O la supermercadoquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:52 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik zal mezelf zo eens naar de supermercado schoppen.
Vind het zo lief van je dat je Vik geholpen hebtquote:
Nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben het kwijtverandert ie nou wel of niet automagisch? Ik dacht van wel, dus had ik niet veranderd.
Coolquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:58 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb Halle, Jolie en Adele (incl. broekje, de andere zonder) besteld. Adele en Jolie in 2 maten, weet niet of ik DD of E heb, Halle was er nog maar in 1 van de twee. Hoop in elk geval 1 beha over te houden
Nu opeens weer nietquote:
Ik denk dat we dat allemaal toch wel hadden gedaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo lief van je dat je Vik geholpen hebt
Thxquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Sjaapje het volgende:
Al ben ik ook meestal een snode lurker toch kan ik het niet laten:
Fantastisch nieuws Vik, genieten! (tot je weer vroeg moet opstaan)
Mischa. En onderbroeken verstellen? Neuh, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
@ Co: als 'ie iets te groot is kun je hem evt toch een beetje verstellen?.
En welke heb jij besteld dan?.
Ik heb wel een beetje moeite met dat broekje, maar goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Mischa. En onderbroeken verstellen? Neuh, daar ga ik niet aan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik vond hem wel leuk! Hoop alleen wel dat het een heupmodel is, want ik haat strings die te hoog zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje moeite met dat broekje, maar goed.
Ik heb altijd meer problemen met BH's, vooral na een aantal biertjes... Irritante haakjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje moeite met dat broekje, maar goed.
Ik ging hem zoeken voordat ik dat laatste zinnetje las en dacht toen 'oh niets voor mij, die string is te hoog'. Hoop voor je dat het in het echt meevaltquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, ik vond hem wel leuk! Hoop alleen wel dat het een heupmodel is, want ik haat strings die te hoog zijn.
Zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, ik vond hem wel leuk! Hoop alleen wel dat het een heupmodel is, want ik haat strings die te hoog zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendje heeft die een paar keer kapot getrokken, nu mag hij niet meer mijn BH uitdoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb altijd meer problemen met BH's, vooral na een aantal biertjes... Irritante haakjes
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoiets?Jammer van dat paars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Broekjes vallen grooooot. Ik heb normaal L en die flubbert helemaal bij mn kont. Terwijl een H&M L behoorlijk strak is. Of ik heb gewoon teveel heup en te weinig kont. Ook een optie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef Rituals het volgende:
Vik, komt jouw Freya-BHmaat overeen met de maat die je normaal hebt? En de broekjes, vallen die normaal/groot/klein?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ging hem zoeken voordat ik dat laatste zinnetje las en dacht toen 'oh niets voor mij, die string is te hoog'. Hoop voor je dat het in het echt meevalt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als die van mij te groot zijn, laat ik ze verstellen door m'n moeder. Verheug me er nu al op in m'n Mischathong voor haar te staanquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, dan toch maar verstellen dan. Of ik stuur hem op naar Vik.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Dankje! En hoe is jouw Freya-BHmaat t.o.v. je 'normale' maat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Broekjes vallen grooooot. Ik heb normaal L en die flubbert helemaal bij mn kont. Terwijl een H&M L behoorlijk strak is. Of ik heb gewoon teveel heup en te weinig kont. Ook een optie.
VikGefeliciteerd, een baan
![]()
XM, je bent een geweldig mens. Serieus.
Of na een minuut frutselen, 'Oh, het haakje zit vooraan hoor'.... *grmbl*quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:45 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft die een paar keer kapot getrokken, nu mag hij niet meer mijn BH uitdoen.
Ik pas niets in normale winkels. Mijn omtrek is 65 richting 60 (of dat was het iig 4 kg geleden nu zal het eerder 65 richting 70 zijn), er is in 'normale' winkels niets te krijgen dat mij past qua omtrek dus geen idee. Ik draag al jaren alleen maar Prima Donna (maar die gingen uiteindelijk niet groot genoeg meer) en Freya.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje! En hoe is jouw Freya-BHmaat t.o.v. je 'normale' maat?
Altijd beter dan: 'Oei het haakje ligt op de grond.' Zeker van mijn Marie-Jo BH's...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of na een minuut frutselen, 'Oh, het haakje zit vooraan hoor'.... *grmbl*
Die snap ik niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Altijd beter dan: 'Oei het haakje ligt op de grond.' Zeker van mijn Marie-Jo BH's...
Die in Drachten is the one and onlyquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:56 schreef Muis006 het volgende:
Heee Vik, wij hebben ook een cafetaria het Hoekje zag ik van de week. Maar hij ziet er nogal shady uit
Haakje op de grond: haakje niet meer aan bh, bh kapot. Marie Jo = duur bh merk. Haakje op de grond van Marie Jo bh = dure bh stuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die snap ik niet...(zelfs na googlen op Marie-jo niet)
Marie-Jo is duur. Haakjes op de grond = BH kapoet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die snap ik niet...(zelfs na googlen op Marie-jo niet)
Wat lastig! Qua omvang is 70 voor mij net niet te groot, dus dat is wel fijn, dan kan ik nog BH's kopen bij Triumph e.d.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik pas niets in normale winkels. Mijn omtrek is 65 richting 60 (of dat was het iig 4 kg geleden nu zal het eerder 65 richting 70 zijn), er is in 'normale' winkels niets te krijgen dat mij past qua omtrek dus geen idee. Ik draag al jaren alleen maar Prima Donna (maar die gingen uiteindelijk niet groot genoeg meer) en Freya.
Ben je morgen ook al vrij dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar huis. Van m'n weekje niet-werken genieten!
Ach je went eraan, ik weet niet beter nu. Het is vooral vervelend dat nieuwe bh's elke keer weer een aanslag op de portemonnee zijn. Maar daar hebben ze ebay voor uitgevonden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat lastig! Qua omvang is 70 voor mij net niet te groot, dus dat is wel fijn, dan kan ik nog BH's kopen bij Triumph e.d.
* facepalm *quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haakje op de grond: haakje niet meer aan bh, bh kapot. Marie Jo = duur bh merk. Haakje op de grond van Marie Jo bh = dure bh stuk.
Hoe duur is een BH voor jou gemiddeld? (puur nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ach je went eraan, ik weet niet beter nu. Het is vooral vervelend dat nieuwe bh's elke keer weer een aanslag op de portemonnee zijn. Maar daar hebben ze ebay voor uitgevonden.
Ja, nooit eens spontaan een setje bij V&D kopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ach je went eraan, ik weet niet beter nu. Het is vooral vervelend dat nieuwe bh's elke keer weer een aanslag op de portemonnee zijn. Maar daar hebben ze ebay voor uitgevonden.
Dank jequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Snackbar het hoekje heeft niet eens een vermelding op fritopia, geen noemenswaardige snackbar dus. Gefeliciteerd met je baan trouwens, hulde.
Ik geloof 50 euro ofzo? En als ik ze online voor 30 vind, is het een koopje. En ik koop geen setjes. Ga geen 20 euro neerleggen voor een broekje dat niet perse lekkerder zit dan eentje van de H&M.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe duur is een BH voor jou gemiddeld? (puur nieuwsgierigheid)
De lijm was duurder dan de schoenen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zwarte pumps, ooit gekocht bij de action voor 2.95.. en nou was het hakje eraf.. heb ik handy als ik ben weer met alleslijm bijelkaar geplakt
Tot zover mijn nuttige bijdrage..
Honger, koken
bij mij ook zoiets ja.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, nooit eens spontaan een setje bij V&D kopen.
En je vroeg het niet aan mij Rituals, maar ik ben toch wel 80 euro kwijt voor een compleet setje (55 euro voor beha ongeveer).
Jep! Morgen is mn tweewekelijkse vrije vrijdag!quote:
Hehequote:Op donderdag 9 juni 2011 17:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De lijm was duurder dan de schoenen?![]()
Als merkbh's langer meegaan dan HEMA*, zijn ze op den duur wel goedkoper. In theorie![]()
*HEMA-dingen doen mij na een paar maanden altijd pijn met de beugel in de binnenkant van m'n tiet
Had ik ook al gemerkt iddquote:
Betekent dat wat ik denk dat het betekent?quote:
Nee. PM.quote:
Naast die andere twee opties is ontbijtkoek nog niet eens zo slecht.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Mixende_match het volgende:
blegh. ik heb zooo'n honger! heb al een appel op, maar zit op mijn werk en de enige optie's zijn:
kokos kaakjes;
magnum ijs;
en ontbijtkoek..
en ik kan niet naar de super, want ik sta alleen
magnum ijs is wel erg aantrekkelijk natuurlijk haha.
Eén kaakje is ook primaquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:29 schreef Mini. het volgende:
[..]
Naast die andere twee opties is ontbijtkoek nog niet eens zo slecht.
Wat is de kans dat iemand die honger heeft er eentje eet.quote:
Nee, over kaakjesquote:
heb er al 1 op, en 'sochtends ook al 1. maarrrr ik heb net een snack komkommer gevonden, had ik meegenomen! En ik zag dat ik nog 1 4granen wafel hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat is de kans dat iemand die honger heeft er eentje eet.
quote:
Naast het PC Hoofthuis in de Spuistraat kan dat volgens mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Maria al aan het inbinden, whooohoooo.
Doet me eraan denken, ik moet mijn verslag ook inbinden, maar ik wil het zonder ringbanden en wil een kleur op de rug. Iemand enig idee welke copyshops dat aanbieden in Amsterdam? Zoiets, maar dan minder dan 10 stuks (dat is hun minimum en ik heb er maar 5 nodig): http://www.copycentre.nl/kopierenprinten/inbinden.php (fastbind)
Weteringschans 84Aquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Maria al aan het inbinden, whooohoooo.
Doet me eraan denken, ik moet mijn verslag ook inbinden, maar ik wil het zonder ringbanden en wil een kleur op de rug. Iemand enig idee welke copyshops dat aanbieden in Amsterdam? Zoiets, maar dan minder dan 10 stuks (dat is hun minimum en ik heb er maar 5 nodig): http://www.copycentre.nl/kopierenprinten/inbinden.php (fastbind)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Weteringschans 84A
1017 XR Amsterdam
Tel: 020 - 627 27 03
Fax: 020 - 421 42 74
amsterdam@copycentre.nl
Van die link zelf, maar misschien lees ik ergens overheen ofzo.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef Chicolate het volgende:
Zoiets, maar dan minder dan 10 stuks (dat is hun minimum en ik heb er maar 5 nodig):
Printerette? Die zit ook in Roetersstraat, daar kan ik makkelijker langsgaan. Maar zij hebben niet online staan wat de inbindmethodes zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Naast het PC Hoofthuis in de Spuistraat kan dat volgens mij.
Ik zal deze kop koffie even opdrinken.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik zal deze kop koffie even opdrinken.
Brutalen hebben de halve wereld trouwens. 5 is al 5 x zoveel als 1 en slechts 2 x zo weinig als 10. 5/2 is 2.5 dus dat is goed.
Dat gewoon heel snel zeggen en dan kijken ze zo: "" Dan zeg jij: "Ja? Snap je het nog? Oke is goed kom ik ze morgen ophalen helemaal top."
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik zal deze kop koffie even opdrinken.
Brutalen hebben de halve wereld trouwens. 5 is al 5 x zoveel als 1 en slechts 2 x zo weinig als 10. 5/2 is 2.5 dus dat is goed.
Dat gewoon heel snel zeggen en dan kijken ze zo: "" Dan zeg jij: "Ja? Snap je het nog? Oke is goed kom ik ze morgen ophalen helemaal top."
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo lief van je dat je Vik geholpen hebt
Doe mij er ook maar 1 danquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil wel een invite van jou dan, aurum!
tof zeg! En nu vannacht lekker slapen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
Goeie interpretatie idd, ik heb besloten dat het af is en dat ik er niet meer naar ga kijkenIk kan nog wel een aantal dagen stressen en dingen opzoeken en misschien dan ik dan nog 1 of 2 stukjes erbij kan tikken, maar of het daar per se beter van wordt... Ik heb iig iets gedaan met ál het commentaar van mn begeleider
Al is het wel eng om te beslissen dat het af / genoeg is
Perfect kan het namelijk toch niet worden! Maar soit
![]()
Bedankt voor alle jubels iig!![]()
![]()
En Chico, ik ben ook bij copycentre geweest, in AlkmaarIk heb nu 3x een ding met een zwart achterblad, zwarte stevige plakrand en doorzichtig voorblad! Kan dus best
Alleen niet echt zo'n boekje, zeg maar. Maar ik vind dit netjes.
oh, ik maakt maar een grapje hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil wel een invite van jou dan, aurum!
Is het alleen voor lingerie dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet, want ik koop online geen lingerie.
Weet ik, maar ik wil sowieso wel een invite. Maakt me niet zoveel uit van wie, dus als jij Vik de centjes gunt vind ik dat ook prima. Maar dan moet ze wel online komen zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh, ik maakt maar een grapje hoor
Laat vik je maar inviten, moet je wel wat kopen want dan krijgt ze puntjes/centjes om nieuwe setjes te kopen![]()
win win
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Mini. het volgende:
Wat goed Maria! Ik wilde eerst even zeker weten dat het wel echt zo was, maar jeeeeeeeeeeej!!![]()
![]()
nope, om de paar dagen komt er een aanbieding voorbij van een merkje. Kleding/huishoudapparatuur/ schoenen etc.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het alleen voor lingerie dan?
Perfect is overratedquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
Goeie interpretatie idd, ik heb besloten dat het af is en dat ik er niet meer naar ga kijkenIk kan nog wel een aantal dagen stressen en dingen opzoeken en misschien dat ik dan nog 1 of 2 stukjes erbij kan tikken, maar of het daar per se beter van wordt... Ik heb iig iets gedaan met ál het commentaar van mn begeleider
Al is het wel eng om te beslissen dat het af / genoeg is
Perfect kan het namelijk toch niet worden! Maar soit
![]()
Bedankt voor alle jubels iig!![]()
![]()
En Chico, ik ben ook bij copycentre geweest, in AlkmaarIk heb nu 3x een ding met een zwart achterblad, zwarte stevige plakrand en doorzichtig voorblad! Kan dus best
Alleen niet echt zo'n boekje, zeg maar. Maar ik vind dit netjes.
Fijne woorden om te horenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Perfect is overrated(hoor mij eens). Maar serieus, je kan nog dagen ploeteren en dan 0.1 hoger halen, of nu genieten van je welverdiende rust. En je hebt iets gedaan met het commentaar, wat wil ie nog meer?
Ooooh. Klinkt een beetje als wat ik thuis heb liggen, ik heb zelf een inbindmachine (maar de bladen zijn niet helemaal wit meer, maar meer beige). Misschien moet ik gewoon nieuwe inbindmappen kopen ipv het in te laten binden bij een copyshop.
o = in autoquote:
Heu ik zei eerder vanavond al dat ik niet wist dat ik er iets voor zou krijgen en bood m'n excuses aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
Terwijl ik hard aan het werk was en mensen niet kon voorzien van shopvip invite's heeft Vik dat met plezier voor mij overgenomen en de verdiensten geïncasseerd.
look at zhe PI womanquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heu ik zei eerder vanavond al dat ik niet wist dat ik er iets voor zou krijgen en bood m'n excuses aan.
Wacht maar tot ze Marlies Dekkers hebben voor 20 euroquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet, want ik koop online geen lingerie.
Dat komt ook vast wel goed! Wat een rust!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Nu nog het cijfer
![]()
Jij bent lekker op aan het schieten met je hoofdstuk begreep ik?
Ik ben een beetje uitgekeken op Marlies! En dan nog koop ik 't niet online... Lingerie is een van de dingen die ik écht moet passen, omdat ik tussen 2 maten in zit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze Marlies Dekkers hebben voor 20 euro.
Nee, voor van alles en nog wat. Afh van de sale dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het alleen voor lingerie dan?
Is 'zo' ook nu na 20 minuten nog?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil sowieso wel een invite. Maakt me niet zoveel uit van wie, dus als jij Vik de centjes gunt vind ik dat ook prima. Maar dan moet ze wel online komen zo
Kijk aan, jij gaat dus ook lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat komt ook vast wel goed! Wat een rust!
Yep, vanavond/vannacht stuur ik het op en dan heb ik in elk geval van elk hoofdstuk een eerste versie.
Oh dearquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, voor van alles en nog wat. Afh van de sale dus. Ze hebben nu ook überlelijke schoenen in de sale
.
Wat is je maat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh dear. Als dat na m'n mini-break maar niet op m'n bureau staat
.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Aurum, jij mag Goodbye hebben als je wilt! (pun intended)
Heb jij al eens wat besteld daar trouwens? En hoe lang was de levertijd in jouw geval?
neuh, serieus pak jij het maar. Kan je nog een beha bestellen. Ik heb er zat atmquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Aurum, jij mag Goodbye hebben als je wilt! (pun intended)
Heb jij al eens wat besteld daar trouwens? En hoe lang was de levertijd in jouw geval?
Ik ook maar ik ben niet in trek.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil ook een invite!maakt me niet uit van wie
Hier lach je om als je weer aan het werk bent, Vik!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Nou wie gaat die invite nou sturen dan?. Ik moet zo ff mn sportkleding uitspoelen
.
Truequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier lach je om als je weer aan het werk bent, Vik!
Je sportkleding uitspoelen, dat kan over tien minuten ook nog wel
^^quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Ik heb jullie gemaild en die voor Maria naar het hotmailadres op dr FB.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil wel tieten...
Tink, je hebt het de laatste tijd ook niet echt rustig.
Denk je om jezelf?
Is dit ook de langste dan? Nouja, zo aan het einde is het ook wel een extra zware bevalling. Misschien is het gewoon dat je voor je gevoel al bijna klaar bent en dat die scriptie dan nog moet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk aan, jij gaat dus ook lekker!*trots op Mini*
![]()
Ik vind het wel maf, ik heb al eerder scripties geschreven (2x ba en 1x ma), maar toch voelt dit als het grootste wat ik ooit gedaan hebMisschien ook omdat het écht het allerlaatste is wat ik als student schrijf en ik daarom echt het gevoel heb dat het heul goed moet wezen.
Ja dat welquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:30 schreef Mini. het volgende:
Thanks Vik!Nouja, wie een invite wil moet zijn mailadres even pm'en!
[..]
Is dit ook de langste dan? Nouja, zo aan het einde is het ook wel een extra zware bevalling. Misschien is het gewoon dat je voor je gevoel al bijna klaar bent en dat die scriptie dan nog moet.
Nu doen, dan is morgen écht vrij ipv 'hmmm ik moet eigenlijk nog wat werken'quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
ik zit
Moet eigenlijk nog even wat werken hmmm nu doen of morgen op mijn "vrije"dag?
Ja is ook zo plus het is wel een leuk werkje (mensen een salarisverhoging geven).quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu doen, dan is morgen écht vrij ipv 'hmmm ik moet eigenlijk nog wat werken'
Nou dan. Waar wacht je nog opquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja is ook zo plus het is wel een leuk werkje (mensen een salarisverhoging geven).
Ben al aan het excellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou dan. Waar wacht je nog op.
Het dilemma hier is vrije avond of een pop schrijven. Wat ook over een maand gedaan kan worden. De keuze is lastiger dan het lijkt.
Ik zou nu gewoon beginnen. Een uurtje. Dan relaxen en een paar dagen laten liggen om aan te passen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het dilemma hier is vrije avond of een pop schrijven. Wat ook over een maand gedaan kan worden. De keuze is lastiger dan het lijkt.
En ik dus weer 5 euro erbij, thxquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Zo, lingerie setje besteld. Mooi prijsje op deze manierNu ben ik wel benieuwd welk model de gemiddelde Slankie heeft besteld
Los van alles wat volgde zag ik wat MC doet inderdaad ook meer als een wat extremere variant daarop, ja. En wat jij zegt doe ik ook, als ik 'n normaal ritme heb: doordeweeks gewoon netjes eten en dan in het weekend zo'n avondje lekker uitgebreid (uit) eten of lunchen ofzo. Kan ik me echt wel op verheugen en associeer ik ook absoluut niet met het fenomeen (vr)eetbuien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat betreft dat gedoe in Dieet. Is wat MC doet niet gewoon een variant van een 'Laurelientje'? Ik plan ook weleens een avondje lekkere hapjes. Verheug me nu al op dit weekend: krantje en een hele range aan tapasachtigen en dan lekker eten. Is dat nou zoveel anders dan 2 zakken chips? Gevoelsmatig wel, maar als je echt objectief kijkt eigenlijk niet. Al kom ik niet aan de 5000 kcal (hoop ik)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik hoopte na m'n studie nooit meer een pop te hoeven schrijven. Moet ik weer. Bleh.
Niet forceren is mijn mottoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
hoe kan m'n lijstje nu lief zijn? wat een gekke kwalificatie voor een lijstje!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil wel tieten...
Tink, je hebt het de laatste tijd ook niet echt rustig.
Denk je om jezelf?
Lief lijstje Jeager..
Dat het daar ineens zo warm is.. lekker
Ik ook. En nu ben ik dus ziekjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfff ff zeuren hoor.. Ik heb al dagen zo'n vervelende trekkerige buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar dat ben ik al, maar wel anders dan normaal. Huisarts vandaag gebeld, die wijt het aan de naweeën van de mirena, maar het voelt vervelend en ik ben er wel klaar mee.
Zo. Uitgezeurd. Dank u.
*boks. Voel me dus ook niet fit.quote:
You're welcomequote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik dus weer 5 euro erbij, thx. Welke heb je besteld?
.
Oh bah, hoop dat je niet ziek gaat worden net nu je lekker een weekje vrij hebt! Feel better!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfff ff zeuren hoor.. Ik heb al dagen zo'n vervelende trekkerige buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar dat ben ik al, maar wel anders dan normaal. Huisarts vandaag gebeld, die wijt het aan de naweeën van de mirena, maar het voelt vervelend en ik ben er wel klaar mee.
Zo. Uitgezeurd. Dank u.
Die wil ik ook, maar mijn normale maat zit er niet tussen en ik kan maar niet beslissen of ik een andere maat wil proberenquote:
Mja, dan meld ik me ziek en neem ik m'n dagen een andere keer op. Maakt niet zoveel uit. Wil alleen dinsdag naar de receptie van m'n vader. Dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oh bah, hoop dat je niet ziek gaat worden net nu je lekker een weekje vrij hebt! Feel better!
Goed dat je 't dan wat rustig(er) aan doet! Beterschap!quote:
Laat je niet afschepen XMquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. Uitgezeurd. Dank u.
Gun jezelf lekker wat rust (een eet goed voerquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, dan meld ik me ziek en neem ik m'n dagen een andere keer op. Maakt niet zoveel uit. Wil alleen dinsdag naar de receptie van m'n vader. Dat is het belangrijkste.
Ik moet het over een maand inleveren. En 3 dagen voor de deadline is mijn eindpraatje, daarna heb ik helemaal niets anders meer. Voor mn gemoedsrust is het misschien beter om het wel al af te hebben, maar ik ben de hele dag al druk met artikelen lezen/opzet verzinnen voor mn eindverslag/proeven uitvoeren dat ik 's avonds meestal de motivatie niet meer heb. Terwijl het in twee uur af kan zijn. Vertellen over mn voortgang en ambities moet ik wel vaker, hoef het nu alleen op te schrijven en het hoeft niet eens goed te zijn. Het vervelende reflectieverslag schuif ik iig wél op de lange baan. Paar pagina's aan competenties waar ik mezelf moet inschalen brrrr.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben al aan het excellen
Heb je de komende maand nog tijd genoeg en heb je deze week al wat gedaan?
Kan ik me voorstellen, ja. En wel zo fijn als je je dan fit voelt natuurlijk. Sowieso van die pijnen die zo doorzeuren: zo irritant!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, dan meld ik me ziek en neem ik m'n dagen een andere keer op. Maakt niet zoveel uit. Wil alleen dinsdag naar de receptie van m'n vader. Dat is het belangrijkste.
Gewoon proberen? Je kan het altijd weer terug sturenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar mijn normale maat zit er niet tussen en ik kan maar niet beslissen of ik een andere maat wil proberen. Ik ben echt een enorme twijfelaar, altijd al geweest
.
Jammer, welke heb jij nu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is zo mooi! Maar niet in mijn maat helaas.
Nee, maar toen 'ie eruit ging zei de h.a. al wel dat het wel een jaar - anderhalf jaar wat anders dan anders kon zijn. Ik kijk het wel ff aan. Als het volgende week nog zo is, ga ik wel ff heen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laat je niet afschepen XMalsof hij dat door de telefoon kan beoordelen.
Maar retourneren kost ¤6,75, vind ik zo zonde..quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon proberen? Je kan het altijd weer terug sturenOf je moet denken dat de kans groot is dat het niet past?
Als het perfect zou zijn en je het niet zou doen zou het ook zonde zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar retourneren kost ¤6,75, vind ik zo zonde...
mwuh, hoop dat het snel allemaal weer normaal wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maar toen 'ie eruit ging zei de h.a. al wel dat het wel een jaar - anderhalf jaar wat anders dan anders kon zijn. Ik kijk het wel ff aan. Als het volgende week nog zo is, ga ik wel ff heen.
bokst mee, maar ik heb dat altijd op de eerste 'echte' dag van m'n ongesteldheid. Vandaag dus. Ben benieuwd hoe dat na maandag is, als het spiraaltje geplaatst is...quote:
Adele en Mischa. Maar ik wil Halle ook, dus als Adele en Mischa binnen zijn en goed zitten (dan weet ik ook wat voor maat broekje het beste past), ga ik Halle ook regelen via Ebay ofzoquote:
Ja, ik normaal dus ook. Maar nu dus al sinds maandag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bokst mee, maar ik heb dat altijd op de eerste 'echte' dag van m'n ongesteldheid. Vandaag dus. Ben benieuwd hoe dat na maandag is, als het spiraaltje geplaatst is...
Ebay! Goeie! Ik koop nooit wat op Ebay en denk daar ook niet aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Adele en Mischa. Maar ik wil Halle ook, dus als Adele en Mischa binnen zijn en goed zitten (dan weet ik ook wat voor maat broekje het beste past), ga ik Halle ook regelen via Ebay ofzo.
Ik dacht er ook nooit aanquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ebay! Goeie! Ik koop nooit wat op Ebay en denk daar ook niet aan. Misschien is dat een beter optie voor mij.
Ja, dat is wat onhandig. Ik zie dat ze daar mijn maat wel hebben!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht er ook nooit aan. Maar dan moet ik het broekje ook weer apart regelen
.
Bravissimo heb je ook nog. Maar daar hebben ze Halle (atm) weer nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, dat is wat onhandig. Ik zie dat ze daar mijn maat wel hebben!Moet ik eerst maar eens even PayPal regelen
.
En dan ben ik weer wel zo nieuwsgierig dat ik wil weten hoe 't er dan uit ziet, en Halle is wel echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bravissimo heb je ook nog. Maar daar hebben ze Halle (atm) weer niet.
Strikjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook even gegoogled om te zien waar jullie het over hebben. Maarrr, niet mijn smaak bh's geloof ik. Kantjes, roezels en tierelantijntjes.. past niet zo bij me.
Huuu!quote:
Dit dus. Exact hetzelfde. Die Halle is volgens mij trouwens heel onflatteus in het echt. Volgens mij zorgt die naad ervoor dat het lijkt alsof je borst uit twee delen bestaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook even gegoogled om te zien waar jullie het over hebben. Maarrr, niet mijn smaak bh's geloof ik. Kantjes, roezels en tierelantijntjes.. past niet zo bij me.
Freya deco meer jouw stijl of dat weer te eenvoudig?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ditte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik sliep al hoor...
Als mijn bh's maar heel erg gewatteerd zijn anders denken alle mannen op het werk dat ik de hele dag opgewonden ben
*moet slapen*
Even googlen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Freya deco meer jouw stijl of dat weer te eenvoudig?
Als ik hem heb gekocht zal ik wel even showenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit dus. Exact hetzelfde. Die Halle is volgens mij trouwens heel onflatteus in het echt. Volgens mij zorgt die naad ervoor dat het lijkt alsof je borst uit twee delen bestaat.
Geilquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik hem heb gekocht zal ik wel even showen.
Oh wacht, GB heeft hem eerder.
Nog een reden om niet online te kopen: moet bij zulke setjes echt wel eerst weten of 't een beetje staat inderdaad!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit dus. Exact hetzelfde. Die Halle is volgens mij trouwens heel onflatteus in het echt. Volgens mij zorgt die naad ervoor dat het lijkt alsof je borst uit twee delen bestaat.
Maar als ze die lijn niet doen, zie je de tepels. Ik heb nu iets wat er wel redelijk op lijkt, maar er zit meer bedenkende stof in, net over de tepel heen en daarboven is het dan doorschijnend.quote:
Eens. Sowieso vind ik 't zelf lastig beoordelen hoe 't mij zou staan omdat 't gemiddelde model significant meer borst heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even googlen!
Die is dan wel weer beetje té basic.
Nou, ik mag hopen dat die naad niet in je borst druktquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ook datquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:29 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Eens. Sowieso vind ik 't zelf lastig beoordelen hoe 't mij zou staan omdat 't gemiddelde model significant meer borst heeft.
Hij combineert makkelijk met strakke shirts en je krijgt er een superfijn decollete vanquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Even googlen!
Die is dan wel weer beetje té basic.
Ik heb nu een beha aan die je door m'n witte shirt heen ziet. Maar het shirtje is dan ook aan vervanging toequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij combineert makkelijk met strakke shirts en je krijgt er een superfijn decollete van. Maar ik ben dan ook echt anti texturen op bh's. Kleurtjes en prints prima, als je het maar niet door mn shirt heen zit.
Onder strakke shirtjes wel ja, maar blousjes en jurkjes niet. Zo'n beha had ik op de bruiloft van Mo ook aan. Zagen jullie hem zo duidelijk zitten? (muv randje dat erbovenuit stak?)quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook wel een paar kanten-tierenlantijn-dingen in de kast liggen,maar draag ze nooit. Ze staan niet onder strakke shirtjes en onder bloesjes vind ik motiefjes en kantjes ook niet mooi.
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Dit soort bh's zie je toch heel duidelijk zitten onder je kleding?
Oh, ik heb genoeg kleding waar je dat niet door heen ziet. En als dat wel zo kan zijn dan draag ik inderdaad gewoon een basic bhquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb ook wel een paar kanten-tierenlantijn-dingen in de kast liggen,maar draag ze nooit. Ze staan niet onder strakke shirtjes en onder bloesjes vind ik motiefjes en kantjes ook niet mooi.
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Dit soort bh's zie je toch heel duidelijk zitten onder je kleding?
Ik draag er soms ook zo'n Hema-hemdje over, dan zie je geen randjes. Plus ik ben een koukleum en in met zo'n hemdje aan heb ik het nooit koudquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Dat. Nu heb ik maar 1 of 2 kanten/strikjes exemplaren en die draag ik zelden tot nooit dus eigenlijk bijna altijd basic hier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb genoeg kleding waar je dat niet door heen ziet. En als dat wel zo kan zijn dan draag ik inderdaad gewoon een basic bh
Moet je weer een leuke vrouw opsnorren, dan kun je ze weer uit de la halenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Dat. Nu heb ik maar 1 of 2 kanten/strikjes exemplaren en die draag ik zelden tot nooit dus eigenlijk bijna altijd basic hier.
Oh, die ziet er wel fijn uit, ga ik ook eens voor kijken! Ik draag ook vaak hemdjes onder shirtjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik draag er soms ook zo'n Hema-hemdje over, dan zie je geen randjes. Plus ik ben een koukleum en in met zo'n hemdje aan heb ik het nooit koud
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je weer een leuke vrouw opsnorren, dan kun je ze weer uit de la halen.
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit zijn de enige Marliesjes die ik nog draag:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Vinden jullie probably afschuwelijk.
Ja dat is dan weer niet echt mijn dingquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Oh, als er zonnebrillen in de aanbieding komen wil ik ook een invite!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
Die zit echt heel fijn!quote:
Ik heb er een app voor, zo word ik op de hoogte gehouden van alle leuke schoentjes in mijn maat.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:42 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Niet echt de juiste tijd to go looking, vrees ik. Voel me niet zo aantrekkelijk op dit moment door al 't gedoe. Komt ook wel weer!
Komt goed iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En wel herkenbaar ook
. Ik hoop dat ik de komende tijd weer een beetje zin krijg om met mensen af te spreken
.
Niet meer actief op Fok!
Van Guess, vind je dat wat?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, als er zonnebrillen in de aanbieding komen wil ik ook een invite!
Dat vind ik wel leuk jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Heb ook zo'n vermoeden dat ik meer zin krijg (in daten) als ik mezelf geen faalhaas meer vind inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt goed idd. En wel herkenbaar ook
. Ik hoop dat ik de komende tijd weer een beetje zin krijg om met mensen af te spreken
.
mijn smaak is het idd ook niet. Maar net als jij ben ik ook een beetje uitgekeken op Marlies Dekkers. Nog leuke tips voor andere leuke merken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb ook zo'n vermoeden dat ik meer zin krijg (in daten) als ik mezelf geen faalhaas meer vind inderdaad.![]()
Het model vind ik wel leuk, de kleur (of het gebrek eraan) niet zo maar als hij goed zit kan het wel heel mooi zijn!quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk ja. Al zou ik het nog leuker vinden zonder de touwtjes (de kleuraccenten zijn wel tof).
Zal ik gewoon dat bikinitopje bestellen? Ik moet sowieso een nieuwe voor de zomer en 25 voor een topje is echt goedkoop. Ben alleen bang dat ie klein valt (zoals een bh die ik online kocht) en dan krijg ik hem niet meer verkocht waarschijnlijk.
Leuk of niet?
[ afbeelding ]
Het liefst zou ik knalblauw of knalgroen ofzo hebben, maar die hebben ze niet in dat model. Enige andere optie is aubergine, wat mij minder mooi staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het model vind ik wel leuk, de kleur (of het gebrek eraan) niet zo maar als hij goed zit kan het wel heel mooi zijn!
Die heb ik ook nog! Maar die is me te ruim geworden in de omvangquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef MarMar het volgende:
Ik heb ook een Marlies hoor XM
Deze:
[ afbeelding ]
Meer pizza etc eten, dan past 'ie straks weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:54 schreef MarMar het volgende:
Mjah, die van mij al een tijdje niet meer gedragen, die zal nu ook wel te groot zijn, da's dan wel weer heul jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |