Ik wist direct na de film niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar ik was de dag erna wel positiever! Dus ik vind wel dat mensen hem moeten zien, alleen al omdat het een you love it, or you hate it-film isquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.
Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer!![]()
Ik zal eens bijlezen nu.
Lief lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
"Wat voor werk doe je?"
"Ik ben werkloos"
"Oh..."
Nee, niet echt aantrekkelijk.
En dit is voor mij een nachtmerrie-bh (spoiler vanwege 't grote plaatje)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niet mooi, XM. Rare patronen op de cups.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huu! Kant!En strikjes
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Pas je de TT aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
met als titel "waar we blij zijn voor Vik"
Oh, die staat hoog op mijn lijstje als ik binnenkort eens in een bioscoop kom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.
Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer!![]()
Ik zal eens bijlezen nu.
Dank je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Wil je echt afvallen? Vermijd de E620-650 nummers
He, hallo! Dit was wel even haar aller-allereerste post ooit he! In ons topic. Ik ben dankbaarquote:
Niet doen, straks komen we over als de slanktaliban die alleen haar eigen visie duldt!quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik toch ook? Ik heb er speciaal een plaatje voor opgezocht!
Omlaag iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Terechte spoiler want daar zou ik van schrikken.Te veel kant. Te veel strikjes.
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Wil je echt afvallen? Vermijd de E620-650 nummers
Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet?Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
Dat wist ik wel, maar ik was benieuwd naar de uitlegquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.
Ik wil wedden dat Venco het in zijn Droptoppers doet. Het is dat of crack![]()
Op de ene werkplek hebben we het boekje Weet wat je eet, daar staan alle e-nummers in.
hm mijne wel geloof ik, ik moet er toch een beetje iets van proberen te makenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen.
Dit jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik houd van voorgevormde cups, zachte stof etc priemende tepels door shirtjes.... huuuuuuuh
Medesnob meldt zich. Sapph vind ik vreselijk, en die reclames zijn helemaal verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Sapph ook vreselijk. Te schreeuwerig, te neon. En ik ben dan wel zo'n snob dat ik Marlies beter en mooier vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, van die touwtjes zo hoog om je nek, daar zou ik heel kriegel van worden.
*Feestboek ff na gaat kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind mezelf ook niet zo'n ordinair type.
Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ikquote:
Aubade is mooi, maar ik pas het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind marlies dekkers overigens maar niks![]()
ikaubade
Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ook
Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Mini. het volgende:
Voorgevormd kan ik al helemaal bijna nooit vinden.(Vandaar ook de hemdjes.)
Heb er twee van Victoria's Secret (1 strapless/bandjes die je kunt kruisen), die passen eigenlijk ook niet geweldig maar ze waren niet zo duur. Die zijn dan wel weer huidskleurig, je kunt niet alles hebben.
Ik vind die jij postte echt 3x niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind marlies dekkers overigens maar niks![]()
ikaubade
een van de weinige merken die mij wel goed zitten! in het wat goedkopere segment vind ik gossard trouwens ook erg fijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aubade is mooi, maar ik pas het niet.
Die ik postte is ook triumph!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon Triumph voor oude vrouwenzit lekker en mooi!
Truste
Ik heb er op de vorige pagina net een variant van gepost.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:
[ afbeelding ]
Maar die is nergens meer in m'n maat te krijgen.
Jugendstil-stijl.
Oh nu je het zegt, ik heb er wel ooit eentje gehad van Fantasie ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?
Alleen voor blobs?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsten en een taille geloof ik.
Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Probability het volgende:
Ik vind die BH's van die sale helemaal niet mooi, on-sexy, kan niet helemaal uitleggen waar het aan ligt.
Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsyen en een taille geloof ik.
Wat was het merk ook alweer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.
zoiets denk ik. Ik had of onwijs veel ruimte over bij de taille of vveel te strak op de heupen en eigenlijk allemaal te kort. Alhoewel dat ook met mijn lengte te maken kan hebben.quote:
die heb ik niet echt gezien. Was ok vooral op zoek naar feestelijke jurkjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.
Mooi!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb toevallig deze nu aan van de Triumph:
[ afbeelding ]
Ik vind die wel mooi, maar het stukje in het midden is te groot waardoor de borsten te ver naar buiten staan naar mijn smaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, maar die ondersteunt bij mij echt niet genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Geen boa?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik dezeheb het broekje er alleen helaas niet bij
![]()
[ afbeelding ]
en de ochtendjas () en de boa ook niet trouwens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit
Woop woop! Awesome gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Watzijzegt!quote:
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen boa?Wie heeft er nu geen bijpassende boa bij haar lingeriesetjes
Maar het staat zo mooi bij de kamerjas die overduidelijk is gefabriceerd van een gordijn uit de jaren '70!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van
Hee dat gordijn hebben mijn ouders in de slaapkamer!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik dezeheb het broekje er alleen helaas niet bij
![]()
[ afbeelding ]
en de ochtendjas gordijn() en de boa ook niet trouwens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit
Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charmquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van
Thanks ladies!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
Vergeet niet om sexy je gordijn-kamerjas uit te doen.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm![]()
Volgens mij zit je in de Slankie groepquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ik.
Jaja, die laat ik altijd subtiel van mijn schouders afglijden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vergeet niet om sexy je gordijn-kamerjas uit te doen.....
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm![]()
Zo'n dansje zoals bij 0:13 werkt ook prima!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo'n dansje zoals bij 0:13 werkt ook prima!
Ja, true, maar dan kan je nog niet alles zien. Ik krijg bij jou ook zo'n melding dat je niet alle profielgegevens deelt en bla bla.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in de Slankie groep
Oh nee inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, true, maar dan kan je nog niet alles zien. Ik krijg bij jou ook zo'n melding dat je niet alle profielgegevens deelt en bla bla.
foto's?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iets heel anders trouwens, we zijn afgelopen dinsdag bij de cattery gaan kijken waar Haissam en Mara allebei vandaag komen. We wilden sowieso nog een kat erbij, en toevallig hebben ze nu weer nestjes.
Beetje dubbel omdat Tedje er net niet meer is, maar goed. Het is niet dat we Tedjeproberen te vervangen, dat gaat toch niet. Van Tedje gaan we een foto heel mooi op groot formaat in laten lijsten en die komt dan naast de foto van Haiss te hangen
![]()
Anyway, is wel heel grappig om te zien hoe verschillend kittens er al uit kunnen zien
Ik dacht dit eigenlijk ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf je dat dan wel aan Coco, aangezien je al 2 katten verloren hebt die daar vandaan kwamen? Ik zou daar dan niet zo snel meer heengaan geloof ik.
Ik ook niet nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf je dat dan wel aan Coco, aangezien je al 2 katten verloren hebt die daar vandaan kwamen? Ik zou daar dan niet zo snel meer heengaan geloof ik.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar Haissam komt van een andere cattery dan Tedje. En het maakt sowieso niks uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feestbeestquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Amsel het volgende:
Hoi. Over precies een half jaar wordt ik 30
En morgenochtend moet ik van mezelf hardlopen hoewel dat waarschijnlijk weinig succesvol zal zijn door m'n alcoholinname van vanavond. *hips*
FIP ken ik wel en daar kan je echt niks aan doenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
@MI & Ewelina: ik kan jullie huivering daarvoor heel goed begrijpen. Maar wij hebben eigenlijk altijd contact gehouden met beide catteries, en die mensen zijn echt gek op de beestjes en zorgen heel goed voor ze. Voor beide catteries zijn wij de eerste FIP-gevallen![]()
Het is dat we ons goed in FIP verdiept hebben en uitgebreid navraag hebben gedaan bij de dierenarts(en), anders zou ik aan onszelf gaan twijfelen en denken dat wij iets 'fout' hebben gedaan. Dat is gelukkig echt niet het geval (al merk je dat er mensen om ons heen zijn die het ons kwalijk lijken te nemen ofzo. Daar word ik altijd heel verdrietig van)
Het wordt heus niet allemaal anders daarna hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Amsel het volgende:
En morgenochtend moet ik van mezelf hardlopen hoewel dat waarschijnlijk weinig succesvol zal zijn door m'n alcoholinname van vanavond. *hips*
Dat meen je niet! Daar zou ik tegelijkertijd heel kwaad én heel verdrietig om wordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
FIP ken ik wel en daar kan je echt niks aan doen
En die mensenhier maakte iemand zowat de opmerking dat we de oude hond vast weggedaan hebben voor de pup
Het was nationale BH dag!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:56 schreef loveli het volgende:
Ben je even weg, moet je anderhalf topic teruglezen! Gezellig geweest vandaag?
Hapte spontaan naar luchtquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Daar zou ik tegelijkertijd heel kwaad én heel verdrietig om worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan zo snel geen foto van Maartje vinden als kittenMaar zij was ook heel lief
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
De kittens![]()
![]()
Ze zijn overigens niet allemaal even oud op deze foto's.Oehh lieff! Die blauwe ogen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan zo snel geen foto van Maartje vinden als kittenMaar zij was ook heel lief
![]()
Zo snap ik wel dat je weer voor een raskat gaat
Te bedde
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
We hebben en in-house kroeg op m'n werkquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:04 schreef Amsel het volgende:
[..]
We hebben en in-house kroeg op m'n werkBedenk me ook net dat ik m'n avondeten vergeten ben
Ondanks het in-house tosti-ijzer en de mogelijkheid tot het declareren van pizza's
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Het wordt heus niet allemaal anders daarna hoor.Kreeg een heel mooi compliment vorig jaar toen ik op die groepsreis naar Egypte was, oh nee, da's al bijna 2 jaar geleden, nou ja, anyway: van iemand die ook bijna 30 werd en die zei dat het altijd haar angstbeeld was geweest, 30 worden, dat nu haar jeugd over was en zo, maar toen ze mij en nog iemand zag die de 18 al waren gepasseerd, dat dat haar helemaal gerust had gesteld, dat je dus niet gezapig, lelijk en uitgezakt hoefde te worden na een bepaalde leeftijd. En zo is het ook!
Oh, en ik word over 2 maanden en 18 dagen 30 jaar oudquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Amsel het volgende:
Ik ging om 19h alleen een appel pakken. En toen hoorde ik muziek uit de kroeg. En toen waren er mensen. En bier. En toen was het opeens middernachtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dawilikook! Alleen niet met mijn collega's
(50+ )
Ik vind je een kei.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Nou voel ik mij schuldig omdat ik het, met alle goede wil, in Dieet heb gezet
Gezien de andere discussie een andere associatiequote:L: 2 bh met rookvlees,
Nationale BH dag is goed!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Het was nationale BH dag!
Waar was jij dan?
Was het laatste museum soms het jenevermuseum?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bent zo oud/jong als je je voelt. En ik geloof dat ik me jonger boel fan sommige van mijn collega's van 10 jaar jonger!
Tijd vooe het volgende museum!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
De kittens![]()
![]()
Ze zijn overigens niet allemaal even oud op deze foto's.Wat een cuties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan zo snel geen foto van Maartje vinden als kittenMaar zij was ook heel lief
![]()
En Dude, wat een leuke naam.Naar the Dude?
Know that while you sleep
Everything has changed
Wanneer is het fietsen nu?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, dat hebben ze hier niet.
Wel bier zo denk ik, bij de honkbalwedstrijd!
Ze hebben hier trouwens wel lightbier met maar 68 calorieen. Jammer alleen dat het smaakt naar bier aangelengd met water.
Fijn dat het goed gaat! Dus je ziet het fietsen ook wel zitten? Mooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond die aangeschoten buien wel grappig Amsel!
Zolang je maar geen dingen doet waar je spijt van krijgt (of iig zo min mogelijk).
Enkel houdt zich goed mini. Beetje jammer dat de rest van mijn voet wel pijn doet, maar ik ben blij dat ik kan gaan fietsen, dan krijgt mijn voet wat rust.
You go! En naar een honkbalwedstrijd = gaaf!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fietsen gaat een leuke uitdaging wirden, vooral ip conditioneel gebied. Maar ik heb zoveel sponsorgeld (700 dollar geloof ik!) dat ik het ding gewoon uit ga rijden!
En die voet/enkel komt wel goed. Volgende week weer naar de chirurg en fysio!
Slaapze voor zij die gaan slapen. Ik ga het honkbalstadion proberen te vinden.
Ebay? Voor mij de plek vppr Perele, Lejaby, Charmel, Chantelle. M'n duurste BH van het afgelopen jaar was 15 euro denk ik. Hoger bied ik niet (behalve als ik er eentje nodig heb om een setje compleet te maken).quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef conleche het volgende:
Mijn lievelings BH's zijn van Huit. Zitten heel mooi, maar vind ze wel echt duur.
Ook iets met neuro-transmitters.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet?Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
lolquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen boa?Wie heeft er nu geen bijpassende boa bij haar lingeriesetjes
Tijd voor een nieuwe!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh trouwens, een vraagje: ik heb een Tomado-stofzuiger en de wieltjes onder het zuigstuk zijn kapot en daardoor zuigt 'ie veel minder goed. Ik denk niet dat ik losse wieltjes ga vinden, dus vroeg ik me af of iemand weet hoe ik aan een nieuw zuigstuk moet komen? Ja leuk, een goedkope stofzuiger, maar ik vind er geen onderdelen voor hoor.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef loveli het volgende:
in de nieuwe Makro-folder staat een robotstofzuiger voor 117 euro![]()
![]()
![]()
![]()
Handymanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh trouwens, een vraagje: ik heb een Tomado-stofzuiger en de wieltjes onder het zuigstuk zijn kapot en daardoor zuigt 'ie veel minder goed. Ik denk niet dat ik losse wieltjes ga vinden, dus vroeg ik me af of iemand weet hoe ik aan een nieuw zuigstuk moet komen? Ja leuk, een goedkope stofzuiger, maar ik vind er geen onderdelen voor hoor.
Eens! Ik heb namelijk een rotdingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:13 schreef Blurred86 het volgende:
vik, op de markt kun je vaak merkloze/universele onderdelen kopen!
Ik vind een goeie stofzuiger de investering overigens meer dan waard, niks zo irritant als stofzuigen met een stofzuiger die slecht zuigt.
ja, dus? Msg bevat glutamaat, wordt het ook afgebroken tot glutamaat? En komt het dan ook in die zenuwcellen terecht? En zo ja, wat is het effect van stimulatie van die NMDA-receptor? En is dat slecht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:58 schreef loveli het volgende:
"Het grootste onderdeel van het MSG-molecuul is het aminozuur glutamaat, het anion van glutaminezuur. Het is een bouwstof van eiwitten. Ikeda classificeerde zijn bevinding als de vijfde smaak, en noemde het "Umami". Glutamaat wordt ook als monomeer in het lichaam gebruikt, namelijk in de zenuwen, waarin het gebruikt wordt als neurotransmitter. Hierbij heeft het een excitatoire (stimulerende) werking op de post-synaptische neuronen (zenuwcellen). Er zijn drie soorten receptoren voor glutamaat, waaronder de NMDA-receptor (N-methyl-D-aspartaat), welke voornamelijk aanwezig is in de hippocampus."
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook iets met neuro-transmitters.
/moe & onduidelijk
Quote van wikipedia. Geen poiging om een punt te maken of conclusie te trekken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja, dus? Msg bevat glutamaat, wordt het ook afgebroken tot glutamaat? En komt het dan ook in die zenuwcellen terecht? En zo ja, wat is het effect van stimulatie van die NMDA-receptor? En is dat slecht?
Beetje random clueloos verhaal zo..
Ze wilde je gewoon.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed begin van de dag als een wildvreemde je complimentjes geeft op weg naar het werk.
M'n jurk beviel haar blijkbaar goed!
Waarom begin je daar ineens over?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:38 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge! Vik zag dat ze binnenkort Guess zonnebrillen hebben bij SV
Een vroegere vriendin van me ook niet en dat snap ik nietquote:
Voor de X'ste keer: nu zijn er toevallig beha's in de sale, maar ook andere dingen. Valentino-overhemden bijvoorbeeldquote:
Donequote:
Behalve dat ik er te veel heb...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een vroegere vriendin van me ook niet en dat snap ik niet. Ze doen allerlei A-merken in de sale en dan zijn er mensen die geen invite willen?
.
Heb je niks met A-merken ofzo?
Ik hoef ook niet. Een A-merk kopen omdat het een A-merk is vind ik een beetje onzinnigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een vroegere vriendin van me ook niet en dat snap ik niet. Ze doen allerlei A-merken in de sale en dan zijn er mensen die geen invite willen?
.
Heb je niks met A-merken ofzo?
Bij overhemden betekent A-merk standaard minder gedoe met strijken en ik heb een hekel aan strijken...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet. Een A-merk kopen omdat het een A-merk is vind ik een beetje onzinnigIk koop alleen kleding die flatterend is, van goede kwaliteit en waarvan de prijs klopt. En dat kan in sommige gevallen ook een A-merk zijn.
Het moet vooral goed zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet. Een A-merk kopen omdat het een A-merk is vind ik een beetje onzinnigIk koop alleen kleding die flatterend is, van goede kwaliteit en waarvan de prijs klopt. En dat kan in sommige gevallen ook een A-merk zijn.
Dat snap ik wel, maar met een invite is toch niks mis? Er kan zomaar een keer iets leuks tussen zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De strijkvrije merkloze overhemden uit de collectie van m'n pa doen het anders ook nog goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij overhemden betekent A-merk standaard minder gedoe met strijken en ik heb een hekel aan strijken...
dit jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is onzin. Sorry. Mijn man heeft zowel (dure) A-merken in de kast hangen als goedkope Aldi hemden en uiteindelijk gaan ze even lang mee en moeten ze allebei wel of niet gestreken te worden. Ook van zogenaamde topmerken hebben we miskopen gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij overhemden betekent A-merk standaard minder gedoe met strijken en ik heb een hekel aan strijken...
Je wilde toch nog een zonnebril?quote:
En dan denk ik nog "en"? Als er iets leuks tussenzit betekent dat nog niet dat ik dat hoef te weten of te kopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar met een invite is toch niks mis? Er kan zomaar een keer iets leuks tussen zitten.
Ja klopt, maar ik heb al even gekeken op de website en het is mijn ding niet zo, geloof ik. Maar er zal vast gauw weer een zonnebrillensale komenquote:
Dattem!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan denk ik nog "en"? Als er iets leuks tussenzit betekent dat nog niet dat ik dat hoef te weten of te kopen
Bloemenquote:
Dat verbaast me ook niks gezien het bedrag dat jij jaarlijks aan kleding spendeertquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dan denk ik nog "en"? Als er iets leuks tussenzit betekent dat nog niet dat ik dat hoef te weten of te kopen
Het probleem is alleen dat ik deze zomer alleen maar bloemenjurkjes lijk te kopen. Maar deze is wel erg leuk... <3quote:
Dat is ondertussen een stuk meer geworden. Maar ik wil kleding voelen (de stof moet goed zijn) en passen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook niks gezien het bedrag dat jij jaarlijks aan kleding spendeert.
What are the odds? Ik zou gaan en je kids laten denken dat het normaal is om verjaardagen en jaarwisselingen in de VS te belevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
En wat Klaas-en-de-rest schreef over kleding in Amerika herken ik wel. Het lijkt wel of ze daar niet aan tailles doen![]()
Lufthansa heeft trouwens weer tickets in de aanbieding. En nu twijfelen we toch weer of we met de jaarwisseling naar Amerika gaan. Ben alleen bang voor blizzardsEen keer is genoeg.
Moet je op de meet geen bloemetjesjurk aandoen, anders weet ik nog wel een leuk liedjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ik deze zomer alleen maar bloemenjurkjes lijk te kopen. Maar deze is wel erg leuk... <3
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is ondertussen een stuk meer geworden. Maar ik wil kleding voelen (de stof moet goed zijn) en passen.
...welk liedje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je op de meet geen bloemetjesjurk aandoen, anders weet ik nog wel een leuk liedje.
Het was juist erg weinig. 15 euro per jaar ofzo?quote:
Ohhhhh, ok. Ik zat al aan de duizenden en duizenden euro's te denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was juist erg weinig. 15 euro per jaar ofzo?.
Maar goed, als ik het hele jaar werkloos was geweest, was ik daar ook wel aan gekomen.
Dat was ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhhh, ok. Ik zat al aan de duizenden en duizenden euro's te denken
Niks mis met bloemetjesgordijnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Weet je wat ik wel zou willen zijn??" Juist.
Afgestudeerd aan Hull University?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zijn........
Volgende maand heb ik pas weer geld. Net dure verbouwing afbetaald en een onverwachte reparatie aan een auto van ¤ 1000quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef loveli het volgende:
[..]
What are the odds? Ik zou gaan en je kids laten denken dat het normaal is om verjaardagen en jaarwisselingen in de VS te beleven
Hihiquote:
Een bloemetjesgordijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zijn........
Juist niet. Volgens mij zat ik maximaal op de ¤ 150 per jaar.quote:
Ditquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker MarMar, hoeveel uur werkt hij eigenlijk?
En je weekendje weg klinkt
Volgens mij zat die 0 er nog niet bij toen je het tegen mij zeiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist niet. Volgens mij zat ik maximaal op de ¤ 150 per jaar.
Dat is inderdaad niet veel, nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist niet. Volgens mij zat ik maximaal op de ¤ 150 per jaar.
Ik vind 150 per jaar anders heel weinigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zat die 0 er nog niet bij toen je het tegen mij zei. Want over 150 euro per jaar verbaas ik me niet echt.
Ik niet, maar goed, ik ben dan ook een studentenbudget gewendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind 150 per jaar anders heel weinig
Zeker voor een carrieretijgerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind 150 per jaar anders heel weinig
Gaf toen ik studeerde veel meer uit aan kledingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed, ik ben dan ook een studentenbudget gewend. Ik denk dat ik zelf wel wat meer uitgeef, maar heel veel meer is het niet.
Gemiddeld 36 uur per week, met mijn uitkering erbij is dat genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker MarMar, hoeveel uur werkt hij eigenlijk?
En je weekendje weg klinkt
Ik liet kleren vermaken. Door een klerenmaker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Overigens staat me er iets van bij dat Tink zelf kleding (ver)maakte en dat ze daardoor zo weinig geld kwijt was? Kan dat kloppen?
Dat is een tientje per maand. Als je ondergoed/sokken/schoenen/jassen/broeken/etc nodig hebt, dan zit je daar toch binnen no-time aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed, ik ben dan ook een studentenbudget gewend. Ik denk dat ik zelf wel wat meer uitgeef, maar heel veel meer is het niet.
150 euro per jaar vind ik ook extreem weinig, als je een keer een jas of schoenen koopt zit je er inderdaad al zowat aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is een tientje per maand. Als je ondergoed/sokken/schoenen/jassen/broeken/etc nodig hebt, dan zit je daar toch binnen no-time aan?
Ondergoed en sokken koop ik zelden. Gaan jaren mee. Jas eens in de paar jaar. Broeken koop ik bij de C&A, max 30 euro per broek, meestal minder. Dan nog een paar shirtjes... Ik wil deze zomer wel weer wat nieuwe kleren kopen, jurkjes vooralquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is een tientje per maand. Als je ondergoed/sokken/schoenen/jassen/broeken/etc nodig hebt, dan zit je daar toch binnen no-time aan?
heb ik ook gedaan met 1 jurk, een galajurk. Daar moest vorig jaar al 12 cm tussenuit en nu minstens weer zoveel, maar ik weet niet oftie dan nog mooi blijft. Wel het proberen waard want het is mijn duurste kledingstuk ever.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik liet kleren vermaken. Door een klerenmaker.
Uitverkoop? Er zijn maar een paar items in mijn kast waarvoor ik de volle mep heb betaald. Een witte blouse, 1 paar schoenen (kun je nagaan) en 1 sollicitatie-outfit (H&M).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
150 euro per jaar vind ik ook extreem weinig, als je een keer een jas of schoenen koopt zit je er inderdaad al zowat aan
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Schoenen koop ik idd ook in outlets. Verder ben ik niet zo'n fan van de uitverkoop, omdat er dan zelden iets naar mijn smaak tussenhangt. Echt de restjes die niemand wil. (Prijzencircus bij V&D is dan weer een ander verhaal
).
Afvallen helpt wel goed bij het opruimen van een klerenkastquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:33 schreef sigme het volgende:
Mijn klerenkast is vol. Er kan niks meer bij. Dus ik kan ook niet meer kopen.
En eigenlijk heb ik ook niks nodig. Ik zou eens een en ander weg moeten doen, maar daar ben ik niet zo goed in.
Of je koopt een nieuwe kast, het is Plundra bij de IKEA.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afvallen helpt wel goed bij het opruimen van een klerenkast. Hier wordt het ook aardig vol. Maar ik moet en zal er nog wat jurkjes tussenwurmen
.
true, tenzij je 46 kg gaat afvallen en een compleet nieuwe garderobe moetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:33 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind budget voor kinderkleren niet echt vergelijkbaar met dat voor volwassenen, die laatste groeien (als het goed is tenminste) niet uit hun kleren en kunnen er dus langer mee doen.
We hebben een inloopkastquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Of je koopt een nieuwe kast, het is Plundra bij de IKEA.
En je koopt niet pas nieuwe kleren als je die 46 kwijt bent, dus dan is het idee hetzelfde als met kinderen, eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
true, tenzij je 46 kg gaat afvallen en een compleet nieuwe garderobe moet![]()
Whehe, daar is die van ons een beetje te klein voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:
Ohja, iinloopkast, zo'n ding hebben wij ook, en als het uitkomt heet het "logeerkamer"
Grijp je kans om je voor en na te spammen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
true, tenzij je 46 kg gaat afvallen en een compleet nieuwe garderobe moet![]()
Nou ik heb heel af en toe tussendoor wel iets gekocht, omdat bij maat 42 die 46 toch echt niet meer kan, maar dan kocht ik idd iets goedkoops wat wel even een paar maanden mee kon of iets waarvan ik wist dat ik later wel iemand anders er blij mee kon maken. Vriendinnen hebben mijn kledingkast geplunderd en zijn reuzeblij dat ik afgevallen benquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je koopt niet pas nieuwe kleren als je die 46 kwijt bent, dus dan is het idee hetzelfde als met kinderen, eigenlijk.
lol neh die heb ik nu alleen nog in bikini, straks na weekend met mooie jurkjes, dan spam ik wel weer een topic vol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Grijp je kans om je voor en na te spammen.
Ik kocht af en toe expres iets een maat te klein, gewoon 1 setje en als dat dan eenmaal pastte dan kocht ik weer een setje van 2 maten kleiner wat ik als "stimulatie" in de kast hingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik vond het ook zonde om mooie kleren te kopen toen ik nog niet klaar was.
Ik geef mijn geld liever uit aan uit eten en vakanties. Over een paar jaar zijn de herinneringen aan alles wat ik heb meegemaakt nog levendig, maar wat ik aanhad ben ik dan al lang vergeten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Ewelina het volgende:
Erm, 150 per jaar aan kleding.... alleen al afgelopen maand zat ik er overheenHoewel ik voor mijn doen toen wel extreem veel uitgegeven heb.
Brede riem, catsuit.. Er zijn wel dingen die je onthoudt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan uit eten en vakanties. Over een paar jaar zijn de herinneringen aan alles wat ik heb meegemaakt nog levendig, maar wat ik aanhad ben ik dan al lang vergeten.
Ja, ik kan nog el cheapo op vakantie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan uit eten en vakanties. Over een paar jaar zijn de herinneringen aan alles wat ik heb meegemaakt nog levendig, maar wat ik aanhad ben ik dan al lang vergeten.
C&A, ¤ 10 naar ik me meen te herinneren. Is nu te grootquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Brede riem, catsuit.. Er zijn wel dingen die je onthoudt.
En dat jurkje van de rattensteengril stond je ook pretty darn good.
Correctie, in z'n polsenquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben erachter! Er staat geen # of 'deel' in deze reeks dus moet je wel zelf nummeren. Nu kan ik weer rustig slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |