Alsof ze na die paar dagen al kans hebben op scheurbuik...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:38 schreef beequeen het volgende:
In de aardappelweek mogen ze appelmoes maken. Waar slaat dat nou op? Geef ze gewoon vitaminepillen.
Niet te geloven , wat een lui stel mensen daar. Val en Jordan liggen blijkbaar ook weer in bed. Ik begrijp daar werkelijk niks van. Dat Jordan 's nachts tv maakt interesseert toch geen hond? Mij iig niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef akveor het volgende:
Zo te zien intresseert die appelmoes werkelijk niemand. Fabienne staat in haar eentje de appels te slachten.
Ik heb er geen moeite mee als mensen 's avond laat wakker zijn en overdag wat minder doen. Maar als je zoals Valencia er bijna elke avond als eerste in ligt en dan ook nog overdag te lamlendig bent om de ene poot voor de ander te zetten, de hele dag loopt te klagen en alleen in de Live zogenaamd leuk wil doen dan weg ermee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven , wat een lui stel mensen daar. Val en Jordan liggen blijkbaar ook weer in bed. Ik begrijp daar werkelijk niks van. Dat Jordan 's nachts tv maakt interesseert toch geen hond? Mij iig niet.
Dat is waar en ik gun de nachtstreamers dat ook. Kijken naar slapende mensen is ook niks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef akveor het volgende:
Ik heb er geen moeite mee als mensen 's avond laat wakker zijn en overdag wat minder doen. Maar als je zoals Valencia er bijna elke avond als eerste inligt en dan ook nog overdag te lamlendig bent om de ene poot voor de ander te zetten, de hele dag loopt te klagen en alleen in de Live zogenaamd leuk wil doen dan weg ermee.
Geen idee, maar het werd duidelijk gezegd dat de appels bestemd zijn voor de appelmoes en voor niks anders. Ik zie Fabi alleen maar eten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:03 schreef Ransjih het volgende:
is het een opdracht met eventueel een sanctie?
Tja beetje raar... lijkt me dat er ook meer vitamines in appels dan in appelmoes zitten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar het werd duidelijk gezegd dat de appels bestemd zijn voor de appelmoes en voor niks anders. Ik zie Fabi alleen maar eten.
Dat bedoel ik toch niet gekkie. Het lijkt er meer op dat ze de opdracht wil laten mislukken door appel te eten. Ze heeft de brief nb zelf voorgelezen en volgens mij wist ze al dat deze opdracht zou komen. Ze zat zo'n beetje startklaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef akveor het volgende:
Tja beetje raar... lijkt me dat er ook meer vitamines in appels dan in appelmoes zitten.
LOL dat snap ik wel. Maar waarom zou je appelmoes maken als een appel zelf gezonder is als het gaat om het aanvullen van het aardappeldieet? Fabienne is zo fanatiek die gaat over lijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch niet gekkie. Het lijkt er meer op dat ze de opdracht wil laten mislukken door appel te eten. Ze heeft de brief nb zelf voorgelezen en volgens mij wist ze al dat deze opdracht zou komen. Ze zat zo'n beetje startklaar.
Dat weet ik, maar ze mag gewoon niet van de appels eten. Punt!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef akveor het volgende:
LOL dat snap ik wel. Maar waarom zou je appelmoes maken als een appel zelf gezonder is als het gaat om het aanvullen van het aardappeldieet? Fabienne is zo fanatiek die gaat over lijken.
Ik kan dat stel echt niet meer horen of zien.quote:Val macht sich hübch.
Eben waren Florian bei ihr und meinte er würde sich voll freuen, wenn sie dasmacht.
Val sagt, sie macht es nicht.
Ja en dan ook nog een partij suiker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:19 schreef Ransjih het volgende:
appelsap bij de appelmoes? dat isvoor mij
Ja, dat hij gestoord is en bi. Maar dat heb ik al eerder gezegd. Ganz geil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef Ransjih het volgende:
iemand inmiddels de diepere zin ontdekt van tims hoofdtooien?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat hij gestoord is en bi. Maar dat heb ik al eerder gezegd. Ganz geil.
Akvoer..weet je wat het is??ik vind het eigentlijk van die bb's ee mooie zet...je hoeft 3 maanden lang niet te werken,krijgt betaald,eten,een luxe huis,swimmingpool,maar als al die luxe bezonken is besef je toch volgens mij wel in zo een huis dat mediageilheid,luxe en geld niet alles is,en meesta,l na 3 of 4 weken zie je de bewoners dus loskomen omdat je wel ergens heen moet met je frustratie...meestal zijn in een bb nooit echt lelijke of mensen over de 40...warom??die zijn gezetteld,die zijn minder of meer blij met dat wat ze hebben,of niet...bb zijn vaak van die jongeren,die denken ik ga ff in een rls,hoef ik nooit meer te werken voor een baas,want ik ben mooi en heb dit niet nodig/verdient....het lijkt soms dat die gasten daar een meer luxe leven gewent zijn,maar ja,dan ga je toch niet in zo ee uis zitten als je een lunch van 25 euro kan betalen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:24 schreef akveor het volgende:
Thanks BQ
Ik snap niet dat mensen voltrots vertellen dat voorgerechten eten voor 25 euro alsof dat niets is. En dat ze kreunend en steunend in bed liggen te zeiken dat ze hun luxe leventje zo missen. Totaal respectloos.
[ afbeelding ]
Douze points Ingrid....quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een verschil met Ingrid, dat is echt mijn favo.
Dat dus, echt een schatje.quote:
Pete was zo gek als een deur. Wat heb ik om die gast moeten lachen. Om Cosi kan ik niet lachen, alleen maar huilen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef snetje het volgende:
ik heb steeds het idee dat ik naar BB UK kijk met die Pete Bennett met zijn Tourette .. als Cos weer van die rare geluiden aan het maken is...
of deze http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1313541712quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:04 schreef trollie67 het volgende:
http://de.justin.tv/cola104#/w/1312683776/3
je weet zeker dat dit niet een smerige eetproef van gisteren isquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:10 schreef beequeen het volgende:
Kartoffelnwoche met kipvleugeltjes.
[ afbeelding ]
Ik bedoel meer dat aardappelweek aardappelweek is. De rest van de boodschappen inleveren dus. Dit slaat nergens op. De koelkasten en vriezers lagen nog vol voedsel en vandaag ook nog appelmoes maken. Slappe hap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Ransjih het volgende:
je weet zeker dat dit niet een smerige eetproef van gisteren is?
Die heeft dat al zo vaak gezegd... Bij haar geloof ik het pas als ze de deur al uit is...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:43 schreef snetje het volgende:
ik denk dat Valencia nu echt gaat ..want de relatie met Flo staat zo op het spel en dat wil ze absoluut niet ...
Dat is de rode slaapkamer, Fabienne slaapt daar ook...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:17 schreef DINGSKE het volgende:
waarom ligt Jamin appart en op een waterbed ?
ik zie Fabienne steeds bij Daggy liggen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is de rode slaapkamer, Fabienne slaapt daar ook...
Misschien heeft ze van bed gewisseld? Eerst sliep ze daar...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:23 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie Fabienne steeds bij Daggy liggen...
die ligt wel lekker prive ja! ...die zien we nooit 's nachtsquote:
Okay, welterusten ... ja, het is wel een dooie boel daar helaas ......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef snetje het volgende:
morgen aub. eindelijk eens een flinke party!! desnoods een cocktail party ala SST!!
misschien dat ik dan wakker kan blijven ...![]()
tot moi
Ja, een paar keer, onder andere als bewoners jarig waren, maar stelde allemaal niet veel voor helaas.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:14 schreef chufi het volgende:
Hebben ze daar ooit al eens een party gehad?
Ik volg het af en toe, maar heb nooit een feestje meegemaakt , dus geen vaste oensdagavond afscheids-party of een zaterdagavond-party.. ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, een paar keer, onder andere als bewoners jarig waren, maar stelde allemaal niet veel voor helaas.
aja! die Jordan ..David ervan beschuldigden dat hij niet vies was van de camera's .... bewijst zij nu ook dat ze cam ( camera) geil is ... ut wil eruit!!!!!! ...en ut wil er weer in!!!!! hurgh!!!!!!! ut is 18 met wel een mening!! en het is 18 en ut laat zich een FF aanbouwen om daarna gepikeerd rond te gaan lopen en mauwen dat ze der niet serieus nemen omdat ze blond is en dikke FF heeft ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ahh, gelukkig, daar is ze weer, even een beetje TV maken om 0100 uur ........![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de chat: " ... oh mein gott...wo bleibt cosi wenn man ihn mal braucht... " ....![]()
Afscheidsparty's zijn er helemaal niet geweest voor zover ik weet, keek in het begin ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het af en toe, maar heb nooit een feestje meegemaakt , dus geen vaste oensdagavond afscheids-party of een zaterdagavond-party.. ?
Nog een aanvulling, live show elke maandagavond om 21.15 uur, de ene week wordtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het af en toe, maar heb nooit een feestje meegemaakt , dus geen vaste oensdagavond afscheids-party of een zaterdagavond-party.. ?
En dat zonder exhte leuke parties, terwijl er af en toe ook nog nieuwe menzen bijkomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog een aanvulling, live show elke maandagavond om 21.15 uur, de ene week wordt
er in genomineerd, de volgende week is er dan een exit. Komende maandag zal er
weer genomineerd moeten worden, dus geen exit.
Volume behoud zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En daar is ze weer, en ja hoor, wieder fressen .....![]()
[ afbeelding ]
Ja, Jordan is een paar dagen eruit geweest omdat ze vrijwillig opstapte,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat zonder exhte leuke parties, terwijl er af en toe ook nog nieuwe menzen bijkomen
Guten morgen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef beequeen het volgende:
Morning, Jordan heeft weer genoeg tv gemaakt voor vandaag. Ze stond weer in haar blote reet en de camera maar inzoomen. Ze kan de rest van de dag weer op haar nest gaan liggen.
Hoi, die zijn er niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:59 schreef akveor het volgende:
Guten morgen..
Je bedoelt thumbs up.. en waar zijn de caps...?
dit doet ze sinds haar terugkomst volgens mij... waarom dan steeds dat gepruts met der bh in het begin?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef beequeen het volgende:
Morning, Jordan heeft weer genoeg tv gemaakt voor vandaag. Ze stond weer in haar blote reet en de camera maar inzoomen. Ze kan de rest van de dag weer op haar nest gaan liggen.
Dit dus! Het zal wel extra dokken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef snetje het volgende:
dit doet ze sinds haar terugkomst volgens mij... waarom dan steeds dat gepruts met der bh in het begin?
LOL, al vind ik Timmy echt een kwal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:02 schreef snetje het volgende:
Fabienne valt het op dat de meesten wel een talent hebben ... Daggy kan goed dansen ...Barry kan goed rappen ... komt Timmy langs en zegt tegen Fabienne dat zij ook een talent heeft ... namelijk zeuren! ... oei!! die viel verkeerd
Als je fout gokt sta je gelijk genomineerd ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:33 schreef beequeen het volgende:
Val heeft gedrukt voor Jasmin, gelukkig is het fout.![]()
Ze is dus nu genomineerd. Volgens mij wil ze gewoon naar huis en wacht niet tot ze naar huis gestuurd wordt.
yepquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je fout gokt sta je gelijk genomineerd ?
Dat is best pittig.
Yep, maar lees mijn edit. Vals kreng.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:35 schreef pullup het volgende:
Als je fout gokt sta je gelijk genomineerd ?
Dat is best pittig.
Ze is al een uur bezig om iets uit te lokken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:37 schreef snetje het volgende:
Valencia heeft zin om ruzie te maken... alleen is iedereen te braaf en zo hebben we weer een saaie dag
Ik heb veel BB's gezien maar dit stel slaat alles, wat een mongolen. Op Ingrid, Rayo en Barry na dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:40 schreef pullup het volgende:
Ik kan hier nog steeds niet echt aan wennenHet is ook wel een stelletje stripfiguren bij elkaar.
Gelukkig wel. Ik kan zijn Trillllaaaa en tscha, tscha, tick, tack niet meer horen.quote:
Ingrid is ook een stripfiguur, Rayo ook wel trouwens maar dan wel wat leukerequote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb veel BB's gezien maar dit stel slaat alles, wat een mongolen. Op Ingrid, Rayo en Barry na dan.
Ik vind Ingrid een schatje en echt zichzelf volgens mij. Heerlijk naïef, maar ze heeft meer door dan menigeen denkt. Rayo is een zwever maar absoluut geen kwaaie kerel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:52 schreef pullup het volgende:
Ingrid is ook een stripfiguur, Rayo ook wel trouwens maar dan wel wat leukere
Geen idee. Ik kan het eens vragen in de chat als je het echt wilt weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:55 schreef Gert het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend hier over de kijkcijfers van deze BB?
Slaat dit nog steeds aan in Duitsland?
Dat vind ik ook wel leuk om te wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan het eens vragen in de chat als je het echt wilt weten.
Wow, volgens een chatter die ik regelmatig spreek in de chat tussen de 2 en 3 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:02 schreef pullup het volgende:
Dat vind ik ook wel leuk om te wetenals je het zou willen vragen graag
Haha, dat zijn er dus 10 keer zoveel als in Nederlandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, volgens een chatter die ik regelmatig spreek in de chat tussen de 2 en 3 miljoen kijkers.
Yep, en via Inet streams, de betaalde, gemiddeld 50.000.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef pullup het volgende:
Haha, dat zijn er dus 10 keer zoveel als in Nederland
Dat is een beetje overdreven hoor, meer zo rond 1 miljoen voor de daily...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, volgens een chatter die ik regelmatig spreek in de chat tussen de 2 en 3 miljoen kijkers.
Ah, ok. Toch een behoorlijk aantal kijkers.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat is een beetje overdreven hoor, meer zo rond 1 miljoen voor de daily...
ze wou er niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:46 schreef beequeen het volgende:
Ingrid ligt eruit. Ik weet nog steeds niet waar het om gaat.
Precies. En het wachten is op BBUK.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bij SST hadden ze op 500.000 kijkers gehoopt, dan zou het programma al winstgevend zijn. Dus met bijna een miljoen is BBDE wat dat betreft een succesvol programma... Genoeg reden om er nog mee door te gaan...
Lievelingetje Jordanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
Het gaat weer lekker eerlijk. Barry verstaat het niet maar het wordt niet herhaald. Voor Jordan natuurlijk wel.
Ja, wat een schijtgedoe.quote:
Die hadden ze een paar dagen als toiletdame bij zo'n deur moeten laten zitten...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Oh, Val weer. Over de smaak van de muziek. Echt Facebookusers.
Echt hè? Wat een schijtfiguur. Gooi dat geval gewoon in Strafbereich, dan is het zo weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef akveor het volgende:
Die hadden ze een paar dagen als toiletdame bij zo'n deur moeten laten zitten...
Maar ach, ze is het pijpsletje van BB...
Daggi heeft gewonnen. Het lult alweer over botox.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
Het lacht al weer tussen het gekreun door...
[ afbeelding ]
Uhhh wie heeft er eigenlijk gewonnen..? Het is mevrouw iig niet naar het zin...
Echt ik kan er niet naar luisteren... gelukkig de regie heeft er ook genoeg van.
13 bewoners. Check de OP.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hoeveel bewoners wonen er nu in het BB-huis??? 4 of 13??? Nou ik weet het echt niet...
Dat moeten ze overdags gewoon verbieden... Wie wil liggen doet dat maar in het Strafbereich...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef Ransjih het volgende:
tja, net wat Bee zegt, dr zijn dr ff tv maken en dan op hun nest kunnen blijven
Tsja, maar BB is softer dan soft. Strafbereich kunnen ze wel sluiten. Val en Jordan liggen echt de hele dag op bed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat moeten ze overdags gewoon verbieden... Wie wil liggen doet dat maar in het Strafbereich...
Wat, wat, ik ga even kijken.quote:
Bij BBUK hoeft iemand overdags maar even zijn ogen dicht te doen en er gaat meteen een sirene ofzo loeien....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, maar BB is softer dan soft. Strafbereich kunnen ze wel sluiten. Val en Jordan liggen echt de hele dag op bed.
ik verheug me er nu al op, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bij BBUK hoeft iemand overdags maar even zijn ogen dicht te doen en er gaat meteen een sirene ofzo loeien....
Augustus weer... Maar op Youtube kan je wel alle oude seizoenen terug kijken... Mocht je daar nog tijd voor over hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik verheug me er nu al op, nog nooit gezien
BBUK is echt tof. Alleen die dialecten en vooral cockney, zo moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef Ransjih het volgende:
ik verheug me er nu al op, nog nooit gezien
nou............vlak steve ook niet uit, maar dat maakt niet uit toch, we komen er wel achterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
BBUK is echt tof. Alleen die dialecten en vooral cockny, zo moeilijk te verstaan.
bij dirtymonkey staan ze geloof ik allemaal http://www.youtube.com/user/dirtymonkey151#p/pquote:
Yep, ik hoop dat het een normale BB wordt en geen BB met geheimen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef Ransjih het volgende:
nou............vlak steve ook niet uit, maar dat maakt niet uit toch, we komen er wel achter
maar dacht per 1 juli?
super !!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hier kan je ALLE seizoenen vinden!!!
http://www.youtube.com/user/dirtymonkey151
Dan doe ik het wel .....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef beequeen het volgende:
Jordan, beelden en de muziek. Ik cap niet.
Ook goedenavond...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel ......... Die Power Blondine mist David ........
![]()
[ afbeelding ]
Goedenavond allemaal
Hoi Tegengas en Osvaldo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan doe ik het wel ......... Die Power Blondine mist David ........
![]()
[ afbeelding ]
Goedenavond allemaal
Een cursus Chinees is nooit weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Als David weer terugkomt dan stop ik met BBDE, dan ga ik nog liever BB China kijken. Al versta ik daar geen woord van...
Klopt, en ook alle opdrachten worden buiten beeld gehouden, zijn exclusief voor de uitzendingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef akveor het volgende:
Nee David zal nooit terugkomen. Die is weggestemd.
BBUK is mooi maar die soundlocks zijn echt om te kotsen. Het maakt de streams bijna onkijkbaar. Ze schermen daar echt heel veel af. Zo wordt alle muziek en gezang geblokt en wanneer ze praten over personen buiten het huis is meteen het geluid weg.
Ben wel benieuwd eigenlijk ja, hoe deze show het na zoveel jaar nog doet, bij onze buren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan het eens vragen in de chat als je het echt wilt weten.
gaat ze weer douchen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zij moet ook weer d'r tv-momentje maken .......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de tandarts zei 6 rondjes per kies en tand ... Fabienne haalt geloof ik de 200 ...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, die gaat zo weer een uur tandenpoetsen .....![]()
[ afbeelding ]
Ja, erg vreemd, waarschijnlijk in de SprechZimmer ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef akveor het volgende:
Vreemd dat Jordan plots helemaal niet in beeld is. Net voordat het kussengevecht begon zat ze nog buiten. Ligt ze in bed?
Hier wordt het allemaal goed bijgehouden... Lange duur grafieken op pagina 1 en dagelijkse gegevens etc op de volgende pagina's...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk ja, hoe deze show het na zoveel jaar nog doet, bij onze buren.
Laat maar zitten als het veel gedoe is hoor, maar als je er vrij makkelijk achter kunt komen dan zou ik het leuk vinden om te weten.
Heb al wel wat geprobeerd op Google, maar dat viel tegen.
Ja, vorig jaar waren er ook best veel saaie avonden hoor. De laatste 3 weken waren bar en boos.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:18 schreef snetje het volgende:
bah! bah! bah! ..als dit zo doorgaat dan verheug ik me ook op BB UK ...... bonte avonden opdrachten deze week vult ook niet ... de aardappelen week niet eens gemerkten maandag sla ik geloof ik maar de BONTE avond maar over
![]()
ging het de vorige keer ook zo roef??
Waren er toen ook topics over hier op FOK ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar waren er ook best veel saaie avonden hoor. De laatste 3 weken waren bar en boos.
Vorig jaar werd elke stream waar dan ook maar over in de COS gepropt... Van Opaatje, SS France tot BBUK en BB DE. Nu heeft elke stream eigenlijk z'n eigen topic.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Waren er toen ook topics over hier op FOK ?
en toch is er een aantal enthousiast, wat maakt UK dan de moeite waard om naar uit te kijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef akveor het volgende:
Nee David zal nooit terugkomen. Die is weggestemd.
BBUK is mooi maar die soundlocks zijn echt om te kotsen. Het maakt de streams bijna onkijkbaar. Ze schermen daar echt heel veel af. Zo wordt alle muziek en gezang geblokt en wanneer ze praten over personen buiten het huis is meteen het geluid weg.
de duitse liep toen gelijk met de BBUK en de meesten keken daar naar ... wel leuk was toen een voetbal match tussen beiden BB's .. de winnaar mocht toen kijken naar de wedstrijd ...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Waren er toen ook topics over hier op FOK ?
Ja, dat was echt leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:17 schreef snetje het volgende:
de duitse liep toen gelijk met de BBUK en de meesten keken daar naar ... wel leuk was toen een voetbal match tussen beiden BB's .. de winnaar mocht toen kijken naar de wedstrijd ...
nadat ook hij het geheim van barry gehoord heeftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:27 schreef beequeen het volgende:
Rayo vertelt zijn geheim aan Barry. Ik snap het niet, dat is toch tegen de regels?
Oh, dat heb ik gemist. Snap jij het nog? Steven werd daarvoor gestraft en kreeg een nominatie aan zijn broek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:43 schreef Ransjih het volgende:
nadat ook hij het geheim van barry gehoord heeft
Oh ja, zo zat het. Maar het is toch raar dat je zomaar je geheim mag vertellen? Dat haalt het hele spelelement weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:51 schreef Ransjih het volgende:
nee maar steve was de mol en had extra opdracht niet te verklappen, iets wat hij niet begrepen had
Dat komt omdat Red Bull niet uitzendt denk ik. Jammer, ik vind de chat altijd leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef Ransjih het volgende:
is bij BB11 live ook veranderd? nu zonder chat o.a.?
ze is de hele dag aant kanen geweest t/m een zak snoep toe en ondertussen piepen over dr gewichtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
omg florian pakt val's eten af en zegt dat ze dat niet mag eten omdat ze dan aankomt
Ik vind het toch al prachtig hoe zo'n type 2x de helft van een soort mislukt mens, het is geen wijf en geen vent maar wel dubbel arrogant in de rondte stappen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:24 schreef akveor het volgende:
Het kreunt, steunt, zucht en zeurt weer....
[ afbeelding ]
Het kan zichzelf gewoon niet vermaken.
Ze schijt op de mensen in het huis. Ze wil nieuwe mensen kennen leren.
En het ook gewoon zeggen tegen Daggi en Jasmin en niemand reageert. Het kon de kolere krijgen van mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:24 schreef akveor het volgende:
Ze schijt op de mensen in het huis. Ze wil nieuwe mensen kennen leren.
Trillllaaaa, tscha, tscha, tick, tack.quote:Cosimo würde niemals von Valencia eine CD kaufen. Er kann nicht verstehen, wer von der was kauft.
Er selbst findet er singt auf seiner neuen CD sehr gut.
En laat dat nu net zo'n soort een quote zijn waarop Jasmin steeds gepakt werd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
En het ook gewoon zeggen tegen Daggi en Jasmin en niemand reageert. Het kon de kolere krijgen van mij.
Ik hou niet van dit soort stemmen, veel te geforceerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef akveor het volgende:
Lisa heeft echt een mooie stem. Jammer van die idioten op de achtergrond.
En geen irritante Duitse tongval zoals Daggy net.![]()
Dat kutmens komt overal mee weg. Ik denk wel dat veel bewoners inmiddels in de gaten hebben dat het allemaal show is. Groot gelijk dat ze niet meer reageren. Gewoon geen voeding geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef akveor het volgende:
En laat dat nu net zo'n soort een quote zijn waarop Jasmin steeds gepakt werd.
Rayo vindt de tekst wrs ook scheisse.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:50 schreef Ransjih het volgende:
iedereen vlucht de ruimte uit, rayo liet er 1 vliegen
Ik vind het ook vreselijk die baggy pants.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef akveor het volgende:
Brrr die broek van Lisa... ik vind dat een verschrikkelijk iets. Een echte afknapper als een vrouw zoiets draagt.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet precies wat er met de regel gebeurd is dat ze verplicht zijn mee te doen aan alle opdrachten die BB hen geeft. Dat alleen al zou een week Strafbereich zijn. Doet ze nu wel mee? Zal ook wel weer te anstrengend zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:25 schreef beequeen het volgende:
Ik wordt helemaal niet goed van Val en Flo. Val, ga toch naar huis. Maakt daar maar drama.
dart zijn echt geen!!!echte roestis,rebekuchen...want de echte moeten zwemmen in oliequote:
Nope.quote:
DM please.quote:
Ja, wist niet dat die beschermengel ook een naam had .......quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef Ransjih het volgende:
weer een uitstekende vraag voor iedereen die niet kijkt
had even gevraagd johquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het was even zoeken maar toch nog gevonden... Wel eerste gedeelte helemaal gemist...
Mijn PC deed moeilijk, moest zelfs rebooten, kon even niet op Fok...quote:
dat is al de zoveelste keer dat ze hem teleurstelt ... hoe lang pikt hij dat nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:44 schreef Ransjih het volgende:
dee lelijk tegen rayo, die eerlijk was over iets wat zij gezegd had
rayo van slag
lisa probeert nu te stoken maar rayo trapt er niet in
ja even laten staan en dan verwijderen zodat niet teveel mensen erop komen en die stop gezet wordt zoietsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef trollie67 het volgende:
je zei net at je die linken moest verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |