ik dacht meer aan mollenquote:
Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de muziekwereld heb je ook mollen.
en herstellingstekensquote:
omdat je je achterlijk gedraagtquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Water123 het volgende:
Waarom wordt er gedacht dat ik een kloon ben?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Water123 het volgende:
Gaan we niet meer denken als je meer pics van jezelf post. Die ene zag er immers goed uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Water123 het volgende:
Misschien vanavondquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gaan we niet meer denken als je meer pics van jezelf post. Die ene zag er immers goed uit.
Een hoop stront. Een grote hoop stront.quote:
EN VAN WIE MOET JE DAT?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Je gaat vertel eten? Wie of wat is vertel?
Vertel, met een lekker lappie vlees erbij, heerlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Je gaat vertel eten? Wie of wat is vertel?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een hoop stront. Een grote hoop stront.
Dastan, laten we xCore in Prince of Persia-stijl redden!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ALLEMAAL INTRIGERENDE VRAGEN ZONDER ANTWOORD
Geen snacks erbij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het liefst wel ja.
[..]
Je kan er ook saus bij doen.
Hoe bevestig je dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Joosterd het volgende:
Ik kom even bevestigen dat Water123 geen kloon is.
Eten is lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn verstandskies komt doorik voel de puntjes alles en als ik kauw heb ik keiveel pijn
EN HIER GAAT HET ALTIJD OVER ETEN.
Je kan snacks toch ook gewoon in de frituurpan gooien?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de snackbar, ik bak liever thuis frietjes
Ja, maar ik wil kipcorns, geen idee of ze die bij de supermarkt hebben liggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan snacks toch ook gewoon in de frituurpan gooien?
Hebben ze wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil kipcorns, geen idee of ze die bij de supermarkt hebben liggen
Friesland?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
In sommige landen doen ze patat tussen brood.
Doen wij ook soms.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
In sommige landen doen ze patat tussen brood.
quote:
Mijn kloonscanner zegt dat.quote:
Supermarkten verkopen vaak ook van die kipdingen in de vorm van vissticks. Die zijn ook wel lekker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil kipcorns, geen idee of ze die bij de supermarkt hebben liggen
In Frankrijk doen ze het ook... ECHT WAAR.!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is gewoon lekker hoor, broodje patat.
Zo snel mogelijk. xCore is in gevaar!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
Leuk, zo'n exotische queeste. Wanneer gaan we op pad?
En oppassen voor die vervelende witte dingen die uit de grond komen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
Laten we onze zwaarden trekken en de gevaren trotseren.
Crossing Swords .!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
Laten we onze zwaarden trekken en de gevaren trotseren.
Verdomd ja. Om maar niet te zwijgen over de vogelkoppige tempelbewoners. Die schijnen taaie zwaardvechters te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En oppassen voor die vervelende witte dingen die uit de grond komen!
Ook moeten we de juiste tempel weten, waarin xCore gevangen wordt gehouden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verdomd ja. Om maar niet te zwijgen over de vogelkoppige tempelbewoners. Die schijnen taaie zwaardvechters te zijn.
Laat ons dus gaan. Maar eerst gaat ThaTim zijn karbonaadjes+gebakken aardappelen verorberen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:07 schreef Dastan het volgende:
Het gevleugelde marmeren paard zal ons de weg wijzen.
Nee, eerst komt het vliegende tapijt. Nadat we ons net hebben kunnen vastgrijpen aan een instortende hangbrug, vechtend met een tot leven gekomen skelet. Dan de slangen uit de grond en de vliegende koppen en dan pas het paard.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Laat ons dus gaan. Maar eerst gaat ThaTim zijn karbonaadjes+gebakken aardappelen verorberen.
Wij zullen vanavond nog te paard vertrekken!
Op geen stijl is hij leuker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef Keauning het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)io_s_op_dumpert.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ThaTim al geplaatst.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef Keauning het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)io_s_op_dumpert.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist, maar eerst eten. Met lege maag kunnen we xCore niet redden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, eerst komt het vliegende tapijt. Nadat we ons net hebben kunnen vastgrijpen aan een instortende hangbrug, vechtend met een tot leven gekomen skelet. Dan de slangen uit de grond en de vliegende koppen en dan pas het paard.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Juist, maar eerst eten. Met lege maag kunnen we xCore niet redden.
Ga nou niet haten!quote:
Is dumpert niet van geenstijl?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:12 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik dacht, iets op fok van geenstijl posten is ook zo wat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Juffrouw Klinker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlezende![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlezende
Ze kijken zo van: Ehhh, WTF?
[..]Spiderman op Indianendag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlezende![]()
[..]Aaaaw... Je bent een goede juf zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlezende
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
[..]Zoals dat kereltje naast haar kijkt kijk ik ook altijd als ze weer eens aan het kletsen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlezende
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:19 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zoals dat kereltje naast haar kijkt kijk ik ook altijd als ze weer eens aan het kletsen is
Ik kan het hier horen iddquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik lach me stuk om jullie reacties enzo.
Topickiller dit en dat.quote:
En niet eens aan carnaval denkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef Ezell het volgende:
Ik krijg door die foto's zin in Halloween.
Carnaval vier je in Noord-Holland in je eentje. Dat kan dus elke dag..quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En niet eens aan carnaval denkenSchande dit.
Carnavalquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Carnaval vier je in Noord-Holland in je eentje. Dat kan dus elke dag..
Bier.!quote:
Oké. Ons balkje is trouwens gestegen naar 'very high'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wist eigenlijks niks anders meer te verzinnen. Vandaar de 'etc'.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké. Ons balkje is trouwens gestegen naar 'very high'.
Het is een teken. We zijn voorbestemd aan elkaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zou Koffiebeaun zeggen ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is een teken. We zijn voorbestemd aan elkaar
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is een teken. We zijn voorbestemd aan elkaar
Joosterd.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik snap hem.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik vond hem best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik snap hem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef jordyqwerty het volgende:
STELLETJE K*TSTALKERS
Even goede vriendjus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef jordyqwerty het volgende:
STELLETJE K*TSTALKERS
Joosterd is de stalker. Ik ging alleen kijken nadat hij dat had gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe wat je niet laten kan. Wacht, hoezo zou dat een probleem voor mij zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell, das toch geen probleem voor jou hé? Driehoeksverhuiding zijn helemaal in!
Ik onthoud alle dingen en het kwam mij te bekend voorquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joosterd is de stalker. Ik ging alleen kijken nadat hij dat had gezegd.
Of wil je een horizontale verhouding met mij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell, das toch geen probleem voor jou hé? Driehoeksverhuiding zijn helemaal in!
Kanye Westquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:47 schreef ThaTim het volgende:
She find pictures in my email
I sent this bitch a picture of my dick
I don't know what it is with females
But I'm not too good with that shit
See I could have me a good girl
And still be addicted to them hoodrats
And I just blame everything on you
At least you know that's what I'm good at
Haten op Runawayquote:
Waarom heb je je dan geschoren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moest me scheren, nu heb ik geen stoppelbaardje meer.
Hij moest het jonguh meisje.!quote:
quote:
Poging tot topickill verijdeld door mij!quote:
okquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
[..]
Poging tot topickill verijdeld door mij!
Krijg je weer stoppeltjes of neem je ontslag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar de kapper of niet?![]()
Wat dacht je van beidequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Krijg je weer stoppeltjes of neem je ontslag?
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Even houden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar de kapper of niet?
quote:
Je lijkt echt sprekend op iemand die ik kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar de kapper of niet?. Alleen komt die niet uit Sittard.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dubbelgangers alles. Ben de nieuwe Saddam jatogquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je lijkt echt sprekend op iemand die ik ken. Alleen komt die niet uit Sittard.
Niet, prrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar de kapper of niet?![]()
Pics.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Joosterd het volgende:
Jordy heeft nu wel dezelfde haren als ik.Alleen ik iets donkerder
Nu moet ik weer gaan downloadenquote:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar de kapper of niet?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Nog niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kopen
HEB JIJ MARGOT & THE NUCLEAR SO AND SO'S GEKOCHT? NOU?
Gekocht?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog niet.Ik heb die van The Beatles wel allemaal.
![]()
In Frankrijk is de box goedkoper.quote:
Je moet toch wat met je geld doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Kopen![]()
Mensen met platenspelers thuis en denken dat ze daardoor hippie zijn en hartstikke stoer![]()
![]()
Omdat jullie saai zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig net weer aan tafel heWaarom ga je zomaar voor de tv je eten opeten??
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:42 schreef ThaTim het volgende:
Dastan, mijn buik is vol. Wanneer haal je mij op met het vliegend tapijt?
Je geld verspillen aan nutteloze crap om er vervolgens alleen maar mee te pronken, nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
In Frankrijk is de box goedkoper.
[..]
Je moet toch wat met je geld doen.
Hoezo pronken? Wat dacht je van luisteren?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je geld verspillen aan nutteloze crap om er vervolgens alleen maar mee te pronken, nee.
Heb je dat ding niet voor nodig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo pronken? Wat dacht je van luisteren?
Dat heeft niets met pronken te maken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je dat ding niet voor nodig.
Mensen die ik ken doen dat dus wel hé. OMGGG IK HEB GISTER DIE EN DIE PLAAT GELUISTERD OP MIJN PLATENSPELER UIT 1394 OMGGG!!!! RAM KOEL JATOG!! JA MANG!!!!!!! OMG ROFLCOPTER JIJ BENT ZO COOL MANG LOLZ0RZ!!!!!!!!11111111111EINZquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen die ik ken doen dat dus wel hé. OMGGG IK HEB GISTER DIE EN DIE PLAAT GELUISTERD OP MIJN PLATENSPELER UIT 1394 OMGGG!!!! RAM KOEL JATOG!! JA MANG!!!!!!! OMG ROFLCOPTER JIJ BENT ZO COOL MANG LOLZ0RZ!!!!!!!!11111111111EINZ
Huntelaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-22031/
Kom hier dan.quote:
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb net aan tafel ook heel kattig gedaan tegen mn ouders
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die de Alpe d'HuZes beklimmen.
Ok, ik zal er zijn. Ik vertrek over 5 minuten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:17 schreef Dastan het volgende:
Ik heb ook gegeten, da timu.
Ik haal je op bij troonzaal drie van het paleis Sultans.
Wat een SBS-uitzending nu op Nederland 1. Jezus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Zijn ze nu nog steeds bezig?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Gastquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Sowieso meedoen daaraan.![]()
Zodat ze wat hebben te vertellen op partijtjes, zich kunnen voeden met complimenten, hun geweten hebben afgekocht en voldaan kunnen slapen.
Ja, want iedereen is hetzelfde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:20 schreef Dastan het volgende:
Sowieso meedoen daaraan.![]()
Zodat ze wat hebben te vertellen op partijtjes, zich kunnen voeden met complimenten, hun geweten hebben afgekocht en voldaan kunnen slapen.
Het gerucht gaat dat xCore in een slot op de Alp d'Huez gevangen zit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga me ooit de Alp d'Huez beklimmen, maar niet voor iets dergelijks.
O, jawel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeft niet per se op die manier te zijn.
Nee, xCore zit in een tempel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat xCore in een slot op de Alp d'Huez gevangen zit.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die zo zijn, maar dat geldt zeker niet voor iedereen.
Iedereen is egoïstisch.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die toegeven dat ze egoïstisch zijn
Ja, want daar kijk ik ook echt naar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:25 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Geloof jij maar lekker in het goede van de mens, terwijl je een traantje wegpinkt bij de o zo zielige op sensatie beluste mensen die hun treurige levensverhaal voor de camera doen.
Mensen die kanker hebben of mensen kennen die kanker hebben doen daar aan mee om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker en jij denkt dat het is zodat ze wat te vertellen hebben op partijtjes. Wat een lul ben je.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, xCore zit in een tempel.
Maar waarschijnlijk heeft iemand van de onderdanen der slechterik het gerucht verspreid. Als we hem vinden, weten we in welke tempel xCore zit.
quote:
Ik kijk er tegenwoordig niet naar, dus het niet zo dat ik echt geen flauw idee heb van waar het over gaat. Op dit moment heb ik even geen zin in een discussie of wat dan ook, dus ik houd erover op. We hebben allebei een andere mening en dat is het. Punt uit. Hupsakeee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo is het op dit moment, hoor. Dus oordeel niet als je niet eens kijkt.
Ik ben in level 42.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef Dastan het volgende:
Jullie zijn zo snel.![]()
Jullie krijgen zo veel meer berichten.
Ze lurkt hier alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:35 schreef Doler12 het volgende:
Waar is Maraca trouwens? Komt ze wel hier eens langs?
topickillerquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHAHAHA IETS NUTTIGS DOEN IN JE VAKANTIE. FAALHAASZERRD.
wacht maar of ik kom je slaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
thuis kill je de sfeer ook altijd
haha, je doet je best maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wacht maar of ik kom je slaan
Die reportages ervanquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat een SBS-uitzending nu op Nederland 1. Jezus.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef Dastan het volgende:
In 't fotoboek kunnen we tenminste nog lekker ouderwetsch F5'en.
Zie ik er zo uit?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef Keauning het volgende:
Zeg Klinkerbotsing, komen jouw ouders allebei uit Nederland?
Eigenlijk wel dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het een retorische vraag?
Heb ik wel al 23414 keer in dit topic gezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Keauning het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus.
Waar komen ze uit?
Somalië, daarom is KB een piraatquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Keauning het volgende:
[..]
Eigenlijk wel dus.
Waar komen ze uit?
Dan kan die 23415de keer voor mij vast geen kwaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik wel al 23414 keer in dit topic gezet.
Nee, die zijn pikzwart.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Somalië, daarom is KB een piraat
Een jongen uit mijn klas is een keer overvallen door piraten. Écht waar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Beetje wel hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:55 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dan kan die 23415de keer voor mij vast geen kwaad.
Pornoliederen. Leuk voor het groepsgevoel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt
Morgen met de kindjes zingen dus![]()
Nee manquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Pornoliederen. Leuk voor het groepsgevoel.
Met een reuzepiemel en reuzeveel zaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man
Het gaat over een reus.
Nee met zijn reuzelaarzen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Met een reuzepiemel en reuzeveel zaad.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Met een reuzepiemel en reuzeveel zaad.
http://www.youtube.com/ar(...)&feature=bottomfeedrquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil goede muziek luisteren. Iemand?
Bob Dylan immer goed. Ik luister nu naar Blood on the Tracks. Immer prachtig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wil goede muziek luisteren. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |