De n900 was defect en nokia wil het toestel niet repareren. Nokia wou eerst een N8 als vervangend toestel geven, daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan.quote:
E7 wilde ik in eerste instantie ook, maar de release was naar mijn zin te laat. Toen ben ik dus maar voor de C7 gegaan. Ook een prima toestel!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De n900 was defect en nokia wil het toestel niet repareren. Nokia wou eerst een N8 als vervangend toestel geven, daar ben ik dus niet mee akkoord gegaan.
Ik kan de E7 wel verkopen, en dan de N900 kopen. maar ach ik vind dit ook een prima toestel
Gave app: http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-sleeping-screen
Fixedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:10 schreef san-34 het volgende:
De recorder op de N8 neemt op in MP4 formaat, weet iemand hoe ik dit omkan zetten naar WAV?
MP4 kun je kan ik niet bewerken namelijk.
sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik snap dat ik een converter nodig heb, maar ik heb er al 5 gedownload en geen 1 wil hem openen?quote:
http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:22 schreef san-34 het volgende:
[..]
sorry ik was niet helemaal duidelijk. Ik snap dat ik een converter nodig heb, maar ik heb er al 5 gedownload en geen 1 wil hem openen?
Moet je ff een extra file downloaden in Nokia Beta Lab.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:58 schreef Tegan het volgende:
Het is briljant, alleen werkt het nog niet voor Nederlands?
Scherm is volgens mij ook net iets te klein om het goed te gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:56 schreef Surf_Bunny het volgende:
swype was er bij mij ook weer erg snel af het lijkt heel makkelijk maar t werkt voor geen meter
Waar vind ik dat, want ik had al gezochtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet je ff een extra file downloaden in Nokia Beta Lab.
Dat is de fun bubble. Die geeft aan: afgelegde afstand, huidige snelheid en hoogste snelheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:25 schreef Surf_Bunny het volgende:
zijn er hier meer mensen die de bubbles Hebben van nokia beta labs? Er is namelijk 1 bubble bij en ik heb geen idee wat het is of doet.
Het zijn 3 getallen reeksen boven elkaar.
Groen, rood, wit en de bovenste en onderste tellen. De middelste blijft gelijk? Iemand enig idee?
Die ga ik eens bekijken, bedankt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:47 schreef Surf_Bunny het volgende:
als je van fotografie houdt is molome echt geweldig
Angry birds en shazam kende (en heb) ik al, de rest zal ik eens gaan bekijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik ook maar weer het lijstje posten dan?
Haal Sleeping Screen, Situations, 3D World Gaze, Play To, Nokia Drop en Bubbles uit Betalabs.
http://betalabs.nokia.com/apps
Uit Ovi Store:
Big Screen, Teletekst, IM for Nokia, Youtube Downloader, Shazam, Battery Monitor, Whatsapp, Upcode, Phonelocator Text, Phonelocator Periodic, Nokia Panorama, Buienradar, Mobile Documents, Nokia Internet Radio, Data Counter Widget, Notes Wall, Nokia Trailers, Pano Wallpaper, Layar
Games uit Ovi Store:
Angry Birds (Normal, Seasons, Rio), Catan, AntSnes en de gratis zomergames. Leuk om mee te beginnen denk ik zo.
Ik heb zelf gekozen voor de N8 vanwege de camera (12 MP), slot voor geheugenkaart en geen uitschuifbaar toetsenbord (die dingen gaan bij mij altijd kapot).quote:Op zondag 10 juli 2011 00:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Las pas dat verschillende modellen in prijs verlaagd worden waaronder de N8.
Maar weet nog steeds niet welke ik moet nemen, de N8 of E7.
De N9 zit er ook echt dik uit.
Wanneer komt die uit?
Ah, je zit ook op GoT zo te zienquote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef junkiexp het volgende:
De microfoon lijkt niet goed om te kunnen gaan met hoge volumes, meer mensen die dit ervaren hebben ?
Ik heb het afgelopen weekend dit filmpje gemaakt :
Ik heb nergens last van met oordopjes van Philips en Sony. Zal wel daaraan liggen denk ik, of je hebt gevoelige orenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:59 schreef Surf_Bunny het volgende:
als ik muziek luister via de bijgeleverde oordopjes word de muziek enorm verdraaid. Met de instellingen kun je dit wel iets aanpassen maar t slaat nog steeds helemaal nergens op. Hebben jullie dit ook? Is het te verhelpen met nieuwe oordopjes of een andere muziekspeler downloaden als App?
Waar heb je dat ding vandaan ?quote:
Zat in reviewpakket X7. Samen met een Nokia-heuptasje en een flesje Spa blauwquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar heb je dat ding vandaan ?
Wel cool![]()
![]()
Tips voor apps staan in dit topic. Accu doet het prima, elke avond even opladen. Album art haal ik van Bol of Amazon en plak ik met id3tag. Wat betreft flac en m4a, geen idee. Wie gebruikt dat in hemelsnaam?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef PiRANiA het volgende:
Hoi. Ik heb nu ook een N8 (gekregen).
1 Wat zijn goeie tips voor dit ding?
2 Hoe zit het bij jullie met de accu?
3 Hoe zoeken jullie album art voor in de muziekplayer?
4 Klopt het dat hij geen flac en m4a afspeelt?
http://tcrn.ch/nchvHvquote:Despite the fact that the company has a newly adopted OS in the works with Windows Phone 7, Nokia has always promised to continue supporting Symbian, its first OS. That said, owners of the Nokia N8, C7, C6-01 and E7 will get to download the Symbian Anna software update starting today. The update includes improvements to the browser and maps, along with new icons.
De update is al uit voor enkele productcodesquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://tcrn.ch/nchvHv
Er komt een update aan, alleen nog even wachten.
Dus hoe regel ik hem? Via device updates krijg ik 'no updates available'. OVI suite is voor mij geen optie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De update is al uit voor enkele productcodes
Nokia firmware updaterquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dus hoe regel ik hem? Via device updates krijg ik 'no updates available'. OVI suite is voor mij geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |