abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:02:41 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97957480
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:03:13 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957524
Die vind ik dan weer helemaal niet mooi, XM :P. Rare patronen op de cups.
Niet meer actief op Fok!
pi_97957530
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.

Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer! ^O^

Ik zal eens bijlezen nu. :P
pi_97957536
hé. zeg! Ik was er een aan het openen :P
Ja doei.
pi_97957560
met als titel "waar we blij zijn voor Vik" ;(
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:04:27 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:
Mèn, wat een buttfilm is de tree of life. Wat een pretentieus geneuzel. Ik zal verder niks verklappen, maar het enige positieve wat ik ervan kan zeggen dat sommige beelden prachtig zijn, maar als film is het ontzettend mislukt. Naar mijn bescheiden mening dan.

Het ijs kon ik weer niet helemaal op, maar ik kwam wel verder dan de vorige keer! ^O^

Ik wist direct na de film niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar ik was de dag erna wel positiever! Dus ik vind wel dat mensen hem moeten zien, alleen al omdat het een you love it, or you hate it-film is :P. De positieve punten maakten de mindere punten meer dan goed voor mij :).

M vond het ook een kutfilm :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97957617
Blijven trainen Co!

Boh, ik heb pijn in mijn wijsvinger en ik voel het vooral als ik de muis gebruik. Zou dat serieus RSI kunnen zijn? :')
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97957620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja :D.

"Wat voor werk doe je? :D"
"Ik ben werkloos ;("
"Oh..."

Nee, niet echt aantrekkelijk :P.
Lief lachen.
Maar genoeg over mij, insert vraag
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:04:52 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97957648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niet mooi, XM :P. Rare patronen op de cups.
En dit is voor mij een nachtmerrie-bh (spoiler vanwege 't grote plaatje)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huu! Kant! ;( En strikjes ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:05:22 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97957679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
met als titel "waar we blij zijn voor Vik" ;(
Pas je de TT aan :P Jij kan dat *)
pi_97957690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef conleche het volgende:

Oh, die staat hoog op mijn lijstje als ik binnenkort eens in een bioscoop kom. :P Ben best benieuwd eigenlijk. :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:05:36 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957695
Die vind ik dan ook weer verschrikkelijk, dus I'm with you :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:06:23 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957749
En Co en d'r ijs _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_97957835
Wil je echt afvallen? Vermijd de E620-650 nummers :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:08:26 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97957882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Dank je!

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97957936
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dank je!

[ afbeelding ]
He, hallo! Dit was wel even haar aller-allereerste post ooit he! In ons topic. Ik ben dankbaar :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:09:19 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97957940
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dank je!

[ afbeelding ]
Niet doen, straks komen we over als de slanktaliban die alleen haar eigen visie duldt!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:09:52 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97957975
Ik toch ook? Ik heb er speciaal een plaatje voor opgezocht! O+
pi_97957988
Terechte spoiler want daar zou ik van schrikken. :P Te veel kant. Te veel strikjes.
pi_97958018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik toch ook? Ik heb er speciaal een plaatje voor opgezocht! O+
Dat is waar *;
pi_97958113
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:10 schreef ihatefastcars het volgende:
Terechte spoiler want daar zou ik van schrikken. :P Te veel kant. Te veel strikjes.
Omlaag idd
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:12:48 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97958165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef Silvyah het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet? :P Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
pi_97958357
Vriendje zit de film Splice te kijken, de ranzige geluiden alleen al doen mij vermoeden dat ik niet zoveel mis.
Everything has changed
pi_97958402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou ben ik wel benieuwd naar de uitleg. En als je gewoon op gewicht wil blijven? Dan het ene nummer wel eten en het andere niet? :P Overigens ben ik sowieso al niet van de zakjes en kant-en-klaarmeuk.
Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.

Ik wil wedden dat Venco het in zijn Droptoppers doet. Het is dat of crack :{w
Op de ene werkplek hebben we het boekje Weet wat je eet, daar staan alle e-nummers in.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97958407
Gek om naar bed te gaan terwijl het nog heel licht is. Toch maar gaat slapen!

Weltrusten, lieve slankies!
pi_97958497
Overigens zat het niet in mijn buis chips van de Lidl 8-) Die is nu wel op.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:17:43 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97958514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zijn de nummers die dat spul aanduiden dat fabrikanten in eten doen zodat je er meer van eet. Gluconogwattes.

Ik wil wedden dat Venco het in zijn Droptoppers doet. Het is dat of crack :{w
Op de ene werkplek hebben we het boekje Weet wat je eet, daar staan alle e-nummers in.
Dat wist ik wel, maar ik was benieuwd naar de uitleg :P

-O- De brezel valt niet goed.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:18:14 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97958539
En ik krijg keelpijn -O-.
pi_97958829
Denk dat ik van yogagroepje ga switchen. Van deze ga je tenminste zweten, en dan is het wel sport 8-)

D was geen kippesoep, maar kipkarbonade met een hele boccoli (die moet op) met ketjap :s)
Straks ananas, die moet ook op :9
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:24:10 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97958938
ik hou juist wel van kant en strikjes O+ maar (buiten het feit dat ze allemaal te groot voor mij zijn ;( :') ) vind ik die Freya bh's maar niks eigenlijk, ik kan er mijn vinger niet op leggen waarom maar ik vind ze op een of andere manier best on-sexy :?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97959041
Deze heb ik vandaag gehaald :)
pi_97959079
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen. :+
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:28:32 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97959248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Sexy is niet echt mijn eerste eis aan een bh... Vorm en steun zijn het belangrijkste, een andere kleur dan zwart of nude is meegenomen. :+
hm mijne wel geloof ik, ik moet er toch een beetje iets van proberen te maken :D :')
pi_97959461
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Mini. het volgende:
Dit ja :+. Bikinitopje gekocht, nu zie ik opeens ook allemaal andere leuke modellen in mijn maat :'). Nouja, eerst deze maar passen en als ie past, misschien wat extra topjes erbij.

Alleen stom broekje, het zou zo ondergoed kunnen zijn met dit model (deze niet gekocht, maar mogelijke tweede bikini)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97959469
Ik heb de Freya nu ook besteld omdat ik benieuwd ben of die pasvorm echt zo mooi is eigenlijk. Degene die ik heb besteld vond ik wel lief, maar de rest is ook niet mijn smaak, tenminste uit die sale. Ben niet echt een kenner, verder. Doorzichtige BH's vind ik sws niet mooi.

Ik vind dat behaatje hierboven met kantjes en strikjes überschattig. Maar je moet daar wel echt heel slank voor zijn. Je kan daar absoluut geen vetje bij gebruiken. :P

Maria! *O*
pi_97959895
ik hou niet zo van tierelantijnen, in het algemeen niet dus ook niet voor mijn ondergoed. Marlies Dekkers vind ik mooi, maar Sapph daarentegen verschrikkelijk :X Mijn ondergoed moet onder mijn kleding blijven :')

Oh en ik houd van voorgevormde cups, zachte stof etc priemende tepels door shirtjes.... huuuuuuuh
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97960150
Oh, doorzichtige bh's vind ik geen probleem. Marlies kan ik mooi vinden, Freya ook. Maar Freya zit bij mij veel beter. En van PrimaDonna en MarieJo vind ik de bewerkte bandjes mooi, maar de bh's zitten bij mij niet zo mooi. ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97960318
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik houd van voorgevormde cups, zachte stof etc priemende tepels door shirtjes.... huuuuuuuh
:Y Eens!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:46:41 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97960377
Ik vind Sapph ook vreselijk. Te schreeuwerig, te neon. En ik ben dan wel zo'n snob dat ik Marlies beter en mooier vind :').
pi_97960710
*O* klaarrrr!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97960721
Whaah nu zit ik vol

Daglijstje:
O: dubbele boterham pure chocoladevlokken
B: poging tot rennen ( 2, 3 en 1x 6 minuten, daarna terugwandelen)
T: appel
B: naar, door en van de stad sjouwen à 8 km
L: twee plakken roggebrood met geitenkaas, wat honing en walnoten :9 :9
T: appel
T: 4 chocoladekoekjes
T: mandarijntje
S: yoga met zweet
D: kipkarbonade met broccoli, ketjapsausje
T: halve ananas :9 :9
pi_97960834
Zooo wat een lingeriecampagne hier :D

Marlies ben ik een beetje allergisch voor :@ dit weekend weer naar eruit springende bandjes van een nepper zitten kijken :N blijf het ordi vinden.
Die van XM hebben dat dan weer niet zie ik :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:55:09 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97960876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
*O* klaarrrr!!
*O* Yeehaaaa!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:55:15 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97960880
Ik vind mezelf ook niet zo'n ordinair type :+.
pi_97960884
Ik heb gewoon Triumph voor oude vrouwen :7 zit lekker en mooi!

Truste :)
pi_97960927
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Sapph ook vreselijk. Te schreeuwerig, te neon. En ik ben dan wel zo'n snob dat ik Marlies beter en mooier vind :').
Medesnob meldt zich. Sapph vind ik vreselijk, en die reclames zijn helemaal verschrikkelijk. ;(

Ik heb deze Marlies:

En deze vond ik altijd erg mooi.
pi_97961025
En deze PrimaDonna vind ik ook prachtig. Mooie kleur. O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:58:30 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961076
Oh nee, van die touwtjes zo hoog om je nek, daar zou ik heel kriegel van worden.
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:58:40 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97961083
ik vind dit soort dingen ook wel mooi O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97961221
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, van die touwtjes zo hoog om je nek, daar zou ik heel kriegel van worden.
Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ook :@
pi_97961275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Pas je de TT aan :P Jij kan dat *)
'ja, nee, nu hoeft het al niet meer' ;) :P

fijne avond nog lieve dames O+ zo maar eens op bed :z :Z :O
Ja doei.
pi_97961276
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind mezelf ook niet zo'n ordinair type :+.
*Feestboek ff na gaat kijken
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:03:01 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961311
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*Feestboek ff na gaat kijken
Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ik ;).
pi_97961334
Voorgevormd kan ik al helemaal bijna nooit vinden. ;( (Vandaar ook de hemdjes.)
Heb er twee van Victoria's Secret (1 strapless/bandjes die je kunt kruisen), die passen eigenlijk ook niet geweldig maar ze waren niet zo duur. Die zijn dan wel weer huidskleurig, je kunt niet alles hebben. :')

Nou, ik ben een heel eind met mijn hoofdstuk maar er ontbreekt nog wel een vrij essentieel deel. Daarvoor heb ik wel een boel aantekeningen maar die moet ik nog uitwerken, en de helft is in de trant van "dit artikel nog eens lezen". Dit wordt een lange nacht zo...
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:03:39 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97961342
ik vind marlies dekkers overigens maar niks :6

ik O+ aubade
pi_97961393
Ik ben tenminste heel verantwoord kunst aan het kijken in Minneapolis.
Victoria's secret over geslagen en kleding shoppen viel tegen, zelfs Long Tall Sally! Dus ik denk dat mijn tas nog wel dicht gaat als ik naar huis ga. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_97961409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:

ik O+ aubade
Aubade is mooi, maar ik pas het niet.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:05:15 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961445
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar ik vond hem zo damn sexy toen ik hem aanhad dat ik meteen verkocht was. En de bh dus ook :@
Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:

Maar die is nergens meer in m'n maat te krijgen.

Jugendstil-stijl O+.
pi_97961446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Mini. het volgende:
Voorgevormd kan ik al helemaal bijna nooit vinden. ;( (Vandaar ook de hemdjes.)
Heb er twee van Victoria's Secret (1 strapless/bandjes die je kunt kruisen), die passen eigenlijk ook niet geweldig maar ze waren niet zo duur. Die zijn dan wel weer huidskleurig, je kunt niet alles hebben. :')

Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?
pi_97961453
Mijn lievelings BH's zijn van Huit. Zitten heel mooi, maar vind ze wel echt duur. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:05:45 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97961475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef Blurred86 het volgende:

ik O+ aubade
Ik vind die jij postte echt 3x niks :'). Smaken verschillen :Y.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:06:05 #62
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97961490
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Aubade is mooi, maar ik pas het niet.
een van de weinige merken die mij wel goed zitten! in het wat goedkopere segment vind ik gossard trouwens ook erg fijn.
pi_97961541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:55 schreef Perruche het volgende:
Ik heb gewoon Triumph voor oude vrouwen :7 zit lekker en mooi!

Truste :)
Die ik postte is ook triumph!
Niet echt oude vrouwen toch? :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:06:52 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97961543
Hunkemöller B-) Maar goed, ik heb dan ook geen heel lastige maat.
pi_97961549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hehehe, het enige model van MD waarbij ik de hoge touwtjes voor lief zou nemen is deze:

[ afbeelding ]

Maar die is nergens meer in m'n maat te krijgen.

Jugendstil-stijl O+.
Ik heb er op de vorige pagina net een variant van gepost. O+
pi_97961596
Ik vind die BH's van die sale helemaal niet mooi, on-sexy, kan niet helemaal uitleggen waar het aan ligt.
Worry is a misuse of imagination
pi_97961609
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsyen en een taille geloof ik. :o
Doe wat je niet durft.
pi_97961627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fantasie al eens geprobeerd? en anders de Freya Deco?
Oh nu je het zegt, ik heb er wel ooit eentje gehad van Fantasie ja. :) Die is nu alleen te klein.
Die Freya heb ik op een of andere manier helemaal gemist, toch eens voor kijken dan!
Everything has changed
pi_97961642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsten en een taille geloof ik. :o
Alleen voor blobs? :+
pi_97961691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef Probability het volgende:
Ik vind die BH's van die sale helemaal niet mooi, on-sexy, kan niet helemaal uitleggen waar het aan ligt.
Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.
pi_97961699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en werkelijk geen een jurkje wat ik gepast heb stond mooi! Ze kunnen hier niet zo veel met heupen, borsyen en een taille geloof ik. :o
Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.
Everything has changed
pi_97961759
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Miranda, micha en summer vind ik leuk! Laatste was uitverkocht.
Wat was het merk ook alweer?

O en broekjes bij de hunkemoller zijn mij altijd te groot/te hoog :')! Stom!
pi_97961766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alleen voor blobs? :+
zoiets denk ik. Ik had of onwijs veel ruimte over bij de taille of vveel te strak op de heupen en eigenlijk allemaal te kort. Alhoewel dat ook met mijn lengte te maken kan hebben. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:11:44 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97961830
Wat eem mooie mevrouw trouwens, onderin die spoiler van Blurred O+ Met die krulletjes!
pi_97961860
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Toen ik er was hadden ze veel van die jurkjes met een héél kort bovenstukje en dan een band, is dat nog steeds? Die kon ik ook nooit aan.
die heb ik niet echt gezien. Was ok vooral op zoek naar feestelijke jurkjes.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:15:15 #76
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962017
vond ik ook al ja!
pi_97962070
Ik heb toevallig deze nu aan van de Triumph:

donderdag 9 juni 2011 @ 23:16:52 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962093
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:16 schreef Probability het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi! :Y
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:17:32 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962127
Te zoetjes voor mij :). Zoiets past goed bij slanke, tengere figuurtjes. Niet bij mijn plompe lijf :N.
pi_97962168
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind die wel mooi, maar het stukje in het midden is te groot waardoor de borsten te ver naar buiten staan naar mijn smaak.
pi_97962367
quote:

[ afbeelding ]
Mooi, maar die ondersteunt bij mij echt niet genoeg.
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:22:41 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962389
Hunkemöller heeft nu ook BH's t/m cup G zie ik net :o
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:22:58 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962402
ik deze O+ heb het broekje er alleen helaas niet bij ;(

en de ochtendjas ( :? ) en de boa ook niet trouwens :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:24:31 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962479
Het lampje wel? :+
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:25:05 #85
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97962517
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit :')

SPOILER
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_97962529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
[ afbeelding ]

en de ochtendjas ( :? ) en de boa ook niet trouwens :')
Geen boa? :o Wie heeft er nu geen bijpassende boa bij haar lingeriesetjes :{w
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:25:21 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lampje wel? :+
ook al niet nee :'(
pi_97962564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje wat een bh praat zeg! Ik ben allang blij met eentje die goed past en zit :')

SPOILER
Woop woop! Awesome gedaan :D *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:08 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Woop woop! Awesome gedaan :D *O*
Watzijzegt!
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:13 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen boa? :o Wie heeft er nu geen bijpassende boa bij haar lingeriesetjes :{w
dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van :N
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:26:56 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97962638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van :7
Maar het staat zo mooi bij de kamerjas die overduidelijk is gefabriceerd van een gordijn uit de jaren '70!
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:27:10 #92
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97962645
wow Calimero, echt goed zeg! *O* daar mag je met recht trots op zijn ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:28:04 #93
277802 _Calimero_
pi_97962708
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:22 schreef Blurred86 het volgende:
[ afbeelding ]

en de ochtendjas gordijn( :? ) en de boa ook niet trouwens :')
Hee dat gordijn hebben mijn ouders in de slaapkamer! :+
pi_97962717
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:25 schreef _Calimero_ het volgende:

SPOILER
Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
pi_97962780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat zie je zo goed onder je shirtje en daar hou ik niet zo van :7
Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm O+

:')
pi_97962787
Cali! *O* *O* *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:29:32 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97962806
Caliiiii, yay! Wat een goed nieuws! O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:29:38 #98
277802 _Calimero_
pi_97962816
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Cali, wat fijn dat ze zo positief over je zijn!
Wel jammer van het huilen natuurlijk, schrokken ze daar erg van?
Thanks ladies!
Nee, het was ook niet helemaal duidelijk in het begin waarom ik moest huilen.. Een van mijn collega's gaf aan zich zorgen te maken om mijn gezondheid, en toen begon ik (alleen ging het dus niet daar om. :') .)
pi_97962822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik gebruik hem altijd om mijn man ermee te verleiden. Dan werp ik die boa zo om zijn nek, op bijzonder erotische wijze. En dan maak ik van die kleine dansbeweginkjes. Works like a charm O+

:')
Vergeet niet om sexy je gordijn-kamerjas uit te doen.....
pi_97962855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Haha! Moet je me eerst toevoegen denk ik ;).
Volgens mij zit je in de Slankie groep ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')