Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
kedoeiquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:30 schreef robdriessen het volgende:
Mensjes, I am there from inbetween. Tot loeter.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hehe, gekke dingen gedaan tijdens dit nummer
Alweer nietquote:
thxquote:
Geen verzoekjes dit uur.. sorryquote:
Ik vind ook dat ik een kutstem heb. Maar ik heb het ook echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thxhoor hem zelf natuurlijk anders.. vind hem echt verrot
Ben ik even op tijd ingetunedquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Geen verzoekjes dit uur.. sorry
tis er kut aan dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik een kutstem heb. Maar ik heb het ook echt
Laterquote:
Ik vind ook niks aan mn eigen stem maar ik hoorde laatst (over de telefoon van 2 vrouwen) dat mijn stem lekker klinkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thxhoor hem zelf natuurlijk anders.. vind hem echt verrot
Oh, vastquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er zijn vast dingen die dat compenseren
/lurkt
Alles magquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jofu, ik heb mijn lijstje via DM gedaan. OK, of heb je liever een PM?
quote:
quote:
ja hoorquote:
met plezierquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laterssss, nog bedankt voor je show
quote:
Geen probleem, laat de muziek maar voor zichzelf sprekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben weer teveel tegelijk aan het doendraaien en bellen met iemand uit engeland
whehehe dus uhmm ik praat niet zoveel dit uur denk ik
en dan ook nog postenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En ik speesjaal intunen via mobiel enzo...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan veel tegelijk, headset telefoon, dus handen vrijquote:
Je tuned toch in voor de muziek niet voor mijn stemquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ik speesjaal intunen via mobiel enzo...
die engelse heeft niet zoveel boeiends te vertellen of welquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan veel tegelijk, headset telefoon, dus handen vrijen muziek gewoon zacht aan
Volgens mij de was aan het doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is ze ook nog aan het koken?
De muziek kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je tuned toch in voor de muziek niet voor mijn stem
zeker welquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die engelse heeft niet zoveel boeiends te vertellen of wel
Ik dacht al.... Knetter die muppet afzet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Crap sam doet doet kut hele playlist weg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeker welik ben met haar aan het praten en aan het typen.. moet ook oppassen dat ik niet typ wat ik zeg
![]()
blues? dan blijf ik uitgetuned. Herriequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beetje blues in den namiddag is niet verkeerd
Dat deed ik net al.. ze snapte er geen reet vanquote:
GOATSE BLUE WAFFLE TUBGIRLquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat deed ik net al.. ze snapte er geen reet van
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
stuur d'r door naar allemaal leuke kleding enzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze ligt dubbel nu.. hoort mij lachen en nederlands lullen, dus gelijk de vraag what happend.. ik leg uit.. i'm a loser... haar woorden
Welcome backquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Verrassings show
zelfs ik weet niet wat volgt
Dat ja.. echt super talent jeweetzquote:
sam heeft een hekel aan mequote:
Ja, in dat topic weten ze er vat wel meer van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
250 euro en niks afgeschreven
weet iemand hier meer van
Awww dikkequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sam heeft een hekel aan me
Nee hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik word hier big time uitgelachen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik word hier big time uitgelachen
niet door jou wel door een engels schatje wat het zelf niet kan maar dikke lol heeft om mijquote:
ze luistert via mijn telefoon meequote:
die heeft ze, alleen zit ze niet in de buurt van een pcquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef Karzai het volgende:
je kan toch de link sturen? beetje promoten
je, echt sick!quote:
moet ik dan maar 15 minuten alleen maar pratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
We zitten te wachten op jou geile stem.![]()
In 15 minuten haal ik t niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik dan maar 15 minuten alleen maar praten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal ik zo een verhaaltje voor gaan lezen
geileverhalen.nl
Nee 1 of andere dwaze hagenees die dacht mij in mijn huis te kunnen aanvallen..... Tja dan ben je toch echt aan t verkeerde adres bij mij.quote:
Ok. Veel plezier man!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Viro het volgende:
Mensen ik ben vanaf vanavond weg.
Morgen vrijgezellenfeest van mijn neef en dag erop zijn trouwerij. Nu ff laatste paar zaken op orde brengen voor hem.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Viro het volgende:
Morgen vrijgezellenfeest van mijn neef en dag erop zijn trouwerij. Nu ff laatste paar zaken op orde brengen voor hem.
veel plezier enzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Viro het volgende:
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
dat was een faal driekwartier
Eet zequote:
Thx voor je muziekjes iig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, om 6 uur gaat ik ook weg.
Dank uquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet gesignaleerd maar als t nodig is gooi ik Guppie wel ff aan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De text in de agenda past ook gewoon goed bij jou als Stiffmeister!
Als kdrietjeh er nog niet is tzt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nog 1 minuut en dan kan guppie weer ff in de kom
Een half uurtjes 80'squote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, daar was ik weer. Wat voor leuks heb ik allemaal gemist?
Iddquote:
Veul te veul om op te noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zo, daar was ik weer. Wat voor leuks heb ik allemaal gemist?
Top bedankt man!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo dan. Was hem alweer
Binnenkort plan weer ff een uurtje in
quote:
Gelukkig heb ik de keuze om wel of niet in te tunen in dat geval.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wordt dan wss wel een uurtje Folk/pirate/viking metal![]()
Dank u, oh heerscher over den Gupquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
Guppie zwemt. Dus jullie kunnen aanvragen tot kdrietjeh zich meld.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de keuze om wel of niet in te tunen in dat geval.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dank u, oh heerscher over den Gup
Laters en tot vanavond!quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar, ik ben er vandoor.
Spreek jullie vanavond wel weer
quote:
quote:
Het is trouwens.... pannenkoeken.quote:
Oeh, kaaspannenkoekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
All1 met hartig spul als kaas en spek zijn ze te doen maar al die zoete meuk hoef ik echt niet...
Dat begreep ik wel. Maar wij van de spellingnazi's accepteren alleen de juiste spelling.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begreep je wat ik bedoelde of niet?
De meesten gebruiken SAM en VDJ. Ik weet niet of het werkt met Ableton.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:19 schreef dnbrainwash het volgende:
Zo net ff een uurtje botte dubstep uitgezocht.
Waarmee doen jullie broadcasten? En weten jullie of het mogelijk is om het geluid vanuit ableton te broadcasten ofzo?
Dan kan je me nog vaak coriegeeren...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel. Maar wij van de spellingnazi's accepteren alleen de juiste spelling.![]()
(Ik ben het trouwens voor een deel wel met je eens)
Nou doe je het erom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan je me nog vaak coriegeeren...
volgens mij nietquote:
Klopt weet all1 niet wie die heeft aangevraagd!quote:
Geen tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef Melting het volgende:
Had Stiffler geen tijd/zin om nog even door te draaien?
Ik dacht.... dan zal Outpost wel even inspringen tot Kdrietjuh zich gemeldt heeft.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
welkom welkom bij de drie biggetjes
* rulerofdeath meezingt
Ik doe niks, Guppie werkt voor ons.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht.... dan zal Outpost wel even inspringen tot Kdrietjuh zich gemeldt heeft.
neequote:
Dan ben jij de schuldige.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
Komt zo weer een K3 aan!Dat kan knetter niet zijn want die is aan t afwassen!
Nee ik vraag net D12 en Cristina Aquilera aan en ik zit aan de zelfde regels vast als jullie dus dat kan niet.quote:
heeftie ook niet opgenomenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
Oh bijna Knetter en Carooltje show binnen!Zal ik die anders straks aanzetten?
Eigenlijk moet ik t gewoon doen want ze geloven nog steeds niet dat Viro m had opgenomen. (ok op t begin na.)
Goed zal ik m zo dan even aanzetten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeftie ook niet opgenomen
Wil eigenlijk zo even Knetter en Carool show aanzetten om te bewijzen dat ie is opgenomen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
Als kdrietjeh om 18.45 nog niet aanwezig is, zal ik het dan even overnemen tot hij/zij er wel is?
Doe maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed zal ik m zo dan even aanzetten?
Nog niet nee. Moet nog 4 minuten downloaden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe maarje hebt hem toch niet
Dan geeft ze kokkie...quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet nee. Moet nog 4 minuten downloaden.
Wat krijg ik van je als ik m wel heb?![]()
4 minuten uhu.. ik geloof je meteenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog niet nee. Moet nog 4 minuten downloaden.
Wat krijg ik van je als ik m wel heb?![]()
nog 1.30 min resterend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
4 minuten uhu.. ik geloof je meteen
waarom zou iemand dat in godsnaam willen hebbenquote:
Verzoekjes worden niet geskipt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kunnen die k3 verzoekjes niet geskipt worden
vin k3 leuk voor even.. maar uh
Om te knippen voor jingles ed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou iemand dat in godsnaam willen hebben2 meiden die debiel doen.. whoehoe dat is leuk
The DJ, The DJquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
Als kdrietjeh om 18.45 nog niet aanwezig is, zal ik het dan even overnemen tot hij/zij er wel is?
Daar moet je toestemming voor hebbenquote:
kdrietjeh is erquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:41 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
The DJ, The DJ
The DJ Fell asleep.
Now he finally woke up.
Let the DJ turn.
quote:
Je mag meteen starten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:41 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
The DJ, The DJ
The DJ Fell asleep.
Now he finally woke up.
Let the DJ turn.
daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:
Prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
@ Outpost..... kun je dit afzetten?
Dan kan kdrietjeh draaien.
omg... we waren te ergquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh maar deze show komt echt nog wel een keer voorbij hoor.Geheel of in stukjes.
Hello there.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoi
sinterklaas
aangenaam
Maakt mij eigenlijk niet uit. Beetje afwisseling wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hello there.
Voor de luisteraars: Zal ik voornamelijk Classics doen of willen jullie ook hits van nu?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet uit. Beetje afwisseling wat mij betreft.
hangt er vanaf wat voor classics en wat voor hits van nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Hello there.
Voor de luisteraars: Zal ik voornamelijk Classics doen of willen jullie ook hits van nu?
love itquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Queen, typisch hate it or love it
ik eh.. ook wel denk ikquote:
* Knetterkrankjorum voelt zich aangesprokenquote:
Stuk beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum voelt zich aangesproken
hoe is het met je ogen?
Nee, toen zij ontstonden zat ik niet meer op school, geloof ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hadden jullie op de basisschool ook van die figuren die zeiden: NEEE ze heten de BENGAboys
Jonkie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, toen zij ontstonden zat ik op de middelbare school.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hadden jullie op de basisschool ook van die figuren die zeiden: NEEE ze heten de BENGAboys
in die tijd ben ik naar een dancefestival hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oproepje:
Voor een leuke interactieve show van morgen ben ik foto's nodig
Pics van een deel van je lichaam... denk aan knie, teen, elleboog, neus etc
Het zou tof zijn als zoveel mogelijk mensen meedoen
Pics kunnen naar mij gestuurd worden
Morgen een volle show met muziek, spelletjes en, jaaaa EN.......... een heuse PRIJS
dan nog mijn vraag om een PICquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in die tijd ben ik naar een dancefestival hier
met Paul Elstak
Ik zou mijn pik niet sturen weet je nogquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan nog mijn vraag om een PIC
Foto's van een deel van mijn lichaam?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oproepje:
Morgen een volle show met muziek, spelletjes en, jaaaa EN.......... een heuse PRIJS
back to the futurequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef kdrietjeh het volgende:
Veel jongeren van nu zullen niet weten wie Marty Mcfly is.
Terug naar de toekomst?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef kdrietjeh het volgende:
* Outpost76 een foto van zn lul pm'tquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oproepje:
je teen dan, of je kniequote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou mijn pik niet sturen weet je nog
Ik heb al een aantal foto's binnen, een deel van je lichaam, knie, schouder neus etc... aaaaaaaaah tis leuk hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Foto's van een deel van mijn lichaam?![]()
Kun je niet iets anders interactiefs verzinnen?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
* Knetterkrankjorum voegt toe aan haar prive verzamelingquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 een foto van zn lul pm't
hmm, ik kan je voort niet luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kutkutkut dikke file, ik red m'n voorbereiding straks niet ben ik bang..
Back to the future behoort tot de beste films van de 80'squote:Op donderdag 9 juni 2011 18:57 schreef kdrietjeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |