RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik echt iemand gepest heb.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb vroegah wel meegepestnav dit programma en vooral het ongeloof van mensen hier dat de pesters zich amper wat herinneren, dat heb ik ook wel. Ik weet concreet bijna geen voorbeelden te noemen, maar ik weet wel dat ik een bepaald meisje behoorlijk gepest heb.
Heb ik ook over nagedacht, maar dat is zo lang geleden, dat zou ik echt niet meer wetenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is tenminste iets. Waarom ging je eigenlijk meepesten?
ik kan me niet herinneren iemand fysiek wat te hebben aangedaan, maar ik kan me 1meisje herinneren dat altijd de klos was, die lag buiten de groep. Pesten op het niveau 'kijk haar nou, wat een domme trui'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik echt iemand gepest heb.
Natuurlijk heb je weleens aan iemands vlecht getrokken ofzo.
Ik heb wel 1 keer een meisje een pets in het gezicht gegeven, waar veel kinderen bang voor waren. Ik schrok er eigenlijk zelf van, maar het heeft wel geholpen. Ze was altijd andere kinderen aan het koeieneren en intimideren.
Ja dat geloof ik ook. Ik weet sowieso niet alles van vroeger. Ik hoor van mijn broers en zusjes weleens dingen, die ik mee ook niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
die geloof ik dus ook wel, niet helemaal want ze weten echt wel dat ze een pestkop zijn geweest, maar dat ze concrete voorbeelden niet meer weten geloof ik dus wel
Ja die wel. Maar ze had dus toch wel vriendinnen gelukkig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef Injetta het volgende:
Van de middelbare school is net 13/14 jaar geleden. En dan zouden de pestkoppen echt nog moeten weten...
Ik kan me wel herinneren dat sommige meiden vaak buitengesloten werden. Achteraf als ik er nu aan denk moet het best zielig zijn geweest. Ze liep altijd alleen rond te scharrelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren iemand fysiek wat te hebben aangedaan, maar ik kan me 1meisje herinneren dat altijd de klos was, die lag buiten de groep. Pesten op het niveau 'kijk haar nou, wat een domme trui'.
Omdat hij gepest werd?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik kan me herinneren dat bij mij op de middelbare school ook een jongen zelfmoord had gepleegd.
Ja, volgens mij wel, maar het was een hele grote school, er werd verder niet heel veel over gezegd, hij had zich opgehangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |