Dan kan je altijd nog de Big Bengt Dry Dirt Organic pakken, die is een stuk goedkoper. Blijf je zitten met de stitching, maar goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:29 schreef Emmol het volgende:
mja daar zat ik wel aan te denken maar vind die oranje stitching op de kontzak niet zo..fit is verder wel wat ik zoek, en idd beetje aan de dure kant.
selvedge is overigens geen must, als de fit/kwaliteit verder maar goed is.
Mooi dingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef sarlo013 het volgende:
Mijn n&f staan op de website van tenue de nimes
http://www.tenuedenimes.com/journal/blog/2011/6/14/the-battle/
Ze zijn idd subtieler maar imo nog steeds iets te lomp. Ik houd meer van een lagere/spitsige neus. Vandaar de red wing chukka 's.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, toch wat subtieler dan de overige redwings, en een erg fraaie kleur.
Dude, dit zijn de Chukka'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn idd subtieler maar imo nog steeds iets te lomp. Ik houd meer van een lagere/spitsige neus. Vandaar de red wing chukka 's.
Agen ook mooi. Gewoon helemaal afraggen deze schoenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, toch wat subtieler dan de overige redwings, en een erg fraaie kleur.
Ik bedoelde de schoen die ik postte. De 9169. Een boot chukka.quote:
Was afgelopen weekend in de red wing winkel en daar zag ik allebei en het boot model vind ik leuker. Ook geen hele dikke zool eronder. Wel fijn. Heb Adidas met zo'n zool en dat loopt wel lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef santiagojwz het volgende:
Aha, die zijn wel aardig, alleen die lijn rond de zijkant vind ik wat minder + de structuur van de zool (gezien vanaf de zijkant) vind ik minder. Die Chukka's die ik postte zijn in het echt minder lomp/log, maar ik snap je punt.
Mooi broekje geworden!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef bokkepoot het volgende:
Die N&F zijn nice...
Vers gewassen organic denim
Opvolger ligt al klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Honeycombs
[ afbeelding ]
Backpockets.
[ afbeelding ]
Repair
[ afbeelding ]
Whiskers left
[ afbeelding ]
Whiskers right
[ afbeelding ]
Honeycombs Again
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Masa 4 months
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whiskers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knee's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hem
[ afbeelding ]
Honeycombs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Back
[ afbeelding ]
Die Masa is al ruim een jaar in mijn bezit en ik zit nu op de 4 maandenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Vergoten het volgende:
@bokkepoot: Ziet er goed uit! Hoe lang heb je die Nudies ongeveer gedragen?
Een paar maanden geleden ben ik ook verleid tot het kopen van dry denim. Mijn eerste aankoop (zo'n 3 maanden geleden) was een slim jim organic dry dark. Heb deze nog niet gewassen en ben dat voorlopig ook nog niet van plan. Het faden gaat tot nu toe nog niet heel hard, ondanks dat ik hem toch aardig vaak heb gedragen. Wel heb ik al een klein beginnetje van een 'crotch rip' ontdekt. Heeft iemand een suggestie hoe ik het beste kan voorkomen dat het echt een groot gat gaat worden?
Inmiddels heb ik een tweede paar gekocht: De edwin ed-47 quartz blue. Moet zeggen dat deze me tot nu toe beter bevalt dan de Nudie. Vooral qua pasvorm, merk echt dat ie veel lekkerder zit. Ben nu wel bang dat ik de slim jim hierdoor minder zal dragen maarja...
Die Alden boots zijn trouwens echt heel vet! Alleen jammer dat ze zo duur zijn..
Binnen ja?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pics van mijn nieuwe aanwinst ook goed?
Thnx. Ik heb geen idee waarom dat erin staat. Misschien wanneer het geopend zou worden door de douane dat ze zien dat het een gift is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef Kasanova_ het volgende:
Damn goede fit!
En valentijnsdag is alweer poosje voorbij toch?
Of heeft dat een achterliggend verhaal?
Hij is focking geil die broek, goeie fitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx. Ik heb geen idee waarom dat erin staat. Misschien wanneer het geopend zou worden door de douane dat ze zien dat het een gift is.Ali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Ja ik las ook selfedge...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hij is focking geil die broek, goeie fitbij mij zou die echt te groot zijn
1 of andere doos van selfedge gebruikt. Staat daar rechtsonder toch?
@bok hoelang die edwin nu? mijn Edwin zit op 2,5maand
Hehe ok beetje zoals mijn Edwinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja ik las ook selfedge...
En mijn edwin zit tussen de 2 en 3 maand.
Maar dat is het nadeel van werken in je dry denim..Je kunt je broek ook alleen naar het werk aan omdat ie voor de rest te smerig is..
Even een vraagje:
Jij bent nogal handig met Jahoo.jp en Rakuten?
Kun jij voor mij voor een mooi prijsje een No.2 Evisu opsnorkelen? Maatje 30/31?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Bij yahoo auction nieuwe of 2de handse?
Met van die paint strepen of geen, dacht dat die ook bestonden.
Zag er eentje met zwarte gullsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
Maakt niet uit. Zolang maar ongewassen..
En painstrepen(gulls) liefst wel..Maakt de hele broek
Nicequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
http://global.rakuten.com/en/store/frisbee/item/10002093/
Zag net deze ook al..
Maar ik ga me nog even inhouden... Eerst toetsweek afmaken en dan Samurai passen en daarna even verder kijken
Nog lang niet jammer genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
NiceJah wanneer is je toetsweek klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 14-06-2011 20:16:41 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen
Onder genoeg druk zal prewash ook wel stretchen hoor, gewoon maandje niet wassenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef SpamNinja het volgende:
Hey mannen,
Kort vraagje over Nudie. Heb het oog op een Thin Finn en ik vroeg me af hoeveel die uitrekken? Betreft een prewash, ja ik weet schande maar met 1 paar Flat Heads en 2x APC in de kast mag er van mij best een prewash tussen.
Punt is dat ik normaal 32 draag, ook in Nudie, en ik nu spotgoedkoop aan een 31 kan komen, wat waarschijnlijk strak zit maar net gaat. Geloof best dat de raw versies van Nudie nogal uitzetten, maar hoe zit dat met de prewashes?
Cheers
Zie trouwens net die Red Wing discussie, sowieso voor de Wabasha's gaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hawt
Even bevestigen dat The Don inderdaad een vet broekje heeft weten te scoren. Haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:13 schreef T_Fuff het volgende:
Don, wat een heerlijke fit, toffe broek, ben erg benieuwd wat dat gaat worden over een aantal maanden
@Bok, toch maar gewassen die edwin ;p, ach is ook leuk, die masa is maar 4 maanden dragen, die gaat wel hard dan zeg. Die alden indy's zijn tof, maar erg jammer van de zool, vind die niet zo mooi eruit zien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
Prewash zal ook vast wel iets rekken.
Gewoon een weekje of 2 niet wassen en dan koud wassen...
[ afbeelding ]![]()
Naked and Famous
Reactorbroekje uit japan
Ik denk dat je Barneys maar even een mailtje moet sturen of ze hem ook online verkopenquote:De speciale en natuurlijk limited editie van Naked & Famous is exclusief verkrijgbaar via Barneys in New York.
Gemaild, maar eens afwachten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk dat je Barneys maar even een mailtje moet sturen of ze hem ook online verkopen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ligt eraan waar je die Alden koopt, in dollarprijzen is het ong 350.e omgerekend. Hier in Nederland zag ik ze (Alden Indy) liggen voor 650e.
@T_Fuff: Wolverine 1000 mile? Uch, ik kan van de winter één stel 'boots' kopen van de winter. Het wordt of de Wolverine 1000 mile of een paar Alden Indy. Moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die reactor broek, dat is toch glow in the dark of niet ?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Dat is gewoon een bewerking van die broek daarnaast, . Het lijkt op een soort negatief functiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Naked and Famous
Reactorbroekje uit japan
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]Klopt, is glow in the dark.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die reactor broek, dat is toch glow in the dark of niet ?![]()
http://hypebeast.com/2011(...)llwinter-collection/quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:07 schreef One_conundrum het volgende:
bestaat dat ding echt echt? geloof er niets van
Die reverse jeans is ook echt weer iets voor N&F, wat een baas is die gast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://hypebeast.com/2011(...)llwinter-collection/
quote:
quote:Het lichtgevende goedje is een lime groen fosfoor-achtig gebeuren, wat er niet af schijnt te gaan tijdens het wassen.
De nieuwe namen zijn gaar. De oude gaven de lading beter weer. Nieuwe fabric en pocket lining zijn erg nice indeedquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Artistdenim site is beetje vernieuwd
De cuts zijn verschillend qua naam nu :S En er is een nr 27 denim fabric bij
nr 7 pocket is ook wel sweeett
Funky.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Mindere,
Hoe ruikt die sugarcane eigenlijk
Ik kan het niet omschrijven. Ruikt gewoon een beetje apart. Heb em nu aangedaan om in te dragen. Rond m'n waist nog te strak maar voor de rest erg relaxt. Cuff even goed gezet. Deze week sowieso 1 dag indragen.quote:
Gaar vind ik zwak uitgedrukt, ze slaan echt compleet nergens op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De nieuwe namen zijn gaar. De oude gaven de lading beter weer. Nieuwe fabric en pocket lining zijn erg nice indeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door don-diablo op 15-06-2011 19:17:11 ]Love will tear us apart (Joy Division)
Haastige spoed is deze keer goed. Anders had ik gedacht: "shit.. Is het binnen hoor ik het niet goed".quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:19 schreef BigSmurf het volgende:
Beter voor niks dan dat je je momo's gemist had.
N&F is qua prijsklasse toch een beetje gelijk aan Nudie? Ik heb er ook een gepreorderd overigens, al is het dan wel geen grijze. Japan Heritage, zie enkele pagina's terug.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Nezhi het volgende:
Ik ga denk ik een grijze broek kopen, wil graag een gewone grijze en het maakt me ook niet uit of die snel fade. Het wordt dan waarschijnlijk naked & famousik heb die selvage GT laten liggen aangezien dat wel veel geld is en ik nog maar net begonnen ben met dry jeans.
Eig. niet maar als je het als een project ziet kun je beter wat minder hebben. Anders heb je zoveel keus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
N&F is qua prijsklasse toch een beetje gelijk aan Nudie? Ik heb er ook een gepreorderd overigens, al is het dan wel geen grijze. Japan Heritage, zie enkele pagina's terug.
Blijf verdomme jeans aanschaffen haha. Lijkt wel alsof je die nooit teveel kunt hebben.
Heb mijn Edwin ook gekocht voor 65 euro. Kwestie van een beetje geluk hebben in de uitverkoop met jouw maat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef Nezhi het volgende:
Nja ik heb nu een Slim Jim organic en die was 80 euro, maar de Grim Tim die werd gelinkt was 150 euro (190-200 dollar ofzo?). Op SuFu had ik wat posts gelezen van mensen die een skinnyguy hebben gekocht voor $49 - $89 ongeveer.
Het past rond je benen niet meer? Ik heb em afgelopen zaterdag aangehad in de flag uitvoering en die wil ik er zeker nog bij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef T_Fuff het volgende:
Prescott is briljant, heerlijke fit, jammer dat ik die niet meer pas, kan altijd een 2e kopen
Wat Smurf zegt, zoeken is geluk hebben, als ik zoek vind ik nooit wat en als ik wat vind is het maatje 30, heb ik even geen geld, shippen ze niet naar NL, of is het naderhand toch uitverkocht
Herken ik. Eerder ook heel veel getraind en daardoor gedwongen loose fit te moeten dragen. Nu kan ik het meeste wel aan alleen prefereer ik op dit moment straight.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:34 schreef T_Fuff het volgende:
Broek heb ik in januari 2008 gekocht, en sindsdien heb ik flink wat massa op mijn benen en billen erbij gekregen. Die broek is 30/33, tagged, maar als ik heel erg mijn best doe krijg ik misschien ooit de knoop dicht (maar dan zit die heel hoog) en dan knellen mijn benen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |