Ik wist direct na de film niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar ik was de dag erna wel positiever! Dus ik vind wel dat mensen hem moeten zien, alleen al omdat het een you love it, or you hate it-film isquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.
Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer!![]()
Ik zal eens bijlezen nu.
Lief lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
"Wat voor werk doe je?"
"Ik ben werkloos"
"Oh..."
Nee, niet echt aantrekkelijk.
En dit is voor mij een nachtmerrie-bh (spoiler vanwege 't grote plaatje)quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niet mooi, XM. Rare patronen op de cups.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huu! Kant!En strikjes
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Pas je de TT aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
met als titel "waar we blij zijn voor Vik"
Oh, die staat hoog op mijn lijstje als ik binnenkort eens in een bioscoop kom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.
Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer!![]()
Ik zal eens bijlezen nu.
Dank je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Wil je echt afvallen? Vermijd de E620-650 nummers
He, hallo! Dit was wel even haar aller-allereerste post ooit he! In ons topic. Ik ben dankbaarquote:
Niet doen, straks komen we over als de slanktaliban die alleen haar eigen visie duldt!quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik toch ook? Ik heb er speciaal een plaatje voor opgezocht!
Omlaag iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Terechte spoiler want daar zou ik van schrikken.Te veel kant. Te veel strikjes.
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Wil je echt afvallen? Vermijd de E620-650 nummers
Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet?Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
Dat wist ik wel, maar ik was benieuwd naar de uitlegquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.
Ik wil wedden dat Venco het in zijn Droptoppers doet. Het is dat of crack![]()
Op de ene werkplek hebben we het boekje Weet wat je eet, daar staan alle e-nummers in.
hm mijne wel geloof ik, ik moet er toch een beetje iets van proberen te makenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen.
Dit jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik houd van voorgevormde cups, zachte stof etc priemende tepels door shirtjes.... huuuuuuuh
Medesnob meldt zich. Sapph vind ik vreselijk, en die reclames zijn helemaal verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Sapph ook vreselijk. Te schreeuwerig, te neon. En ik ben dan wel zo'n snob dat ik Marlies beter en mooier vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, van die touwtjes zo hoog om je nek, daar zou ik heel kriegel van worden.
*Feestboek ff na gaat kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind mezelf ook niet zo'n ordinair type.
Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ikquote:
Aubade is mooi, maar ik pas het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind marlies dekkers overigens maar niks![]()
ikaubade
Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ook
Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Mini. het volgende:
Voorgevormd kan ik al helemaal bijna nooit vinden.(Vandaar ook de hemdjes.)
Heb er twee van Victoria's Secret (1 strapless/bandjes die je kunt kruisen), die passen eigenlijk ook niet geweldig maar ze waren niet zo duur. Die zijn dan wel weer huidskleurig, je kunt niet alles hebben.
Ik vind die jij postte echt 3x niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind marlies dekkers overigens maar niks![]()
ikaubade
een van de weinige merken die mij wel goed zitten! in het wat goedkopere segment vind ik gossard trouwens ook erg fijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aubade is mooi, maar ik pas het niet.
Die ik postte is ook triumph!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon Triumph voor oude vrouwenzit lekker en mooi!
Truste
Ik heb er op de vorige pagina net een variant van gepost.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:
[ afbeelding ]
Maar die is nergens meer in m'n maat te krijgen.
Jugendstil-stijl.
Oh nu je het zegt, ik heb er wel ooit eentje gehad van Fantasie ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?
Alleen voor blobs?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsten en een taille geloof ik.
Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Probability het volgende:
Ik vind die BH's van die sale helemaal niet mooi, on-sexy, kan niet helemaal uitleggen waar het aan ligt.
Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsyen en een taille geloof ik.
Wat was het merk ook alweer?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.
zoiets denk ik. Ik had of onwijs veel ruimte over bij de taille of vveel te strak op de heupen en eigenlijk allemaal te kort. Alhoewel dat ook met mijn lengte te maken kan hebben.quote:
die heb ik niet echt gezien. Was ok vooral op zoek naar feestelijke jurkjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.
Mooi!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb toevallig deze nu aan van de Triumph:
[ afbeelding ]
Ik vind die wel mooi, maar het stukje in het midden is te groot waardoor de borsten te ver naar buiten staan naar mijn smaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, maar die ondersteunt bij mij echt niet genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Geen boa?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik dezeheb het broekje er alleen helaas niet bij
![]()
[ afbeelding ]
en de ochtendjas () en de boa ook niet trouwens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit
Woop woop! Awesome gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Watzijzegt!quote:
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen boa?Wie heeft er nu geen bijpassende boa bij haar lingeriesetjes
Maar het staat zo mooi bij de kamerjas die overduidelijk is gefabriceerd van een gordijn uit de jaren '70!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van
Hee dat gordijn hebben mijn ouders in de slaapkamer!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik dezeheb het broekje er alleen helaas niet bij
![]()
[ afbeelding ]
en de ochtendjas gordijn() en de boa ook niet trouwens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit
Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charmquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van
Thanks ladies!quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
Vergeet niet om sexy je gordijn-kamerjas uit te doen.....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm![]()
Volgens mij zit je in de Slankie groepquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |