Van Erven Dorens??quote:
Zul je net zien dat ze zo'n Marianne Thieme lijsttrekker krijgen.... dat wordt weer nietsquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil een partij voor de Groente. Ze worden gewoon gedemoniseerd!
ik denk dat dat iemand van een ander niet nader te noemen forum isquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Erven Dorens??![]()
Nou wil ik het echt weten....
Kan iemand een samenvatting in geuren en kleuren doen of een linkje?
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat dat iemand van een ander niet nader te noemen forum is
3fm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil een partij voor de Groente. Ze worden gewoon gedemoniseerd!
Een kind uit mijn klas (groep 6) besloot donderdag, na het eten van 2 hamburgers, dat hij wel vegetarier zou worden. Zijn streven is om het een maand vol te houden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben jaren geleden al gestopt met groente eten. Whahaha, jullie gaan dr allemaal aan!!!
nee? Qmusic. Why?quote:
Ik weet niet, ik hoorde laatst iemnd op de radio (wist alleen niet welke zender) precies hetzelfde zeggen.quote:
kanibaal??quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik word ook maar carnivoor denk ik. Of hoe heet de tegenhanger van een vegetarier?
oh, nou dit komt uit mijn eigenste breintje hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik hoorde laatst iemnd op de radio (wist alleen niet welke zender) precies hetzelfde zeggen.
Zal ik? In dichtvorm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Erven Dorens??![]()
Nou wil ik het echt weten....
Kan iemand een samenvatting in geuren en kleuren doen of een linkje?
Oh graag!! Ja!quote:
noh, ik bedoel gewoon een koe ofzo. niet mijn man en kinders.quote:
jaaaaaquote:
dat hoef je toch niet te vragen? Gekkiequote:
ik ga er ff goed voro zittenquote:
Dan was het vast inception, of zoiets, dat wat Leonardo diCarpaccio doet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, nou dit komt uit mijn eigenste breintje hoor.
Waarom heb je ze dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noh, ik bedoel gewoon een koe ofzo. niet mijn man en kinders.
zij hebben mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |