abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:02:41 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97957480
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:03:13 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957524
Die vind ik dan weer helemaal niet mooi, XM :P. Rare patronen op de cups.
Niet meer actief op Fok!
pi_97957530
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.

Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer! ^O^

Ik zal eens bijlezen nu. :P
pi_97957536
hé. zeg! Ik was er een aan het openen :P
Ja doei.
pi_97957560
met als titel "waar we blij zijn voor Vik" ;(
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:04:27 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.

Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer! ^O^

Ik wist direct na de film niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar ik was de dag erna wel positiever! Dus ik vind wel dat mensen hem moeten zien, alleen al omdat het een you love it, or you hate it-film is :P. De positieve punten maakten de mindere punten meer dan goed voor mij :).

M vond het ook een kutfilm :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97957617
Blijven trainen Co!

Boh, ik heb pijn in mijn wijsvinger en ik voel het vooral als ik de muis gebruik. Zou dat serieus RSI kunnen zijn? :')
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97957620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja :D.

"Wat voor werk doe je? :D"
"Ik ben werkloos ;("
"Oh..."

Nee, niet echt aantrekkelijk :P.
Lief lachen.
Maar genoeg over mij, insert vraag
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:04:52 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97957648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niet mooi, XM :P. Rare patronen op de cups.
En dit is voor mij een nachtmerrie-bh (spoiler vanwege 't grote plaatje)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huu! Kant! ;( En strikjes ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:05:22 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97957679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
met als titel "waar we blij zijn voor Vik" ;(
Pas je de TT aan :P Jij kan dat *)
pi_97957690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:

Oh, die staat hoog op mijn lijstje als ik binnenkort eens in een bioscoop kom. :P Ben best benieuwd eigenlijk. :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:05:36 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957695
Die vind ik dan ook weer verschrikkelijk, dus I'm with you :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:06:23 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957749
En Co en d'r ijs _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_97957835
Wil je echt afvallen? Vermijd de E620-650 nummers :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:08:26 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97957882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Dank je!

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97957936
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dank je!

[ afbeelding ]
He, hallo! Dit was wel even haar aller-allereerste post ooit he! In ons topic. Ik ben dankbaar :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:09:19 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957940
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dank je!

[ afbeelding ]
Niet doen, straks komen we over als de slanktaliban die alleen haar eigen visie duldt!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:09:52 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97957975
Ik toch ook? Ik heb er speciaal een plaatje voor opgezocht! O+
pi_97957988
Terechte spoiler want daar zou ik van schrikken. :P Te veel kant. Te veel strikjes.
pi_97958018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik toch ook? Ik heb er speciaal een plaatje voor opgezocht! O+
Dat is waar *;
pi_97958113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Terechte spoiler want daar zou ik van schrikken. :P Te veel kant. Te veel strikjes.
Omlaag idd
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:12:48 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97958165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet? :P Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
pi_97958357
Vriendje zit de film Splice te kijken, de ranzige geluiden alleen al doen mij vermoeden dat ik niet zoveel mis.
Everything has changed
pi_97958402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet? :P Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.

Ik wil wedden dat Venco het in zijn Droptoppers doet. Het is dat of crack :{w
Op de ene werkplek hebben we het boekje Weet wat je eet, daar staan alle e-nummers in.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97958407
Gek om naar bed te gaan terwijl het nog heel licht is. Toch maar gaat slapen!

Weltrusten, lieve slankies!
pi_97958497
Overigens zat het niet in mijn buis chips van de Lidl 8-) Die is nu wel op.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:17:43 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97958514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.

Ik wil wedden dat Venco het in zijn Droptoppers doet. Het is dat of crack :{w
Op de ene werkplek hebben we het boekje Weet wat je eet, daar staan alle e-nummers in.
Dat wist ik wel, maar ik was benieuwd naar de uitleg :P

-O- De brezel valt niet goed.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:18:14 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97958539
En ik krijg keelpijn -O-.
pi_97958829
Denk dat ik van yogagroepje ga switchen. Van deze ga je tenminste zweten, en dan is het wel sport 8-)

D was geen kippesoep, maar kipkarbonade met een hele boccoli (die moet op) met ketjap :s)
Straks ananas, die moet ook op :9
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:24:10 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97958938
ik hou juist wel van kant en strikjes O+ maar (buiten het feit dat ze allemaal te groot voor mij zijn ;( :') ) vind ik die Freya bh's maar niks eigenlijk, ik kan er mijn vinger niet op leggen waarom maar ik vind ze op een of andere manier best on-sexy :?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97959041
Deze heb ik vandaag gehaald :)
pi_97959079
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen. :+
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:28:32 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97959248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen. :+
hm mijne wel geloof ik, ik moet er toch een beetje iets van proberen te maken :D :')
pi_97959461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Dit ja :+. Bikinitopje gekocht, nu zie ik opeens ook allemaal andere leuke modellen in mijn maat :'). Nouja, eerst deze maar passen en als ie past, misschien wat extra topjes erbij.

Alleen stom broekje, het zou zo ondergoed kunnen zijn met dit model (deze niet gekocht, maar mogelijke tweede bikini)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97959469
Ik heb de Freya nu ook besteld omdat ik benieuwd ben of die pasvorm echt zo mooi is eigenlijk. Degene die ik heb besteld vond ik wel lief, maar de rest is ook niet mijn smaak, tenminste uit die sale. Ben niet echt een kenner, verder. Doorzichtige BH's vind ik sws niet mooi.

Ik vind dat behaatje hierboven met kantjes en strikjes überschattig. Maar je moet daar wel echt heel slank voor zijn. Je kan daar absoluut geen vetje bij gebruiken. :P

Maria! *O*
pi_97959895
ik hou niet zo van tierelantijnen, in het algemeen niet dus ook niet voor mijn ondergoed. Marlies Dekkers vind ik mooi, maar Sapph daarentegen verschrikkelijk :X Mijn ondergoed moet onder mijn kleding blijven :')

Oh en ik houd van voorgevormde cups, zachte stof etc priemende tepels door shirtjes.... huuuuuuuh
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97960150
Oh, doorzichtige bh's vind ik geen probleem. Marlies kan ik mooi vinden, Freya ook. Maar Freya zit bij mij veel beter. En van PrimaDonna en MarieJo vind ik de bewerkte bandjes mooi, maar de bh's zitten bij mij niet zo mooi. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97960318
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik houd van voorgevormde cups, zachte stof etc priemende tepels door shirtjes.... huuuuuuuh
:Y Eens!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:46:41 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97960377
Ik vind Sapph ook vreselijk. Te schreeuwerig, te neon. En ik ben dan wel zo'n snob dat ik Marlies beter en mooier vind :').
pi_97960710
*O* klaarrrr!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97960721
Whaah nu zit ik vol

Daglijstje:
O: dubbele boterham pure chocoladevlokken
B: poging tot rennen ( 2, 3 en 1x 6 minuten, daarna terugwandelen)
T: appel
B: naar, door en van de stad sjouwen à 8 km
L: twee plakken roggebrood met geitenkaas, wat honing en walnoten :9 :9
T: 4 chocoladekoekjes
T: mandarijntje
S: yoga met zweet
D: kipkarbonade met broccoli, ketjapsausje
T: halve ananas :9 :9
pi_97960834
Zooo wat een lingeriecampagne hier :D

Marlies ben ik een beetje allergisch voor :@ dit weekend weer naar eruit springende bandjes van een nepper zitten kijken :N blijf het ordi vinden.
Die van XM hebben dat dan weer niet zie ik :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:55:09 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97960876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
*O* klaarrrr!!
*O* Yeehaaaa!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:55:15 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97960880
Ik vind mezelf ook niet zo'n ordinair type :+.
pi_97960884
Ik heb gewoon Triumph voor oude vrouwen :7 zit lekker en mooi!

Truste :)
pi_97960927
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Sapph ook vreselijk. Te schreeuwerig, te neon. En ik ben dan wel zo'n snob dat ik Marlies beter en mooier vind :').
Medesnob meldt zich. Sapph vind ik vreselijk, en die reclames zijn helemaal verschrikkelijk. ;(

Ik heb deze Marlies:

En deze vond ik altijd erg mooi.
pi_97961025
En deze PrimaDonna vind ik ook prachtig. Mooie kleur. O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:58:30 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961076
Oh nee, van die touwtjes zo hoog om je nek, daar zou ik heel kriegel van worden.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:58:40 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97961083
ik vind dit soort dingen ook wel mooi O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97961221
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, van die touwtjes zo hoog om je nek, daar zou ik heel kriegel van worden.
Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ook :@
pi_97961275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Pas je de TT aan :P Jij kan dat *)
'ja, nee, nu hoeft het al niet meer' ;) :P

fijne avond nog lieve dames O+ zo maar eens op bed :z :Z :O
Ja doei.
pi_97961276
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind mezelf ook niet zo'n ordinair type :+.
*Feestboek ff na gaat kijken
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:03:01 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961311
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*Feestboek ff na gaat kijken
Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ik ;).
pi_97961334
Voorgevormd kan ik al helemaal bijna nooit vinden. ;( (Vandaar ook de hemdjes.)
Heb er twee van Victoria's Secret (1 strapless/bandjes die je kunt kruisen), die passen eigenlijk ook niet geweldig maar ze waren niet zo duur. Die zijn dan wel weer huidskleurig, je kunt niet alles hebben. :')

Nou, ik ben een heel eind met mijn hoofdstuk maar er ontbreekt nog wel een vrij essentieel deel. Daarvoor heb ik wel een boel aantekeningen maar die moet ik nog uitwerken, en de helft is in de trant van "dit artikel nog eens lezen". Dit wordt een lange nacht zo...
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:03:39 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97961342
ik vind marlies dekkers overigens maar niks :6

ik O+ aubade
pi_97961393
Ik ben tenminste heel verantwoord kunst aan het kijken in Minneapolis.
Victoria's secret over geslagen en kleding shoppen viel tegen, zelfs Long Tall Sally! Dus ik denk dat mijn tas nog wel dicht gaat als ik naar huis ga. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_97961409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:

ik O+ aubade
Aubade is mooi, maar ik pas het niet.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:05:15 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961445
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ook :@
Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:

Maar die is nergens meer in m'n maat te krijgen.

Jugendstil-stijl O+.
pi_97961446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Mini. het volgende:
Voorgevormd kan ik al helemaal bijna nooit vinden. ;( (Vandaar ook de hemdjes.)
Heb er twee van Victoria's Secret (1 strapless/bandjes die je kunt kruisen), die passen eigenlijk ook niet geweldig maar ze waren niet zo duur. Die zijn dan wel weer huidskleurig, je kunt niet alles hebben. :')

Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?
pi_97961453
Mijn lievelings BH's zijn van Huit. Zitten heel mooi, maar vind ze wel echt duur. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:05:45 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:

ik O+ aubade
Ik vind die jij postte echt 3x niks :'). Smaken verschillen :Y.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:06:05 #62
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97961490
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Aubade is mooi, maar ik pas het niet.
een van de weinige merken die mij wel goed zitten! in het wat goedkopere segment vind ik gossard trouwens ook erg fijn.
pi_97961541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon Triumph voor oude vrouwen :7 zit lekker en mooi!

Truste :)
Die ik postte is ook triumph!
Niet echt oude vrouwen toch? :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:06:52 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97961543
Hunkemöller B-) Maar goed, ik heb dan ook geen heel lastige maat.
pi_97961549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:

[ afbeelding ]

Maar die is nergens meer in m'n maat te krijgen.

Jugendstil-stijl O+.
Ik heb er op de vorige pagina net een variant van gepost. O+
pi_97961596
Ik vind die BH's van die sale helemaal niet mooi, on-sexy, kan niet helemaal uitleggen waar het aan ligt.
Worry is a misuse of imagination
pi_97961609
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsyen en een taille geloof ik. :o
Doe wat je niet durft.
pi_97961627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?
Oh nu je het zegt, ik heb er wel ooit eentje gehad van Fantasie ja. :) Die is nu alleen te klein.
Die Freya heb ik op een of andere manier helemaal gemist, toch eens voor kijken dan!
Everything has changed
pi_97961642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsten en een taille geloof ik. :o
Alleen voor blobs? :+
pi_97961691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Probability het volgende:
Ik vind die BH's van die sale helemaal niet mooi, on-sexy, kan niet helemaal uitleggen waar het aan ligt.
Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.
pi_97961699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsyen en een taille geloof ik. :o
Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.
Everything has changed
pi_97961759
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.
Wat was het merk ook alweer?

O en broekjes bij de hunkemoller zijn mij altijd te groot/te hoog :')! Stom!
pi_97961766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alleen voor blobs? :+
zoiets denk ik. Ik had of onwijs veel ruimte over bij de taille of vveel te strak op de heupen en eigenlijk allemaal te kort. Alhoewel dat ook met mijn lengte te maken kan hebben. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:11:44 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97961830
Wat eem mooie mevrouw trouwens, onderin die spoiler van Blurred O+ Met die krulletjes!
pi_97961860
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.
die heb ik niet echt gezien. Was ok vooral op zoek naar feestelijke jurkjes.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:15:15 #76
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962017
vond ik ook al ja!
pi_97962070
Ik heb toevallig deze nu aan van de Triumph:

donderdag 9 juni 2011 @ 23:16:52 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi! :Y
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:17:32 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962127
Te zoetjes voor mij :). Zoiets past goed bij slanke, tengere figuurtjes. Niet bij mijn plompe lijf :N.
pi_97962168
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind die wel mooi, maar het stukje in het midden is te groot waardoor de borsten te ver naar buiten staan naar mijn smaak.
pi_97962367
quote:

[ afbeelding ]
Mooi, maar die ondersteunt bij mij echt niet genoeg.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:22:41 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962389
Hunkemöller heeft nu ook BH's t/m cup G zie ik net :o
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:22:58 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962402
ik deze O+ heb het broekje er alleen helaas niet bij ;(

en de ochtendjas ( :? ) en de boa ook niet trouwens :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:24:31 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962479
Het lampje wel? :+
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:25:05 #85
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97962517
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit :')

SPOILER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_97962529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
[ afbeelding ]

en de ochtendjas ( :? ) en de boa ook niet trouwens :')
Geen boa? :o Wie heeft er nu geen bijpassende boa bij haar lingeriesetjes :{w
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:25:21 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lampje wel? :+
ook al niet nee :'(
pi_97962564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit :')

SPOILER
Woop woop! Awesome gedaan :D *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:08 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Woop woop! Awesome gedaan :D *O*
Watzijzegt!
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:13 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962594
quote:

[..]

dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van :N
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:56 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van :7
Maar het staat zo mooi bij de kamerjas die overduidelijk is gefabriceerd van een gordijn uit de jaren '70!
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:27:10 #92
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962645
wow Calimero, echt goed zeg! *O* daar mag je met recht trots op zijn ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:28:04 #93
277802 _Calimero_
pi_97962708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
[ afbeelding ]

en de ochtendjas gordijn( :? ) en de boa ook niet trouwens :')
Hee dat gordijn hebben mijn ouders in de slaapkamer! :+
pi_97962717
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:

SPOILER
Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
pi_97962780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van :7
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm O+

:')
pi_97962787
Cali! *O* *O* *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:29:32 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962806
Caliiiii, yay! Wat een goed nieuws! O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:29:38 #98
277802 _Calimero_
pi_97962816
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
Thanks ladies!
Nee, het was ook niet helemaal duidelijk in het begin waarom ik moest huilen.. Een van mijn collega's gaf aan zich zorgen te maken om mijn gezondheid, en toen begon ik (alleen ging het dus niet daar om. :') .)
pi_97962822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm O+

Vergeet niet om sexy je gordijn-kamerjas uit te doen.....
pi_97962855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ik ;).
Volgens mij zit je in de Slankie groep ;)
pi_97962868
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vergeet niet om sexy je gordijn-kamerjas uit te doen.....
Jaja, die laat ik altijd subtiel van mijn schouders afglijden.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:30:53 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962887
quote:

[..]

donderdag 9 juni 2011 @ 23:30:55 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962888
quote:

[..]

Zo'n dansje zoals bij 0:13 werkt ook prima!
pi_97962892
*O* Cali ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:31:08 #105
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97962907
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') _O- .
pi_97963003
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_97963037
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zo'n dansje zoals bij 0:13 werkt ook prima!
Ik heb mijn twijfels.... :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:34:05 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97963093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in de Slankie groep ;)
Ja, true, maar dan kan je nog niet alles zien. Ik krijg bij jou ook zo'n melding dat je niet alle profielgegevens deelt en bla bla.
pi_97963238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, true, maar dan kan je nog niet alles zien. Ik krijg bij jou ook zo'n melding dat je niet alle profielgegevens deelt en bla bla.
Oh nee inderdaad :)
Vind het wel fijn dat dat er is. Ben dan ook praktisch onvindbaar.
pi_97963278
Iets heel anders trouwens, we zijn afgelopen dinsdag bij de cattery gaan kijken waar Haissam en Mara allebei vandaag komen. We wilden sowieso nog een kat erbij, en toevallig hebben ze nu weer nestjes.

Beetje dubbel omdat Tedje er net niet meer is, maar goed. Het is niet dat we Tedje O+ proberen te vervangen, dat gaat toch niet. Van Tedje gaan we een foto heel mooi op groot formaat in laten lijsten en die komt dan naast de foto van Haiss te hangen O+

Anyway, is wel heel grappig om te zien hoe verschillend kittens er al uit kunnen zien :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:38:16 #111
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97963356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iets heel anders trouwens, we zijn afgelopen dinsdag bij de cattery gaan kijken waar Haissam en Mara allebei vandaag komen. We wilden sowieso nog een kat erbij, en toevallig hebben ze nu weer nestjes.

Beetje dubbel omdat Tedje er net niet meer is, maar goed. Het is niet dat we Tedje O+ proberen te vervangen, dat gaat toch niet. Van Tedje gaan we een foto heel mooi op groot formaat in laten lijsten en die komt dan naast de foto van Haiss te hangen O+

Anyway, is wel heel grappig om te zien hoe verschillend kittens er al uit kunnen zien :D
foto's? O-)
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:38:31 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97963371
Durf je dat dan wel aan Coco, aangezien je al 2 katten verloren hebt die daar vandaan kwamen? Ik zou daar dan niet zo snel meer heengaan geloof ik :@.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:38:45 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97963388
Kittenfoto's jaaa!

En dan graag laten staan zodat ik ze morgen kan bekijken want ik ga nu slapen :P Trusten! *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:40:55 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97963512
Trusten Maria! Ik duik er ook in!
pi_97963515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Durf je dat dan wel aan Coco, aangezien je al 2 katten verloren hebt die daar vandaan kwamen? Ik zou daar dan niet zo snel meer heengaan geloof ik :@.
Ik dacht dit eigenlijk ook :@
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:47:06 #116
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97963896
quote:
Ik ook niet nee. :@
pi_97963938
quote:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar Haissam komt van een andere cattery dan Tedje. En het maakt sowieso niks uit.

Beide katten hadden namelijk FIP. Die ziekte is niet te voorspellen en men heeft geen idee hoe het precies ontstaat. Onze kittens komen allemaal bij erkende catteries vandaan en worden echt enorm goed getest. Helaas is FIP echt een toevalstreffer waar zowel cattery als baasjes bijzonder weinig, dan wel niets, aan kunnen doen.

Sterker nog, FIP begint als een vrij onschuldig virus (het corona-virus). Het overgrote merendeel van alle katten heeft dit virus (een ruime 80- 90%). Om de een of andere reden kan dit soms (bij 1 - 5 % van de katten met het Corona virus) muteren tot FIP. Wij hebben puur toevallig twee keer de jackpot gewonnen ;(
pi_97964001
Wat fijn Cali! O+

Nice, die boa... :D
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:49:17 #119
344469 Amsel
zonder t
pi_97964007
Hoi. Over precies een half jaar wordt ik 30 :{

En morgenochtend moet ik van mezelf hardlopen hoewel dat waarschijnlijk weinig succesvol zal zijn door m'n alcoholinname van vanavond. *hips*
pi_97964126
@MI & Ewelina: ik kan jullie huivering daarvoor heel goed begrijpen. Maar wij hebben eigenlijk altijd contact gehouden met beide catteries, en die mensen zijn echt gek op de beestjes en zorgen heel goed voor ze. Voor beide catteries zijn wij de eerste FIP-gevallen ;(

Het is dat we ons goed in FIP verdiept hebben en uitgebreid navraag hebben gedaan bij de dierenarts(en), anders zou ik aan onszelf gaan twijfelen en denken dat wij iets 'fout' hebben gedaan. Dat is gelukkig echt niet het geval (al merk je dat er mensen om ons heen zijn die het ons kwalijk lijken te nemen ofzo. Daar word ik altijd heel verdrietig van ;( )
pi_97964189
Anyway, ik word verdrietig van het praten over FIP, dus ik ga snel een paar kitten foto's uploaden en plaatsen O+
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 23:56:03 #122
70532 loveli
N
pi_97964369
Ben je even weg, moet je anderhalf topic teruglezen! Gezellig geweest vandaag?
crap in = crap out
pi_97964374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Amsel het volgende:

En morgenochtend moet ik van mezelf hardlopen hoewel dat waarschijnlijk weinig succesvol zal zijn door m'n alcoholinname van vanavond. *hips*
Feestbeest :D waar ben je geweest?
pi_97964416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
@MI & Ewelina: ik kan jullie huivering daarvoor heel goed begrijpen. Maar wij hebben eigenlijk altijd contact gehouden met beide catteries, en die mensen zijn echt gek op de beestjes en zorgen heel goed voor ze. Voor beide catteries zijn wij de eerste FIP-gevallen ;(

Het is dat we ons goed in FIP verdiept hebben en uitgebreid navraag hebben gedaan bij de dierenarts(en), anders zou ik aan onszelf gaan twijfelen en denken dat wij iets 'fout' hebben gedaan. Dat is gelukkig echt niet het geval (al merk je dat er mensen om ons heen zijn die het ons kwalijk lijken te nemen ofzo. Daar word ik altijd heel verdrietig van ;( )
FIP ken ik wel en daar kan je echt niks aan doen :*
En die mensen :N hier maakte iemand zowat de opmerking dat we de oude hond vast weggedaan hebben voor de pup :|W
pi_97964474
quote:

Het wordt heus niet allemaal anders daarna hoor. :P Kreeg een heel mooi compliment vorig jaar toen ik op die groepsreis naar Egypte was, oh nee, da's al bijna 2 jaar geleden, nou ja, anyway: van iemand die ook bijna 30 werd en die zei dat het altijd haar angstbeeld was geweest, 30 worden, dat nu haar jeugd over was en zo, maar toen ze mij en nog iemand zag die de 18 al waren gepasseerd, dat dat haar helemaal gerust had gesteld, dat je dus niet gezapig, lelijk en uitgezakt hoefde te worden na een bepaalde leeftijd. En zo is het ook!

Cali, wat een mooi commentaar heb je daar gekregen zeg! O+
pi_97964485
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:57 schreef Ml-etje het volgende:

FIP ken ik wel en daar kan je echt niks aan doen :*
En die mensen :N hier maakte iemand zowat de opmerking dat we de oude hond vast weggedaan hebben voor de pup :|W
Dat meen je niet! Daar zou ik tegelijkertijd heel kwaad én heel verdrietig om worden :( ;(
pi_97964525
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:56 schreef loveli het volgende:
Ben je even weg, moet je anderhalf topic teruglezen! Gezellig geweest vandaag?
Het was nationale BH dag!

Waar was jij dan?
pi_97964554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat meen je niet! Daar zou ik tegelijkertijd heel kwaad én heel verdrietig om worden :( ;(
Hapte spontaan naar lucht :') sommige mensen :X
Maar komop met die foto's ;)
pi_97964679
De kittens O+ O+

Ze zijn overigens niet allemaal even oud op deze foto's.

SPOILER
Ik kan zo snel geen foto van Maartje vinden als kitten :@ Maar zij was ook heel lief O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:03:32 #130
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97964705
wat een snoetjes O+ nu kan ik met een gerust hart gaan slapen, welterusten allemaal *;
pi_97964712
Oh, en dit wordt de nieuwe aanwinst. Waarschijnlijk gaat hij 'Dude' heten. Op deze foto's is hij 3 weken en Martijn heeft hem vast.

pi_97964731
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
De kittens O+ O+

SPOILER
Ik kan zo snel geen foto van Maartje vinden als kitten :@ Maar zij was ook heel lief O+
Oehh lieff! Die blauwe ogen ook O+
Zo snap ik wel dat je weer voor een raskat gaat :Y

Te bedde :W
pi_97964749
Poesies! O+
pi_97964754
Ik ga ook slapen inderdaad. Welterusten allemaal :*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:04:52 #135
344469 Amsel
zonder t
pi_97964772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Feestbeest :D waar ben je geweest?
We hebben en in-house kroeg op m'n werk :@ Bedenk me ook net dat ik m'n avondeten vergeten ben :@ Ondanks het in-house tosti-ijzer en de mogelijkheid tot het declareren van pizza's :')
pi_97964823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:04 schreef Amsel het volgende:

[..]

We hebben en in-house kroeg op m'n werk :@ Bedenk me ook net dat ik m'n avondeten vergeten ben :@ Ondanks het in-house tosti-ijzer en de mogelijkheid tot het declareren van pizza's :')
_O- dawilikook! Alleen niet met mijn collega's :@ (50+ )
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:06:49 #137
344469 Amsel
zonder t
pi_97964877
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Het wordt heus niet allemaal anders daarna hoor. :P Kreeg een heel mooi compliment vorig jaar toen ik op die groepsreis naar Egypte was, oh nee, da's al bijna 2 jaar geleden, nou ja, anyway: van iemand die ook bijna 30 werd en die zei dat het altijd haar angstbeeld was geweest, 30 worden, dat nu haar jeugd over was en zo, maar toen ze mij en nog iemand zag die de 18 al waren gepasseerd, dat dat haar helemaal gerust had gesteld, dat je dus niet gezapig, lelijk en uitgezakt hoefde te worden na een bepaalde leeftijd. En zo is het ook!

O+
pi_97964948
quote:

Oh, en ik word over 2 maanden en 18 dagen 30 jaar oud :P

Ik vind het leuk :D Het klinkt zo alsof ik al heel verstandig en volwassen ben :s)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:10:07 #139
344469 Amsel
zonder t
pi_97965016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- dawilikook! Alleen niet met mijn collega's :@ (50+ )
Ik ging om 19h alleen een appel pakken. En toen hoorde ik muziek uit de kroeg. En toen waren er mensen. En bier. En toen was het opeens middernacht :+

En ik realiseer me heel goed hoe decadent het is :@ En ik verlang naar m'n bedje O+
pi_97965046
Cali wat goed!!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 00:11:08 #141
70532 loveli
N
pi_97965055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Nou voel ik mij schuldig omdat ik het, met alle goede wil, in Dieet heb gezet :')
Ik vind je een kei.
quote:
L: 2 bh met rookvlees,
Gezien de andere discussie een andere associatie :')

_O_ voor XM en *O* voor vik

quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Het was nationale BH dag!

Waar was jij dan?
Nationale BH dag is goed!

Ik was vergaderen, werken, damagecontrol aan het doen. Wegens damagecontrol diner gemist, dus ik ga nu de oven aanzetten en kijken of ik nog iets heb om erin te stoppen. Heb meer nodig om te overleven dan 5 koffie, 2 benzinepompsandwiches en 2 twix.

Bollocks, zwart op wit ziet dat er nog slechter uit dan het voelt.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:11:22 #142
344469 Amsel
zonder t
pi_97965068
Ik schreef "worDT ik" :o :o :o
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 00:11:44 #143
70532 loveli
N
pi_97965082
O+ O+ Cute die pluizebolletjes!!!!
crap in = crap out
pi_97965170
Ach ik word alweer bijna 31
pi_97965372
Je bent zo oud/jong als je je voelt. En ik geloof dat ik me jonger boel fan sommige van mijn collega's van 10 jaar jonger!

Tijd vooe het volgende museum!
Doe wat je niet durft.
pi_97965521
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bent zo oud/jong als je je voelt. En ik geloof dat ik me jonger boel fan sommige van mijn collega's van 10 jaar jonger!

Tijd vooe het volgende museum!
Was het laatste museum soms het jenevermuseum? :P
pi_97965586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
De kittens O+ O+

SPOILER
Wat een cuties! O+

En Dude, wat een leuke naam. :D Naar the Dude?
Everything has changed
pi_97965630
Nee, dat hebben ze hier niet.
Wel bier zo denk ik, bij de honkbalwedstrijd! :P

Ze hebben hier trouwens wel lightbier met maar 68 calorieen. Jammer alleen dat het smaakt naar bier aangelengd met water. :P
Doe wat je niet durft.
pi_97965667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nee, dat hebben ze hier niet.
Wel bier zo denk ik, bij de honkbalwedstrijd! :P

Ze hebben hier trouwens wel lightbier met maar 68 calorieen. Jammer alleen dat het smaakt naar bier aangelengd met water. :P
Wanneer is het fietsen nu?
pi_97965991
Dit weekend! En het wordt mooi fietsweer! B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:36:33 #151
344469 Amsel
zonder t
pi_97966057
Wat leuk HPKW!

Ik sta nu gewoon pasta voor mezelf te koken nog. Hoe verantwoord. Volgens mij heb ik net alleen wat onhandige smsjes aan mensen gestuurd :')

Sorry dat ik jullie altijd lastig val met mijn net iets te aangeschoten buien hoor :@
pi_97966440
Hoe is het eigenlijk met je enkel HPKW, heb je daar nog last van?
Everything has changed
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:49:00 #153
344469 Amsel
zonder t
pi_97966576

Prima middernachtelijk maaltje :9
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:49:22 #154
344469 Amsel
zonder t
pi_97966595
Al liet ik net m'n iPhone midden in de pasta vallen _O-
pi_97966706
Ik vond die aangeschoten buien wel grappig Amsel! :P
Zolang je maar geen dingen doet waar je spijt van krijgt (of iig zo min mogelijk).

Enkel houdt zich goed mini. Beetje jammer dat de rest van mijn voet wel pijn doet, maar ik ben blij dat ik kan gaan fietsen, dan krijgt mijn voet wat rust. :)
Doe wat je niet durft.
pi_97966790
Eet smakelijk Amsel! :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond die aangeschoten buien wel grappig Amsel! :P
Zolang je maar geen dingen doet waar je spijt van krijgt (of iig zo min mogelijk).

Enkel houdt zich goed mini. Beetje jammer dat de rest van mijn voet wel pijn doet, maar ik ben blij dat ik kan gaan fietsen, dan krijgt mijn voet wat rust. :)
Fijn dat het goed gaat! Dus je ziet het fietsen ook wel zitten? Mooi. :)
Als je bedenkt hoe het een paar maanden geleden ging is het al heel wat dat je gewoon kunt lopen hè.
Everything has changed
  vrijdag 10 juni 2011 @ 01:01:13 #157
344469 Amsel
zonder t
pi_97966943
Pasta op, bedtijd. Jullie zijn lief :*
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 01:11:30 #158
70532 loveli
N
pi_97967174
Goede bekomst, trusten en in de nieuwe Makro-folder staat een robotstofzuiger voor 117 euro (8> >:O ):O w/ O+
crap in = crap out
pi_97967408
Fietsen gaat een leuke uitdaging wirden, vooral ip conditioneel gebied. Maar ik heb zoveel sponsorgeld (700 dollar geloof ik!) dat ik het ding gewoon uit ga rijden! :D

En die voet/enkel komt wel goed. Volgende week weer naar de chirurg en fysio!

Slaapze voor zij die gaan slapen. Ik ga het honkbalstadion proberen te vinden. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 01:46:14 #160
70532 loveli
N
pi_97967777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fietsen gaat een leuke uitdaging wirden, vooral ip conditioneel gebied. Maar ik heb zoveel sponsorgeld (700 dollar geloof ik!) dat ik het ding gewoon uit ga rijden! :D

En die voet/enkel komt wel goed. Volgende week weer naar de chirurg en fysio!

Slaapze voor zij die gaan slapen. Ik ga het honkbalstadion proberen te vinden. :)
You go! En naar een honkbalwedstrijd = gaaf!

Bij de weg, leuke fysio? ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef conleche het volgende:
Mijn lievelings BH's zijn van Huit. Zitten heel mooi, maar vind ze wel echt duur. :P
Ebay? Voor mij de plek vppr Perele, Lejaby, Charmel, Chantelle. M'n duurste BH van het afgelopen jaar was 15 euro denk ik. Hoger bied ik niet (behalve als ik er eentje nodig heb om een setje compleet te maken).
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 01:50:56 #161
70532 loveli
N
pi_97967830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook iets met neuro-transmitters.
/moe & onduidelijk
crap in = crap out
pi_97967881
Goh, nu ben ik ook wel benieuwd.

Extra T: magere kwark met cruesli. Niet gaan snaaien na het avondeten is een nobel streven, maar het duurt nu toch wel erg lang. :+
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 01:58:08 #163
70532 loveli
N
pi_97967917
"Het grootste onderdeel van het MSG-molecuul is het aminozuur glutamaat, het anion van glutaminezuur. Het is een bouwstof van eiwitten. Ikeda classificeerde zijn bevinding als de vijfde smaak, en noemde het "Umami". Glutamaat wordt ook als monomeer in het lichaam gebruikt, namelijk in de zenuwen, waarin het gebruikt wordt als neurotransmitter. Hierbij heeft het een excitatoire (stimulerende) werking op de post-synaptische neuronen (zenuwcellen). Er zijn drie soorten receptoren voor glutamaat, waaronder de NMDA-receptor (N-methyl-D-aspartaat), welke voornamelijk aanwezig is in de hippocampus."
crap in = crap out
pi_97968987
mogge.
Slecht geslapen en ik wil terug naar bed, maar poes heeft me met een bezoekje vereerd en ligt op schoot. Ben wel bijgelezen nu. Mijn BH's hebben geen merk.
Maria, gefelciteerd met je mijnpaal!
Vik, gefeliciteerd met je werk!
XM, gefeliciteerd met je slankie-van-het-jaar!
loveli, gefeliciteerd met je damagecontrol
Cocotrimonium, schattig kitten.
HPKW, succes met je honkbalstadium.
uniekhoorn, nog 1 uurtje lekker slapen.
euhm, de rest ben ik vergeten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97968990
Ik ga toch maar de kat afwerpen en slapen :O
Half uurtje op schoot moet maar genoeg zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97969163
Mogge.
pi_97969201
Gisteren nog 2 witbiertjes gehad met een homie, nu weer koffie en studie :')
  vrijdag 10 juni 2011 @ 06:52:49 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97969215
lol@nachtbrakers :D

En ik bén al 31 :{w. Ik vond 30 worden ook no fun, maar uiteindelijk viel 't allemaal wel mee.

Wel weer benauwd, maar ook enorme spierspanning in ribben/schouders/nek, dus het is verklaarbaar. Vanmiddag fysio gelukkig. Had gehoopt op RPM vanochtend, maar dat doen we maar ff niet. Morgen dan maar bij Evert!
pi_97969218
Hmmmmpf. Kan geen toeval meer zijn. Ik ontvang al 2 dagen lang de Telegraaf en daar heb ik géén abo op. (doh) En nu hoor ik net weer de brievenbus klepperen.

Krant van wekker Nederland. ;(
  vrijdag 10 juni 2011 @ 06:54:51 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97969226
Gewoon teruggooien naar de bezorger :P. Of retour afzender :').
pi_97969301
Goeiemorgen! Laatste dagje voor t weekend!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:30:22 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969359
quote:

[..]

lol _O- .

^O^ voor cali. en goedemorgen, bijlezen op foon.
Niet meer actief op Fok!
pi_97969371
goedemorgen! Vanavond wordt onze bank weggehaald :') en dan hebben we 3 weken lang geen bank! :P

Dan dus maar achter de laptop zitten, alleen nog maar studeren dus de komende dagen :z

Maar eerst een motor naar de dealer brengen voor onderhoud!
Ja doei.
pi_97969376
Dacht dat alles goed ging vanmorgen... Trek ik net de deur achter me dicht zonder sleutels :')
Gelukkig komt vriendje vanavond logeren O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:52:13 #175
344469 Amsel
zonder t
pi_97969494
Goeiemorgen! Ik voel me best fris :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:58:01 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969529
Goeiemorgen :W vanaf laptop :P.

Mijn hardloopkleding is nog nat en ik wilde vanochtend hardlopen (snap je nu waarom het over tien minuten niet ook nog wel kon, GB? ;)). Dus ik ga later vanmiddag, mits niet te zonnig/warm en anders morgenochtend.

Wat een snoesjes, Coco! Wij moeten ook altijd nog een foto van Taco laten inlijsten. Ook maar eens even doen binnenkort :).

Telefoon in de pasta _O- :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 07:59:35 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969545
Oh trouwens, een vraagje: ik heb een Tomado-stofzuiger en de wieltjes onder het zuigstuk zijn kapot en daardoor zuigt 'ie veel minder goed. Ik denk niet dat ik losse wieltjes ga vinden, dus vroeg ik me af of iemand weet hoe ik aan een nieuw zuigstuk moet komen? Ja leuk, een goedkope stofzuiger, maar ik vind er geen onderdelen voor hoor :N.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:03:24 #178
344469 Amsel
zonder t
pi_97969575
Hè hè, ik moest heel wat topics teruglezen, maar eindelijk heb ik gevonden waarom we juichen voor Maria en Vik *O*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:09:53 #179
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97969630
die pasta ziet er lekker uit :9

mijn huisgenote geeft een feestje vanavond en ik heb er nu al geen zin in, blurgh. Op vrijdagavond ben ik moe en wil ik gewoon lekker rustig koken en eten en dan een film kijken oid, niet nog heel de avond sociaal moeten doen :@
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 08:10:02 #180
70532 loveli
N
pi_97969632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh trouwens, een vraagje: ik heb een Tomado-stofzuiger en de wieltjes onder het zuigstuk zijn kapot en daardoor zuigt 'ie veel minder goed. Ik denk niet dat ik losse wieltjes ga vinden, dus vroeg ik me af of iemand weet hoe ik aan een nieuw zuigstuk moet komen? Ja leuk, een goedkope stofzuiger, maar ik vind er geen onderdelen voor hoor :N.
Tijd voor een nieuwe!
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef loveli het volgende:
in de nieuwe Makro-folder staat een robotstofzuiger voor 117 euro (8> >:O ):O w/ O+
crap in = crap out
pi_97969635
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
Handyman
Nee, geen linkje naar Erodome ;).

Of anders bijvoorbeeld deze: http://www.onderdelenreus.nl/
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:13:34 #182
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97969678
vik, op de markt kun je vaak merkloze/universele onderdelen kopen!

Ik vind een goeie stofzuiger de investering overigens meer dan waard, niks zo irritant als stofzuigen met een stofzuiger die slecht zuigt.
pi_97969694
Cali goed gedaan *O*.

iPhone in de pasta, ook lekker Amsel :P.

Nougoed, tijd om heel snel aan te kleden en naar de bus te rennen anders kom ik nog te laat ook (en heb bespreking).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97969712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:13 schreef Blurred86 het volgende:
vik, op de markt kun je vaak merkloze/universele onderdelen kopen!

Ik vind een goeie stofzuiger de investering overigens meer dan waard, niks zo irritant als stofzuigen met een stofzuiger die slecht zuigt.
Eens! Ik heb namelijk een rotding :')

De robotstofzuiger die ik laatst bij correct zag was trouwens helemaal niet goed in het verwijderen van pluisjes.
Wel een leuke gadget om naar te kijken!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:19:20 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97969725
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:58 schreef loveli het volgende:
"Het grootste onderdeel van het MSG-molecuul is het aminozuur glutamaat, het anion van glutaminezuur. Het is een bouwstof van eiwitten. Ikeda classificeerde zijn bevinding als de vijfde smaak, en noemde het "Umami". Glutamaat wordt ook als monomeer in het lichaam gebruikt, namelijk in de zenuwen, waarin het gebruikt wordt als neurotransmitter. Hierbij heeft het een excitatoire (stimulerende) werking op de post-synaptische neuronen (zenuwcellen). Er zijn drie soorten receptoren voor glutamaat, waaronder de NMDA-receptor (N-methyl-D-aspartaat), welke voornamelijk aanwezig is in de hippocampus."
ja, dus? Msg bevat glutamaat, wordt het ook afgebroken tot glutamaat? En komt het dan ook in die zenuwcellen terecht? En zo ja, wat is het effect van stimulatie van die NMDA-receptor? En is dat slecht?

Beetje random clueloos verhaal zo..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:23:22 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969753
Thx voor de tips :) Ik denk dat ik iets merkloos moet hebben ja. Ik ga gewoon even met het zuigstuk naar Handyman ofzo. Of naar de markt evt. Heb al even op internet rondgezocht, maar daar zie je toch voornamelijk onderdelen voor de bekendere merken. En mijn stofzuiger heb ik gekregen van mijn ouders, toen we hiernaartoe gingen verhuizen, dus ik kan hem - nog geen jaar later - echt niet al vervangen door een andere :P /emotionele waarde :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 08:25:47 #187
70532 loveli
N
pi_97969778
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 01:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook iets met neuro-transmitters.
/moe & onduidelijk
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:19 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ja, dus? Msg bevat glutamaat, wordt het ook afgebroken tot glutamaat? En komt het dan ook in die zenuwcellen terecht? En zo ja, wat is het effect van stimulatie van die NMDA-receptor? En is dat slecht?

Beetje random clueloos verhaal zo..
Quote van wikipedia. Geen poiging om een punt te maken of conclusie te trekken.
crap in = crap out
pi_97969788
Goed begin van de dag als een wildvreemde je complimentjes geeft op weg naar het werk.

M'n jurk beviel haar blijkbaar goed!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:27:36 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969796
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Goed begin van de dag als een wildvreemde je complimentjes geeft op weg naar het werk.

M'n jurk beviel haar blijkbaar goed!
Ze wilde je gewoon.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:28:20 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969802
Ik ga zo m'n kleding droogföhnen, hopelijk wordt M tussen nu en 'zo' vanzelf wakker :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:30:51 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97969831
Laat die jongen toch ff uitslapen op z'n vrije dag..
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:35:08 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97969887
Hij is al wakker en heb de tussendeur dichtgedaan :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97969921
Mogge! Vik zag dat ze binnenkort Guess zonnebrillen hebben bij SV ;)
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 08:47:31 #194
70532 loveli
N
pi_97970039
Mooi. Ik hoef geen invite ;)
crap in = crap out
pi_97970060
Mogguh!

Looks like I missed something last night...

Yaay voor Maria en Cali! ^O^

Ahw, lief beestje die Dude van Coco. O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97970084
Oh sorry, Vik, die tien minuten hadden vast echt het verschil gemaakt! :7

*O* voor Cali
*O* voor Amsel en d'r pasta
O+ voor Coco d'r poessie katje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:52:23 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:38 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge! Vik zag dat ze binnenkort Guess zonnebrillen hebben bij SV ;)
Waarom begin je daar ineens over? :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:53:34 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:47 schreef loveli het volgende:
Mooi. Ik hoef geen invite ;)
Een vroegere vriendin van me ook niet en dat snap ik niet :'). Ze doen allerlei A-merken in de sale en dan zijn er mensen die geen invite willen? :?.

Heb je niks met A-merken ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_97970138
Ik heb persoonlijk niets aan BH's...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:55:39 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb persoonlijk niets aan BH's...
Voor de X'ste keer: nu zijn er toevallig beha's in de sale, maar ook andere dingen. Valentino-overhemden bijvoorbeeld :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97970180
Nou stuur maar een invite dan!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:59:04 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970214
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:56 schreef V1z0R het volgende:
Nou stuur maar een invite dan!
Done :). Veel sales zijn miss niet zo interessant, maar je moet het gewoon een beetje in de gaten houden ;).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:03:14 #203
70532 loveli
N
pi_97970272
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een vroegere vriendin van me ook niet en dat snap ik niet :'). Ze doen allerlei A-merken in de sale en dan zijn er mensen die geen invite willen? :?.

Behalve dat ik er te veel heb...
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:03:32 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970278
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet. Een A-merk kopen omdat het een A-merk is vind ik een beetje onzinnig :@ Ik koop alleen kleding die flatterend is, van goede kwaliteit en waarvan de prijs klopt. En dat kan in sommige gevallen ook een A-merk zijn.
pi_97970309
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet. Een A-merk kopen omdat het een A-merk is vind ik een beetje onzinnig :@ Ik koop alleen kleding die flatterend is, van goede kwaliteit en waarvan de prijs klopt. En dat kan in sommige gevallen ook een A-merk zijn.
Bij overhemden betekent A-merk standaard minder gedoe met strijken en ik heb een hekel aan strijken...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:05:33 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970314
En wat Klaas-en-de-rest schreef over kleding in Amerika herken ik wel. Het lijkt wel of ze daar niet aan tailles doen :')

Lufthansa heeft trouwens weer tickets in de aanbieding. En nu twijfelen we toch weer of we met de jaarwisseling naar Amerika gaan. Ben alleen bang voor blizzards :') Een keer is genoeg.
pi_97970333
quote:

[..]

Het moet vooral goed zitten :) en dan kom ik dus thuis met enorm dure broeken en goedkope shirts :P in de sale haal ik dan nog wat nette spullen et voila.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:06:38 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970334
quote:

[..]

Dat snap ik wel, maar met een invite is toch niks mis? Er kan zomaar een keer iets leuks tussen zitten :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:06:39 #209
70532 loveli
N
pi_97970335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bij overhemden betekent A-merk standaard minder gedoe met strijken en ik heb een hekel aan strijken...
De strijkvrije merkloze overhemden uit de collectie van m'n pa doen het anders ook nog goed.
En dan in hippe seventies kleuren met extra grote kragen, draag ze vaak tijdens het klussen O+
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:07:05 #210
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97970344
quote:

[..]

dit ja :Y
ik heb me wel aangemeld maar vind het geloof ik niet echt spectaculair, zodra ze mijn inbox vol gaan spammen meld ik me waarschijnlijk ook weer af :') ik vind 'het in de gaten moeten houden' ook te veel moeite eigenlijk :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:07:08 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat is onzin. Sorry. Mijn man heeft zowel (dure) A-merken in de kast hangen als goedkope Aldi hemden en uiteindelijk gaan ze even lang mee en moeten ze allebei wel of niet gestreken te worden. Ook van zogenaamde topmerken hebben we miskopen gedaan.
pi_97970351
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom begin je daar ineens over? :P.
Je wilde toch nog een zonnebril?
pi_97970354

O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:11 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar met een invite is toch niks mis? Er kan zomaar een keer iets leuks tussen zitten :).
En dan denk ik nog "en"? Als er iets leuks tussenzit betekent dat nog niet dat ik dat hoef te weten of te kopen :P
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:21 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je wilde toch nog een zonnebril?
Ja klopt, maar ik heb al even gekeken op de website en het is mijn ding niet zo, geloof ik. Maar er zal vast gauw weer een zonnebrillensale komen :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:24 #216
70532 loveli
N
pi_97970374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En dan denk ik nog "en"? Als er iets leuks tussenzit betekent dat nog niet dat ik dat hoef te weten of te kopen :P
Dattem!!!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:51 #217
70532 loveli
N
pi_97970388
Zonnebrillen kan ik niet online kopen, die moet ik passen :P
crap in = crap out
pi_97970389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Bloemen O+ als je dat toch aan kan O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:09:07 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat verbaast me ook niks gezien het bedrag dat jij jaarlijks aan kleding spendeert :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:09:51 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970411
En ik zal niet zo snel kleding kopen via zo'n site, denk ik. Risico dat het niet past is net iets te groot. Van de beha's weet ik al welke maat ik heb van Freya, anders had ik t ws ook niet gedaan / eerst in een winkel gepast.
Niet meer actief op Fok!
pi_97970412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bloemen O+ als je dat toch aan kan O+
Het probleem is alleen dat ik deze zomer alleen maar bloemenjurkjes lijk te kopen. Maar deze is wel erg leuk... <3
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:09:53 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat verbaast me ook niks gezien het bedrag dat jij jaarlijks aan kleding spendeert :P.
Dat is ondertussen een stuk meer geworden. Maar ik wil kleding voelen (de stof moet goed zijn) en passen.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:10:20 #223
70532 loveli
N
pi_97970425
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
En wat Klaas-en-de-rest schreef over kleding in Amerika herken ik wel. Het lijkt wel of ze daar niet aan tailles doen :')

Lufthansa heeft trouwens weer tickets in de aanbieding. En nu twijfelen we toch weer of we met de jaarwisseling naar Amerika gaan. Ben alleen bang voor blizzards :') Een keer is genoeg.
What are the odds? Ik zou gaan en je kids laten denken dat het normaal is om verjaardagen en jaarwisselingen in de VS te beleven :Y
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:10:51 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970439
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat ik deze zomer alleen maar bloemenjurkjes lijk te kopen. Maar deze is wel erg leuk... <3
Moet je op de meet geen bloemetjesjurk aandoen, anders weet ik nog wel een leuk liedje >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_97970442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is ondertussen een stuk meer geworden. Maar ik wil kleding voelen (de stof moet goed zijn) en passen.
:D Is dat zoveel dan?
pi_97970451
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet je op de meet geen bloemetjesjurk aandoen, anders weet ik nog wel een leuk liedje >:) .
...welk liedje?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:11:27 #227
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97970454
ik vind zonnebrillen nou wel weer typisch iets dat je niet online moet kopen, behalve als je het model al kent (gepast hebt).
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:11:38 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het was juist erg weinig. 15 euro per jaar ofzo? :P.
Maar goed, als ik het hele jaar werkloos was geweest, was ik daar ook wel aan gekomen :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:11:53 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970468
quote:

[..]

...welk liedje?
"Weet je wat ik wel zou willen zijn??" Juist :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97970472
Goedemorgen

Ik ga niet meer pizza´s eten Vik, ik ga gewoon bergen nieuwe lingerie kopen O+ en met mijn maatje kan ik soms dus ook prima slagen voor een tientje bij de H&M veel steun heb ik niet echt nodig.

Cali :* *O* een WOEI voor je gesprek!

Vervangende hulp is het huis aan het doen, lekker fris voor we weggaan. Lief werd gister gebeld of hij volgende week wat meer kan komen werken omdat de baas hem wat nieuwe dingen wil leren, gaat als een speer daar :D netto uurloon nu = bruto uurloon eerder, dat is ook heel leuk, dus al met al pakt het juist beter voor ons uit *O*

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met aarbeitjes en muesli
L: boterham hamkaastomaat, karnemelk
T: ontvangst met koffie en een appel carré
D: ik zie iets op het menu staan met schol in kokosmelk met geroosterde kokos en een salade van couscous, dat maakt een grote kans en dan een lekker dessert en natuurlijk een lekker wijntje
T: wellicht een frangelicolikeurtje of twee

rest van het weekend uitgebreide ontbijtbuffetjes en viergangenmenu's en lekkere wijntjes en een beautybehandeling en als het weer meewerkt zondag een fiets/scootmobieltochtje en wat bubbelen en stomen en al mijn nieuwe jurkjes zitten in de koffer dus ik hoop dat er maandag wat mooie foto's tussen zitten ;)
pi_97970481
Amerika is ook het enige land waar mij een L past :D

Hmmm, nou misschien toch maar weer eens de goedkopere overhemden proberen. Weet alleen nog dat ik me dood ergerde aan de eerste overhemden die ik had gekocht. :o Is al weer 9jr geleden...

EEN BLOEMETJESGORDIJN!
pi_97970488
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het was juist erg weinig. 15 euro per jaar ofzo? :P.
Maar goed, als ik het hele jaar werkloos was geweest, was ik daar ook wel aan gekomen :').
Ohhhhh, ok. Ik zat al aan de duizenden en duizenden euro's te denken :D
pi_97970491
Weet je wat ik wel zou willen zijn........
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:12:57 #234
70532 loveli
N
pi_97970494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhhh, ok. Ik zat al aan de duizenden en duizenden euro's te denken :D
Dat was ik :')
crap in = crap out
pi_97970499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Weet je wat ik wel zou willen zijn??" Juist :P.
Niks mis met bloemetjesgordijnen! :D :P
pi_97970519
Lekker MarMar, hoeveel uur werkt hij eigenlijk?
En je weekendje weg klinkt O+
pi_97970523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Afgestudeerd aan Hull University?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:14:06 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:10 schreef loveli het volgende:

[..]

What are the odds? Ik zou gaan en je kids laten denken dat het normaal is om verjaardagen en jaarwisselingen in de VS te beleven :Y
Volgende maand heb ik pas weer geld. Net dure verbouwing afbetaald en een onverwachte reparatie aan een auto van ¤ 1000 }:|
pi_97970533
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat was ik :')
Hihi O+

Ik weet niet hoeveel ik uitgeef eigenlijk. Een tijdje terug heb ik onze financiën heel goed bijgehouden, maar het laatste half jaar totaal niet (moet ik eigenlijk weer eens mee beginnen).
pi_97970536
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Een bloemetjesgordijn *O*
pi_97970539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Afgestudeerd aan Hull University?
nee, een bloemetjesgordijn! :+

:z
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:15:03 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970544
quote:

[..]

Juist niet. Volgens mij zat ik maximaal op de ¤ 150 per jaar.
pi_97970554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Dit :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:15:44 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij zat die 0 er nog niet bij toen je het tegen mij zei :P. Want over 150 euro per jaar verbaas ik me niet echt.
Niet meer actief op Fok!
pi_97970562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet veel, nee.
pi_97970585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij zat die 0 er nog niet bij toen je het tegen mij zei :P. Want over 150 euro per jaar verbaas ik me niet echt.
Ik vind 150 per jaar anders heel weinig :o
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:17:41 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik niet, maar goed, ik ben dan ook een studentenbudget gewend ;). Ik denk dat ik zelf wel wat meer uitgeef, maar heel veel meer is het niet.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:18:02 #248
70532 loveli
N
pi_97970622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zeker voor een carrieretijger ;)
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:18:22 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970626
Overigens staat me er iets van bij dat Tink zelf kleding (ver)maakte en dat ze daardoor zo weinig geld kwijt was? Kan dat kloppen?
Niet meer actief op Fok!
pi_97970637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet, maar goed, ik ben dan ook een studentenbudget gewend ;). Ik denk dat ik zelf wel wat meer uitgeef, maar heel veel meer is het niet.
Gaf toen ik studeerde veel meer uit aan kleding :@ meer tijd enzo/
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:18:52 #251
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97970639
ook met studentenbudget geef ik wel war meer uit denk ik, al zou ik eigenlijk niet weten hoeveel precies :?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:18:54 #252
277802 _Calimero_
pi_97970640
Ik zit aan de brinta! ik was vergeten dat het eigenlijk best heel lekker is én een goed ontbijt!
Ik moet echt serieus iets aan mijn gewicht doen ;( Broeken zitten te strak en het gaat er deze keer niet 'vanzelf' weer af :N

Dus bye bye snoep en koek :W
Hello brinta, groente en eiwitten (tonijn, yoghurt etc) :7

Plan voor vandaag:
O: brinta + vitamine C tablet
S: hardlopen (kan wel gewoon toch met keelpijn en flink hoesten? voel me verder prima!)
T: yoghurt met sinaasappelsap (zo'n plastic fles met semi vers sap
L: 2x brood met waar ik zin in heb (geen zoetigheid)
T: ?
D: weet nog niet, gewoon normaal...
pi_97970659
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef Ml-etje het volgende:
Gemiddeld 36 uur per week, met mijn uitkering erbij is dat genoeg :) (nieuwe baan plus PGB-uren, voor zolang dat nog duurt, maar komt tijd komt raad)

Weekendje weg hebben we ook echt heel veel zin in, kindjes ook, die stonden half zeven bij mijn bed "MAMA NOG NUL NACHTJES" even echt met het hele gezin genieten waarbij lief ook eens op zijn kont kan zitten, soms is dat gewoon heel hard nodig.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:20:24 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Overigens staat me er iets van bij dat Tink zelf kleding (ver)maakte en dat ze daardoor zo weinig geld kwijt was? Kan dat kloppen?
Ik liet kleren vermaken. Door een klerenmaker.
pi_97970671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is een tientje per maand. Als je ondergoed/sokken/schoenen/jassen/broeken/etc nodig hebt, dan zit je daar toch binnen no-time aan?
pi_97970683
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Zeker voor een carrieretijger ;)
Absoluut :Y
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:21:20 #257
277802 _Calimero_
pi_97970688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is een tientje per maand. Als je ondergoed/sokken/schoenen/jassen/broeken/etc nodig hebt, dan zit je daar toch binnen no-time aan?
150 euro per jaar vind ik ook extreem weinig, als je een keer een jas of schoenen koopt zit je er inderdaad al zowat aan
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:22:21 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ondergoed en sokken koop ik zelden. Gaan jaren mee. Jas eens in de paar jaar. Broeken koop ik bij de C&A, max 30 euro per broek, meestal minder. Dan nog een paar shirtjes... Ik wil deze zomer wel weer wat nieuwe kleren kopen, jurkjes vooral :Y. En rokjes!
Niet meer actief op Fok!
pi_97970738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik liet kleren vermaken. Door een klerenmaker.
heb ik ook gedaan met 1 jurk, een galajurk. Daar moest vorig jaar al 12 cm tussenuit en nu minstens weer zoveel, maar ik weet niet oftie dan nog mooi blijft. Wel het proberen waard want het is mijn duurste kledingstuk ever.

150 per jaar? dat is meer ons maandgemiddelde :X kinderbijslag gaat iig altijd helemaal op aan kleren en zeker nu ik een compleet nieuwe garderobe nodig heb gaat er dit jaar wel wat geld aan op. Ik wacht wel vaak op de uitverkoop, dat scheelt al bultjes.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:25:13 #260
70532 loveli
N
pi_97970775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

150 euro per jaar vind ik ook extreem weinig, als je een keer een jas of schoenen koopt zit je er inderdaad al zowat aan
Uitverkoop? Er zijn maar een paar items in mijn kast waarvoor ik de volle mep heb betaald. Een witte blouse, 1 paar schoenen (kun je nagaan) en 1 sollicitatie-outfit (H&M).

Alleen de meeste shawls en omslagdoeken die ik heb heb ik voor de volle prijs.
crap in = crap out
pi_97970799
Van H&M vind ik vaak wel dat kleding na 1 keer wassen al wat van de vorm kwijtraakt, dan betaal ik toch liever iets meer.
pi_97970800
Zo, dan mag ik zo maar aan de slag met essayschrijven, yay! Wil zondag 2 essays van elk 1000 woorden afhebben. Dat moet lukken 8-)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:27:26 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97970826
Echt? Kinderbijslag gaat bij ons op aan opvang en dingetjes voor de kinderen. Kleren koop ik echt niet vaak. Wel flink ingeslagen in de outlets in Amerika (spijkerbroeken) en ik koop af en toe in de sale bij Vanilia. Bh's en ondergoed 2x per jaar en shirtjes als ik ze nodig heb. Schoenen in outlets of de sale. Dat is het wel.
Voor de kinderen kocht ik altijd een jaar vooruit in de sale bij de Hema en de H&M (ondergoed en sokken van de Zeeman), maar tegenwoordig neem ik mijn dochter weleens mee kleren kopen, want die begint een eigen smaak te ontwikkelen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:28:23 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97970846
Schoenen koop ik idd ook in outlets. Verder ben ik niet zo'n fan van de uitverkoop, omdat er dan zelden iets naar mijn smaak tussenhangt. Echt de restjes die niemand wil :{w. (Prijzencircus bij V&D is dan weer een ander verhaal O+).
Niet meer actief op Fok!
pi_97970863
Ga mezelf uit bed laten rollen anders heb ik nog niks aan die vrije dag. :W
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:31:41 #266
70532 loveli
N
pi_97970926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Schoenen koop ik idd ook in outlets. Verder ben ik niet zo'n fan van de uitverkoop, omdat er dan zelden iets naar mijn smaak tussenhangt. Echt de restjes die niemand wil :{w. (Prijzencircus bij V&D is dan weer een ander verhaal O+).
Was het maar zo'n feest :')
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:33:21 #267
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97970960
ik vind budget voor kinderkleren niet echt vergelijkbaar met dat voor volwassenen, die laatste groeien (als het goed is tenminste :P ) niet uit hun kleren en kunnen er dus langer mee doen.
pi_97970967
Mijn klerenkast is vol. Er kan niks meer bij. Dus ik kan ook niet meer kopen.
En eigenlijk heb ik ook niks nodig. Ik zou eens een en ander weg moeten doen, maar daar ben ik niet zo goed in :+.
pi_97970993
Mjah punt 1: de hele goedkope winkels kan ik niet eens naar binnen, dus dat doe ik ook maar niet meer..

En ja, dat gaat echt op aan kleren, de oudste gaat straks naar de middelbare school ergo; de kledingsmaak is erg aanwezig ;)
Bewaar wel veel en koop ruim in de maat, de jongste draagt inmiddels steeds meer wat van de oudste geweest is en nog mooi is gebleven. Overigens slaag ik vooral voor de jongste nog best vaak bij de Hema. Ondergoed en sokken, ik weet niet wat ze ermee doen, maar dat slijt ze onder de kont vandaan, dat hoort bijna bij de maandelijkse boodschappen :')
Schoenen bezuinig ik niet op, voor mezelf wel, voor de kinderen niet. Misschien ook een beetje een tik van me, maar goed schoeisel, goed lopen.. wel een gevoelig puntje bij me.
Verder helpt ex goed mee met extra kosten voor de oudste en leggen we per maand een paar tientjes opzij voor ballet/zwemles/schoolkamp etc.
pi_97970996
planning:

T: smoothie van halve mango, kwart meloen, banaan
O: vruchtenyoghurt met wat muesli
L: gebakken aardappeltjes en courgette en een gebakken ei
S: 20 km fietsen, stukje zwemmen
D: ?
T: ?

tevreden! Denk dat D iets van pasta word, maar misschien ook wel een salade met een stukje vlees....
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:35:23 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97971014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:33 schreef sigme het volgende:
Mijn klerenkast is vol. Er kan niks meer bij. Dus ik kan ook niet meer kopen.
En eigenlijk heb ik ook niks nodig. Ik zou eens een en ander weg moeten doen, maar daar ben ik niet zo goed in :+.
Afvallen helpt wel goed bij het opruimen van een klerenkast :+. Hier wordt het ook aardig vol. Maar ik moet en zal er nog wat jurkjes tussenwurmen :+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:35:59 #272
70532 loveli
N
pi_97971031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Afvallen helpt wel goed bij het opruimen van een klerenkast :+. Hier wordt het ook aardig vol. Maar ik moet en zal er nog wat jurkjes tussenwurmen :+.
Of je koopt een nieuwe kast, het is Plundra bij de IKEA.
crap in = crap out
pi_97971034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:33 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind budget voor kinderkleren niet echt vergelijkbaar met dat voor volwassenen, die laatste groeien (als het goed is tenminste :P ) niet uit hun kleren en kunnen er dus langer mee doen.
true, tenzij je 46 kg gaat afvallen en een compleet nieuwe garderobe moet :') *O*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:36:50 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97971045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je koopt een nieuwe kast, het is Plundra bij de IKEA.
We hebben een inloopkast ;). Met twee stangen en twee kleine kastjes die we van de buuf gekregen hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_97971062
Ohja, iinloopkast, zo'n ding hebben wij ook, en als het uitkomt heet het "logeerkamer"
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:37:37 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97971063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

true, tenzij je 46 kg gaat afvallen en een compleet nieuwe garderobe moet :') *O*
En je koopt niet pas nieuwe kleren als je die 46 kwijt bent, dus dan is het idee hetzelfde als met kinderen, eigenlijk :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:38:05 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97971076
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef MarMar het volgende:
Ohja, iinloopkast, zo'n ding hebben wij ook, en als het uitkomt heet het "logeerkamer"
Whehe, daar is die van ons een beetje te klein voor _O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:38:31 #278
70532 loveli
N
pi_97971091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Grijp je kans om je voor en na te spammen.
crap in = crap out
pi_97971100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En je koopt niet pas nieuwe kleren als je die 46 kwijt bent, dus dan is het idee hetzelfde als met kinderen, eigenlijk :P.
Nou ik heb heel af en toe tussendoor wel iets gekocht, omdat bij maat 42 die 46 toch echt niet meer kan, maar dan kocht ik idd iets goedkoops wat wel even een paar maanden mee kon of iets waarvan ik wist dat ik later wel iemand anders er blij mee kon maken. Vriendinnen hebben mijn kledingkast geplunderd en zijn reuzeblij dat ik afgevallen ben :P
pi_97971122
pfff veel koffie dan maar, misschien helpt dat om wakker te worden.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:39:53 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97971123
Ja, ik vond het ook zonde om mooie kleren te kopen toen ik nog niet klaar was :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:39:58 #282
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97971129
Ik ben erachter! Er staat geen # of 'deel' in deze reeks dus moet je wel zelf nummeren. Nu kan ik weer rustig slapen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97971139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Grijp je kans om je voor en na te spammen.
lol neh die heb ik nu alleen nog in bikini, straks na weekend met mooie jurkjes, dan spam ik wel weer een topic vol.
pi_97971182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik vond het ook zonde om mooie kleren te kopen toen ik nog niet klaar was :P.
Ik kocht af en toe expres iets een maat te klein, gewoon 1 setje en als dat dan eenmaal pastte dan kocht ik weer een setje van 2 maten kleiner wat ik als "stimulatie" in de kast hing ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:54:18 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97971531
Erm, 150 per jaar aan kleding.... alleen al afgelopen maand zat ik er overheen :@ Hoewel ik voor mijn doen toen wel extreem veel uitgegeven heb.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:55:42 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97971575
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:54 schreef Ewelina het volgende:
Erm, 150 per jaar aan kleding.... alleen al afgelopen maand zat ik er overheen :@ Hoewel ik voor mijn doen toen wel extreem veel uitgegeven heb.
Ik geef mijn geld liever uit aan uit eten en vakanties. Over een paar jaar zijn de herinneringen aan alles wat ik heb meegemaakt nog levendig, maar wat ik aanhad ben ik dan al lang vergeten.
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2011 @ 09:57:03 #287
70532 loveli
N
pi_97971631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik geef mijn geld liever uit aan uit eten en vakanties. Over een paar jaar zijn de herinneringen aan alles wat ik heb meegemaakt nog levendig, maar wat ik aanhad ben ik dan al lang vergeten.
Brede riem, catsuit.. Er zijn wel dingen die je onthoudt.

En dat jurkje van de rattensteengril stond je ook pretty darn good.
crap in = crap out
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:57:08 #288
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97971633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, ik kan nog el cheapo op vakantie. :P Dit jaar ga ik interrailen denk ik. :) Ik geef weer weinig uit aan uit eten gaan ed.
pi_97971698
Ik heb 'n gat in m'n hand...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:58:49 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97971700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Brede riem, catsuit.. Er zijn wel dingen die je onthoudt.

En dat jurkje van de rattensteengril stond je ook pretty darn good.
C&A, ¤ 10 naar ik me meen te herinneren. Is nu te groot ;(
pi_97971704
Njah wij geven extreem weinig uit aan gewone uitjes en we hebben geen auto. Het plan is wel om het komende jaar een goed stel kleren aan te schaffen die een aantal jaren meegaan ;) ook een stimulans om dit gewicht te houden!
pi_97971712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb 'n gat in m'n hand...
Dat had jezus ook O+
pi_97971729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat had jezus ook O+
Correctie, in z'n polsen ;)
pi_97971739
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Correctie, in z'n polsen ;)
Op de beeldjes niet maar je hebt gelijk, anders wassie eraf gedonderd.
pi_97971765
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben erachter! Er staat geen # of 'deel' in deze reeks dus moet je wel zelf nummeren. Nu kan ik weer rustig slapen.
Welterusten O+ (en aangepast!)
Ja doei.
pi_97971813
Essay dat ik vandaag ga schrijven is echt O+ als het gaat om bronnen zoeken enzo!

Heb weer een boek op m'n wishlist bij de Bookdepository gezet *)
Ja doei.
pi_97971820
Goedemorgen!

Ik ga meestal 3 keer per jaar shoppen voor veel geld. Nu zijn veel van mn kleren weer 5+ jaar oud dus weer veel nieuw gekocht. Vind goedkope kleding vaak niet mooi (ook als ik de prijs niet zie kies ik vaak iets boven mn budget :') ) maar probeer er niet te veel aan uit te geven, om de reden die Tink noemt...!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:03:22 #298
148689 Muis006
pi_97971832
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welterusten O+ (en aangepast!)
Niet nu hoor Mootje O-)
pi_97971934
ooooh... :+

O-)
Ja doei.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:08:06 #300
148689 Muis006
pi_97971971
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
ooooh... :+

O-)
;( Maak maar weer misbruik van mijn onschuld.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:08:16 #301
148689 Muis006
pi_97971975
oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: