De n900 was defect en nokia wil het toestel niet repareren. Nokia wou eerst een N8 als vervangend toestel geven, daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan.quote:
E7 wilde ik in eerste instantie ook, maar de release was naar mijn zin te laat. Toen ben ik dus maar voor de C7 gegaan. Ook een prima toestel!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De n900 was defect en nokia wil het toestel niet repareren. Nokia wou eerst een N8 als vervangend toestel geven, daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan.
Ik kan de E7 wel verkopen, en dan de N900 kopen. maar ach ik vind dit ook een prima toestel
Gave app: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen
Fixedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:10 schreef san-34 het volgende:
De recorder op de N8 neemt op in MP4 formaat, weet iemand hoe ik dit omkan zetten naar WAV?
MP4 kun je kan ik niet bewerken namelijk.
sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik snap dat ik een converter nodig heb, maar ik heb er al 5 gedownload en geen 1 wil hem openen?quote:
http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef san-34 het volgende:
[..]
sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik snap dat ik een converter nodig heb, maar ik heb er al 5 gedownload en geen 1 wil hem openen?
Moet je ff een extra file downloaden in Nokia Beta Lab.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:58 schreef Tegan het volgende:
Het is briljant, alleen werkt het nog niet voor Nederlands?
Scherm is volgens mij ook net iets te klein om het goed te gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:56 schreef Surf_Bunny het volgende:
swype was er bij mij ook weer erg snel af het lijkt heel makkelijk maar t werkt voor geen meter
Waar vind ik dat, want ik had al gezochtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet je ff een extra file downloaden in Nokia Beta Lab.
Dat is de fun bubble. Die geeft aan: afgelegde afstand, huidige snelheid en hoogste snelheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Surf_Bunny het volgende:
zijn er hier meer mensen die de bubbles Hebben van nokia beta labs? Er is namelijk 1 bubble bij en ik heb geen idee wat het is of doet.
Het zijn 3 getallen reeksen boven elkaar.
Groen, rood, wit en de bovenste en onderste tellen. De middelste blijft gelijk? Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |