Het grote voordeel is dat je geen stof meer rondblaast. Maar "normale" mensen hebben daar geen last van, misschien leuk als je zwaar astma hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je het mij vraagt is het een van de meest nutteloze vormen van "luxe" die er is.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:49 schreef Perceptor het volgende:
Waarom niet gewoon een iRobot Roomba?
www.irobot.com/nl//Roomba
Die kun je ook nog eens leuk hacken:
Tsja daar zit wat in, maar dan moet je dus wel een luchtwegaandoening hebben voordat het handig is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het grote voordeel is dat je geen stof meer rondblaast. Maar "normale" mensen hebben daar geen last van, misschien leuk als je zwaar astma hebt.
opvangen? gewoon buiten dumpenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Persoonlijk denk ik dat investeren in een goede degelijke stofzuiger met als je dat nodig hebt in verband met met allergieën of astma oid. een paar goede filters een betere investering is dan het "laten" aanleggen van een centraalstofzuig-systeem. Moet je wel een stofzuiger nemen uit het duurdere segment en niet voor ¤ 50,- een stofzuiger kopen bij de mediamarkt ofzo !
Heb het in de installatietechniek maar één keer geholpen met het aanleggen van zo'n systeem in één of andere dure villa
Staat mij iets van bij dat je niet de normale buizen 40 of 50 mm kunt gebruiken maar dat dit speciale buis moest zijn die niet statisch wordt bij het stofzuigen. Dat stof dus wel meegaat naar de stofzak en niet ergens in de installatie blijft "kleven"
Ik stel voor: leg hem gewoon op tafel, en kijk wie de langste heeft:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:54 schreef 1952VincentBlackLightning het volgende:
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het om meer dan het systeem gaat, maar ook een beetje om wie het verst kan pissen
In dat departement zijn we beiden losersquote:Ik stel voor: leg hem gewoon op tafel, en kijk wie de langste heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |