Powerpoint 2007 kan misschien wel moeilijk doen, heeft minder/andere afunties dan Powerpoint 2007.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook maar even checken: Ik heb voor morgen een fotoshow in Powerpoint gemaakt (2010), nu heeft de laptop waarop het gaat draaien Vista en Powerpoint 2007. Maakt dat uit qua animaties? Heb 'm nu als ppt. opgeslagen ipv .pptx en gedraaid op Powerpoint 2010, zag er goed uit, niks veranderd.
Mjah daar ben ik ook bang voor. Heb al gebeld met de eigenaar van de laptop, ga vanmiddag nog even langs om te proefdraaienquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Powerpoint 2007 kan misschien wel moeilijk doen, heeft minder/andere afunties dan Powerpoint 2007.
Ik zou 'm even testen op PP 2007 voordat jehet diepe in gaat...
Dus eh...mensen komen naar Amsterdam om enorm veel geld uit te geven aan eten en drinken en achterlijke souvenirs(wat dus ten goede komt aan de gemeente via belastingen e.d.).....en om dat te kunnen doen moeten ze ook nog eens meer betalen voor schoonmaakkosten....via de NS?quote:De gemeente Amsterdam wil dat mensen die op Koninginnedag met de trein naar Amsterdam komen, een toeslag op hun treinkaartje gaan betalen.
Bestand -> opslaan als -> powerpoint 2007 compatiblequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah daar ben ik ook bang voor. Heb al gebeld met de eigenaar van de laptop, ga vanmiddag nog even langs om te proefdraaienKan ik ook checken of er een vga poort op zit
What's new?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor...Amsterdam van God los?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-koninginnedag.html
Ik zou op Koninginnedag een kaartje kopen naar een station net buiten Amsterdam en dan de trein nemen die over Amsterdam CS gaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht even hoor...Amsterdam van God los?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-koninginnedag.html
Ja, of parkeren bij de RAI ofzo en dan de tram nemen. En nog meer van dat soort truukjes. Maar hoe achterlijk is dat plan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou op Koninginnedag een kaartje kopen naar een station net buiten Amsterdam en dan de trein nemen die over Amsterdam CS gaat.![]()
Problem solved...
Kort artikeltje maar ook weer om te lachen/huilen.quote:Maxime verhagen gaat 1300 huishoudens uitkopen omdat ze te dicht bij elektriciteitsmasten zouden wonen en daar gezondheidsproblemen van ondervinden.
[Ofyles2-modus]Zeer achterlijk en ongetwijfeld bedacht door een achterlijke geitenwollensokken dragende PVDA-wethouder die het verdomd om op 1 mei - want Dag van de Arbeid en dus Internationale - een handje mee te helpen bij de medewerkers van de Stadsreiniging, die om 4.00 uur al in touw zijn om de hele stad weer toonbaar te krijgen, zodat het geld weer met bakken over de winkelschuttingen gegooid kan worden in de Pieter Cornelis Hooftstraat en er zo weer inkomsten voor de stad Amsterdam gegenereerd kunnen worden...[/Ofyles2-modus]quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, of parkeren bij de RAI ofzo en dan de tram nemen. En nog meer van dat soort truukjes. Maar hoe achterlijk is dat plan?
linkquote:A WOMAN who impaled herself on a picket fence when she fell while urinating has sued her former fiance for substantial damages.
Ms Egglestone, 35, sustained "penetrative injuries to the rectum, vagina and bladder necessitating surgical treatment involving laparotomy, repair of the bladder, repair of the vault of the vagina and colostomy'', according to her statement of claim.
Je bent een vrouw, je bent bezopen en je besluit vanaf iemands veranda te zeiken. Vervolgens val je er met je zatte kop af met alle schade van dien.quote:She had sued Leslie Furness, saying that he failed to ensure the veranda complied with the building codes, failed to ensure the star pickets underneath had protective capping to minimise the risk of anyone "coming into contact with them''.
Geen idee..maar misschien ziet hier ook wat leuks tussen:quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
Waarom word ik op FOK! toch steeds doorverwezen naar de Pedagogische Academie voor het Basisonderwijs...
[ afbeelding ]
Australiëquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
link
[..]
Je bent een vrouw, je bent bezopen en je besluit vanaf iemands veranda te zeiken. Vervolgens val je er met je zatte kop af met alle schade van dien.
Vervolgens besluit je de eigenaar van de veranda aan te klagen omdat 'ie de veranda niet veilig heeft gemaakt. Right. Only in America
Damn, assumptionquote:
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, assumption
Overigens...post?![]()
Lieve aanstaande juffen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen idee..maar misschien ziet hier ook wat leuks tussen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |