freya aanbieding? ik iets gemist??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx _Aurum_. Die Freya-aanbieding is interessant! Zie er wel iets leuks tussen zitten. Al is niet alles in mijn maat.
Jij hebt topictitelchangeskillzquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had een Jihad tegen vetzucht TT verwacht
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Koffietijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, dan kom je de dag door het is kof-fie-tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MarMar het volgende:
gobbelgobbel
lief is thuis van werk, koffietijd nu!
*Mo over bolletje aait, braaf!!quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Die aanbieding loopt nog, maar er zal wel eea uitverkocht zijn op dit moment (de sale begon gisterochtend). Als je me je mailadres even pmt, stuur ik je een uitnodiging, zodat je ook op de site kuntquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens, was te laat voor andere topic
[..]
freya aanbieding? ik iets gemist??mijn boobies houden alleen maar van freya
en zo nu en dan aubade als mijn portemonnee erg lief is.
En een NL creditcard?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
grrrr...net bij de bank geweest om een creditkaart aan te vragen. MOet je een zweedse identieteitskaart hebben om die aan te kunnen vragen. Moet ik speciaal die ID-kaart aanvragen voor een cc. Zoek ik op wat je nodig hebt om die id-kaart aan te vragen, is dat een paspoort. En een id-kaart volstaat niet. En nu is mijn paspoort natuurlijk net verlopen. Dus moet ik eerst naar stockholm om daar een nieuw paspoort aan te vragen, waarna ik 4 weken moet wachten totdat ik die heb, waarna ik een id-kaart aan kan vragen, waarna ik een creditkaart kan aanvragen. Dat zal wel ergens in december zijn voordat ik die cc heb. Lekker handig.
Godverdegodver.
Eend ook.quote:
Kan je niet paypallen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
grrrr...net bij de bank geweest om een creditkaart aan te vragen. MOet je een zweedse identieteitskaart hebben om die aan te kunnen vragen. Moet ik speciaal die ID-kaart aanvragen voor een cc. Zoek ik op wat je nodig hebt om die id-kaart aan te vragen, is dat een paspoort. En een id-kaart volstaat niet. En nu is mijn paspoort natuurlijk net verlopen. Dus moet ik eerst naar stockholm om daar een nieuw paspoort aan te vragen, waarna ik 4 weken moet wachten totdat ik die heb, waarna ik een id-kaart aan kan vragen, waarna ik een creditkaart kan aanvragen. Dat zal wel ergens in december zijn voordat ik die cc heb. Lekker handig.
Godverdegodver.
Over B&J gesproken, Beessie Jen is ook helemaal naar OUD verdwenenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Grappig. Sommige mensen posten liever in dieetclub omdat daar minder offtopic wordt gepraat. Maar daar lijkt het wel alsof ze het snoepen vergoeielijken? Ben blij dat ik hier op mn kop krijg als ik het niet goed doe, of dat er in ieder geval wat van gezegd word...
En als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit doelbewust naar een supermarkt gegaan om shcransspul in te slaan en me met voorbedachte rade vol te gaan eten. Ben ik nu heel raar?
Supermarkt: nee. Makro: jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
En als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit doelbewust naar een supermarkt gegaan om shcransspul in te slaan en me met voorbedachte rade vol te gaan eten. Ben ik nu heel raar?
die heb ik, maar aangezien al mijn loon in Zweden binnenkomt en ik dus alles van mijn zweedse rekening betaal, ook als ik in het buitenland ben, is het handig om een Zweedse te hebben. nu betaal ik alles met m'n nederlandse kaart, en maak ik steeds geld over naar nederland, maar dat is erg onhandig, en kost ook geld.quote:
Ah gesnaptquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
die heb ik, maar aangezien al mijn loon in Zweden binnenkomt en ik dus alles van mijn zweedse rekening betaal, ook als ik in het buitenland ben, is het handig om een Zweedse te hebben. nu betaal ik alles met m'n nederlandse kaart, en maak ik steeds geld over naar nederland, maar dat is erg onhandig, en kost ook geld.
Nee, dat doe ik ook niet. Schransbuien ken ik dan weer wel, maar ik ga er niet speciaal voer voor in huis halen. En ik plan ze al helemaal niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Ik snap best dat je soms wil snacken. Soms als ik me echt rot voel of echt nergens zin in heb, alleen in taartjes, vraag ik mijn vriendje om een taartje te halen voor me. Of ik bak er 1 en dan eet ik 2 stukken. Maar inderdaad niet van -oh ik kan 3 weken niet snacken dus ik doe het nu maar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gekut met die cc, Jagär! Is toch om gek van te worden.
@ Perruche: nee, ik ook niet. Ik eet natuurlijk wel eens een zak chips, maar dan heb ik er echt zin in. Niet dat ik denk: "Vandaag ga ik me hoe dan ook volvreten" en dat ik dan een heleboel meuk in huis haal. Als ik zie wat bij mensen die meedoen aan dieetprogramma's als schransbui telt (zakjes van dit, pakjes van dat...), dan zijn mijn schransbuien non-existent.
Ik had wel even zin om te rellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef V1z0R het volgende:
Nee hoor Perr
Nooit gedacht ooit dames hier ooit te moeten DMen om even te chillen... Vik![]()
* V1z0R is Zen
Fijn om te horen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn spiegelbeeld wordt overigens weer steeds vriendelijker. Weet niet of de kleding en de weegschaal dat ook doen eigenlijk, maar het gaat weer érg lekker met me! Humeur-technisch, sport-technisch en eigenlijk ook wel studietechnisch!
Ik ken het idee 'eetbui' of 'schransbui' helemaal niet. Ik at vroeger gewoon stelselmatig teveel: teveel ontbijt, teveel lunch, teveel avondeten. En het idee alleen al van het wegeten van twee zakken chips maakt me misselijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Grappig. Sommige mensen posten liever in dieetclub omdat daar minder offtopic wordt gepraat. Maar daar lijkt het wel alsof ze het snoepen vergoeielijken? Ben blij dat ik hier op mn kop krijg als ik het niet goed doe, of dat er in ieder geval wat van gezegd word...
ik zou kleren aandoen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had wel even zin om te rellen. Maar ik kwam eigenlijk al te laat
.
XM, wat moet ik aan?.
Informele organisatie, dus niet strak in pakquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had wel even zin om te rellen. Maar ik kwam eigenlijk al te laat
.
XM, wat moet ik aan?.
Dan trekt ze de nieuwe kleding aan die eigenlijk voor de keizer gemaakt is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien maakt ze wel meer indruk zonder
Nee, ik neem het gesprek niet afquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, da's wel een goede. Is 't een lekker wijf? met wie ze moet spreken XM?
Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht. Ieder zijn eigen manier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
En die mensen posten niet voor niets in het Dieetclubtopic. Ben benieuwd of er ooit wel eens iemand uit geraakt op deze manier.
Idd, het is een hele mooie bh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef Mixende_match het volgende:
@ viking thx voor uitnodiging haha. Heel niet in de gaten
heb zelf trouwens de jolie, broekje en bh zitten heerlijk! en mooi!
ja ik heb er nog meer maar weet ik niet hoe ze heten haha iig niet van die site die ik heb. Helaas dat ze geen bikini's doen, heb ik echt nodig. naja nodig..quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd, het is een hele mooie bh.Jammer genoeg hebben ze hem nu niet in mijn maat, anders had ik hem zeker besteld.
ik heb een nederlandse CC. Maar, zie boven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Perruche het volgende:
Jagar kan je niet een CC aanvragen bij de Nederlandse bank? Of gewoon direct bij mastercard/visa/etc?
Waar woon je? Regio DH/R'dam => heb ik een tip voor je.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja ik heb er nog meer maar weet ik niet hoe ze heten haha iig niet van die site die ik heb. Helaas dat ze geen bikini's doen, heb ik echt nodig. naja nodig..
Ja die tip heb ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar woon je? Regio DH/R'dam => heb ik een tip voor je.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maaruh, ga nou niet in op die MalaCocinera...
't Is net als dat je niet lult tegen de pisbesmeurde zwerver in de bus, oke hij heeft advies nodig maar jij bent niet de persoon ervoor want luisteren doet hij toch niet en 't kost je alleen maar tijd en moeite...
Hoef er niet iedereen tegen te komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Waarom doe je zo geheimzinnig over die tip, loveli? Die kun je toch gewoon hier neerzetten?
Maar wel uhm... treffend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! die vergelijking is helemaal niet lief!
Ik weet al waar het over gaat, ben er zelfs al geweestquote:
Ik had het gisteravond al gelezen en toen dacht ik al: Wut? Waarom zou je dat doen? Maar toen dacht ik: naja zelf weten, de reden waarom je dik bent is duidelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Pf... niet de moeite waard om druk over te maken.
een hele pizzapunt? Vraat!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond al gelezen en toen dacht ik al: Wut? Waarom zou je dat doen? Maar toen dacht ik: naja zelf weten, de reden waarom je dik bent is duidelijk.
Maar toen las ik vanochtend haar onaardige commentaar op Uniek, die haar alleen maar probeerde te helpen en toen kon ik het niet laten te reageren.
Ik plan vandaag ook iets ongezonds trouwens: 1 pizzapunt vóór de film en een haagen dasz coupe erna!!
quote:
Ik was niet zozeer aan het 'rellen', werd alleen wat kribbig vanwege de talibanvergelijking en wilde oprecht vragen naar de motieven voor het plannen van het wegeten van 2 zakken chipsquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Beetje jammer idd dat er zoveel slankies gingen rellen in het dieettopic, zo krijgen we natuurlijk nooit een goede naam daar
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren.
Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren.
Prioriteiten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Istie horde of alliance?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef Mixende_match het volgende:
thx voor de tipper de tip!
@bericht van muis. `Zo ken ik veilig over straat, heb ook zo'n broertje haha
Ja dat is gewoon de fight or flight response, maar het is natuurlijk gaver om het aan WoW te koppelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Gebeurt wel vaker maar dan als natuurlijke reactie toch?
Meen me te herinneren dat een jochie (nadat hij en z'n zus misbruikt waren) automatisch ook zo'n reactie had en hij niet is vermoord daarom.
zeg, jij was toch naar het dieettopic?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Audreyoot het volgende:
Is een boterham nu 2 sneeen brood of 1 snee? Ik snap dat nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha, snee.
Same overigens, anders is het een dubbele boterham.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, jij was toch naar het dieettopic?Hahaha heb ik dan een ban van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja wiki zegt ook 1 snee. Ik dacht dat een boterham bestond uit 2 sneeen+beleg.quote:
quote:
Bij mij is het 1 snee en als ik zeg dubbele boterham zijn het er twee, met 1x beleg ertussen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Audreyoot het volgende:
Is een boterham nu 2 sneeen brood of 1 snee? Ik snap dat nooit
Zijn super secret secret identity, wat doe je.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Perruche het volgende:
2 boterhammen = 2 boterhammen met beleg
dubbele boterham = 2 boterhammen 1 keer belegvoor mij! Maar die discussie is hier al gevoerd geloof ik. Zo eet neen UKS graag een "broodje", wat volgens mij gewoon een boterham is
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zijn super secret secret identity, wat doe je.
Je doet je naam wel eer aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:39 schreef Hippe_Student het volgende:
Ontbijt: Een zak kebab![]()
Iets anders hadden we letterlijk niet
hoe krijg je het weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:39 schreef Hippe_Student het volgende:
Op zich niet erg als je nu groente etc. gaat eten en dineert met een salade?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:39 schreef Hippe_Student het volgende:
Bezig zijn, centjes verdienen én CV building, prima toch!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is maar voor de zomer hoor, maar dan is ze weer ff onder de pannen in ieder geval.
Mental images...quote:
Dit dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bezig zijn, centjes verdienen én CV building, prima toch!![]()
qftquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht. Ieder zijn eigen manier.
Dank u, dank u, ik ben vereerd met de blijk van waardering!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mental images...
En eigenlijk is die zin geniaal. Op het eerste gezicht is het slechts de saus die het een tikkeltje dirty lijkt te maken. Maar nee, iets verder kijken leert ons dat er op subtiele wijze nog twee (of één gecombineerde) verwijzingen naar het vrouwelijke geslachtsdeel in verwerkt zijn.
Chapeau V1z0R, chapeau...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
qft
verder zie ik echt niet in waarom sommigen hier steeds weer naar de dieetclub gaan om all high and mighty weer te laten zien hoe goed ze het wel niet weten en hoe dom stom en verkeerd ze het daar allemaal wel niet aanpakken. gewoon lekker laten gaan en misschien eens wat meer naar jezelf kijken ipv anderen veroordelen.
Geen idee of dat de bedoeling was, maar ik voel me niet aangesproken, want ik heb gezegd dat we heus niet de wijsheid in pacht hebben in Slankquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
qft
verder zie ik echt niet in waarom sommigen hier steeds weer naar de dieetclub gaan om all high and mighty weer te laten zien hoe goed ze het wel niet weten en hoe dom stom en verkeerd ze het daar allemaal wel niet aanpakken. gewoon lekker laten gaan en misschien eens wat meer naar jezelf kijken ipv anderen veroordelen.
Op zich heb je gelijk en is het inderdaad het meest politiek correct en ik reageer daar ook nauwelijks, (het topic staat automatisch in mijn AT en dus lees ik weleens mee,) maar Uniek bedoelde het echt goed en probeerde haar op andere gedachten te brengen en na haar reactie op Uniek kwam mijn verdedig-je-eigen-familie-neiging boven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
qft
Dat is het idd. Zij wordt overduidelijk boos en onredelijk en ze wil overkomen als iemand die het allemaal niks kan schelen, maar intussen...quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk en is het inderdaad het meest politiek correct en ik reageer daar ook nauwelijks, (het topic staat automatisch in mijn AT en dus lees ik weleens mee,) maar Uniek bedoelde het echt goed en probeerde haar op andere gedachten te brengen en na haar reactie op Uniek kwam mijn verdedig-je-eigen-familie-neiging boven.![]()
Een bonus is dan dat ze zo lekker hapt en onredelijk wordt en gaat schelden. Ik vind het eigenlijk wel leuk om iemand zo zijn dunne laagje beschaving te zien te verliezen.Da's dan weer niet zo beschaafd van mij, dat geef ik grif toe.
Beweerde iemand dan serieus dat dat niet ongezond was? Ik heb de rel gemist, iets met twee zakken chips toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee of dat de bedoeling was, maar ik voel me niet aangesproken, want ik heb gezegd dat we heus niet de wijsheid in pacht hebben in Slank. Maar iedereen weet gewoon wel dat dergelijke schransbuien niks met een bewuste en gezonde levensstijl te maken hebben.
Ja en Unoxworsten etc. Zij zei letterlijk dat dit haar manier was om een bewuste en gezonde levensstijl te handhaven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Beweerde iemand dan serieus dat dat niet ongezond was? Ik heb de rel gemist, iets met twee zakken chips toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nou ja, ik vind het sws raar als een discussie de kop in wordt gedrukt onder het mom dat het gezellig moet blijven. Het is gezellig als het gezellig is en zo niet dan niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Behe, als we nu allemaal hier onze 2 cents gaan posten verplaatsen we gewoon de discussie
Behe een beetje een kerstmis-houding, als je het zo zegtquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het sws raar als een discussie de kop in wordt gedrukt onder het mom dat het gezellig moet blijven. Het is gezellig als het gezellig is en zo niet dan niet.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Behe, als we nu allemaal hier onze 2 cents gaan posten verplaatsen we gewoon de discussiedaar is het het blijkbaar 'te laat' voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Onze' methode: de OP, genoeg eten, gezond eten, veel groente, geen zaken als ontbijtkoek, is blijkbaar niet populair genoeg: te weinig en de verkeerde dingen krijgen terwijl je DENKT dat 't goed is (zoals Time outs, snelle jelle Light, etc) is blijkbaar geaccepteerder en dus zijn 'wij' de taliban. Zodra je daar dan als individu komt met tips, wordt dat gezien als een 'Wij van WCeend adviseren WCeend' actie vanuit Slank
Ja doei.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Behe een beetje een kerstmis-houding, als je het zo zegt"En nou is het potverdomme gezellig!!
"
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]Ja psies en dat er dan verbeten gezichten aan de taaie kalkoen wordt gesneden!
Back to TT!
Cirkeltje is weer rondquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]Ja psies en dat er dan verbeten gezichten aan de taaie kalkoen wordt gesneden!
Back to TT!
Goh, aparte visie... Nouja, iedereen zijn methode hè.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en Unoxworsten etc. Zij zei letterlijk dat dit haar manier was om een bewuste en gezonde levensstijl te handhaven.
Als dat net zo tof is als Middelnederlandsquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, al m'n college en essaydingen zijn uitgeprint...ik ga zo maar eens naar m'n college 'Introduction to Middle English literature'
![]()
lol shit *herkenmoment* niet per sé met kerst, maar ik heb wel eens zoiets gebromd met een vuist op tafel tijdens het avondeten met klierende kindjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Behe een beetje een kerstmis-houding, als je het zo zegt"En nou is het potverdomme gezellig!!
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh niet echt, zie vandaag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Co, afgaande op lijstje van gister, ben je weer (semi)low-carb aan het doen?
Het duurt nog even voor ik kom hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo eens ff naar beneden Vikje opvangen!
Freya heeft idd B-cups (en nog wel kleiner)quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Freya heeft toch ook wel B's? IkFreya!
.
of utrecht: Sandra Bra. ben ik ook vaak geweestquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Freya heeft idd B-cups (en nog wel kleiner)MarMar, ik weet niet waar je woont, maar misschien is BonnieB in Rijswijk of Rotterdam een optie?
Solli bij XM op 't werk. Succes Vikjequote:Op donderdag 9 juni 2011 13:02 schreef progje het volgende:
Wat gaat Vik precies doen dat heb ik ook nog gemist en ik haal het tegenwoordig niet om bij te lezen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh niet echt, zie vandaag.Maar wel een paar dagen rustig aan gedaan ja, ivm bikini die volgende week aan moet.
en omdat ik wist dat de pizza/ijsdag eraan zat te komen.
Die salade met knapperige kip, dat is dus echt geen straf, die is best lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Mixende_match het volgende:
zo. heb ik toch ook even bij gelezen in de dieet taliban reeks.. Eerlijk gezegd, wilde ik eerst daarheen, maar toen las ik de OP, en deze OP, en dit sprak mij zoveel meer aan. Gezond en gebalanceerd eten.
Ookal ben ik nog maar paar weekjes bezig, en lukt het niet altijd, dit vind ik prettiger dan een dieet met shake's. Want als ik op mijn streefgewicht kom, weet ik gewoon dat ik daarna gewoon weer vrolijk verder gaat met de Mac, de chips en de koekjes... en dat wilde ik juist niet![]()
Trouwens over de mc donalds gesproken. Maandag ga ik er (verplicht soort van) heen. Salade kiezen? terwijl de rest aan de mc chicken met verse franse frietjes gaat.. sta me bij!
Sandrabra verkoopt geen B-cups....quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
of utrecht: Sandra Bra. ben ik ook vaak geweestdaar kwam ik achter dat ik helemaal geen 70C of 75D of 80D oid had. Ik had toen 65F. haha. lachertje van de maand was ik daar denk. Niet geheel vreemd natuurlijk, want was toen 18 denk.
Over een weekje welquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]ingeplande schransdag-alert!
Nee hoor, balanceren is op zich niet mis mee natuurlijk.
18-jarigen in bikini![]()
hee thx. Ga ik proberen! Ik ga naar de pinkster race op circuit Zandvoort, dus zal heel de dag niet echt gezond zijn. Probeer water te drinken, en neem noten repen oid mee. Want daar kan je denk kiezen uit: Patat, Patat met, broodje unox, shoarma ect. ect. hahaquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Die salade met knapperige kip, dat is dus echt geen straf, die is best lekker!
suc6, en hopen dat er wat bij zitquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Rituals het volgende:
Zou iemand mij een uitnodiging kunnen sturen van die site? Even kijken of er iets tussen zit voor mij.
Dankje! Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
suc6, en hopen dat er wat bij zit
Ja! Zit nu even te kijken. Ik vind 'Halle' mooi, maar hij is er niet in mijn maatquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:
Ik heb ook maar wat besteld, nu hopen dat het mooi zit!
Rituals is al voorzien dus?
Dat ja... Als 70 qua omvang al groot is kun je ook 65EE (bestaat die? iig een letter groter) proberen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Rituals het volgende:
.
Volgens mij komt 75DD qua cup overeen met 70E toch? Maar dan is de omvang denk ik wel te groot?
Ik heb weinig verstand van BH's.
naja als het te groot is kan je hem iig nog wel stellen. enigszins. Zit je op de 70 strakste haakje? dan kan je opzich wel 75 proberen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Rituals het volgende:
.
Volgens mij komt 75DD qua cup overeen met 70E toch? Maar dan is de omvang denk ik wel te groot?
Ik heb weinig verstand van BH's.
Wees maar blij dat je je hier niet mee bezig hoeft te houden, het is geen pretje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] I'm really confused right now...
65F is bij freya sommige modellen erg smalletjes hoor. Ik heb 1 bh 65F die zit mega strak en 1 bh 70F die zit best los. beide van Freya.. raar eigenlijk he?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Rituals het volgende:
Ik heb nog nooit van EE gehoord (bestaat misschien wel hoor), maar van deze BH zou een volgende maat 70F zijn (65F is er niet meer), dus dat ik denk ik ook geen optie. Jammer!
Daarom wil ik ook altijd passen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
65F is bij freya sommige modellen erg smalletjes hoor. Ik heb 1 bh 65F die zit mega strak en 1 bh 70F die zit best los. beide van Freya.. raar eigenlijk he?
yeah me2. je wilt niet weten hoeveel bh's ik in mijn leven gepast heb, en weer heb terug gehangenquote:
haha denk het. Heb je het al opgemeten met die meet tool? of opgemeten via freya zelf? kan je zelf misschien beetje inschatten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Rituals het volgende:
Als ze klein vallen zou 75DD de beste optie zijn denk ik?
Meten klopt bij mij op een of andere manier echt niet (bij de BH-maatt-internet-tooltjes, die speciaal van deze site). De omvang klopt wel, maar de cupmaat niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:40 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha denk het. Heb je het al opgemeten met die meet tool? of opgemeten via freya zelf? kan je zelf misschien beetje inschatten?
@mini is ook een idee
Same here... Maar van dit merk heb ik er nu al zoveel gehad dat ik het risico wel neem.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
yeah me2. je wilt niet weten hoeveel bh's ik in mijn leven gepast heb, en weer heb terug gehangen
Haha, merk 't.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je je hier niet mee bezig hoeft te houden, het is geen pretje.
Rituals: ik heb ook nooit van EE gehoord nee, terwijl DD en FF wel bestaat. Toch vreemd.
Echt wel! *geeft vleugels*quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb m'n plekje in de hemel wel weer verdiend vandaag.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
Zie, die pisbesmeurde zwerver-analogie klopte gewoon!
* Mini. gilt Vik... oh nee.quote:
Just doin' mah job ma'am.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
V1z0R, voor al uw creatieve nuances!
quote:
? Grappig dat vik er dan nu werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je welk systeem? Tof!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik ga doen staat nu ook op FB, maar ik ga me onder andere bezighouden met het uitlenen van de titels. Moet eerst het uitleensysteem onder de knie krijgen, maar dat gaat wel goed komen.
Heb er zin in iig!. Eindelijk weer iets nuttigs doen en eindelijk weer geld verdienen
.
Vubis Smart.quote:
Oh eitjequote:
O ja dat was het. M vroeg het ook alquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb er ook nog een hogere salaristrede voor je uitgesleept btw.
Hoe gaat het jou dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef ihatefastcars het volgende:
Zelfs na het missen van een slordige 30 topics door allerlei ellende was ik het nog niet helemaal vergeten maar het nieuws van Vik en XM bevestigt het toch maar weer eens:
Slank!
Wanneer ga je beginnen Vik?
Jij bent echt een beschermengel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb er ook nog een hogere salaristrede voor je uitgesleept btw.
Helaas, nee. Besloten dat ik toch echt eerst 'n baan moet hebben, om te voorkomen dat ik nog een tussenstop moet maken wat verhuizen betreft enzo - best vervelend om heel je sociale leven on hold te hebben staan maar financieel wel zo verstandig om hier te blijven zitten for the time being. Wel hele leuke dingen lopen qua sollicitaties, maar 0,0 'mazzel'. En afgelopen weken bijna non-stop ziek geweest, en mezelf toen wel wat zielig gevoeld hier zo alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe gaat het jou dan?. Ben je alweer terug in het westen?
If it's any consolation, bij mij is hij er laatst ook uitgegaan en ik heb er nauwelijks last van gehad. Het kán dus ook meevallen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
(( Mijn verstandskies moet eruit. Vorige keer was een eitje, maar dat was aan de kant waar ik geen gevoel heb
.
Fijn je weer even te 'zien' hierquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef ihatefastcars het volgende:
En zonder internet de afgelopen weken: teh horror!
Ja, ik ben er niet, heb volgende week een weekje vrij. Even rust. Leek me wel goedquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn je weer even te 'zien' hier. En
voor de troubles! Als ik wat voor je hoor, geef ik een gil!
Verstandig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ben er niet, heb volgende week een weekje vrij. Even rust. Leek me wel goed.
Ah okquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ben er niet, heb volgende week een weekje vrij. Even rust. Leek me wel goed.
Ze begon eerst over andere trede, maar toen heb ik er ff ingegooid dat je wel WO-opgeleid bent en toen werd het een trede hoger.
Nou, ik heb maar weinig me-timequote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Verstandig!Ga je nog iets leuks doen?
Dat is wel geruststellend jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
If it's any consolation, bij mij is hij er laatst ook uitgegaan en ik heb er nauwelijks last van gehad. Het kán dus ook meevallen.
Heb meer dan 12 jaar fulltime gewerkt dus voorlopig zit dat echt wel goed, maar daar gaat 't me niet om: mis 't werken, de interactie, de uitdaging. Heb altijd veel gewerkt dus dit is zo'n rare situatie voor me.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]voor ihfc. Heb je nog wel een inkomen atm?
Nou dan heb je maandag, woensdag en vrijdagochtendquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar weinig me-time.
Dinsdag neemt mn vader officieel afscheid van het werk, dus zit ik daar.
Woensdag is nog wel helemaal vrij
Donderdagmiddag moet ik weer voor een marteling naar de mondhyg
Vrijdag moet ik in principe weer werken
Die van mij gingen er de laatste keer ook heel goed uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
(( Mijn verstandskies moet eruit. Vorige keer was een eitje, maar dat was aan de kant waar ik geen gevoel heb
.
Wat mij iig helpt is om niet te ver vooruit te blikken (als in: wat als ik over X maanden nog geen werk heb?). Gewoon met de dag leven wat dit betreft, want je kunt toch weinig meer doen dan je al doetquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Heb meer dan 12 jaar fulltime gewerkt dus voorlopig zit dat echt wel goed, maar daar gaat 't me niet om: mis 't werken, de interactie, de uitdaging. Heb altijd veel gewerkt dus dit is zo'n rare situatie voor me.Maar goed, heb nu zoveel lopen daar moet toch eigenlijk wel 'iets' uit gaan komen (lees: ik blijf positief al voelen die 3 maanden als 3 jaar!).
Welke heb je besteld?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:
Ik heb ook maar wat besteld, nu hopen dat het mooi zit!
Rituals is al voorzien dus?
Maandag gaan we al richting het oostenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan heb je maandag, woensdag en vrijdagochtend. Dus de helft vd week you-time
.
^^ ennuh pics!quote:
Ja dat had ik ook een keerquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Om een tegenwicht te bieden aan de positieve verhalen: ik heb toch wel een paar dagen flink last gehad. M'n mond amper open kunnen krijgen, vooral leven op yoghurt... On the bright side: de ibu in poedervorm was wel erg lekker.
Razz kan vast ook nog wel een duit in het zakje doen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
Oeh, jij gaat getrakteerd worden op taart, XMert!!1 Zo leuk dit!
Why not?quote:
Eh, 4 verschillende. Gewoon wat ze in mijn maat hadden, dan kies ik de beste en gaat de rest terug.quote:
Ik kan wel even een plaatje googlen, maar dat is vast niet wat je bedoelt.quote:
Ja! Doen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik kan wel even een plaatje googlen, maar dat is vast niet wat je bedoelt.
Straks ga ik trouwens wel even fotospammen met de jurkjes die ik gisteren gekocht heb.Maar eerst scriptie...
ik kan t misshcien wel een beetje uitleggen, ook kijkend naar de reactie van deze persoon op andere opmerkingen en goedbedoelde hulp.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken het idee 'eetbui' of 'schransbui' helemaal niet. Ik at vroeger gewoon stelselmatig teveel: teveel ontbijt, teveel lunch, teveel avondeten. En het idee alleen al van het wegeten van twee zakken chips maakt me misselijkMaar ik snap ook gewoon écht niet waarom je dat in plant? Waarom je daar tijd voor maakt? Zéker als je af wilt vallen... ik snàp 't echt niet, en zou 't graag willen begrijpen, of nou ja.. begrijpen.. nee, dat ook niet, maar ben wel benieuwd naar de gedachte erachter..
Ik ben al vet genoegquote:
Haha, lief. Ben benieuwdquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Maar srsly: ik ga wel even nadenken over een passende wederdienst nu.
Wat voor afspraak, scriptie-related?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja! Doen!
Ik moet zo naar mijn afspraak. Nerveus
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Vik eerst al meenemen op een uitje, Maria verwennen met een uilenketting, nu Vik aan 'n baan helpen...
Ik zeg XM voor 'Slankie of the year'-award
Vik eerst al meenemen op een uitje, Maria verwennen met een uilenketting, nu Vik aan 'n baan helpen...
You go girl!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:
Yeah Vik!![]()
![]()
Jammer dat we bij ons niet met Vubis werken, heb ik geen tips
![]()
Ik heb mezelf kontgeschopt vanmorgen. Auto van mijn vader van de oprit gereden (VOOEMMMM kutkoppeling) toen de mijne eraf, toen rondje in de dikke auto van pa (achteruitrijden leek me niet zo slim), de oprit weer op en toen de mijne er achter. Boodschappen gedaan, pil gehaald bij de apotheek
![]()
En morgen naar de kapper
sodeju. Hier ook 2 horror verhalen. Laat ze wel achterwegen. haha. ik had dan wel 2 kiezen per keer. maar toch als ik er aan denkquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Om een tegenwicht te bieden aan de positieve verhalen: ik heb toch wel een paar dagen flink last gehad. M'n mond amper open kunnen krijgen, vooral leven op yoghurt... On the bright side: de ibu in poedervorm was wel erg lekker.
Razz kan vast ook nog wel een duit in het zakje doen
juist dat! het voelde voor mij ook alijd als een soort aanval op "mij en mijn grote vriend eten" als iemand me een tip gaf. als mn moeder zie "zou je dat nou wel doen, we gaan zo eten" dan nam ik twee keer zoveel chips. en dat is heel kinderachtig, en niet te begrijpen denk ik, maar voor mij logisch. ik kan na anderhalf jaar therapie ongeveer zeggen wat er dan in mijn hoofd gebeurde (kort samengevat)quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef Mini. het volgende:
Hm, toch maar even de discussie in de Dieetclub teruggelezen (lekker SOGgen) en volgens mij is de redenering van MC er nou typisch één die niet te begrijpen is voor mensen die niet die rare relatie met eten hebben die dikke mensen soms hebben (en die uiteindelijk de reden is dat zij wel dik zijn en anderen niet).
Net zoals rokers die op alle andere gebieden volstrekt redelijk zijn maar als het om roken gaat de meest rare kronkels in hun hoofd aanleggen om maar niet te hoeven erkennen dat ze zichzelf aan het vermoorden zijn. Je moet het niet rationeel proberen te verklaren/bestrijden, want daar komt het ook niet vandaan.
Eigenlijk is het alleen maar triest dat commentaar op zo'n eetbui iemand blijkbaar zo raakt dat ze meteen in de verdediging schiet. Hopelijk een teken dat ze toch begint te beseffen dat ze verkeerd bezig is.
Tot zover mijn 2 cents, mosterd na de maaltijd maarja.
Ik had nog niet gehiephiephoeraad voor jou! Bij dezequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Aww Puff. Dat zou mij ook kunnen overkomen. Als ik een solligesprek heb ofzo
(sterker nog: het is al eens gebeurd
)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef anna82 het volgende:
Zijn jullie ook al zo benieuwd wat XM voor jullie gaat betekenen?![]()
Jeej, goed bezig!quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:
Yeah Vik!![]()
![]()
Jammer dat we bij ons niet met Vubis werken, heb ik geen tips
![]()
Ik heb mezelf kontgeschopt vanmorgen. Auto van mijn vader van de oprit gereden (VOOEMMMM kutkoppeling) toen de mijne eraf, toen rondje in de dikke auto van pa (achteruitrijden leek me niet zo slim), de oprit weer op en toen de mijne er achter. Boodschappen gedaan, pil gehaald bij de apotheek
![]()
En morgen naar de kapper
eenschquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |