Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
heb je gister mijn verzoekje bij opa_verteld nog geluisterd dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah, black eyed peas, mijn minst favorite groep ooit
Mwa misschien is disturbed nog wel erger
ehh, weet nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je gister mijn verzoekje bij opa_verteld nog geluisterd dan?
Waar's de file? Komt het door jou omdat je met je telefoon zat te spelen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik baal hard, had al thuis moeten zijn..
Bij ONZ radio draai ik bijna altijd breakcore, tekno en happy japanse shit of goa ofzo..quote:
haha dat is toch die aflevering met do you like fishdicksquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehh, weet niet
GAY FISH![]()
echt misschien wel de beste Sp episode tot nu toe
toen werkte hij naar de muziek van ToT toe, en toen zei ik dat ie dit nr maar even moest draaien:quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehh, weet niet
GAY FISH![]()
echt misschien wel de beste Sp episode tot nu toe
ja, op het eind dit liedje van kanye westquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
haha dat is toch die aflevering met do you like fishdicks
haast niet, kijk sowieso haast geen tvquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kijkt geen south park?
te harde metalquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toen werkte hij naar de muziek van ToT toe, en toen zei ik dat ie dit nr maar even moest draaien:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja, op het eind dit liedje van kanye west
Ja vind je het gek als je de halve dag in de reeks zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haast niet, kijk sowieso haast geen tv
ja ik zie niksquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef kdrietjeh het volgende:
Speciaal voor de Actieve Southparkfan:
mijn ouders kijken tv, dat zijn kut programma's dus dan kijk ik niet meequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als je de halve dag in de reeks zit
je hebt 1 tv in huisquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn ouders kijken tv, dat zijn kut programma's dus dan kijk ik niet mee
2 1 beneden en 1 op de slaapkamer van mamsquote:
ga op je mams slaapkamer TV SC volgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 1 beneden en 1 op de slaapkamer van mams
nee, daar mag ik niet roken, en gewoon nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga op je mams slaapkamer TV SC volgen
Zegggg.. doe eens normaalquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
hier nog een vinger voor je collectie knetter
dat kun je niet meer zienquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoeveel luisteraars zijn er eigenlijk?
Geen idee dat kan Viro zien. Ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoeveel luisteraars zijn er eigenlijk?
quote:
Kyliequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
Meest epische moment is als JD en zijn vriendinnetje een stelletjesavond hebben met Carla en Turk
Dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
scatman john, kijk das pas een baas
is gaan scatten omdat hij stotterde en met zijn muziek geld in te zamelen voor stotterende kinderen
Ik heb 'm niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gooi dat nummer er gelijk achteraan joh
Nogal jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Kylie
Wat een lekker wijf is dat toch.
euh hoe heet dat nummerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
Eminem zn diss tegen Vanilla is geniaal!
DW?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]Raad spelletje, wie is deze fokker?
Dannyquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Snakelady?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als het goed is loopt het een paar minuten uit. Ik zal het je weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kdrietje, laat je het weten als je klaar bent en of je evt uitloopt?
Huppelmuts volgens mijquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
man wat is Vanilla Ice toch ongelofelijk white.
Wat een flow ook
Knetter had hem live gezien toch
Geen idee zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
euh hoe heet dat nummer
alsof vanilla ice een diss verdient, je gaat toch ook soulja boy niet dissen
die film, cool as ice is pas ernstig slechtquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee zo
Verdiende hij wel want hij zat te pochen dat ie beter is dan Eminem en dat Eminem maar nep is enzo.Als er iemand nep is is t Vanilla wel!
Gelukkig nog nooit gezien!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die film, cool as ice is pas ernstig slecht
oh geen idee, gewoon een ernstige fotoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey Sint, kom eens met het goede antwoord dan..
quote:
straks wordt het 6 septemberquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie zwaaien toch allemaal doei
sssslllloooooooommmmquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Een van de sloomste topics ooit. :'')
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
straks wordt het 6 september
dan zwaaien we jou uit
quote:
leuk plantjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee ik hou van mn plantjes (nee geen wiet!! ) en al t groen op mn balkon dus ik was even gaan vragen of alles nog goed gaat met ze....
quote:
quote:m'n vader verbouwt cactussen waar je stoned van wordt
die is leukquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
1 van mijn bloemen staat zelfs in de OP van t bloemen en planten topic!
[ afbeelding]afbeelding ]
Wat is daarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef 129383 het volgende:
http://www.oncyclopedia.org/wiki/Zelfmoord![]()
Zoek en gij vind m niet zo snel. Zeker niet in Nederland.quote:
He, een klapjosti.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
1 van mijn bloemen staat zelfs in de OP van t bloemen en planten topic!
[ afbeelding]afbeelding ]
Das niet echt t onderwerp waar ik over lezen wil.....quote:
kequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet echt t onderwerp waar ik over lezen wil.....![]()
Mn zus heeft t een paar keer geprobeerd....
Sterkte voor je zus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet echt t onderwerp waar ik over lezen wil.....![]()
Mn zus heeft t een paar keer geprobeerd....
Al weer jaren terug maar leuk is anders.quote:
wat is een ander woord voor Gordonquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik zo maar wel genoeg luisteraars heb voor m'n quiz
Nee, een Lyrics spelletjequote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat is een ander woord voor Gordon
RELNICHT
ik wil best wel spammen heurquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef kdrietjeh het volgende:
Wat is het rustig.
Volgens mij zijn de meeste mensen actief rond 12 uur 's nachts
Komt goed, maar dan moet er wel goed een aandachtig geluisterd worden.. En daarbij is het weer veel Rock en Metal.. Hier en daar ook wat zachterquote:
Na 12en altijd een shitload aan werkloze mensenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:56 schreef kdrietjeh het volgende:
Wat is het rustig.
Volgens mij zijn de meeste mensen actief rond 12 uur 's nachts
DJ Tofu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als ik zo maar wel genoeg luisteraars heb voor m'n quiz
nolifesterquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Knetter tot half 3 vannacht
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Nitrouz het volgende:
Zijn er ook ergens jingles te vinden oid? Morgenavond draai ik.
zelf makenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:02 schreef Nitrouz het volgende:
Zijn er ook ergens jingles te vinden oid? Morgenavond draai ik.
Ik heb geen problemen met de vraag, ik vind jouquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef Nitrouz het volgende:
Ik snap niet wat hier nou preciesaan was? Bij ONZ-Radio kon je ze allemaal downloaden hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kut ik had bij een vriend afgesproken om 8 uur
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je oma.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de vraag, ik vind jou.
En weer een luisteraar minder vanavondquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe eens lief.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de vraag, ik vind jou.
Ha! Ik zag je fobo, nu ken ik je weer. Dat was alweer een halfjaar geleden ofzo hé, dat ik je zo noemde. Maar het zit je nog steeds dwars?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Mensen een mooiboy/guido noemen omdat je zelfvertrouwen zo laag is.
Nou eigenlijk niet. Maar ik dacht eraan toen ik je zag. Succes morgen. Ik ga Family Guy kijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:06 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ha! Ik zag je fobo, nu ken ik je weer. Dat was alweer een halfjaar geleden ofzo hé, dat ik je zo noemde. Maar het zit je nog steeds dwars?
Oké.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Maar ik dacht eraan toen ik je zag. Succes morgen. Ik ga Family Guy kijken.
Dat wordt nu wel schijt irritant..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef kdrietjeh het volgende:
8.36 posts per minuut - [X-Raydio] #68: Tieten, Muziek, Bier en Tieten. = Kdrietjeh.
7.92 posts per minuut - [X-Raydio] #35: X-raydio of X-Ray Radio?
7.72 posts per minuut - [X-Raydio] #48: Waar smaken verschillen
6.54 posts per minuut - [X-Raydio] #70: Waar knetter helemaal los gaat!
6.54 posts per minuut - [X-Raydio] #66: Waar we van garpjes houden!
Suck it bitches, ik heb het snelste topic geopend.
IDD !quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt nu wel schijt irritant..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wordt nu wel schijt irritant..
Sorryquote:
Dat is niet iets om trots op te zijn lijkt me..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Sorry
Ik ben gewoon trots.
(FAMILYGUYBYE)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:11 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
Sorry
Ik ben gewoon trots.
(FAMILYGUYBYE)
Zou ie het echt zijn? Dat is wel erg snel.quote:
ToT had m al snel jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ie het echt zijn? Dat is wel erg snel.
uitlegquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker aan het pimpelen met Watertornado!
Het is lastig als je hem in een andere taal hoort, maar dat maakt het wel wat moeilijker/leuker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ToT had m al snel ja![]()
Feedback jongens, beetje te doen?
Bier en whiskey proeven noemen ze dat..... op een zuipen zetten noem ik dat.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Bier en whiskey proeven noemen ze dat..... op een zuipen zetten noem ik dat.
Thanksquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is lastig als je hem in een andere taal hoort, maar dat maakt het wel wat moeilijker/leuker.
Alleen zou je misschien de tekst 2 keer voor moeten lezen, en eventueel dan een nummer draaien en eventueel nog een keer vertellen.
Verder wel leuk verzonnen.
quote:
ja ik ging net douchen en het water was natquote:
Knettertjequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik ging net douchen en het water was nat
dat meen je toch niet water is toch droogquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik schrok ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat meen je toch niet water is toch droog
past niet op de fotowquote:
Ik had mes en vork in mn handenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Melting het volgende:
Hey mister dj...... wel opletten als je plaat is afgelopen hè?
ja maar maar, ik was net douchen en toen, nou toen luisterde ik even.. en toen toen, hoorde ik herriequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Zometeen Johan, en JJ..
zo'n fout maak ik ook wel eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Melting het volgende:
Hey mister dj...... wel opletten als je plaat is afgelopen hè?
heb je ook in je broek zitten schijten van angstquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar maar, ik was net douchen en toen, nou toen luisterde ik even.. en toen toen, hoorde ik herrie
vrouwen schijten nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
heb je ook in je broek zitten schijten van angst
wt bij jou?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
Tofu, verzoekje van Watertornado: Breed, van Nirvana!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
Ik doe beetje door elkaar draaien vanaaf.. Miss 2e uurtje alleen maar Zahct en knetterishquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar maar, ik was net douchen en toen, nou toen luisterde ik even.. en toen toen, hoorde ik herrie
Ik heb een dikke pensquote:
Niet aanwezig op schijf!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
Doe niet zo soft.. je moet draaien wat JIJ wil, JIJ bent de djquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe beetje door elkaar draaien vanaaf.. Miss 2e uurtje alleen maar Zahct en knetterish![]()
Omdat ik er zelf zin in heb hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe niet zo soft.. je moet draaien wat JIJ wil, JIJ bent de dj
geprobeerd, toen werd de camera nat, en nu is tie stukquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slap excuus want dan maak je er gewoon 2!
Lul niet want je hebt geen camera behalve je foon en net zat ik met je aan de foon dus das niet kapoet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geprobeerd, toen werd de camera nat, en nu is tie stuk
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb een dikke pens
heb je ook nog wat leuke feedback voor de dj?
Ik heb heul wel cameraquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lul niet want je hebt geen camera behalve je foon en net zat ik met je aan de foon dus das niet kapoet!
en ik was niet uitgenodigdquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb heul wel cameraweet alleen niet hoe die werkt
en heb webcam.. die is nu stuk
Lol ? picsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit dan ook in Lola's badkamer
De beste FIFA ooitquote:
ik hou meer van carmageddon quake 3 arena en crashdayquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De beste FIFA ooit
Daar kon je een hele World cup campagne spelen, wereldkampioen worden met Andorra
En je kon toen nog zaalvoetballen met FIFA
Iedere keer als ik dat deuntje hoor denk ik weer aan die goeie oude tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De beste FIFA ooit
Daar kon je een hele World cup campagne spelen, wereldkampioen worden met Andorra
En je kon toen nog zaalvoetballen met FIFA
Jazekerquote:
Banjo Kazooie, Super Mario 64, Ocarina of Time, Gran Turismo, Pokemon Blue, Grim Fandango, Max Payne, GoldenEye, Perfect Dark, Metal Gear Solid, Mortalk Kombat, Street fighter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik hou meer van carmageddon quake 3 arena en crashday
bij grim fandango was ik nooit verder gekomen dan die opblaadbare ballon die je als sleutel kon gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Banjo Kazooie, Super Mario 64, Ocarina of Time, Gran Turismo, Pokemon Blue, Grim Fandango, Max Payne, GoldenEye, Perfect Dark, Metal Gear Solid, Mortalk Kombat, Street fighter.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Banjo Kazooie, Super Mario 64, Ocarina of Time, Gran Turismo, Pokemon Blue, Grim Fandango, Max Payne, GoldenEye, Perfect Dark, Metal Gear Solid, Mortalk Kombat, Street fighter.
pokemonquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb hem ook niet uitgespeeld, was te moeilijk voor me. Maar het was wel een fantastisch spelquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
bij grim fandango was ik nooit verder gekomen dan die opblaadbare ballon die je als sleutel kon gebruiken
Mjah, ik heb echt geen idee wat ik eraan kan doen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jofu je hebt ech flinke echo... doet me denken aan :
hallo hallo luisteraars, dit is raaaaaaaaaadio piraterij, u kunt ons bellen op nr 06 20 38 30 58 ik herhaal nr 06 20 38 30 58
En dan gaan we nu door naaaaaaaaaar de bekende befaamde : Jantje Spijkerman
top graphicsquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb hem ook niet uitgespeeld, was te moeilijk voor me. Maar het was wel een fantastisch spel
nee hoor het leeftquote:
niet nodig, niet doen, is irritantquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet nodig, niet doen, is irritant
was? x-raydio is er nog hequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef 129383 het volgende:
als ik eerlijk ben was x-raydio beter geregeld dan onzin
Was?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef 129383 het volgende:
als ik eerlijk ben was x-raydio beter geregeld dan onzin
Dat en andersom is allerminst waar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was? x-raydio is er nog he
Niet present of je moet zsm zippy' en..quote:
Kom jij me redden?quote:
Echt heel bijzonder!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey ToT! wb!
Hoe smaken de biertjes?
Heuj!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
Mensen, ik ben Masterchef kijken, tot over 3 kwartier
juuhquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
Mensen, ik ben Masterchef kijken, tot over 3 kwartier
Alweer Disturbed?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt heel bijzonder!
En de whisky's smaken ook goed!
Tofu, jammerz! Ehhh....Down with the sickness dan?(Wederom verzoekje van WT)
Ik doe niet aan reddenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar.. We waren vriendjes enzulks![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik doe niet aan reddenik word liever zelf gered
nee niet door jou want je zegt zelf dat jij gered moet worden
Ja maar heuj, ik mag ook weleens een minder dagje hebben..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik doe niet aan reddenik word liever zelf gered
nee niet door jou want je zegt zelf dat jij gered moet worden
wat een onzinnige totaal ongepaste postquote:
ja hequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat een onzinnige totaal ongepaste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |