfde maar leg ik het dus verkeerd uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Juist niet, weet je hoe irritant dat is met mic
Stream heeft meestal een vertraging van ~20 sec, dus lekker die luisteren en dan hoor je jezelf niet zo stom praten
Ik hoor het... zal misschien aan de versie liggen dan? Of aan de encoder.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Komt goed door, maar kwaliteit is minder
Hoi hoiquote:
Vooral aan de versie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik hoor het... zal misschien aan de versie liggen dan? Of aan de encoder.
Eeeeeeej jij daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |