ik ga het wel vragen daarquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef FUFR het volgende:
Maar mex, neem geen WW meisje, dat kun je niet aan, neem de 2e of 3e op de lijst ofzo,
of niets.
Inderdaad, ik kom binnenkort je shotjes opdrinken.quote:
die moet je opETEN.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom binnenkort je shotjes opdrinken.
Heb overigens niet gezegd dat ik niet meer drink!
dit is een uitnodiging?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
die moet je opETEN.
maak ze morgenavond trouwens.. niet te veel...stuk of 40..
R8 weet jij waar Levi der verdediging doet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef Levitation het volgende:
Dag R8. hoe is het?![]()
Ik moet toegeven dat jij de verstandigste was om op tijd met Fontys te stoppen. Wat een tranendal is het toch.
niet voor de vrijdag. Za zou kunnen.quote:
haal je mij thuis op?quote:
Prima. Ik heb er al een aantal werkweken van serieus 40 uur opzittenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef Levitation het volgende:
Dag R8. hoe is het?![]()
Ik moet toegeven dat jij de verstandigste was om op tijd met Fontys te stoppen. Wat een tranendal is het toch.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee joh, ik ben saai dus zal je za. avond niet verpesten!
40 uur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Prima. Ik heb er al een aantal werkweken van serieus 40 uur opzitten.
En joh. Terreurschool. Mocht ik nog ooit iets af gaan maken is het in ieder geval niet daar...
misschien ff een communicatiecursusje doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef r8v2 het volgende:
Ik maak ook wel weken van 60 uur met m'n eigen business en continue auto-onderhoud. Daarom vind ik die 40 uur regulier werk zo kut.
Ben ik niet voor gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die janken als ze 40 uur moeten werken
joost
en nu heb ik zin in bier
dat zegt Inu ook altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ben ik niet voor gemaakt.
En ik zit in mijn alcoholfase weer. Beklimmingsweekend (vlaams) 4 dagen gezopen, afgelopen paar dagen toch een biertje 's avonds, komend weekend en vanaf de 18 t/m 25. Daarna ga ik maar eens even een maandje ophouden met drinken
.
Ik had die naam verbannen, very thanxquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt Inu ook altijd
ik wil eigenlijk 50 dagen niet drinken, maar dat gaat zwaar worden
Wordt overstemd door de blije roep van het Zweedse Volvo-vogeltjequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef FUFR het volgende:
sssst!
Als je heel stil bent hoor je de roep van het vrouwelijke surinaamse klaagvogeltje in dit topique
ieder 25 dagen dan, dat scheeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik had die naam verbannen, very thanx.
Samen doen?.
Zij moeten het toch weten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weet niet of dat zo'n slim idee is.
ja maar pak maar iets lichts.quote:
Als je mn reistijd erbij telt kom ik best verquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt Inu ook altijd
en dan doe je volgende week weer een Levi'tje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je mn reistijd erbij telt kom ik best ver
Maar heb nu weer lang weekendHeb mn vrije dag omgeruild, omdat ik volgende week anders te weinig op werk ben itt het werk wat er ligt
Ja, maar wij moeten klokken he, dus dan komt het er alsnog op neer dat ik een andere dag vrij kan nemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan doe je volgende week weer een Levi'tje?
Ja ik weet dat allemaal niet man. En moet sowieso voorgedraaid hebben want heb geen peuken en kan niet draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar pak maar iets lichts.
griet achter de balie is te stoned om goed advies te geven..
dat je afgezet wordt vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet dat allemaal niet man. En moet sowieso voorgedraaid hebben want heb geen peuken en kan niet draaien.(en ja ik weet dat je dan afgezet wordt)
mensen die hun reistijd erbij tellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je mn reistijd erbij telt kom ik best ver
Maar heb nu weer lang weekendHeb mn vrije dag omgeruild, omdat ik volgende week anders te weinig op werk ben itt het werk wat er ligt
tokyoquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Inu het volgende:
Tof, vive la fete komt op gratis parkfestival in dordrecht aanstaande zaterdag
voor ons ja, voor Mexi nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef febster het volgende:
Menn die band is al oud.
Ik was gisteren op het Lowlands terreinen ik kwam net SQ tegen
.
The Monkees ook. Und?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef febster het volgende:
Menn die band is al oud.
Ik was gisteren op het Lowlands terreinen ik kwam net SQ tegen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lukt mij met regelmaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt Inu ook altijd
Beste tijd wel gehadquote:
Och... Het gaat om de muziek en wat je er zelf van vindt. Niet om hypes en wat de rest van de wereld vindtquote:
ik heb ze lijf gezien in de effenaarquote:
Ik ken er eigenlijk helemaal niks vanquote:
Nee jij bent meer van de echte muziekquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Eindhovenaar sinds bijna 3 jaar (daarvoor woonachtig in Geldrop) komt zich in het topic bemoeien.
[..]
Ik ken er eigenlijk helemaal niks van
Dank je, al is de productie bij mij al in 1980 begonnen..quote:
81 was de oplevering, de fabricage begon in 80quote:
bij mij op mijn vaders verjaardag in 79 gok ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
bij mij is het twijfelachtig, nog net in 80 ja...
Ik op mijn vaders verjaardagquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij mij op mijn vaders verjaardag in 79 gok ik
Mijn broer is waarschijnlijk verwekt tijdens de huwelijksnacht. Was volgens mij wel wat gedoe over toen in de jaren 70, aangezien hij korter dan 9 maanden na het huwelijk is geboren. Mijn ouders hebben ook eerst ongetrouwd samengewoond. Toen was dat nog niet de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik met kerst
lol@verjaardagen... Mochten ze weer es van bil
Erg...en maar ijlen over die wilde jaren 60/70...maar daden...ho maarquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik met kerst
lol@verjaardagen... Mochten ze weer es van bil
nee, maar echt uniek nou ook weer nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer is waarschijnlijk verwekt tijdens de huwelijksnacht. Was volgens mij wel wat gedoe over toen in de jaren 70, aangezien hij korter dan 9 maanden na het huwelijk is geboren. Mijn ouders hebben ook eerst ongetrouwd samengewoond. Toen was dat nog niet de normaalste zaak van de wereld.
Nee, dat klopt in de jaren zeventig was de verandering al ingezet. Hippie's waren toen al lang geweest. Nu trouwen er een hoop mensen niet eens meer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar echt uniek nou ook weer nietik ken weinig echtparen uit de seventies die niet hebben samengewoond voor het trouwen
tegenwoordig doen ze het in de kerk op het altaar?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
en seks tijdens de huwelijksnacht is zoooo 1978
nee als de kater is uitgewerkt het weekend er opquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze het in de kerk op het altaar?
Wie trouwt er tegenwoordig nog in de kerk? Gewoon wippen op de middenstip in het Philipsstadion.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze het in de kerk op het altaar?
Die is verkochtquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie trouwt er tegenwoordig nog in de kerk? Gewoon wippen op de middenstip in het Philipsstadion.![]()
Ben trouwens slapen
matig...ik zou echt minder drinken op mijn eigen huwelijk (start lachband)...flink batsenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee als de kater is uitgewerkt het weekend er op
Die ligt vast kotsend half over het toilet...ze komt morgen niet werken FUFquote:
dat zei mijn moeder ookquote:
Moet ie zelf zuigenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die ligt vast kotsend half over het toilet...ze komt morgen niet werken FUF
is ie zo lenig?quote:
iets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou knap zijn, er zit wel iets in de weg denk ik!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iets?
ik heb gehoord dat de Rainbow Warrior II afgemeerd is in het wolfsven
Nee, de middenstip zelf is ook verkocht...voor serious requestquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, de grond onder die middenstip is verkocht.
Krijg ik na 3 min wachten, 8 beroepen waaronder 5 beroepen in het onderwijs (decaan, cursusleider, Coördinator schoolbegeleidingsdienst etc.), hoofd ICT en dessinontwerperquote:projecten/werkzaamheden coördineren Verwijder talent
computerprogramma's ontwikkelen Verwijder talent
speciale computerprogramma's gebruiken Verwijder talent
Das een duur stukje grasquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, de middenstip zelf is ook verkocht...voor serious request
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)n-hoogste-bieder.htm
ik vul rukken in en dan kan ik drukker worden....quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Ander overheidsjuweeltje.
www.talentenvertaler.nl
Daar maken ze kneiter veel reclame voor. De site is traag, ik kan niet invullen dat ik iets met SAP kan, maar wel invullen dat ik kan werken met:
Computergestuurde verspaningsmachines (frezen)
Computergestuurde verspaningsmachines (boren)
Computergestuurde verspaningsmachines (zagen)
Computergestuurde verspaningsmachines (kotteren)
etc. etc. etc.
(had gezocht op computer).
En met de zoekopdracht:
[..]
Krijg ik na 3 min wachten, 8 beroepen waaronder 5 beroepen in het onderwijs (decaan, cursusleider, Coördinator schoolbegeleidingsdienst etc.), hoofd ICT en dessinontwerper.
Godnondeknetter. Ik wil niet weten hoeveel subsidie er is gegaan in die ontzettende faalsite.
Deurwaarder, echt wat voor jou ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:38 schreef bleiblei het volgende:
SQ hier.
Ik kan:
nagels verzorgen
geld incasseren
fietsen repareren
met mensen praten
Spinnen maar!
En de suggesties:
Belastingdeurwaarder
Gerechtsdeurwaarder
Marktmeester warenmarkt
Slager (?????)
Rij-instructeur
Bedrijfsleider/ondernemer verkoop wild en gevogelte
Natuurgeneeskundig therapeut
Operatieverpleegkundige![]()
verkoopmedewerker caravans stond ook in de top tienquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deurwaarder, echt wat voor jou ja.
Misschien kan je bij FUFR gaan werken?
en maar zeiken dat je geen werk kan vinden...zie maar eens wat een mogelijkheden je hebt.quote:
nee hoor, verkeerde HBO opleidingquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deurwaarder, echt wat voor jou ja.
Misschien kan je bij FUFR gaan werken?
oh maar dan is het zo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEUL NIET, DE TALENTENWIJZER ZEGT HET!!!
Levi, jij hebt gewoon te saaie talenten
precies.quote:
quote:ROTTERDAM - Rotterdam is opnieuw de onveiligste stad van Nederland. Althans, dat concludeert het AD vrijdag in de eigen Misdaadmeter. Eindhoven - vorig jaar nog de nummer één op de lijst - zakte naar plaats zes.
Samantha Fu... dochter van?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:03 schreef FUFR het volgende:
it's 10 a.m.
do you know where your children employees are
Nee das toevalquote:
ik wel voor de vrijdag: drugs dirty dancing and pounding technomusicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:07 schreef -moppie- het volgende:
We hebben heul geen plannen voor dit lange weekend
en dan heb jij geen dirty fridayevening?!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:10 schreef FUFR het volgende:
Maar if weer is kudt gaat frau nicht zum campingplatz
jawel maar dan is Frau dort gewoon bij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en dan heb jij geen dirty fridayevening?!
Koptelefoon op!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel maar dan is Frau dort gewoon bij.
Enige verschil is dat ze geen automatisch recht heeft op TV geluid.
No fucking way,quote:
oh wacht, ze kan natuurlijk een draadloze kopfhörer op doen..quote:
Is dan toch een reden om het contract per direct op te zeggen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
Zucht...net weer voor 2 jaar vastgelegd...weer 2 miljoen weggegooid
PSV-er Maza betrapt op clenbuterol
it has to wake up first...quote:
Krijg je dan ook de transferprijs terug? Je kan hem ontslaan maar dan beur je er dus niks meer voor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is dan toch een reden om het contract per direct op te zeggen?
Wel een beetje dom van hem!
blowen is geen drugsgebruiken, stelletje mietjesquote:
ja zoietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Enorm wit, rode ogen en er moet wat peper in dr r**t?
Hij speelt er toch al jaren.. hmmm maar nee denk niet dat je dat terug krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Krijg je dan ook de transferprijs terug? Je kan hem ontslaan maar dan beur je er dus niks meer voor.
moet je die andere foto zien... waar zit die gast zn hand?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij speelt er toch al jaren.. hmmm maar nee denk niet dat je dat terug krijgt.
Wel fijn dat het Nederlands elftal het naar zijn zin had in Brazilie..
maar heeft Erik Pieters een vriendin?
[ afbeelding ]
Ik weet welke je bedoeldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je die andere foto zien... waar zit die gast zn hand?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:30 schreef FUFR het volgende:
ze tiept heel veel....en ik krijg 5 letters in de mail...
of je wordt besnijderesse.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ikkan: sorteren (hout)
Ikkan: dames en heren knippen en snijden
Nummer 1 suggestie:
Afrokapper
die eerste zin kwam even heel raar overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:48 schreef Blueman het volgende:
Ahh Tibbe moet geopereerd worden aan zijn cherry eye. Dit doen ze meestal pas als de hond 5 maanden oud is dus hij moet nu nog 1,5 maand wachten. Kans zit er namelijk ook in dat het andere oog het ook krijgt. Ben allang blij dat hij er geen last van heeft (voor zover ik het kan inschatten). Hij zit er tenminste niet aan te krabben met zijn poten.
Dacht al dat ik er uitleg bij moest zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
die eerste zin kwam even heel raar over
gisteren heeft boef nog met een jonge WOOO! roeper gespeeld..
'hoe heet ie?"
'Baffie'
ja dat vond ik dus ook..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dacht al dat ik er uitleg bij moest zetten
Baffie is wel een hele foute naam!
als een mongool nog wel, dus met horten en stoten en speekselverliesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef r8v2 het volgende:
Goedemorgen. De buren aan de achterkant (tuinen grenzen aan elkaar) hadden een Turkse bruiloft. En daar komt me een herrie vanaf. Multiculti tolerantie was weer ver te zoeken
.
Ik heb gisteren bij mijn scooter (jazeker) wat onderdeeltjes vervangen en nu trekt ie als een mongool
. Hoi, ik ben 28
.
Nee kutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als een mongool nog wel, dus met horten en stoten en speekselverlies
Als ik niet naar bed had gemoeten was ik wel ff wat kebap gaan eten bij zequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
turkse bruiloften zijn leuk, de bruid is vaak nog jong en knap en vooral vers geschoren
dat knap kan komen door dat briefgeld aan dr jurk
Hoax, de man krijgt de briefjes. De vrouw krijgt het goudquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
turkse bruiloften zijn leuk, de bruid is vaak nog jong en knap en vooral vers geschoren
dat knap kan komen door dat briefgeld aan dr jurk
Zo heette onze collie ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
die eerste zin kwam even heel raar over
gisteren heeft boef nog met een jonge WOOO! roeper gespeeld..
'hoe heet ie?"
'Baffie'
Semquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo heette onze collie ook
Ga nu naar de eltern, waar ene hond dus zielig is ivm gebroken teen en andere hond heeft een kap op, waarmee hij niet kan lopen, omdat ie dat niet snaptHij denkt dat ie vast zit, dus loopt continue achteruit overal tegenaan
moet je die kap om zn reet doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo heette onze collie ook
Ga nu naar de eltern, waar ene hond dus zielig is ivm gebroken teen en andere hond heeft een kap op, waarmee hij niet kan lopen, omdat ie dat niet snaptHij denkt dat ie vast zit, dus loopt continue achteruit overal tegenaan
teeks wan....quote:
Kijk eens naar de eerste 2 letters van mijn nick. En herinner dan eens wat discussies toen je net in het ehv-topic posttequote:
Ja ik wist het al door Fufje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de eerste 2 letters van mijn nick. En herinner dan eens wat discussies toen je net in het ehv-topic postte.
ik ben overal goed voorquote:
Ik heb net een nieuwe auto en scooter gekocht. En ik heb een nieuwe huisgenoot. Dus dat duurt nog evenquote:
zo nieuw is die huisgenoot nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe auto en scooter gekocht. En ik heb een nieuwe huisgenoot. Dus dat duurt nog even.
En nog wat gevingerd de laatste tijd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe auto en scooter gekocht. En ik heb een nieuwe huisgenoot. Dus dat duurt nog even.
male, female or feline?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:30 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Feline is pleite, die is met ex-huisgenootjes meequote:
leeft hij ook nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Feline is pleite, die is met ex-huisgenootjes mee. Nieuwe huisgenoot is zoals FUFR als aangaf, niet heel nieuw, onze Flowdesign woont er weer
.
is het toch uit gegaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Feline is pleite, die is met ex-huisgenootjes mee. Nieuwe huisgenoot is zoals FUFR als aangaf, niet heel nieuw, onze Flowdesign woont er weer
.
jaquote:
is het uit met die kleine?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
.
zwanger dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht al, wat voel ik me bagger. Besef me net dat ik m'n pillekes al drie dagen ben vergeten
die staat er standaard.quote:
maar dan met baanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, iets minder heftig maar hetzelfde medicijnkastje idd
ja, er zat te weinig groei in.quote:
Ai, dat kan best slecht zijn.. Misschien even de arts bellen, of neem je ze gewoon nu in?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht al, wat voel ik me bagger. Besef me net dat ik m'n pillekes al drie dagen ben vergeten
dat lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, dat kan best slecht zijn.. Misschien even de arts bellen, of neem je ze gewoon nu in?
Denk niet dat de arts daar veel mee kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, dat kan best slecht zijn.. Misschien even de arts bellen, of neem je ze gewoon nu in?
Ik denk dat je hersenen dan filet americain wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle drie tegelijk?
Dan kan ik wel een feessie bouwen ja
filet americainquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:06 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hersenen dan filet americain worden.
takes one to know onequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Weet je nog die slankfoto van je? Dat zal nog wel even duren.
Ik heb de hoop inmiddels ook opgegeven jaquote:
ik ook niet, maar hey, als ik val breek ik niet zo snel mijn bottenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop inmiddels ook opgegeven ja. Tenzij de dienstplicht ooit weer ingevoerd wordt word ik nooit meer slank
.
I beg to differ. Een Duitser die mij 2 jaar geleden hielp bij het vooruittrekken van mijn caravan was ongeveer het dubbele van jou. Vervolgens brak de handle van mijn caravan af, viel hij op zijn elleboog en lag met een dubbele gecompliceerde breuk 3 weken in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar hey, als ik val breek ik niet zo snel mijn botten
#positivethinking
ja, maar welke kneus valt er dan op z'n elleboog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:01 schreef r8v2 het volgende:
[..]
I beg to differ. Een Duitser die mij 2 jaar geleden hielp bij het vooruittrekken van mijn caravan was ongeveer het dubbele van jou. Vervolgens brak de handle van mijn caravan af, viel hij op zijn elleboog en lag met een dubbele gecompliceerde breuk 3 weken in het ziekenhuis.
#illustrative_story
Flowdesign bijvoorbeeld. Op Flight Forumquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar welke kneus valt er dan op z'n elleboog?
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
r8's road adventures, man wat hebben we die gemist!
heb je hem geen lesje geleerd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef ArTiC het volgende:
rij ik net over de A67, durft iemand me gewoon in te halen!
LINKS!
wat een idioot
Ik heb met 120km/u mijn deur open gedaan en hem vlegel genoemdquote:
dat zal 'm lerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb met 120km/u mijn deur open gedaan en hem vlegel genoemd
goed bezig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor het eerst sinds twee weken gekookt voor mezelf, wees trots.
[..]
wat is het?
Nee nooit. Ik heb zelf geen kinderen, dus heb in oud eigenlijk niks te zoeken.quote:
Colt...leg je wat matrassen rondom de trap?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga morgen ook dropwodka maken en de hele fles leégzuipen! Net onder het eten bedacht!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Colt...leg je wat matrassen rondom de trap?
Jouw muzieksmaak houdt op na 2001, dus je hebt echt geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Och... Het gaat om de muziek en wat je er zelf van vindt. Niet om hypes en wat de rest van de wereld vindt. En of een band oud is of niet doet er niet toe. Er zijn massa's bands en muzikanten die oooontzettend lang geleden bekend zijn geworden en zgn. hip waren die nog steeds ooooooontzettend goede muziek maken en gemaakt hebben en dus ooooooooontzettend tof blijven om live te zien.
Je bedoelt dat je sinds 2001 niet meer bezighoudt met mijn muzieksmaak?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak houdt op na 2001, dus je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Heb je dat ding nu op je buik liggen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef FUFR het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen FMF in huis.
ik ga nu nog even een litertje dropwodka maken want koud en guur op de camping morgen
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Colt...leg je wat matrassen rondom de trap?
Waarom een auto kopen als je geen auto hoeft te rijden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef bleiblei het volgende:
En had ook gelijk zoiets van "dat treinen is eigenlijk best relaxt".
Maar als we over een paar maanden een auto kopen moeten we echt serieus wat meer gaan rijden.
Naar ouders toe willen maar buiten kutweer zien is niet handig zonder auto.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom een auto kopen als je geen auto hoeft te rijden?
Heb je al een PM van Colt met mooie aanbiedingen nu?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naar ouders toe willen maar buiten kutweer zien is niet handig zonder auto.
Een ladinkje platen of planken halen is niet handig zonder auto.
Voor werk naar een locatie op een industrieterrein moeten kan wel zonder auto, maar met auto scheelt het een hoop tijd.
En het is wel handig om niet altijd afhankelijk te zijn van OV.
Vandaar dat we zoiets hebben van "het wordt tijd dat we ons autoloze bestaan opgeven".
Al is het wel de bedoeling dat ie niet dagelijks gebruikt gaat worden.
Succes met het zoeken naar een RS6quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef bleiblei het volgende:
En ik ben rete eigenwijs, dus wil ik niet een auto die kostentechnisch geweldig is, maar een toffe auto die matched met criteria die voortkomen uit bovenstaand voorspeld toekomstig gebruik, maar wel behoorlijk wat PK heeft en er imho toffe looks heeft.
Daarom zeg ik ook imhoquote:
Audi A4 Avant 2.0 5V?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook imho.
Ik daag je uit om een mooiere station te vinden voor 10K, max 10 jaar oud, max 150 euro per maand vaste lasten, redelijk snel en betrouwbaar.
Mooier is persoonlijk dus ben benieuwd wat je kan vinden.
Audi = Toffe bakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Audi A4 Avant 2.0 5V?
Volkswagen Passat Variant 2.0 Fsi?
Alfa Romeo 159 1.8 MPI SW Business?
beter dan dit kon ik ook echt niet vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Audi = Toffe bak. Helaas teveel km's maar wellicht is een goeie te vinden met minder km's voor +/- 10K. Zit alleen wel met de kosten per maand (geschat volgens autoweek).
Passat = Okee auto, deze ga ik zeker overwegen om mee te nemen. Hik wel tegen kilometers aan, maar wellicht is een oudere met minder km's ook een optie. Wat vind jij van een Passat met 170K op de teller?
Alfa = Erg mooie auto, maar Alfa. Dat durf ik niet aan (daarnaast zelfde kosten van Audi).
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
Soms vraag ik me af wat er met Feb gebeurd is...vroegah was het zo'n toffe, vriendelijke, positieve knul maar nu moet ie overal zo negatief over doen...op twitter ook, post ie weer een link met als commentaar: 'slecht artikel', 'kut geschreven', 'rommel' of weet ik wat...
Feb, hoeveel geweldige artikelen heb je zelf al geschreven?
Jezus... Hehe.. Sorry Feb, je wordt echt minder gastquote:
point provenquote:
Daar had ik het helemaal niet overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je sinds 2001 niet meer bezighoudt met mijn muzieksmaak?
Dat kan kloppen idd.
Wat mij betreft prima hoor. Van mij hoef je je niet bezig te houden met mijn muzieksmaak.
Al vind ik het weer wel bijzonder kortzichtig op andermans voorkeur neer te kijken omdat je jezelf wel hip ende tof acht.
Wel makkelijker om planken mee te nemen zo'n cabrioquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:29 schreef bleiblei het volgende:
Tja, autotechnisch gezien ga ik het liefste voor een sportieve cabrio met 250+ pk maar enig realisme is wel handig, dus dan gaan we het toch op de saaie manier aanpakken.
Prio 1: Wat kan ik betalen (short & long term).
Prio 2: Wat wil ik er mee doen.
Prio 3: Waar zou ik graag mee willen rijden..
Maar iig. bedankt voor het meedenken. Die cabrio komt wel als ik de loterij win.
Pfft. Van de 6000 zijn er 100 negatief ofzo. 95% van mijn favorites zijn alleen al positief/interessant. Dat ik gister 1 artikel kut vind, doet daar niks aan af. Daarnaast waren meerdere mensen het daar over eens.quote:
post de volgende keer op zijn minst een reden waarom het kut is dan...het is een hype om tegen alles te roepen dat het kut is zonder reden. Een trend waar ik mezelf bijzonder aan erger.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:34 schreef febster het volgende:
[..]
Pfft. Van de 6000 zijn er 100 negatief ofzo. 95% van mijn favorites zijn alleen al positief/intessant. Dat ik gister 1 artikel kut vind, dpet daar niks aan af. Daarnaast waren meerdere mensen daar over eens.
Soms past dat niet in 140 tekens. Als je al mijn tweets leest had je daarna mijn argumentatie gelezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
post de volgende keer op zijn minst een reden waarom het kut is dan...het is een hype om tegen alles te roepen dat het kut is zonder reden. Een trend waar ik mezelf bijzonder aan erger.
ik heb alleen die tweet gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef febster het volgende:
[..]
Soms past dat niet in 140 tekens. Als je al mijn tweets leest had je daarna mijn argumentatie gelezen.
*pakt luchtbuks*quote:
Jaja.quote:
Eddie Vedder is zo 1953!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef ArTiC het volgende:
verdomme, 1 man, 1 ukulele en toch een prachtige CD opleveren
Als ik doe alsof ik er spijt van heb kan jij ook wel doen alsof je er blij mee bentquote:
Nee, mijn pa is zo 1953quote:
Ja...maar dan wel volledige versies van die nummersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
@Artic, is idd. erg goeie CD.
Waar ik ook op zit te wachten is een soort van CD die uit die DWDD dingen komt.
ja hallo, ik ben van de 20ste eeuwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, die heeft het altijd over een schot hagel trouwens
Vive La Fete heeft haar beste tijd wel gehad. Aardige band hoor, maar niet vernieuwend meer. En ik vind dat een kerel die blijk geeft totaal niet te weten wat er de afgelopen 10 jaar in die muziekscene gespeeld heeft, niet mag doen alsof hij wel weetquote:
Wil je dan even mijn posts opnieuw lezen? Dank uquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef febster het volgende:
[..]
Vive La Fete heeft haar beste tijd wel gehad. Aardige band hoor, maar niet vernieuwend meer. En ik vind dat een kerel die blijk geeft totaal niet te weten wat er de afgelopen 10 jaar in die muziekscene gespeeld heeft, niet mag doen alsof hij wel weet.
Iets met hel en lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik doe alsof ik er spijt van heb kan jij ook wel doen alsof je er blij mee bent
jonge, BOEIEND!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:47 schreef febster het volgende:
[..]
Vive La Fete heeft haar beste tijd wel gehad. Aardige band hoor, maar niet vernieuwend meer. En ik vind dat een kerel die blijk geeft totaal niet te weten wat er de afgelopen 10 jaar in die muziekscene gespeeld heeft, niet mag doen alsof hij wel weet.
ik woon er dus ik blijf gewoon zittenquote:
Welke is jouw favoriet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja...maar dan wel volledige versies van die nummers![]()
Dat zou wel erg tof zijn idd
Idem bij mij, dank uquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wil je dan even mijn posts opnieuw lezen? Dank u.
moet ff zoeken want ik ken ff de naam van die knakker niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke is jouw favoriet?
Ik vind die van Ruben Block wel erg gaaf.
Nee, je verklaring komt 100% overeen met hoe ik je posts gelezen heb.quote:
Blaudzun, deed tears for fears - shoutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet ff zoeken want ik ken ff de naam van die knakker niet uit mijn hoofd
Ja, ik ben dol op Bach maarjaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik hou ook van Handel... Dat is helemaaaaal 1643
hoe lang al?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:04 schreef ArTiC het volgende:
de batterijen van mijn muis raken op maar ik ben te lam om nieuwe batterijen te pakken
is dat een chinees?quote:
Iemand moet het doenquote:
Wederom geheel wederzijds lieverdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, je verklaring komt 100% overeen met hoe ik je posts gelezen heb.
Uit je verklaring komt ook naar voren dat jij mij niet wil begrijpen en je een nogal arrogante asociale houding op naar houdt gebaseerd op je eigenste tunnelvisie.
Al komt die laatste zin denk ik wel aardig naar voren in mijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |