Was er niet meer in mijn maat plus de verkoper zei ook eerlijk: die moet je niet doen. Zal je niet zo goed staan als deze.quote:
Dinsdag wordt het gelijk gehemmed en opgestuurd dus woensdag à donderdag binnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef T_Fuff het volgende:
een 0201, nice niceDie staat ook op mijn lijstje.
Enig idee wanneer je hem toegestuurd krijgt?
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was er niet meer in mijn maat plus de verkoper zei ook eerlijk: die moet je niet doen. Zal je niet zo goed staan als deze.
Het feit dat de 0701 toch slimmer is en deze in het topblock al strak zit. Anders wordt het TE strak. Plus het stond gewoon prima en kwam overeen met m'n AJ.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd?
Anyway, good to hear dat je eindelijk een Momo aangeschaft hebt. Zal je zeker niet tegenvallen!
Die van mij rekte behoorlijk uit. 1 maat upsizen is misschien wel slkim/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:26 schreef zwartemarktplaats het volgende:
YOYOOY Even snel gaarne:
ik sta op het punt een stel nudie jeans slim jim dry organic te kopen, vallen die true to size of moet ik kleiner of groter nemen.
Holla
Buik inhouden en knoopje voor knoopje proberenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En wat als ik hem niet meer dicht krijgt
Kan niet wachten. Ben gewoon excitedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice een momo, zo te zien had Mrs niet betaald
Dus je hebt misschien deze week 2 nieuwe binnen je momo en je sugarcane
Dat lukt met 1 maatje kleiner nog wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
En wat als ik hem niet meer dicht krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |