Voor de was ?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef PM-girl het volgende:
Voordat B hier ook maar iets post snap ik er al niets meer van
en de rest.quote:
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef PM-girl het volgende:
Voordat B hier ook maar iets post snap ik er al niets meer van
quote:
Dan past het wel goed bij fok. Onze kinderen zijn allemaal bovengemiddeld slim dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.
Genialiteit kun je niet afdwingen. Het schrijven van iets met ziel en zaligheid duurt even.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef Vicky het volgende:
Mems, waar blijft ie?? Ik wacht gespannen!
Ja, ik denk wel dat Eva naar het VWO gaat ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan past het wel goed bij fok. Onze kinderen zijn allemaal bovengemiddeld slim dus.
daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk ik.. stupidme!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Genialiteit kun je niet afdwingen. Het schrijven van iets met ziel en zaligheid duurt even.
Hoezo? Is ze achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat Eva naar het VWO gaat ja.
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dit topic is zo geniaal hoogbegaafd dat het grenst aan complete debiliteit. De scheidingslijn is erg dun.
Ik weet niet, op die andere richtingen zitten alleen maar kakkers. Daar wil ik niet mee geassocieerd worden ofzoiets.quote:
Is 104 tekens ook goed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!
met of zonder hesjtek?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Als je het nou ff samenvat in 140 tekens, snap ik het wel!
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:40 schreef amaranta het volgende:
dus het gaat wel over iemand van een niet nader te noemen ander forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |