inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit is niet alles he, er was een paar topics terug een nieuwe reeks, anders zou dit account van z'n lang zal z'n leven niet bovenaan staan.
Bovendien staat kutkabouter er niet tussen.
Ik post alleen maar meer, hoe dichter het bij een tentamenperiode komt.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
inderdaad
Ik stond ooit veel hoger, post de laatste tijd weinig
Wtf inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:14 schreef KoningStoma het volgende:
Quick-scoping keert terug in Modern Warfare 3
Gvd zegkijk die onwetendheid.
Gaat mooi worden!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
Bier + Formule 1 maakt mij een vrolijke aardappel.
Dat was ook gewoon hartstikke mis.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een clipje gemaakt waarin je alles wat er mis is met dit spel goed kan zien. En nee. Dit komt niet door lag, ik was de host.
Dit gebeurt echt zo vaak als je de host bent. De kogels gaan er gewoon doorheen zonder iets te doen, en je wordt om de hoek heen neergeschoten.
Ik maakte een grapje stoma, een grapje.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
Inderdaad. die eerste drie kogels gingen duidelijk niet door hem heen en ik richtte duidelijk niet op hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds elke keer dat ik dat plaatje zie zo hard lachen.Het is echt de ultieme uiting van frustratie.
Ritalin?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Zijn er bij de kruidvat ofzo pilletjes te koop waar je rustig van blijft?
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ritalin?Jammer dat dat wss andersom werkt bij jou.
Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
Kos.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. In dat geval raad ik je een goeie joint aan.
Waar ga je heen?
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:quote:Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet echt rustig van worden in het vliegtuig. Tering, zenuwen gieren door mijn lijf. Gaat weer nergens over.
Ik heb melatonine van de huisarts, 100% melatoninequote:Op zondag 12 juni 2011 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
Melatonine? Dat is toch eerder een middel om je beter in je ritme te laten komen? De pilletjes die je kan kopen in de winkel zijn een placebo. Er zit veel te weinig melatonine in om effectief te zijn.
Apotheek Michiel voor alles wat u nodig heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tamara, wat ik voor je in de aanbieding heb:
-Ritalin (Raad ik af)
-'Gewone' methylfenidaat (Raad ik af)
-Concerta (Raad ik sterk af)
-Citalopram (Misschien wel leuk)
-Melatonine (Raad ik aan)
Je weet waar ik woon, je kan het zo af komen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |