Ik speel hem NU en hij is echt heerlijk zo slechtquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef Desunoto het volgende:
Duke Nukem demo gespeeld...
Jezus, wat is dat een kutspel zeg. Humorloos, slechte graphics, debiele vijanden, slechte voice-acting, matige besturing. Erg slecht.
Homefront demo ook gespeeld en dat was al een stuk beter qua gameplay, maar de graphics zijn helaas matig.
DNF is echt een heerlijke game om te spelen. Gedateerd qua graphics, en de gameplay is ook zeker van tussen 97 en 2005 :p. maar toch geweldig om te spelen, stukje historie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef Desunoto het volgende:
Duke Nukem demo gespeeld...
Jezus, wat is dat een kutspel zeg. Humorloos, slechte graphics, debiele vijanden, slechte voice-acting, matige besturing. Erg slecht.
Homefront demo ook gespeeld en dat was al een stuk beter qua gameplay, maar de graphics zijn helaas matig.
ik kan m nergens vindenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gisteren trial gespeeld, leuk spel!
[..]
Ik heb n amerikaanse account, ik denk dat dat uitmaakt, er zijn namelijk wat probleempjes met de game in Europa.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb n amerikaanse account, ik denk dat dat uitmaakt, er zijn namelijk wat probleempjes met de game in Europa.
Ik wil Homefront ook nog even voor de SPquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Als het niets blijkt te zijn heb ik hem zo weer in het ruil forum staan. Ik speel namelijk over het algemeen geen MP.
wedde dat ik de sp eerder speelquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil Homefront ook nog even voor de SP
Denk het wel ja!quote:
Ik hou hem voor je vast. Verrassend sterk begin van de game iig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil Homefront ook nog even voor de SP
Gaat morgen de deur uit, dus ik denk het welquote:
Een slecht spel verdedigen door te zeggen dat het een stukje historie isquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
DNF is echt een heerlijke game om te spelen. Gedateerd qua graphics, en de gameplay is ook zeker van tussen 97 en 2005 :p. maar toch geweldig om te spelen, stukje historie.
Sweet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hou hem voor je vast. Verrassend sterk begin van de game iig.
Ik moet hem ooit nog een keer hebben maar nix te ruil.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ziet er leuk uit dat plaatje, maar ik mag voorlopig ff niks aanschaffen van mezelf. Wel lego pirates uitgespeeld... Dus als iemand hem wil overnemen...
Ja en voor hoeveelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, ziet er leuk uit dat plaatje, maar ik mag voorlopig ff niks aanschaffen van mezelf. Wel lego pirates uitgespeeld... Dus als iemand hem wil overnemen...
Stuur me eens een PM met rekening nummer, dan kun je hem morgen op de bus doenquote:Op zondag 26 juni 2011 09:26 schreef Lijnloos het volgende:
Nou 30¤ vind ik wel een nette prijs eigenlijk... Incl. Verzenden that is...
Pssst vergeet je mij niet scatjequote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stuur me eens een PM met rekening nummer, dan kun je hem morgen op de bus doen
Ja je hebt je PM niet gelezen denk ikquote:
Gaat er zeker komen!quote:
Helemaal de pm niet gezienquote:Op zondag 26 juni 2011 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja je hebt je PM niet gelezen denk ik?
[..]
Gaat er zeker komen!
Doe ik morgen ff, nu vanaf telefoon wil pm-en niet zo lekker. Maar neem morgen ook het spul wel mee naar werk zodat ik hem op de post kan doen als ik je gegevens heb!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stuur me eens een PM met rekening nummer, dan kun je hem morgen op de bus doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |