dat dus; want jij wordt daar op afgerekendquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook altijd, maar soms is het 'politiek' beter om iets met de mantel der liefde te bedekken (en dat vertik ik als MIJN systemen niet goed werken door dat gedoe)
precies en wat dat betreft ben ik een moederkloek die opkomt voor haarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus; want jij wordt daar op afgerekend
dat heb ik dus ook. Ligt het bij mij iets anders, maar ga regelmatig de discussie aan met sales over wat er verkocht is en in welke combinaties partijen op een dag samenkomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies en wat dat betreft ben ik een moederkloek die opkomt voor haar
quote:
vind de hond ook, zet de hele boel op de kop hierquote:
nee, ik download iets, maar geen idee waarheenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
willen ze dat je betaald voor een nummertje
truste bol!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer vandoor
lekkr douchen en slapen morgen weer een drukke dag
Ow, ook een sales die blijft doorverkopen terwijl jij allang niet meer kan leveren omdat je uitverkocht bent met je huidige bezetting en voorraad, ken ik vanuit de consultancy. Stuurde sales gewoon terug om nee te verkopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. Ligt het bij mij iets anders, maar ga regelmatig de discussie aan met sales over wat er verkocht is en in welke combinaties partijen op een dag samenkomen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer vandoor
zonder wilhelmus?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
doesj ze en slaap lekker
(wilde nogen
doen) maar Bol heeft Radio FranseFrans meteen offline gehaald
quote:
zoiets ja. Zolang er plaats is op de baan kan het in de horeca toch ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ook een sales die blijft doorverkopen terwijl jij allang niet meer kan leveren omdat je uitverkocht bent met je huidige bezetting en voorraad, ken ik vanuit de consultancy. Stuurde sales gewoon terug om nee te verkopen.
Truste bol slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer vandoor
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alsof het een piratenzender was die opgerold werd
Dat dus ! ik en de meeste van mijn collega's zijn gelukkig ook erg service gericht, zijn in mijn geval de gebruikers die toch gewoon met een systeem moeten kunnen werken. We weten toch zelf allemaal hoe we mopperen als Fok! gek doet, en dat wil ik de gebruikers van mijn systemen niet aandoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Zolang er plaats is op de baan kan het in de horeca toch ookDat moeten wij dan oplossen en in goede banen lijden, Maar als er klachten komen hebben wij het gedaan ondanks waarschuwingen. Helaas zit ik en collegas zo in elkaar dat we er alles aan doen om klachten te voorkomen. Zijn tenslotte een service gerichte bedrijfstak en alles voor de gasten he
ach, maakt geen zak uit waar je werkt. Accountants en adviseurs bij ons beloven cliënten ook dingen "vandaag" of "morgen" en dat lukt (zeker in de vakantietijd) vaak ook gewoon niet. Wij doen er ook alles aan om klachten te voorkomen, wat er bij mij in resulteerde dat ik maar werkte en werkte, tot het gaatje, en toen zat ik thuis.........quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Zolang er plaats is op de baan kan het in de horeca toch ookDat moeten wij dan oplossen en in goede banen lijden, Maar als er klachten komen hebben wij het gedaan ondanks waarschuwingen. Helaas zit ik en collegas zo in elkaar dat we er alles aan doen om klachten te voorkomen. Zijn tenslotte een service gerichte bedrijfstak en alles voor de gasten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |