Dat wist ik niet eens. Ik had wel opzettelijk de vlaggen van de AH eruit gecropped, anders kun je simpelweg even alle lokaties van AH vestigingen bijlangs zappen... Maarja, ook deze bleek een eitje.quote:Op zondag 24 juli 2011 07:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Die straat (parkeerplaats) heeft anders een naam
Berberisstraat
Jah. Ik heb geen idee, ook al kreeg ik geld toe.quote:
Indien nodig geef ik binnenkort een hint. Wat geen hint is, maar constaetering, is dat je kunt zien dat het geen rechte weg is. En heel veel bochtige wegen kennen we in groningen niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah. Ik heb geen idee, ook al kreeg ik geld toe.
Maar mischien dat iemand anders het weet. Even afwachten.
Peizerwegquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef JuzzMuzz het volgende:
Vier vw golfjes op een rij... Maer waer??
[ afbeelding ]
Niet goed, fijne vakantie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Peizerweg
(en heb een optie 2...)
Mocht hij goed zijn: iemand anders ajb. eventjes een fotootje. Kom toevallig even langssurfen van vakantie. Hoi
Klopt als een bus!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:17 schreef Renesite het volgende:
De kring
Ik weet het zeker. Alleen heb geen plaatje post mogelijkheid met mobiel!
Dit ligt minder afgelegen van het centrum dan u denkt!quote:Wie voelt zich geroepen om een nieuwe straet te plaetsen? Anders wachten we gewoon tot rene weer in de gelegenheid is... De gang is toch al een tijdje uit het topic...
GiGaGrunn 48quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef detulp050 het volgende:
Popkenstraat, parkeergarage Naberpassage?
damn you're good.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:20 schreef detulp050 het volgende:
Friesestraatweg, afslag Kostverloren & Schildersbuurt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |