Kennelijk?quote:
Juistquote:Op maandag 20 juni 2011 15:25 schreef JufMariska het volgende:
Ah, daar is de Verlengde Grachtstraat weer 's :-D
Vooruit, zoek het ook maar in het oosten...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:09 schreef Skippy_ball het volgende:
Ik herken het ook niet.. Nog een hint dan?
Dat ik het echt niet weet..quote:
Ik dacht al zoiets, zat echter nog iets teveel naar links. zal eens kijken of ik wat herken...quote:
Het heeft even geduurd!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, zat echter nog iets teveel naar links. zal eens kijken of ik wat herken...
Welzekers, ik heb het gevonden. Onnemaheerd nr 2.
aan de Amkemaheerd, achter de basisschool.
Heel goed!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:36 schreef JuzzMuzz het volgende:
Dit is de zaagmuldersbrug, kruising van de zaagmuldersweg en oosterhamrikkade... Je kijkt trouwens de diephuisstraat in
Dat wist ik niet eens. Ik had wel opzettelijk de vlaggen van de AH eruit gecropped, anders kun je simpelweg even alle lokaties van AH vestigingen bijlangs zappen... Maarja, ook deze bleek een eitje.quote:Op zondag 24 juli 2011 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die straat (parkeerplaats) heeft anders een naam
Berberisstraat
Jah. Ik heb geen idee, ook al kreeg ik geld toe.quote:
Indien nodig geef ik binnenkort een hint. Wat geen hint is, maar constaetering, is dat je kunt zien dat het geen rechte weg is. En heel veel bochtige wegen kennen we in groningen niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah. Ik heb geen idee, ook al kreeg ik geld toe.
Maar mischien dat iemand anders het weet. Even afwachten.
Peizerwegquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef JuzzMuzz het volgende:
Vier vw golfjes op een rij... Maer waer??
[ afbeelding ]
Niet goed, fijne vakantie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Peizerweg
(en heb een optie 2...)
Mocht hij goed zijn: iemand anders ajb. eventjes een fotootje. Kom toevallig even langssurfen van vakantie. Hoi
Klopt als een bus!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:17 schreef Renesite het volgende:
De kring
Ik weet het zeker. Alleen heb geen plaatje post mogelijkheid met mobiel!
Dit ligt minder afgelegen van het centrum dan u denkt!quote:Wie voelt zich geroepen om een nieuwe straet te plaetsen? Anders wachten we gewoon tot rene weer in de gelegenheid is... De gang is toch al een tijdje uit het topic...
GiGaGrunn 48quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef detulp050 het volgende:
Popkenstraat, parkeergarage Naberpassage?
damn you're good.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:20 schreef detulp050 het volgende:
Friesestraatweg, afslag Kostverloren & Schildersbuurt
Officieel dien je even te wachten, tot de straatposter de puntentelling heeft bijgewerkt. Maar ik heb al gezien dat je het goed had.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:06 schreef detulp050 het volgende:
Dank je, maar heb jaren in die buurt gewoond, dus herkende het direct
Moet ik wachten op de officiele bekendmaking of kan ik gelijk een nieuwe posten?
Juist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:20 schreef detulp050 het volgende:
Friesestraatweg, afslag Kostverloren & Schildersbuurt
quote:De Zilvervloot.
1.
Heb je van de zilveren vloot wel gehoord,
De zilveren vloot van Spanje?
Die had er veel Spaansche matten aan boord.
En appeltjes van Oranje!
Piet Hein, Piet Hein, Piet Hein, zijn naam is klein,
Zijn daden bennen groot, Zijn daden bennen groot:
Die heeft gewonnen de zilveren vloot,
Die heeft gewonnen, gewonnen de zilvervloot.
2.
Zei toen niet Piet Hein, met een aalwaerig woord:
"Wel jongetjes van Oranje,
Kom klim'reis aan dit en dat Spaanscheboord,
En rol me de matten van Spanje!"
3.
Klommen niet de jongens als katten in 't want,
En vochten ze niet als leeuwen?
Ze maakten de Spanjers duchtig te schand,
Tot in Spanje klomk hun schreeuwen.
4.
Kwam er nu nog eenmaal zoo'n zilveren vloot,
Zeg zou jelui no zoo kloppen?
Of zoudt gij u veilig en wel, buiten schoot,
Maar stil in je hangmat stoppen?
"Wel! Neerlands bloed, Dat bloed heeft nog wel moed!
Al bennen we niet groot, Al bennen we niet groot:
We zouen winnen de zilveren vloot,
We zouen winnen, nog winnen een Zilvervloot!"
Kan ik niet vinden. Wel als plaats ergens flink bovenin de provincie. Heb je een linkje?quote:
Ow daar... goh, daar heb ik nog gekeken of die huizen er zouden kunnen staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:02 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.reitdiep.net/i(...)iew&id=336&Itemid=98
veel warmer kan je niet zijn...quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
ik weet dat het niet kan kloppen, maar ik noem m toch maar: NAP Route (stadspark)?
Het lijkt er wel wat op inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het idee dat het Corpus Den Hoorn is, Rode Kruislaan ofzo
Sure, Oosterparkquote:Op woensdag 21 september 2011 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
moeilijke tegenwoordig. Mag ik een tip?
achja, in de hoop dat het topic niet uitsterft hèquote:Op donderdag 22 september 2011 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaaa, de struisvogelstraat!!!
Zonder je aanwijzingen was het niet gelukt.
Stimmt. Bestaat toch nog steeds?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:23 schreef detulp050 het volgende:
Die bestaat toch niet meer in die vorm?
Het is de Vondellaan richting de Rivierenbuurt
Ja, ik rijd daar wekelijks langs, maar eigenlijk weet ik niet hoe het precies aangepast is. Ik let er niet zo op. Ik ben meer bezig eraan te denken niet harder dan 50 te gaan vanwege die idiote flitskasten daar even verderopquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat betreft de tunnels. Die van de Vondellaan is onveranderd gebleven. De rechterstrook naar Emmaviaduct (A28 onder Julianaplein door) is een tunnel direct links naast deze tunnel.
GiGaGrunn 48quote:
Ik bedoelde met 'laatste' niet direct dat er geen nieuwe editie meer hoeft te starten... Overigens zou ik er prima mee kunnen leven, want de animo lijkt inderdaad aardig op. Mocht er toch nog iemand zin hebben merken we het vanzelfquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gefeliciteerd!
Nu, verdien je een plekje in de hall of fame en gezien het feit dat bijna niemand hier meer post, denk ik inderdaad dat we het spel zo beeindigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |