ik dacht meer aan mollenquote:
Die bedoelde ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In de muziekwereld heb je ook mollen.
en herstellingstekensquote:
omdat je je achterlijk gedraagtquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Water123 het volgende:
Waarom wordt er gedacht dat ik een kloon ben?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Water123 het volgende:
Gaan we niet meer denken als je meer pics van jezelf post. Die ene zag er immers goed uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Water123 het volgende:
Misschien vanavondquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gaan we niet meer denken als je meer pics van jezelf post. Die ene zag er immers goed uit.
Een hoop stront. Een grote hoop stront.quote:
EN VAN WIE MOET JE DAT?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Je gaat vertel eten? Wie of wat is vertel?
Vertel, met een lekker lappie vlees erbij, heerlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
Je gaat vertel eten? Wie of wat is vertel?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een hoop stront. Een grote hoop stront.
Dastan, laten we xCore in Prince of Persia-stijl redden!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ALLEMAAL INTRIGERENDE VRAGEN ZONDER ANTWOORD
Geen snacks erbij?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het liefst wel ja.
[..]
Je kan er ook saus bij doen.
Hoe bevestig je dat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Joosterd het volgende:
Ik kom even bevestigen dat Water123 geen kloon is.
Eten is lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mijn verstandskies komt doorik voel de puntjes alles en als ik kauw heb ik keiveel pijn
EN HIER GAAT HET ALTIJD OVER ETEN.
Je kan snacks toch ook gewoon in de frituurpan gooien?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de snackbar, ik bak liever thuis frietjes
Ja, maar ik wil kipcorns, geen idee of ze die bij de supermarkt hebben liggenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan snacks toch ook gewoon in de frituurpan gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |