Eerste reactie van fans, totaal begrijpelijk. Nu tijdens de uitreiking zie ik eerder respect voor Boston. Het stadion is nog vol, ze hadden ook een uitreiking kunnen hebben met veeeel minder toeschouwers.quote:
Nee dat was niet gericht op Boston maar op Garry Bettmanquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Eerste reactie van fans, totaal begrijpelijk. Nu tijdens de uitreiking zie ik eerder respect voor Boston. Het stadion is nog vol, ze hadden ook een uitreiking kunnen hebben met veeeel minder toeschouwers.
quote:Bettman's controversial decisions, as well as presiding over two labor stoppages, have made him unpopular among many NHL fans. He is regularly booed in various arenas around the league,[5][49] ranging from his appearances at the yearly NHL Entry Draft[50] to his annual presentation of the Stanley Cup to the league champion at the end of every season.[51] When asked if the booing ever bothers him, Bettman said, "Not doing this job, no. You're always going to have critics. What I've always told people: If I take the ice and it's completely silent, then I'll know I'm in trouble."[51] In another interview, he replied that he says to himself, "You know what, [the fans] got an opinion. We may not agree on everything, but they care, and I'll take that."[49] Still, writers such as Adam Proteau of The Hockey News and James O'Brien of NBC Sports' Pro Hockey Talk have advocated that someone else should hand out the Cup instead of Bettman so that the incessant booing does not spoil the ceremony.[52][53]
Beetje jammerquote:Op donderdag 16 juni 2011 05:04 schreef popolon het volgende:
Zeg dat dan. Brettman krijgt dat elk jaar.
Ik had het eerste niet door voordat er ingezoomd werd op zijn kopquote:Op donderdag 16 juni 2011 05:04 schreef popolon het volgende:
Zeg dat dan. Brettman krijgt dat elk jaar.
En terecht ook.
Maar welverdiend natuurlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 05:09 schreef Leatherface het volgende:
De Bruins hebben er hard voor moeten werken met drie 7 game series.
Daar zat ik me ook al aan te ergeren..... maar wel begrijpelijk.quote:
Ja ze lieten een heeeeeeel klein stukje zien maar gingen toen snel over naar Bostonquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:00 schreef Katth het volgende:
Vanmorgen uitgebreid op de radio dat er rellen zijn geweest in Vancouver en dat er zelfs doden zijn gevallen. Zelfs Canadezen kunnen niet tegen hun verlies.
Jammer, da's toch vrij ongebruikelijk in Noord Amerika.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef nyny83 het volgende:
Pff, dus niet alleen bij voetbal lopen debiele 'supporters' rond.
Vancouver is Canada, maar ook in Amerika is het normaal hoor,quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Jammer, da's toch vrij ongebruikelijk in Noord Amerika.
Noord Amerika is een continent. En nee, hooliganisme is daar toch stukken onbekender.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vancouver is Canada, maar ook in Amerika is het normaal hoor,
Oh? Het komt geregeld voor hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Het komt geregeld voor hoor.
Alleen je zult het niet op TV of in kranten zien want dit wordt gecensureerd.
Gebeurt altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, daar vergis je je inderdaad. Er zijn best vaak rellen daar maar meestal wordt op TV dan meteen iets anders uitgezonden (net als bij tepels, scheldwoorden, obsceen gedrag: publieke zenders kunnen aangeklaagd worden voor wat ze tonen dus ze zijn erg voorzichtig met wat ze uitzenden).quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Juist niet. De media zit er dan bovenop.
Maar goed, ik zal 't wel verkeerd zien.
Zal best. Mijn verblijf in Boston heeft me in elk geval duidelijk gemaakt dat een hoop amerikanen het zelf niet eens door hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij woont die jongen zelf in Amerika en weet hij prima wat er wel en niet op tv komt
Dat is omdat ze het niet scheelt en/of het nieuws niet volgen. Maar dat censuurverhaal slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Zal best. Mijn verblijf in Boston heeft me in elk geval duidelijk gemaakt dat een hoop amerikanen het zelf niet eens door hebben
It's about timequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef popolon het volgende:
Ik voorspel een paar magere jaren voor de Red Wings.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef popolon het volgende:
Ik voorspel een paar magere jaren voor de Red Wings.
De leafs weten elk jaar weer de meest foute beslissingen te maken om hun franchise te verneuken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef Saviola het volgende:
En Montreal die als laatste won.. blijven enkel de Leafs over.. maarjaik gok dat zelfs Winnipeg nog eerder een finale zullen halen..
Het zou ook wat zijn.... als Canada eerst een team uit de VS moet trekken (de meeste Atlanta Trashers zullen gewoon voor het nieuwe team spelen) om een cup te kunnen winnen.quote:
Nou dacht ik toch even dat ze de Jets nieuw leven in gingen blazenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn.... als Canada eerst een team uit de VS moet trekken (de meeste Atlanta Trashers zullen gewoon voor het nieuwe team spelen) om een cup te kunnen winnen.
Ze krijgen wel nieuwe, coaches, trainers etc volgens mij.... dus wie weet.
en nog steeds is hun arena uitverkocht elk wedstrijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De leafs weten elk jaar weer de meest foute beslissingen te maken om hun franchise te verneuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
2 girls no cupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Haha, vooral omdat ie geen gelijk heeft gekregen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Saviola het volgende:
http://www.downgoesbrown.(...)ame-seven-which.html
Geniale geschreven
Volgens mij snap je het niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha, vooral omdat ie geen gelijk heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Saviola het volgende:
http://www.downgoesbrown.(...)ame-seven-which.html
Geniale geschreven
Meer dan 40 wedstrijden in het seizoen maakt een speler eligible. Dus lijkt me van wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:37 schreef Katth het volgende:
Trouwens, wordt Blake Wheeler nu ook op de cup bijgeschreven? Aangezien hij meer dan 42 wedstrijden voor de Bruins heeft gespeeld dit seizoen?
Cool, ik wist dat er zo'n regel bestond, maar was er niet zeker van.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Meer dan 40 wedstrijden in het seizoen maakt een speler eligible. Dus lijkt me van wel.. Voor Savard moet dispensatie worden gegeven door de NHL, zie mijn vorige post.
Wat is trouwens de eis voor goalies. Komt Rask zijn naam er ook op?
De regel was als ik mij niet vergis 40 of 41 wedstrijden in het reguliere seizoen of een wedstrijd in de finale meespelen. Maar er kunnen uitzonderingen worden gemaakt in het geval van blessures. De club moet dan een verzoek indienen. Dat gaan de Bruins ook doen voor Savard.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:42 schreef Katth het volgende:
[..]
Cool, ik wist dat er zo'n regel bestond, maar was er niet zeker van.
Zou sneu zijn als Savard en Rask er niet bij zouden staan, maar ben niet echt op de hoogte van de regels.
Door die naam hebben ze wel allemaal x'jes heen gedrukt ;-)quote:Op zondag 19 juni 2011 16:49 schreef Leatherface het volgende:
Als Peter Pocklington zijn pa op de cup liet graveren, dan moet een speler met speeltijd er zeker op.
Waarom dat? Omdat ie er eigenlijk niet thuishoort?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:53 schreef Katth het volgende:
[..]
Door die naam hebben ze wel allemaal x'jes heen gedrukt ;-)
[ afbeelding ]
Yupquote:Op zondag 19 juni 2011 16:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat ie er eigenlijk niet thuishoort?
Verjonging is noodzakelijk maar goed, Lidstrom laatje natuurlijk niet gaan.quote:
quote:Lidstrom is near the top of every career list in Red Wings franchise history. He is fourth all-time in games played (1,494), and he should likely pass Steve Yzerman (1,514) and Alex Delvecchio (1,549) on that list in 2011-12.
Lidstrom is also third among Red Wings’ greats in assists (855); fourth in points (1,108); and ninth in goals (253), which is 12 behind John Ogrodnick.
He leads all active NHL players with an astonishing plus-429 rating.
Meen dat er 1 bij de bruins is die hem al 3x heeft gehaald (Recchi)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef Leatherface het volgende:
Njah, de Stanley Cup win je misschien maar 1 keer in je leven.
Klopt. Recchi won ook al cups met Pittsburgh en Carolina.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Meen dat er 1 bij de bruins is die hem al 3x heeft gehaald (Recchi)
Mooi.quote:edit: http://www.suite101.com/c(...)-stanley-cup-a375995
ps wat denk je van deze:
http://blip.tv/nesn/bosto(...)-fenway-park-5292535
Ja is een mooi stadion ook maar goed laatst wat meer foto's van Boston gezien en het is ook een erg mooie stad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt. Recchi won ook al cups met Pittsburgh en Carolina.
[..]
Mooi.Fenway is toch wel een historisch stadion.
Mooi gelegen ook aan de Atlantische Oceaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Ja is een mooi stadion ook maar goed laatst wat meer foto's van Boston gezien en het is ook een erg mooie stad.
Ik zou ook Perry kiezen voor de Hart. Het was voor een groot deel aan zijn doelpuntenproductie te danken dat Anaheim nog vierde in het Westen werd.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:26 schreef Katth het volgende:
Hier mijn trophy winners:
Hart Trophy: Corey Perry
Vezina Trophy: Tim Thomas
Norris Trophy: Nicklas Lidstrom
Calder Memorial Trophy: Logan Couture
Jack Adams Award: Barry Trotz (Nashville Predators)
Die van jullie?
Op het moment welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:09 schreef emokid het volgende:
Ah! Bedankt voor de heldere uitleg. Heb het denk ik niet zo slecht gedaan met de Oilers.. teamgenoten zijn redelijk goed. Of is dat een soort Willem II?
Is nog niet bekend, maar het is vaak begin oktober. Vanaf september kan je aan drafts meedoen voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef emokid het volgende:
Cool. Ik wil best meedoen.. wanneer begint het nieuwe seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |