Sowieso op url dan wel filmpjes van AQ klikken is niet iets wat ooit nog in mij op zal komenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die troep van hem kijk, en ook meteen de laatste keer
De Sesamstraat-game belachelijk makenquote:
Yoostar probeer ik al weken ergens te kopen, maar geen 1 winkel die ik bezocht heb heeft hem.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
De Sesamstraat-game belachelijk makenIk heb het gespeeld en het is gewoon leuk! Het is weer eens wat anders dan de zoveelste Call of Duty.
Overigens kan ik iedereen met Kinect ook Yoostar aanraden! Kwalitatief geen geweldige game, maar wel gewoon leuk!
DLC genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yoostar probeer ik al weken ergens te kopen, maar geen 1 winkel die ik bezocht heb heeft hem.
Je had ook met de paasprijsvraag mee moeten doen! Daar kon je hem winnen!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Yoostar probeer ik al weken ergens te kopen, maar geen 1 winkel die ik bezocht heb heeft hem.
Dan koop je m toch van het internets?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, dat is de sport niet natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan koop je m toch van het internets?
Ik ga wel sporten als ik voor de kinect staquote:
Ik heb je al aangeboden dat je die van mij best mag lenenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga wel sporten als ik voor de kinect sta
(die ik niet heb....)
Staat in de gameinfo Royquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer komt dat Sesamstraat-spel uit?
Gewoonweg de datum noemen is een korter antwoord Koeiquote:
Ja, maar dan heb ik voor jan lul de gameinfo aangepast!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoonweg de datum noemen is een korter antwoord Koei
Ja, maar het is nog niet zeker of de game gelokaliseerd gaat worden en dus of de titel vertaald wordt. Ergo, voorlopig is de titel Engels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom heet die game 'Sesame Street'. Die heet in Nederland gewoon 'Sesamstraat'!
Opzich tof idee, maar ik zou wel echt m'n appartement moeten omgooien voor ik genoeg ruimte voor m'n tv heb...(zit nu minder dan twee meter tussen bank en tv)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb je al aangeboden dat je die van mij best mag lenenBen het grootste deel van juli toch amper thuis... Moet je alleen wel zelf het enige echt toffe spel aanschaffen, want dat dansspel heb ik niet
Is het nog kleiner dan bij mij thuis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Opzich tof idee, maar ik zou wel echt m'n appartement moeten omgooien voor ik genoeg ruimte voor m'n tv heb...(zit nu minder dan twee meter tussen bank en tv)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef koei het volgende:
[..]
Is het nog kleiner dan bij mij thuis?Met meer ruimte werkt het overigens wel beter. Mijn kinect heeft een tijdje bij mn zus gestaan en daar reageerde het veel beter dan bij mij thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |