abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:53:44 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_97945826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Dat ik dan niet gelijk weg mag ofzo?
Straks gaat ze moeilijk doen, en moet ik daar nog 1 maand blijven werken ofzo terwijl ik op vakantie moet.
En ben ook erg bang dat de gedrag van mijn collegas zullen veranderen als ik opeens aankom met ontslag nemen.
Meid, waar maak je je druk om. Dat het gedrag gaat veranderen? Who cares, je gaat toch weg!
pi_98095086
Je moet niet constant over Koerden beginnen tegen je Turkse collega...

Turken, Koerden en Marokkanen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_98099073
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef bas-beest het volgende:
Je moet niet constant over Koerden beginnen tegen je Turkse collega...

Turken, Koerden en Marokkanen.
Maar ik vind het leuk om haar boos te maken.
pi_98105609
lol als je een 0 uur contract hebt, en ze willen je extra inplannen zullen ze toch eerst echt met jouw overleggen. Jij hebt altijd het laatste woord.

Als jij niet wil werken zeg je gewoon nee.

Ik snap absolut niet waar je je druk om maakt. Als je vrij wilt zijn, dan roep je van te voren dat je op maandag en woensdag niet kan werken want je hebt plannen. Dan kunnen ze je niks maken.

Een 0 uur contract is een zeeeeeeer vrij contract waar je meestal zelf bepaald wanneer je kunt ja of nee. Ik zou gewoon blijven, alleen mijn eigen wensen duidelijker maken. Want als je dat nu al niet kunt, wordt je op elke bedrijf zo gebruikt. Want jij zegt toch nooit nee !
pi_98109690
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:01 schreef Aloria het volgende:
lol als je een 0 uur contract hebt, en ze willen je extra inplannen zullen ze toch eerst echt met jouw overleggen. Jij hebt altijd het laatste woord.

Als jij niet wil werken zeg je gewoon nee.

Ik snap absolut niet waar je je druk om maakt. Als je vrij wilt zijn, dan roep je van te voren dat je op maandag en woensdag niet kan werken want je hebt plannen. Dan kunnen ze je niks maken.

Een 0 uur contract is een zeeeeeeer vrij contract waar je meestal zelf bepaald wanneer je kunt ja of nee. Ik zou gewoon blijven, alleen mijn eigen wensen duidelijker maken. Want als je dat nu al niet kunt, wordt je op elke bedrijf zo gebruikt. Want jij zegt toch nooit nee !
Inderdaad, er staat letterlijk in je contract of je verplicht bent aan een oproep gehoor te geven. En vaak is dat niet zo achterliggende reden is dat als je baas je wel wil verplichten, je daar dan ook automatisch wat extra rechten bij krijgt en om dat te voorkomen wordt die opdraafplicht vaak expliciet uitgesloten
pi_98115491
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef tiffanyy. het volgende:

[..]

Maar ik vind het leuk om haar boos te maken.
ah ik dacht het aan je naam al te zien maar nu weet ik zeker dat je een troll bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')