Valverde kan ook echt niet aan deze Gilbert tippen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik denk dat Gilbert het dit jaar gezegd heeft dat alleen Piti in zijn specialiteit z'n evenknie is.
Dat kan alleen bewezen worden in de koers en helaas is dat op dit moment niet mogelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Valverde kan ook echt niet aan deze Gilbert tippen.
quote:8 renners zeker
Alberto Contador (Spa)
Baden Cooke (Aus)
Juan José Haedo (Arg)
Jesus Hernandez (Spa)
Daniel Navarro (Spa)
Richie Porte (Aus)
Chris Anker Sörensen (Den)
Nicki Sörensen (Den)
5 renner voor 1 plek
Volodymir Gustov (Oek)
Gustav Erik Larsson (Zwe)
Michael Morkov (Den)
Benjamin Noval (Spa)
Brian Vandborg (Den)
Was de selectie van Euskaltel al niet definitief?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef TheArt het volgende:
Ik maak als de eerste definitieve selectie bekend is een topic aan waar de definitieve selecties van de ploegen kunnen worden gepost. Maar tot dit tijd even in dit topic:
Selectie Saxo Bank
[..]
Nope, 5 man zijn definitief, de rest nog niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was de selectie van Euskaltel al niet definitief?
Kwam dit lijstje ergens tegen, maar dat is dus voorbarig?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, 5 man zijn definitief, de rest nog niet.
Dit.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:03 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Andere jaren was Sagan er ook niet bij.
Cancellara heeft ook nauwelijks concurrentie in het tijdrijden. Heel uitzonderlijk weet Wiggins, Martin of Boom 'm te verrassen.
Contador heeft géén concurrentie in de grote rondes, want waar hij start heeft hij gewonnen.
Cavendish heeft in massasprints nauwelijks concurrentie.
Ik zou geen Tour kijken als ik jou was.
Is inderdaad flink voorbarig. Er waren nog 6 renners voor 4 plaatsen en er is geen beslissing nog genomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kwam dit lijstje ergens tegen, maar dat is dus voorbarig?
21 SANCHEZ GONZALEZ Samuel Spain
22 FERNANDEZ DE LARREA Koldo Spain
23 MARTINEZ DE ESTEBAN Egoi Spain
24 PEREZ LEZAUN Alan Spain
25 PEREZ MORENO Ruben Spain
26 TXURRUKA ANSOLA Amets Spain
27 URTASUN PEREZ Pablo Spain
28 VELASCO MURILLO Ivan Spain
29 VERDUGO MARCOTEGUI Gorka Spain
zit in de voorselectie bij astana. moet er nog 1 van afvallen, maar normaal gesproken zal hij als knecht meegaan van Vinoquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef franklop het volgende:
[..]
zit in de voorselectie bij astana. moet er nog 1 van afvallen, maar normaal gesproken zal hij als knecht meegaan van Vino
Nouja, hij heeft de Giro al in de benen. Daar reed hij niet slecht, maar ook niet zo super hoor. Verder liet hij dit seizoen maar weinig zien.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:10 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Kan me niet voorstellen dat ze Kreuziger thuis laten in deze vorm.
Ja, het ligt er maar net aan uit welk land de zender komt die hem interviewt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
Contador denkt dat VDB2 de Tour kan winnen trouwens: http://www.sporza.be/cm/s(...)wielrennen/1.1047988
En hij noemt ook Gesink als kanshebber.
Haedo is wel erg verassendquote:Saxo-Bank has filled eight places of its nine-man roster for France:
Contador
Porte
Cooke
Nicki Sosensen
Chris Anker Sorensen
Juan Jose Haedo
Jesus Hernandez
Daniel Navarro.
Ik had persoonlijk Haedo thuisgelaten en dan Larsson en Noval meenemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef TheArt het volgende:
Ik maak als de eerste definitieve selectie bekend is een topic aan waar de definitieve selecties van de ploegen kunnen worden gepost. Maar tot dit tijd even in dit topic:
Selectie Saxo Bank
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |