ik ga het wel vragen daarquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef FUFR het volgende:
Maar mex, neem geen WW meisje, dat kun je niet aan, neem de 2e of 3e op de lijst ofzo,
of niets.
Inderdaad, ik kom binnenkort je shotjes opdrinken.quote:
die moet je opETEN.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom binnenkort je shotjes opdrinken.
Heb overigens niet gezegd dat ik niet meer drink!
dit is een uitnodiging?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
die moet je opETEN.
maak ze morgenavond trouwens.. niet te veel...stuk of 40..
R8 weet jij waar Levi der verdediging doet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef Levitation het volgende:
Dag R8. hoe is het?![]()
Ik moet toegeven dat jij de verstandigste was om op tijd met Fontys te stoppen. Wat een tranendal is het toch.
niet voor de vrijdag. Za zou kunnen.quote:
haal je mij thuis op?quote:
Prima. Ik heb er al een aantal werkweken van serieus 40 uur opzittenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:25 schreef Levitation het volgende:
Dag R8. hoe is het?![]()
Ik moet toegeven dat jij de verstandigste was om op tijd met Fontys te stoppen. Wat een tranendal is het toch.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee joh, ik ben saai dus zal je za. avond niet verpesten!
40 uur!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Prima. Ik heb er al een aantal werkweken van serieus 40 uur opzitten.
En joh. Terreurschool. Mocht ik nog ooit iets af gaan maken is het in ieder geval niet daar...
misschien ff een communicatiecursusje doen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:38 schreef r8v2 het volgende:
Ik maak ook wel weken van 60 uur met m'n eigen business en continue auto-onderhoud. Daarom vind ik die 40 uur regulier werk zo kut.
Ben ik niet voor gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die janken als ze 40 uur moeten werken
joost
en nu heb ik zin in bier
dat zegt Inu ook altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:42 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ben ik niet voor gemaakt.
En ik zit in mijn alcoholfase weer. Beklimmingsweekend (vlaams) 4 dagen gezopen, afgelopen paar dagen toch een biertje 's avonds, komend weekend en vanaf de 18 t/m 25. Daarna ga ik maar eens even een maandje ophouden met drinken
.
Ik had die naam verbannen, very thanxquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt Inu ook altijd
ik wil eigenlijk 50 dagen niet drinken, maar dat gaat zwaar worden
Wordt overstemd door de blije roep van het Zweedse Volvo-vogeltjequote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef FUFR het volgende:
sssst!
Als je heel stil bent hoor je de roep van het vrouwelijke surinaamse klaagvogeltje in dit topique
ieder 25 dagen dan, dat scheeltquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik had die naam verbannen, very thanx.
Samen doen?.
Zij moeten het toch weten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weet niet of dat zo'n slim idee is.
ja maar pak maar iets lichts.quote:
Als je mn reistijd erbij telt kom ik best verquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt Inu ook altijd
en dan doe je volgende week weer een Levi'tje?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je mn reistijd erbij telt kom ik best ver
Maar heb nu weer lang weekendHeb mn vrije dag omgeruild, omdat ik volgende week anders te weinig op werk ben itt het werk wat er ligt
Ja, maar wij moeten klokken he, dus dan komt het er alsnog op neer dat ik een andere dag vrij kan nemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan doe je volgende week weer een Levi'tje?
Ja ik weet dat allemaal niet man. En moet sowieso voorgedraaid hebben want heb geen peuken en kan niet draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar pak maar iets lichts.
griet achter de balie is te stoned om goed advies te geven..
dat je afgezet wordt vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet dat allemaal niet man. En moet sowieso voorgedraaid hebben want heb geen peuken en kan niet draaien.(en ja ik weet dat je dan afgezet wordt)
mensen die hun reistijd erbij tellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je mn reistijd erbij telt kom ik best ver
Maar heb nu weer lang weekendHeb mn vrije dag omgeruild, omdat ik volgende week anders te weinig op werk ben itt het werk wat er ligt
tokyoquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Inu het volgende:
Tof, vive la fete komt op gratis parkfestival in dordrecht aanstaande zaterdag
voor ons ja, voor Mexi nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef febster het volgende:
Menn die band is al oud.
Ik was gisteren op het Lowlands terreinen ik kwam net SQ tegen
.
The Monkees ook. Und?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef febster het volgende:
Menn die band is al oud.
Ik was gisteren op het Lowlands terreinen ik kwam net SQ tegen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lukt mij met regelmaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zegt Inu ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |