Ik kan me nog een Loos herinneren waar jij echt keihard aan het tanken was, en ik probeerde je bij te houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.
En nee, ik drink echt niet minder minder dan anderen. Volgens mij kunnen zowel Pierre als Sommy dat wel beamen en die zijn beide toch behoorlijk getraind
Loos is af en toe briljant maar meestal kenser slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Loos herinneren waar jij echt keihard aan het tanken was, en ik probeerde je bij te houden.
Wat vind jij dan leuk als sport? Schaken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Autosport is na al die gay bal sporten zoals korfbal en handbal misschien wel de treurigste sport
vechtsporten gok ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat vind jij dan leuk als sport? Schaken?
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Loos is af en toe briljant maar meestal kenser slecht
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leuk
Prima planquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen was het in ieder geval briljant, moeten we binnenkort niet weer eens gaan bieren dan ofzo? Kijken of we deze keer wel volle kroegen kunnen vinden.
Wist je dat het genetisch is hoe erg je katers zijn en ook (dit vind ik heel apart) dat het genetisch is van welke soorten drank je een kater krijgt. Eigenlijk heel bizar, als je bedenkt dat de alcohol in die drank precies hetzelfde is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nooit katers (gehad), het enige waar ik last van heb is dat ik enorm duf en lusteloos ben de volgende dag, maar kotsen of hoofdpijn nooit last van.
En nee, ik drink echt niet minder minder dan anderen. Volgens mij kunnen zowel Pierre als Sommy dat wel beamen en die zijn beide toch behoorlijk getraind
En de carrousel dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, je moet er dan ok met een tof groepje naartoe gaan. Dan is elke tent leuk
Beter katers krijgen dan die koppijn van jou denk ik zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb ook nooit katers
Wel één keer goed misselijk geweest een uurtje of twee na het drinken, maar dat kwam denk ik meer door de combinatie van verschillende dingen.
Die katers kan ik tenminste zelf bepalen wanneer ik ze heb.quote:
Ga je mond eens spoelen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Autosport is na al die gay bal sporten zoals korfbal en handbal misschien wel de treurigste sport
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zeg het hem!quote:
Het was wel te verwachten, hij is ten slotte ook voor ajax, duidelijk geen verstand van sport.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Autosport treurig noemen... In Limburg misschien ja!
Back me up pierre, iemand heeft hier teveel hatorade gedronken.quote:Op zondag 12 juni 2011 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Autosport treurig noemen... In Limburg misschien ja!
quote:Op zondag 12 juni 2011 03:25 schreef Michhas het volgende:
Bier in Michhas zijn mond is lekker en gezond.
quote:Extremisten hebben zaterdagavond in Pakistan een bloedbad veroorzaakt op een markt in de stad Peshawar. Twee explosieven maakten een einde aan zeker 34 mensenlevens. Daarnaast raakten 90 personen gewond. Het dodental kan nog oplopen, aangezien veel gewonden er slecht aan toe zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |