quote:RGUpdate Robert Gesink
Verkenning van rit 18 zit erop, een hele lastige dag in de #TDF! Nu terug naar Alpe D'Huez. Morgen naar Pinerolo, dan door naar St. Moritz.
Ik denk dat Sanchez wel heel erg van waarde kan gaan zijn; schiet m niet op voorhand al af, want het is gewoonweg een goede renner. We zullen zien wat hij ervan baktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:36 schreef Szura het volgende:
Extreem zonde dat LL Sanchez meegaat naar de Tour.
Je rijdt in feite met een ploeg van 8 man...
Je kan ook je vrije (mid)dagen plannen adh van het ritschemaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:55 schreef Beregd het volgende:
machtige etappe, en ze plannen die net op een voor mij vrije dag
nee, kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je kan ook je vrije (mid)dagen plannen adh van het ritschema.
Daar gaat denk ik de beslissing vallen. Wil nog wat wil forceren zal op Alpe d'Huez aan moeten gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef franklop het volgende:
kan eigenlijk maar 1 dag eraan opmaken, dus zal 2 halve daagjes vrij nemen
maar even goed nadenken, soweiso de Alp vrijnemen
hmm aan het schema te zien lijken de twee alpen etappes op een rij toch het best om vrij te nemen..
Willems naar de Tour?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef franklop het volgende:
kan eigenlijk maar 1 dag eraan opmaken, dus zal 2 halve daagjes vrij nemen
maar even goed nadenken, soweiso de Alp vrijnemen
hmm aan het schema te zien lijken de twee alpen etappes op een rij toch het best om vrij te nemen..
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Willems naar de Tour?
Van den Broeck blijft nu tot woensdag in Morkhoven. Daarna gaat hij - in overleg met zijn trainer Marc Lamberts - tot volgende week donderdag opnieuw naar de ijle hoogte van de Sierra Nevada. 'Om de laatste procentjes conditie te halen. Dan is het hopen dat ik na een dag of tien in de Tour mijn piek bereik, want de laatste tijdrit in Grenoble wordt beslissend voor het Tourpodium. Ik heb hier ook gezien dat de ploeg goed zal zijn. Van de Walle, Vanendert, Willems... het komt goed.'
Geen Madrazo, echt belachelijk. Als Herrada meegaat, zal hij bijna zeker de jongste renner in de Tour gaan zijn. Maar gezien zijn huidige vorm lijkt me niet dat hij meegaat.quote:Andrey Amador (CRi)
David Arroyo (Spa)
Marzio Bruseghin (Ita)
Imanol Erviti (Spa)
Rui Costa (Por)
Jose Ivan Gutierrez (Spa)
Jesus Herrada (Spa)
Benat Intxausti (Spa)
Vasil Kiryienka (WRu)
Ignatas Konovalovas (Lit)
Jose Joaquin Rojas (Spa)
Branislau Samoilau (WRu)
Juan Mauricio Soler (Col)
Francisco Ventoso (Spa)
Gutierrez is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef TheArt het volgende:
Voorselectie Movistar (14 renners):
[..]
Geen Madrazo, echt belachelijk. Als Herrada meegaat, zal hij bijna zeker de jongste renner in de Tour gaan zijn. Maar gezien zijn huidige vorm lijkt me niet dat hij meegaat.
Ik denk dat je de namen van Erviti, Costa, J.I. Gutierrez, Intxausti, Rojas en Soler wel kan invullen. Dan blijven er nog drie plaatsen over, waarbij er wel heel wat renners zijn die ook de Giro hebben gereden (Arroyo, Ventoso, Konovalovas, Samoilau en Kiryienka).
Nog niet officieel nee, maar ik neem aan dat hij wel mee gaat, is in goede vorm en anders nemen ze wel erg weinig Nederlanders mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Nober het volgende:
Ik las vandaag dat Ten Dam's deelname nog niet zeker is, klopt dat?? Dat Kruijswijk niet mee zal doen zou ik wel kunnen begrijpen maar Laurens doet toch wel mee?
heb dat eigenlijk alleen bij het AD zien staan, denk dat juist de enige plek 'die nog niet zeker is' die van Martens is;quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Nober het volgende:
Ik las vandaag dat Ten Dam's deelname nog niet zeker is, klopt dat?? Dat Kruijswijk niet mee zal doen zou ik wel kunnen begrijpen maar Laurens doet toch wel mee?
Vermoed dat ze wel 9 man gaan meenemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef franklop het volgende:
[..]
heb dat eigenlijk alleen bij het AD zien staan, denk dat juist de enige plek 'die nog niet zeker is' die van Martens is;
- Barredo
- Gesink
- Sanchez
- Mollema
- Niermann
- Garate
- Ten Dam
- Martens/Boom/Tjallingii
lijkt me redelijk waarschijnlijk zelfsquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vermoed dat ze wel 9 man gaan meenemen.
VK had het er ook over dat de laatste plek tussen Tjallingii en Ten Dam ging.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef franklop het volgende:
[..]
heb dat eigenlijk alleen bij het AD zien staan, denk dat juist de enige plek 'die nog niet zeker is' die van Martens is;
- Barredo
- Gesink
- Sanchez
- Mollema
- Niermann
- Garate
- Ten Dam
- Martens/Boom/Tjallingii
Dat zou dus betekenen dat het lijstje er zo uit zou moeten zien:quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
VK had het er ook over dat de laatste plek tussen Tjallingii en Ten Dam ging.
Martens is een heel nuttige knecht die je niet zo veel ziet, maar heel veel werk verzet. Ik denk dat Gesink hem er bij wil hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:46 schreef Marcoss het volgende:
Maar dat is allemaal gebaseerd op de aanwezigheid van Martens bij de verkenning van de Tour-beklimmingen. Die wordt als zekerheid gezien, maar ik denk niet dat hij al zeker is.
Martens zie je juist regelmatig. En hij is meer dan een knecht. Hij kan nog koersen winnen ook, aangezien hij van deze Rabo-ploeg veruit de snelste is. Als hij enige vrijheid krijgt, zie ik hem nog een rit door het middengebergte winnen ook. Als je het over een knecht hebt die je nauwelijks ziet, dan is het Niermann, maar die gaat dan ook mee puur en alleen voor het knechten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Martens is een heel nuttige knecht die je niet zo veel ziet, maar heel veel werk verzet. Ik denk dat Gesink hem er bij wil hebben.
zat ik het helemaal na te tellen, zit ik nog misquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vermoed dat ze wel 9 man gaan meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |