super tollquote:
Perfect! Stuur me morgen maar een PM, dan maak ik het meteen over en zijn we beide blijquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Doe ik morgen ff, nu vanaf telefoon wil pm-en niet zo lekker. Maar neem morgen ook het spul wel mee naar werk zodat ik hem op de post kan doen als ik je gegevens heb!
2007 en die grapjesquote:Op maandag 27 juni 2011 17:01 schreef msnk het volgende:
GRAW2 is zooooo vet met online co-op, nooit verwacht
Yeah, zeker als politie is het soms best lastig, maar blijf mw el leuk vinden!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
Need For Speed: Hot Pursuit is vet maar wel echt lastig later in het spel. Soms wordt het echt 1 grote puinzooi.
Heb wel zelf n paar potjes online gespeeld, was best leuk, maar wel weer een stuk moeilijker dan SPquote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spelen jij en AQ het ook online? Oh wacht, AQ speelt geen MP
Ga het nu wel even proberen denk ik maar heb geen online pass dus het blijft bij die 2 dagen trialquote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spelen jij en AQ het ook online? Oh wacht, AQ speelt geen MP
Van de pliesie heb ik maar 1 leveltje pas gedaan! Moet nu een hele lang van 16 miles met super veel politie ben halverwege al kapot in m'n zonda. Misschien een sterkere bak nemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, zeker als politie is het soms best lastig, maar blijf mw el leuk vinden!
Beste race-game ooit.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
Need For Speed: Hot Pursuit is vet maar wel echt lastig later in het spel. Soms wordt het echt 1 grote puinzooi.
Dat meen je toch niet serieusquote:
Heb je daar serieus niks van meegekregen? Was samen met Sesamstraat het énige boeiende van de MS E3 conferentie!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef koei het volgende:
Ik hoorde toevallig gisteren van het bestaan van Kinect Fun Labs. Is dat leuk?
Ik heb de halve persconferentie van MS gemist vanwege brak internet. Ik heb op de beurs wel een Fun Labs-stand gezien, maar die was niet algemeen toegankelijk en ik dacht dus dat het een nieuwe game was die dit najaar gereleast zou worden ofzo...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je daar serieus niks van meegekregen? Was samen met Sesamstraat het énige boeiende van de MS E3 conferentie!
Zijn kleine dingetjes voor je kinect, soort techdemo's waarmee je wat toffige dingen kunt uitproberen
Ik zou zeggen: probeer het uit! weet niet wat voor applicaties er nu in staan, maar wat ze op conferentie hadden was een scanner, waarmee je van objecten voor en achterkant moest scannen en dan maakte hij het 3D op je beeldscherm, en een soort foto-dinges waarmee je jezelf meerdere keren kon fotograferen en het dan kon bewerkenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb de halve persconferentie van MS gemist vanwege brak internet. Ik heb op de beurs wel een Fun Labs-stand gezien, maar die was niet algemeen toegankelijk en ik dacht dus dat het een nieuwe game was die dit najaar gereleast zou worden ofzo...
Haha dat is idd ook n goede samenvatting!quote:
Herken je 'm?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha dat is idd ook n goede samenvatting!
En dan lacht hij mij uit vanwege mijn superman-filmpjequote:
quote:
Dude!quote:
From Dust is echt geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Summer of Arcade kicks off July 20th, and today we are sharing dates and prices
Date Title Price (MS Points)
July 20 Bastion 1200
July 27 From Dust 1200
August 3 Insanely Twisted Shadow Planet 1200
August 10 Fruit Ninja Kinect 800
August 17 Toy Soldiers: Cold War 1200
PLUS: When you buy all five Summer of Arcade titles, you’ll receive a free copy of Crimson Alliance – valued at 1200 Microsoft Points! Coming to Xbox LIVE Arcade September 7, this fast-action RPG game from industry-leading Certain Affinity lets you play with up to three friends and battle the sinister Cult of the Soul Siren. You’ll receive three characters, each with a host of special abilities from the Assassin’s time-bending attacks, to the Wizards elemental mastery or the Mercenary’s sweeping whirlwind strikes.
Er zijn de laatste tijd niet veel "god" games meer uitgebracht en is toch een redelijk populair genre en de game mechanics in die game zijn gewoon echt goed bedacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben niet echt hyped voor de XBLA-games. Waarom is From Dust populair bijvoorbeeld?
Het doet me denken aan Populous, het ziet er fantastisch uit en het is gewoon awesome om te kloten met het landschap en een beetje dat water/lava te begeleiden naar andere plekken enzo! Word ik enorm rustig en chill van, heerlijk sereen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben niet echt hyped voor de XBLA-games. Waarom is From Dust populair bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Populous, het ziet er fantastisch uit en het is gewoon awesome om te kloten met het landschap en een beetje dat water/lava te begeleiden naar andere plekken enzo! Word ik enorm rustig en chill van, heerlijk sereen!
Dat bedoel ik dus met dat ik eindbazen haatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef DJ_ het volgende:
wel een leuke game batman AA , maar was blij dat ik hem had uitgespeeld. de laatste paar levels en minibosses-bosses waren allemaal op de zelfde manier gedaan door maar meer en meer ``adds`` er bij te roepen. dat begon nogal te vervelen
Zie hem nog steeds niet :/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef SpankmasterC het volgende:
From Dust komt hier sowieso!
Trenched is trouwens ook erg erg ERG leuk! Zijn die distributieproblemen nu al eens opgelost?
Het lijkt me persoonlijk ook wel tof, alleen maak ik me een beetje zorgen over de draw-distance. Het ziet er allemaal nogal snel 'wazig' uit in de achtergrond...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Populous, het ziet er fantastisch uit en het is gewoon awesome om te kloten met het landschap en een beetje dat water/lava te begeleiden naar andere plekken enzo! Word ik enorm rustig en chill van, heerlijk sereen!
gewoon on origineel, om ze moeilijker te maken door er telkens maar meer andere poppetjes bij in te gooien is gewoon zondequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met dat ik eindbazen haat![]()
Die waren in Batman AA heel erg ouderwets en dat is gewoon jammer.
gratis game met kinect , mis ik wat ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
En worden weer genaaid door Kinect, want die Kinect koop ik sowieso niet, dus krijg ook niet de gratis game![]()
ja maar zelda is gay als een mallequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon on origineel, om ze moeilijker te maken door er telkens maar meer andere poppetjes bij in te gooien is gewoon zonde![]()
eindbeizen in zelda bijvoorbeeld zijn allemaal uniek qua strategie, en in final fantasy´s zijn ze ook binnen de limieten van het spel anders van elkaar en dat is gewoon cool.
nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar zelda is gay als een malle
FUN LABS.quote:
ohh nou whoop whoopquote:
mAAR NICK IS ER WEL PISSED OVER, DAT HIJ HEM NIET GRATIS HEEFTquote:
Bespaar me wel de beelden van Badboy + Kinect + Funlabsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bespaar me wel de beelden van Badboy + Kinect + Funlabs
iK HEB Ms EEN MAIL GESTUURD DAT MIJN KINECT NIET GOED WERKT, IK KRIJG STEEDS DE MELDING DAT BEPAALDE DINGEN TE GROOT VOOR DE CAMERA ZIJNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
je moet je ook niet aftrekken voor dat dingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
iK HEB Ms EEN MAIL GESTUURD DAT MIJN KINECT NIET GOED WERKT, IK KRIJG STEEDS DE MELDING DAT BEPAALDE DINGEN TE GROOT VOOR DE CAMERA ZIJN
zit je toevallig nog in de ik speel alleen COD want dat is stoer fase, want als ik dat niet doe dan lachen mijn vriendjes mij uit ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij houdt van paardrijden en speelt graag fluit
Als hij werkelijk 28 is/word zit hij daar veel te lang inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zit je toevallig nog in de ik speel alleen COD want dat is stoer fase, want als ik dat niet doe dan lachen mijn vriendjes mij uit ?
nee, ik vind cod kut.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zit je toevallig nog in de ik speel alleen COD want dat is stoer fase, want als ik dat niet doe dan lachen mijn vriendjes mij uit ?
Nee die arcade game voor Kinectquote:
Het is een super tof spel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, valt dat LA noire echt zo tegen als ik hier en daar hoor?
Zit er nog over te denken om het spel te kopen, maar als het na 2 dagen al niet boeiend meer is..
Het hangt ervan af wat je ervan verwacht. Verwacht je een open-world actie game zoals Mafia of GTA, dan kom je bedrogen uit denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, valt dat LA noire echt zo tegen als ik hier en daar hoor?
Zit er nog over te denken om het spel te kopen, maar als het na 2 dagen al niet boeiend meer is..
Las net ergens dat Comic Jumper in prijs verlaagd blijft, ook na de DotW...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:38 schreef msnk het volgende:
Comic Jumper was in april (geweldige deals toen, alle topgames waren half-price) ook al half-price maar toen sloeg ik 'm overNu meteen gehaald
Ik las zoiets alleen over Gatling Gearsquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Las net ergens dat Comic Jumper in prijs verlaagd blijft, ook na de DotW...
Ik zag in een filmpje (QL denk ik) eenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgende week dus Stacking halen! Vond 1200 wat te veel, amar 600 is goeie deal!
Comic Jumper is wel echt n aanrader voor deze prijs, gameplay is verre van fantastisch maar het spel is zo gaaaaaarrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen al daarvoor zou ik 'm halen
Stacking demo vond ik trouwens erg matig, maar we zien wel. Laat 't eerst maar volgende week worden
AFC AJAX
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zag in een filmpje (QL denk ik) eenYeah die shit is gestoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen al daarvoor zou ik 'm halen
Stacking demo vond ik trouwens erg matig, maar we zien wel. Laat 't eerst maar volgende week worden
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Cool Stackingquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:35 schreef msnk het volgende:
Comic Jumper en Lara Croft: GoL half-price momenteel. Volgende week Torchlight en Stacking
En nog heel wat andere arcade games, maar ik noem ook alleen maar dingen op die mensen ook echt interesseertquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:06 schreef Lijnloos het volgende:
Las net dat de meeste games van family game night ook voor de helft gaan... Behalve scrabble, sorry en sorry-sliders... Denk dat ik ga yahtzeeeeeen!
Gelijk heb je, black ops is ook niet zo heel boeiend (behalve zombies!)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Sinds ik Homefront speel vind ik BO eigenlijk niet meer leuk, kleine maps, minder mogelijkheden, gameplay vind ik fijner eigenlijk
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gelijk heb je, black ops is ook niet zo heel boeiend (behalve zombies!)
Zowel Underworld en Legend zijn beide vet! En die nieuwe TR wordt pas echt gruwelijk VET!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Zat net ff Tomb Raider Underworld te spelen, eigenlijk best n tof spel! Ziet er ook nog bestwel goed uit eigenlijk!
Geluktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Anne het volgende:
Heya, ik wil even een paar potjes GoW online doen. Heeft er iemand misschien een 24 of 48 uurs code die ie kwijt zou willen?
Is Heintje weer terug op de 360 ja!?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukt. Ff met Heintje + Buffeltank wat rondjes gedaan. Was wel leuk weer!
Ik zag hem online komen en stuurde een berichtje met "hey, ook nog steeds aan de xbox?", maar hij gaf aan dat ie het voornamelijk nog gebruikte om films te checken. Maar uiteindelijk dus samen wat potjes Gears gedaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is Heintje weer terug op de 360 ja!?
hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
ik ben een man, vergeef het mequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef badboynova het volgende:
[..]Alleen mijn box functioneert dan nog wel naar behorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
alleen is er dan ook niemand die er mee speeltquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen mijn box functioneert dan nog wel naar behoren.
Ik dacht dat je zei dat je een vent bent?!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen is er dan ook niemand die er mee speelt
ouch.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je een vent bent?!
Weet je wat tergend is? Die tijden van jou! Sommige zijn echt te scherp!quote:
En dan liep je al over mijn tijden te zeiken.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Weet je wat tergend is? Die tijden van jou! Sommige zijn echt te scherp!
Ik heb wat gemist?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:39 schreef Glasse het volgende:
Gears of War 3 is uitgelekt...Geen forum is meer veilig nu
Tss, ik heb de game nog amper gedaan, dan zijn die tijden van AQ ook verleden tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 11:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Weet je wat tergend is? Die tijden van jou! Sommige zijn echt te scherp!
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Solique het volgende:
[..]
En dan liep je al over mijn tijden te zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |