dat dus; want jij wordt daar op afgerekendquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat doe ik dus ook altijd, maar soms is het 'politiek' beter om iets met de mantel der liefde te bedekken (en dat vertik ik als MIJN systemen niet goed werken door dat gedoe)
precies en wat dat betreft ben ik een moederkloek die opkomt voor haarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dus; want jij wordt daar op afgerekend
dat heb ik dus ook. Ligt het bij mij iets anders, maar ga regelmatig de discussie aan met sales over wat er verkocht is en in welke combinaties partijen op een dag samenkomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
precies en wat dat betreft ben ik een moederkloek die opkomt voor haar
quote:
vind de hond ook, zet de hele boel op de kop hierquote:
nee, ik download iets, maar geen idee waarheenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
willen ze dat je betaald voor een nummertje
truste bol!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer vandoor
lekkr douchen en slapen morgen weer een drukke dag
Ow, ook een sales die blijft doorverkopen terwijl jij allang niet meer kan leveren omdat je uitverkocht bent met je huidige bezetting en voorraad, ken ik vanuit de consultancy. Stuurde sales gewoon terug om nee te verkopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. Ligt het bij mij iets anders, maar ga regelmatig de discussie aan met sales over wat er verkocht is en in welke combinaties partijen op een dag samenkomen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer vandoor
zonder wilhelmus?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
doesj ze en slaap lekker
(wilde nogen
doen) maar Bol heeft Radio FranseFrans meteen offline gehaald
quote:
zoiets ja. Zolang er plaats is op de baan kan het in de horeca toch ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ook een sales die blijft doorverkopen terwijl jij allang niet meer kan leveren omdat je uitverkocht bent met je huidige bezetting en voorraad, ken ik vanuit de consultancy. Stuurde sales gewoon terug om nee te verkopen.
Truste bol slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
ik ben er weer vandoor
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alsof het een piratenzender was die opgerold werd
Dat dus ! ik en de meeste van mijn collega's zijn gelukkig ook erg service gericht, zijn in mijn geval de gebruikers die toch gewoon met een systeem moeten kunnen werken. We weten toch zelf allemaal hoe we mopperen als Fok! gek doet, en dat wil ik de gebruikers van mijn systemen niet aandoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Zolang er plaats is op de baan kan het in de horeca toch ookDat moeten wij dan oplossen en in goede banen lijden, Maar als er klachten komen hebben wij het gedaan ondanks waarschuwingen. Helaas zit ik en collegas zo in elkaar dat we er alles aan doen om klachten te voorkomen. Zijn tenslotte een service gerichte bedrijfstak en alles voor de gasten he
ach, maakt geen zak uit waar je werkt. Accountants en adviseurs bij ons beloven cliënten ook dingen "vandaag" of "morgen" en dat lukt (zeker in de vakantietijd) vaak ook gewoon niet. Wij doen er ook alles aan om klachten te voorkomen, wat er bij mij in resulteerde dat ik maar werkte en werkte, tot het gaatje, en toen zat ik thuis.........quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Zolang er plaats is op de baan kan het in de horeca toch ookDat moeten wij dan oplossen en in goede banen lijden, Maar als er klachten komen hebben wij het gedaan ondanks waarschuwingen. Helaas zit ik en collegas zo in elkaar dat we er alles aan doen om klachten te voorkomen. Zijn tenslotte een service gerichte bedrijfstak en alles voor de gasten he
Ach, herkenbaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, maakt geen zak uit waar je werkt. Accountants en adviseurs bij ons beloven cliënten ook dingen "vandaag" of "morgen" en dat lukt (zeker in de vakantietijd) vaak ook gewoon niet. Wij doen er ook alles aan om klachten te voorkomen, wat er bij mij in resulteerde dat ik maar werkte en werkte, tot het gaatje, en toen zat ik thuis.........
ach ja , het is toch overal hetzelfdequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, maakt geen zak uit waar je werkt. Accountants en adviseurs bij ons beloven cliënten ook dingen "vandaag" of "morgen" en dat lukt (zeker in de vakantietijd) vaak ook gewoon niet. Wij doen er ook alles aan om klachten te voorkomen, wat er bij mij in resulteerde dat ik maar werkte en werkte, tot het gaatje, en toen zat ik thuis.........
Als dat zou kunnen, hij ziet me aankomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
dus wanneer gaan we een dagje wellnessen met zijn allen, om alle stress van ons af te laten glijden (en natuurlijk declareren bij onze bazen)
Eh, eten bij Jonnie dan, jij declareren als beroepskosten, Ceetje en ik als relatiekostenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, hij ziet me aankomen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
dus wanneer gaan we een dagje wellnessen met zijn allen, om alle stress van ons af te laten glijden (en natuurlijk declareren bij onze bazen)
quote:
als je dit jaar nog bij johnny terecht wil zal ik maar vast beginnen te bellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, eten bij Jonnie dan, jij declareren als beroepskosten, Ceetje en ik als relatiekosten
ik den kdat het al volgende jaar gaat worden als je naar Jonnie wilt, hahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je dit jaar nog bij johnny terecht wil zal ik maar vast beginnen te bellen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je dit jaar nog bij johnny terecht wil zal ik maar vast beginnen te bellen
ja, mannen hèquote:
ik ook hoor, moet vannacht van de dokter minimaal 6-8 uur slapen, en morgen ff na 8 uur weer in het ziekenhuis zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, mannen hè![]()
maar ik ga er ook zo vandoor hoor. Beetje leip geworen van Ipad, Itunes, Apps, 4plein enzo
dan moet je er onderhand wel in ja, hahahahahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook hoor, moet vannacht van de dokter minimaal 6-8 uur slapen, en morgen ff na 8 uur weer in het ziekenhuis zijn
Ik zal duimen voor je, heb er wel de tijd voor! morgen na 8 uur in het ziekenhuis de troep inleveren (wat ben ik blij dat ik geen mannetje met borsthaar ben), en pas om 10 uur crisisoverleg (kan je op 4sq zien waar, beloof ook een fotootje te maken van het politieke hart van mijn werk).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je er onderhand wel in ja, hahahahaha
Doe morgen maar effe duimen voor m'n moeder. Krijgt morgen ingreep onder narcose. Ze heeft nog geen uitslag van de scan gehad, maar de arts zou morgen na de ingreep langskomen. Ze wil absoluut niet dat ik meega. De huisarts houdt mij op de hoogte. Dus aub duimen dat er niks uitgezaaid is
ik ga kijken. En jij ook veel sterkte morgen, met alles! Ik laat wel effe wat weten zodra ik wat weetquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal duimen voor je, heb er wel de tijd voor! morgen na 8 uur in het ziekenhuis de troep inleveren (wat ben ik blij dat ik geen mannetje met borsthaar ben), en pas om 10 uur crisisoverleg (kan je op 4sq zien waar, beloof ook een fotootje te maken van het politieke hart van mijn werk).
Ga ik ook wel van uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga kijken. En jij ook veel sterkte morgen, met alles! Ik laat wel effe wat weten zodra ik wat weet
Ja in de zorg nog steeds te maken met personeel tekort . In de thuiszorg is het helemaal een drama is het team net compleet denk je wat lucht te krijgen stappen er weer collegaatjes op.Maar goed doe mijn werk met veel plezier alleen die dingen vallen soms even zwaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jammer hèquote:
nee hoor, ik heb mun aaipet, is veul leuker als zeven op een rij. Lachen met die foto's enzoquote:
tot ie vol isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
hoe lang zou 't duren voor een ipad weer opgeladen is?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen nog aan de vrimibo? of inmiddels aan de vriavbo![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb mun aaipet, is veul leuker als zeven op een rij. Lachen met die foto's enzo
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook nie, pakken we er gewoon nu eentje. Roseetje oke?
oké, hij staat koudquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit nog aan de koffie, straks misschien wel
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat ik ook een iphone wil, maar ik doe 't niet
Lekkuh, geef straks wel een gilletjequote:
ik heb een samsung, heb gisteren een 4sq appje gedownload, met bluetooth vanaf m'n laptop op de foon gezet. Maar nu staat het op m'n foon in een bestandenmap en ik krijg het niet aan de praat. Hoe doe ik da? Iemand een idee?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een iphone wil je echt niet hoor
gewoon een Samsung of een HTC met android
![]()
is het wel een 3G-phone (smartphone)?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een samsung, heb gisteren een 4sq appje gedownload, met bluetooth vanaf m'n laptop op de foon gezet. Maar nu staat het op m'n foon in een bestandenmap en ik krijg het niet aan de praat. Hoe doe ik da? Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is het wel een 3G-phone (smartphone)?
Noop is een 2G foon http://www.gsmarena.com/samsung_s3500-2696.phpquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was da? Geen idee, een S3500, ik heb hem 2 jaar nu. Kan er ook mee internetten, maar dat doe ik nooit, heb er geen internetabo bij namelijk, en op zo'n schermpje vinnik internetten geen doen eerlijk gezegd. Maar het is maar om in te sjekken he
met die foon kan je niet in sjekken. Kan je alleen met die foon doen via SMS als je in de USA zitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was da? Geen idee, een S3500, ik heb hem 2 jaar nu. Kan er ook mee internetten, maar dat doe ik nooit, heb er geen internetabo bij namelijk, en op zo'n schermpje vinnik internetten geen doen eerlijk gezegd. Maar het is maar om in te sjekken he
dan moet ik dus maar effe een vluchtje boekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met die foon kan je niet in sjekken. Kan je alleen met die foon doen via SMS als je in de USA zit
denk dat een nieuw abbootje met nieuwe foon goedkoper is hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet ik dus maar effe een vluchtje boeken![]()
![]()
quote:
of de foon van een van m'n dochters afpakken, die hebben een samsung star mini, die is alleen niet simlockvrij, maar da's zo gebeurdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dat een nieuw abbootje met nieuwe foon goedkoper is hoor
moet je nog steeds een ander abbootje hebben. Als deze nu twee jaar oud is kan je toch een nieuwe foon krijgen met een nieuw abbootje. Dat heb ik tenminste gedaan bij KPN.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of de foon van een van m'n dochters afpakken, die hebben een samsung star mini, die is alleen niet simlockvrij, maar da's zo gebeurd
ik heb altijd een heul goeiekoop abootje via vodafoon, zonder foon. Koop ik gewoon een goedkope foon met een kaartje erin, voor 5 euro simlock vrij laten maken en m'n eigen abokaart erin, zo doen wij dat. Ik heb nu voor 10 euro in de maand tig honderd smsjes en zoveel belminutosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je nog steeds een ander abbootje hebben. Als deze nu twee jaar oud is kan je toch een nieuwe foon krijgen met een nieuw abbootje. Dat heb ik tenminste gedaan bij KPN.
Tja, dan dus ff bij vodafoon kijken naar een goedkoop smart-abbootje, en een goedkoop smartfoontje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb altijd een heul goeiekoop abootje via vodafoon, zonder foon. Koop ik gewoon een goedkope foon met een kaartje erin, voor 5 euro simlock vrij laten maken en m'n eigen abokaart erin, zo doen wij dat. Ik heb nu voor 10 euro in de maand tig honderd smsjes en zoveel belminutos
Geeft toch niets, ik weet toch dat je zwaait als je echt weg weg bentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
sorry muisje, kreeg telefoon tussendoor, 4 stuks achter elkaar, allemaal bezorgde broers en zussen van mij moeder
tja, kan nog veel telefoon verwachten vrees ik, ma heeft nogal wat broers en zussen en mijn vader ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft toch niets, ik weet toch dat je zwaait als je echt weg weg bent
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, kan nog veel telefoon verwachten vrees ik, ma heeft nogal wat broers en zussen en mijn vader ookkrijg al een zeer oor als ik er aan denk. Denk dat ik maar een antwoordapparaat aanzet met "operatie is goed verlopen, verder nog geen uitslag, ma is wel thuis, maar liever nog geen bezoek vandaag"
kweet er alles van. Maar de vier die ik nu gesproken heb zie ik wel regelmatig. Om iedereen "bij te houden" is geen doen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ken het hoor, als mijn ma een operatie o.i.d. ondergaan heeft krijg ik ook op een avond ooms en tantes aan de lijn die ik al in geen jaren gesproken heb
Je kan toch gewoon met je ipad spelen als ie aan het laden isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
toch erg eigenlijk hè. Zit hier gewoon te wachten tot die aaipet weer opgeladen is![]()
Mark heeft ook al leuke apps gevonden, vind pokeren leuk (als 't m geen geld kost) en daar heb je een gratis online pokerspel, lachen
ojaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met je ipad spelen als ie aan het laden is
ik werk op laptop met touchpad, gewoon met twee handen, rechts om te "touchen" links om op de knopjes te drukkken. Maar een muis is idd handiger, alleen zit ik daar steeds mee in de knoop als ik op de bank ligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet morgen ff een usb-hubje halen, had daarnet mijn foon aan 't toppie, dus mijn muisie moest eruit, en zo'n touchpad vinnik echt niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |