Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ja gaat zeker lekker, nu al weekendquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles goed daar?
[..]
Ik wist dat jij t was!
Ik heb niks aangevraagdquote:
Doe je goed!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja gaat zeker lekker, nu al weekend![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt mee en kent de tekst gewoon ook nog echt
Wat is wel jouw genre?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oproepje aan iedereen die dat nog niet gedaan heeft:
Stuur mij voor vanavond een lijstje met 3 verzoekjes, liefst iets dat niet in mijn genre thuishoort, deze ga ik vanavond gebruiken voor een spelletje.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je goed!En dat tot en met maandag!
Ohquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb niks aangevraagddegene die het wel was is een held imo
K3
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Gewoon ff ander halve week vakantie?
Rock en Metal.. dus al het andere is te sturen, van een aantal had ik al wat verzoekjes gezien in mijn pmquote:
quote:
Omdat het kuSjesdag isquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik net zoeken naar kutjesdag maar kon m niet eens vonden...
Daar is Samzz het vast niet mee eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is goed!Zeker beter dan metal en rock
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ook die schijn ik niet te hebben terwijl ik 9 cd's van K3 heb....![]()
Nee maar daarom zei ik t ook zo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is Samzz het vast niet mee eens
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ook die schijn ik niet te hebben terwijl ik 9 cd's van K3 heb....![]()
Ook een mooi ontwerpquote:
Wat heb jij een vreemde smaak.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is goed!Zeker beter dan metal en rock
Dan zeggen ze dat ik beinvloedbaar ben door Knetterquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Speciaal geroggeld voor Knetter.![]()
![]()
Geen idee, eigenlijk....quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haddik dat van jou gisteravond niet ak?
Zomaar Knetter de schuld gevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
Knetter kap effe het wordt nu vervelend.
Ik heb ook muziek voor de metal fans er op gezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat ik beinvloedbaar ben door Knetter
Ik vind 'm veel te groot voor in de OP. Een banner of zo, is dan mooier. Vind ik.quote:
schat ik heb nog niks aangevraagd hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
Knetter kap effe het wordt nu vervelend.
Laat me weten als ik ooit met mijn collectie langs moet komen om Guppie eens een flinke injectie te geven. Schiedam - Nootdorp is nog te doen qua afstandquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook muziek voor de metal fans er op gezet.
Net ook een cd van Jimmy Hendricks op verzoek.
Men vraagt en ik voeg toe. Heeft niets met beinvloedbaar zijn te maken. Guppie is voor ons allemaal dus moet er ook muziek op staan voor ons allemaal.
Ik vind het gewoon leuk om jouw de schuld te geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat ik heb nog niks aangevraagd hoor
Ja wat een aandachtshoer die Anouk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef robdriessen het volgende:
Nog gezien dat Anouk probeerde een bitchfight met Ilse te beginnen?
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef robdriessen het volgende:
Nog gezien dat Anouk probeerde een bitchfight met Ilse te beginnen?
Middagquote:
Zit wat in, maar dan past dat plaatje nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm veel te groot voor in de OP. Een banner of zo, is dan mooier. Vind ik.
Ik heb geen twitterquote:
Mja, ik vind het plaatje te groot. Ik houd van kleine, duidelijke OP's.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zit wat in, maar dan past dat plaatje niet
twitter:ANOUK1andonly twitterde op donderdag 09-06-2011 om 07:55:58Stop sending me all this crap, Universal Music!!!! #keepyourshit http://t.co/d76NZkA reageer retweet
Nou ehm als dat past op mn hd ben je van harte welkom maandag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat me weten als ik ooit met mijn collectie langs moet komen om Guppie eens een flinke injectie te geven. Schiedam - Nootdorp is nog te doen qua afstand
400 meter verschil.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ehm als dat past op mn hd ben je van harte welkom maandag.
Ik zou all1 naar Pijnacker rijden ipv Nootdorp.
ja het mag hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om jouw de schuld te geven.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
Maar goed ik ben weer even afk.
Schoonmaken en opruimen enzo. Ik kijk wel met regelmaat even.
Succesquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
Maar goed ik ben weer even afk.
Schoonmaken en opruimen enzo. Ik kijk wel met regelmaat even.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef -Datdus- het volgende:
twitter:ANOUK1andonly twitterde op donderdag 09-06-2011 om 07:55:58Stop sending me all this crap, Universal Music!!!! #keepyourshit http://t.co/d76NZkA reageer retweet
Ze gaat me klappen, jeweets.twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 14:34:51@ANOUK1andonly Y R U Attentionwhore? http://tinyurl.com/675p4wf #shutthefuckup#whyarentyouinthekitchen#noonegivesacrap#ennouopzouten reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 wie wil mij een kusje geven
quote:
haha!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Ze gaat me klappen, jeweets.twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 14:34:51@ANOUK1andonly Y R U Attentionwhore? http://tinyurl.com/675p4wf #shutthefuckup#whyarentyouinthekitchen#noonegivesacrap#ennouopzouten reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Ze gaat me klappen, jeweets.twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 14:34:51@ANOUK1andonly Y R U Attentionwhore? http://tinyurl.com/675p4wf #shutthefuckup#whyarentyouinthekitchen#noonegivesacrap#ennouopzouten reageer retweet
Tijdje geleden een account genomen voor de grap en nooit iets mee gedaan (9 berichten totaal).quote:
twitter:Opa_vertelt twitterde op dinsdag 24-05-2011 om 22:57:46Valt hier nog wat te neuken? reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tijdje geleden een account genomen voor de grap en nooit iets mee gedaan (9 berichten totaal).
Meest epic bericht evar was de eerste twit welke Opa de wijde wereld in stuurde..twitter:Opa_vertelt twitterde op dinsdag 24-05-2011 om 22:57:46Valt hier nog wat te neuken? reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wist ik veel dat zonder followers zoiets nooit gelezen zou worden..
twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 26-05-2011 om 17:54:22Oh, twitter is trouwens kut.
reageer retweet
Sinds ik 1 follower heb (een Fries) plaats ik dat soort berichten niet meer, hij zou maar replyen ofzo.quote:
Graag gedaan.quote:
twitter:
Dat kunnen we ook niet hebben hèquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sinds ik 1 follower heb (een Fries) plaats ik dat soort berichten niet meer, hij zou maar replyen ofzo.
1quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sinds ik 1 follower heb (een Fries) plaats ik dat soort berichten niet meer, hij zou maar replyen ofzo.
Hoeveel volgers heb je nu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij hebt geen twitter (denk ik), anders wist ik het wel!
I Agreequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Twitter is niet stom, je bent gewoon close minded.
*kuch*quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:52 schreef -Datdus- het volgende:
Wie zit er trouwens met zijn echte naam op twitter?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoeveel volgers heb je nu?
twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 14:54:34@Knetterkrank Valt hier nog wat te neuken? reageer retweet
Goeie binnenkomer! Ik snap niet dat je zo weinig followers hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 14:54:34@Knetterkrank Valt hier nog wat te neuken? reageer retweet
Omdat ik er zo goed als nooit gebruik van maak?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer! Ik snap niet dat je zo weinig followers hebt.
twitter:rdriessen twitterde op donderdag 09-06-2011 om 14:59:26@Knetterkrank @Opa_vertelt komt nog uit de tijd dat je sex met -cks schreef :p reageer retweet
Huh?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Whehehe, hier zit een flauwe grap in.
quote:
quote:
Ja, maar wat is de url dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Twitter-tag gebruiken (knopjes bovenaan het reply-veld)
Hij zegt wel dat ik er in zit, maar ik hoor Guppie..quote:
twitter:Mirneee twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:07:55@Opa_vertelt Ik ben ook een erg lief bloemenmeisje. reageer retweet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
twitter:Mirneee twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:07:55@Opa_vertelt Ik ben ook een erg lief bloemenmeisje. reageer retweet
Jammer dat die wink-smiley er niet in kan.twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:09:13@Mirneee Ga je mee bloemetjes plukken?
reageer retweet
Wat draai jij dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat ik er in zit, maar ik hoor Guppie..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:09:13@Mirneee Ga je mee bloemetjes plukken?
reageer retweet
twitter:Mirneee twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:11:52@Opa_vertelt Samen huppelen in een bloemetjes weilandje?
reageer retweet
Haha ik heb daar ook last van hier op werk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:12 schreef mr-green het volgende:
De pc op werk loopt helemaal vast door Opa zijn tweets hier op het forum
Druk met schoonmaken dat ik de tijd vergeten was en knetter dr msn oproep niet hoorde. Sorry mensen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Net The Baseballs, nu ben ik er weer uit.
Nee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Kunnen jullie ophouden met het posten van die twitterberichten?
Ja wel zo prettig ja. Als ik wil twitteren doe ik dat daar wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Kunnen jullie ophouden met het posten van die twitterberichten?
opa toch!twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:13:04@Mirneee Lijkt me leuk, nakend of gekleed?
reageer retweet
Waarom niet? Doe dat lekker via Twitter.quote:
Maakt niet uit!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Druk met schoonmaken dat ik de tijd vergeten was en knetter dr msn oproep niet hoorde. Sorry mensen.
Ja, precies. En ik wil niet twitteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel zo prettig ja. Als ik wil twitteren doe ik dat daar wel.
Onschuldige vraag toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef -Datdus- het volgende:
Nog eentje dan.opa toch!twitter:Opa_vertelt twitterde op donderdag 09-06-2011 om 15:13:04@Mirneee Lijkt me leuk, nakend of gekleed?
reageer retweet
![]()
Idd ik ook niet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik wil niet twitteren.
Komt eraan!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
Oeh, leuk, die specials
Umbrella van the Baseballs
Ik heb geen account, ik kijk nooit op twitter en het gros van die hersenscheten interesseren me verder ook geen kutquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd ik ook niet!
Ik heb wel een account maar mijn laatste tweet is van september.
Mijn hersenscheten zijn echter wel van hoog filosofisch niveau!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen account, ik kijk nooit op twitter en het gros van die hersenscheten interesseren me verder ook geen kut
En als ik die wens te lezen, ga ik wel twitterenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn hersenscheten zijn echter wel van hoog filosofisch niveau!
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel een bijster slechte cover
Jou lok je ook niet gauw uit de tent he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ik die wens te lezen, ga ik wel twitteren
Ik heb mijn momenten... Echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jou lok je ook niet gauw uit de tent he?
Er verscheen toch altijd zon dingetje bovenaan de chat dan, dat je diegene weer toe kon voegen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom is msn ook zo'n vertieft kutmedium geworden
Ik wil iemand toevoegen die mij nog wel heeft, maar die ik per ongeluk verwijderd heb. Lukt gewoon niet he
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:33 schreef dnbrainwash het volgende:
Er zit iets hard en warms in mijn broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Als ik daarop klik wordt ik doorgelinkt naar m'n hotmail.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Er verscheen toch altijd zon dingetje bovenaan de chat dan, dat je diegene weer toe kon voegen?
Daarom skype.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik daarop klik wordt ik doorgelinkt naar m'n hotmail.
Vertieft programma is het tegenwoordig
Skype is echtquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Daarom skype.![]()
Jammer dat dat nu ook vertieft raakt.
Nah, ik vind msn verder prima. Maar ik vind het zo stom dat ik mensen niet meer normaal terug toe kan voegenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:36 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Daarom skype.![]()
Jammer dat dat nu ook vertieft raakt.
Ik weet niet of er een testserver is. Ik vraag het even voor je na.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil zo nog eens testen of ik nu kan uitzenden, kan dat :!
ja die is er dus niet...:Pquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een testserver is. Ik vraag het even voor je na.
neem een kranten wijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Het is de 9e en ik krijg nu al een SMS dat ik over mijn fair use policy heen zit. Kut KPN.
Nee, die is er idd niet. En er is tot vannacht geen ruimte om te testen. Tenzij een van de DJ's tijd aan je af wil staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja die is er dus niet...:P
nu is er toch ook niemandquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is er idd niet. En er is tot vannacht geen ruimte om te testen. Tenzij een van de DJ's tijd aan je af wil staan.
Of je moet wachten tot morgen, dan is de hele middag vrij.
Euh... Rockiejj draait.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nu is er toch ook niemand
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:41 schreef dnbrainwash het volgende:
Het is de 9e en ik krijg nu al een SMS dat ik over mijn fair use policy heen zit. Kut KPN.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ow s
[..]
orry dan heb ik dat ff verkeerd gezien
ik heb ff geen duidelijkheid over tijden nuquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uitKijk even op het rooster, dan kan je doorgeven wanneer je eventueel wilt testen.
Goed hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb ff geen duidelijkheid over tijden nu
Waarschijnlijk zondag, maar dat geef ik later door als ik het weets
ja daarom dacht ik dat het nu middag wasquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor's Middags is eigenlijk altijd wel tijd
Mja, je bent te laatquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja daarom dacht ik dat het nu middag was
Volgens mij wel ja, ik gebruikte mijn internet nooit echt voor dat ik hier mee luisterde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef mr-green het volgende:
[..]je moet ook nooit streamen met KPN of Vodafone
(die hebben een data limiet van 1 GB toch?)
En ik heb me gister nog beschikbaar gesteld voor dat lege half uurtje van vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je bent te laatDit uur stond ook al dik een week vast
Limiet is te verhogen naar 2GB geloof ik, maar dan praat je over 15 euri per maand ipv 10 (in het geval van Hi/KPN)quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:46 schreef mr-green het volgende:
[..]je moet ook nooit streamen met KPN of Vodafone
(die hebben een data limiet van 1 GB toch?)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef -Datdus- het volgende:
lol mijn moeder (compleet digibeet) probeert me te helpen met php.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:56 schreef -Datdus- het volgende:
lol mijn moeder (compleet digibeet) probeert me te helpen met php.
1 | [url=http://x-raydio.playtheradio.com/][img]http://i51.tinypic.com/9hnpr9.jpg[/img][/url] |
hoi Viroquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
Opa_Vertelt kan je de luisterknop fixen door de volgende code in de OP te plakken? Alvast bedankt![]()
[ code verwijderd ]
Wie zit steeds in de OP te kutten?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
Meisje (17) ontdekt na weken dat ze verkracht is The fuck.
Dat is dezelfde code als die er nu ook instaat hoor..quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
Opa_Vertelt kan je de luisterknop fixen door de volgende code in de OP te plakken? Alvast bedankt![]()
[ code verwijderd ]
bazenquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
Waarschijnlijk omdat niemand Guppie had uitgezet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet iemand waar het probleem van gister aan lag, dat we niet konden uitzenden rond half 5 enz?
Robertquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Rockiejj het volgende:
Candyshop is een eckte bazen nummer
gr gr robert
Jouw code:quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
[ code verwijderd ]
1 | [url=http://x-raydio.playtheradio.com/][img]http://i51.tinypic.com/9hnpr9.jpg[/img][/url] |
1 | http://en.wikipedia.org/wiki/The_Da_Vinci_Code |
hahaha, ik zag hetquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef -Datdus- het volgende:
godver, zat ik in een ander topic te posten.
Omdat hier maar 1 pc is. We praten niet via skype hehquote:
WTF welcome in Mexicoquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom heb je maar 1 pc?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat hier maar 1 pc is. We praten niet via skype heh
hoi robertquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef dnbrainwash het volgende:
Robert is trouwens echt een bazen naam.
de lijstjes zijn opgegeten door de hontquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste taak
Ik heb alleen nog geen nieuwe lijstjes gezien! Waar blijven de lijstjes mensen?
Wat voor lijstjes?quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste taak
Ik heb alleen nog geen nieuwe lijstjes gezien! Waar blijven de lijstjes mensen?
uit respect voor mij.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Yep, anders zou ik ook niet zeggen dat het een bazen naam is.
Weet ik veel dat je maar 1 pc hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat hier maar 1 pc is. We praten niet via skype heh
Die van jou heb ik toch al schatquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lijstjes zijn opgegeten door de hontsowwy
Een lijstje van 3 verzoekjes voor vanavond in m'n show.. spelelement..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |