abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:39:00 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97928489
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97928546
trouwens, was te laat voor andere topic
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx _Aurum_. Die Freya-aanbieding is interessant! Zie er wel iets leuks tussen zitten. Al is niet alles in mijn maat ;(.
freya aanbieding? ik iets gemist?? O+ mijn boobies houden alleen maar van freya O+ en zo nu en dan aubade als mijn portemonnee erg lief is.
~ Bonito La Risa ~
pi_97928552
gobbelgobbel

lief is thuis van werk, koffietijd nu!
pi_97928582
Ik had een Jihad tegen vetzucht TT verwacht ;(
Ja doei.
pi_97928601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Jij hebt topictitelchangeskillz O-)
pi_97928612
quote:
_O- wees wijzer :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97928625
ja, daarom post ik het ook alleen O-) :P
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:43:24 #8
148689 Muis006
pi_97928631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MarMar het volgende:
gobbelgobbel

lief is thuis van werk, koffietijd nu!
Koffietijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, dan kom je de dag door het is kof-fie-tijd

Koffie, koffie, tijjjjjjd.
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 10:43:40 #9
70532 loveli
N
pi_97928639
leven en laten leven
crap in = crap out
pi_97928657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarom post ik het ook alleen O-) :P
*Mo over bolletje aait, braaf!!

Oh shit jij bent geen pup :P
pi_97928658
Ja doei.
pi_97928665
met EHECspruiten!
Ja doei.
pi_97928668
Als rennen niet gaat, moet je maar wandelen.
De action had geen filmrolletjes en het enige voedingsmiddel dat ik gekocht heb is DE aromettes. Ben daar wel lui genoeg voor. Nu naar de stad lopen.

Jeeh voor Vik trouwens, veel succes!
pi_97928709
M_M:
Voor op brood, kalkoenfilet, paardevlees, mager rundvlees (rosbief), zalm...
Daarnaast ben ik zelf voor bij het eten dat je gewoon elk stuk vlees wel kan, de porties bepaal je zelf :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97928710
Lijst voor vandaag:

O: melet van 3 eieren met wat 18+kaas (die me helaas wat tegen gaat staan nu, vond 'm eerst zo lekker!)
T: roggebrood met pindakaas
T: broccoli en worteltjes, gekookt
L: maaltijdsoepje uit de kantine denk ik
T: iets van fruit, even zoeken wat ze hebben beneden
D: barbecue met biertjes :9
Ja doei.
pi_97928737
quote:
Ik ook.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:47:26 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97928784

*gniffel*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:47:49 #18
148689 Muis006
pi_97928796
Sorry to disappoint ;(

Maar kalkoen > jihad en aandachtstrekkers (niet dat die 2 mutually exclusive zijn).
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:48:10 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97928811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens, was te laat voor andere topic

[..]

freya aanbieding? ik iets gemist?? O+ mijn boobies houden alleen maar van freya O+ en zo nu en dan aubade als mijn portemonnee erg lief is.
Die aanbieding loopt nog, maar er zal wel eea uitverkocht zijn op dit moment (de sale begon gisterochtend). Als je me je mailadres even pmt, stuur ik je een uitnodiging, zodat je ook op de site kunt :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 10:48:17 #20
70532 loveli
N
pi_97928817
Eens met muis, kalkoen rules!
crap in = crap out
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:48:27 #21
148689 Muis006
pi_97928822
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

*gniffel*
_O-

They see me rollin, they hatin.
pi_97928825
grrrr...net bij de bank geweest om een creditkaart aan te vragen. MOet je een zweedse identieteitskaart hebben om die aan te kunnen vragen. Moet ik speciaal die ID-kaart aanvragen voor een cc. Zoek ik op wat je nodig hebt om die id-kaart aan te vragen, is dat een paspoort. En een id-kaart volstaat niet. En nu is mijn paspoort natuurlijk net verlopen. Dus moet ik eerst naar stockholm om daar een nieuw paspoort aan te vragen, waarna ik 4 weken moet wachten totdat ik die heb, waarna ik een id-kaart aan kan vragen, waarna ik een creditkaart kan aanvragen. Dat zal wel ergens in december zijn voordat ik die cc heb. Lekker handig.

Godverdegodver.
pi_97928848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
grrrr...net bij de bank geweest om een creditkaart aan te vragen. MOet je een zweedse identieteitskaart hebben om die aan te kunnen vragen. Moet ik speciaal die ID-kaart aanvragen voor een cc. Zoek ik op wat je nodig hebt om die id-kaart aan te vragen, is dat een paspoort. En een id-kaart volstaat niet. En nu is mijn paspoort natuurlijk net verlopen. Dus moet ik eerst naar stockholm om daar een nieuw paspoort aan te vragen, waarna ik 4 weken moet wachten totdat ik die heb, waarna ik een id-kaart aan kan vragen, waarna ik een creditkaart kan aanvragen. Dat zal wel ergens in december zijn voordat ik die cc heb. Lekker handig.

Godverdegodver.
En een NL creditcard?
pi_97928851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Eens met muis, kalkoen rules!
Eend ook. :9
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 10:49:49 #25
70532 loveli
N
pi_97928865
B&J ook :')

Broccoli!
crap in = crap out
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:49:52 #26
148689 Muis006
pi_97928868
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

Godverdegodver.
Kan je niet paypallen?

Lekker geregeld weer. Overheidsinstanties :')
pi_97928874
Grappig. Sommige mensen posten liever in dieetclub omdat daar minder offtopic wordt gepraat. Maar daar lijkt het wel alsof ze het snoepen vergoeielijken? Ben blij dat ik hier op mn kop krijg als ik het niet goed doe, of dat er in ieder geval wat van gezegd word...

En als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit doelbewust naar een supermarkt gegaan om shcransspul in te slaan en me met voorbedachte rade vol te gaan eten. Ben ik nu heel raar?
pi_97928915
Zo, ik ga bij de Take Home Exams echt ass kicken!

En het boek dat ik moest lezen voor vandaag was ook echt _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
B&J ook :')

Broccoli!
Over B&J gesproken, Beessie Jen is ook helemaal naar OUD verdwenen -O- net als DML!
Ja doei.
pi_97928928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Grappig. Sommige mensen posten liever in dieetclub omdat daar minder offtopic wordt gepraat. Maar daar lijkt het wel alsof ze het snoepen vergoeielijken? Ben blij dat ik hier op mn kop krijg als ik het niet goed doe, of dat er in ieder geval wat van gezegd word...

En als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit doelbewust naar een supermarkt gegaan om shcransspul in te slaan en me met voorbedachte rade vol te gaan eten. Ben ik nu heel raar?
:D nee kan me er ook niets bij voorstellen om dat te doen maar soit.
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 10:52:00 #30
70532 loveli
N
pi_97928943
quote:
Supermarkt: nee. Makro: ja :')
crap in = crap out
pi_97928947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En een NL creditcard?
die heb ik, maar aangezien al mijn loon in Zweden binnenkomt en ik dus alles van mijn zweedse rekening betaal, ook als ik in het buitenland ben, is het handig om een Zweedse te hebben. nu betaal ik alles met m'n nederlandse kaart, en maak ik steeds geld over naar nederland, maar dat is erg onhandig, en kost ook geld.
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:52:35 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97928967
Wat een gekut met die cc, Jagär! Is toch om gek van te worden :|W .

@ Perruche: nee, ik ook niet. Ik eet natuurlijk wel eens een zak chips, maar dan heb ik er echt zin in. Niet dat ik denk: "Vandaag ga ik me hoe dan ook volvreten" en dat ik dan een heleboel meuk in huis haal. Als ik zie wat bij mensen die meedoen aan dieetprogramma's als schransbui telt (zakjes van dit, pakjes van dat...), dan zijn mijn schransbuien non-existent :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97928975
Jagar kan je niet een CC aanvragen bij de Nederlandse bank? Of gewoon direct bij mastercard/visa/etc?
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:53:25 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97929002
En die mensen posten niet voor niets in het Dieetclubtopic ;). Ben benieuwd of er ooit wel eens iemand uit geraakt op deze manier.
Niet meer actief op Fok!
pi_97929031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

die heb ik, maar aangezien al mijn loon in Zweden binnenkomt en ik dus alles van mijn zweedse rekening betaal, ook als ik in het buitenland ben, is het handig om een Zweedse te hebben. nu betaal ik alles met m'n nederlandse kaart, en maak ik steeds geld over naar nederland, maar dat is erg onhandig, en kost ook geld.
Ah gesnapt ;)
pi_97929038
Nee hoor Perr :)

Nooit gedacht ooit dames hier ooit te moeten DMen om even te chillen... Vik }:| :P

* V1z0R is Zen :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97929044
quote:

Nee, dat doe ik ook niet. Schransbuien ken ik dan weer wel, maar ik ga er niet speciaal voer voor in huis halen. En ik plan ze al helemaal niet.
pi_97929051
Mijn spiegelbeeld wordt overigens weer steeds vriendelijker. Weet niet of de kleding en de weegschaal dat ook doen eigenlijk, maar het gaat weer érg lekker met me! Humeur-technisch, sport-technisch en eigenlijk ook wel studietechnisch! *)
Ja doei.
pi_97929062
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gekut met die cc, Jagär! Is toch om gek van te worden :|W .

@ Perruche: nee, ik ook niet. Ik eet natuurlijk wel eens een zak chips, maar dan heb ik er echt zin in. Niet dat ik denk: "Vandaag ga ik me hoe dan ook volvreten" en dat ik dan een heleboel meuk in huis haal. Als ik zie wat bij mensen die meedoen aan dieetprogramma's als schransbui telt (zakjes van dit, pakjes van dat...), dan zijn mijn schransbuien non-existent :').
Ik snap best dat je soms wil snacken. Soms als ik me echt rot voel of echt nergens zin in heb, alleen in taartjes, vraag ik mijn vriendje om een taartje te halen voor me. Of ik bak er 1 en dan eet ik 2 stukken. Maar inderdaad niet van -oh ik kan 3 weken niet snacken dus ik doe het nu maar.

Deed ik wel toen ik regelmatig in het buitenland verkeerde. "Oh, nu ben ik nog in italie, doe maar een extra ijsje/pizza/whatever, straks kan het niet meer!" :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:55:09 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97929063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef V1z0R het volgende:
Nee hoor Perr :)

Nooit gedacht ooit dames hier ooit te moeten DMen om even te chillen... Vik }:| :P

* V1z0R is Zen :D
Ik had wel even zin om te rellen :9. Maar ik kwam eigenlijk al te laat ;(.

XM, wat moet ik aan? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97929067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn spiegelbeeld wordt overigens weer steeds vriendelijker. Weet niet of de kleding en de weegschaal dat ook doen eigenlijk, maar het gaat weer érg lekker met me! Humeur-technisch, sport-technisch en eigenlijk ook wel studietechnisch! *)
Fijn om te horen. :)
pi_97929112
quote:

Ik ken het idee 'eetbui' of 'schransbui' helemaal niet. Ik at vroeger gewoon stelselmatig teveel: teveel ontbijt, teveel lunch, teveel avondeten. En het idee alleen al van het wegeten van twee zakken chips maakt me misselijk :@ Maar ik snap ook gewoon écht niet waarom je dat in plant? Waarom je daar tijd voor maakt? Zéker als je af wilt vallen... ik snàp 't echt niet, en zou 't graag willen begrijpen, of nou ja.. begrijpen.. nee, dat ook niet, maar ben wel benieuwd naar de gedachte erachter..
Ja doei.
pi_97929128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik zou kleren aandoen! *)
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:57:53 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97929160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Informele organisatie, dus niet strak in pak :P. Gewoon een normale (geen spijkerbroek) en een blousje ofzo? Spijkerbroek kan je wel weer aan als je hier werkt, er lopen hier soms mensen in halve pyjama's rond :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97929163
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zou kleren aandoen! *)
Misschien maakt ze wel meer indruk zonder ;)
pi_97929194
oeh, da's wel een goede. Is 't een lekker wijf? met wie ze moet spreken XM? :9
Ja doei.
pi_97929200
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Misschien maakt ze wel meer indruk zonder ;)
Dan trekt ze de nieuwe kleding aan die eigenlijk voor de keizer gemaakt is. :P :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:59:16 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97929207
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, da's wel een goede. Is 't een lekker wijf? met wie ze moet spreken XM? :9
Nee, ik neem het gesprek niet af :P.
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 10:59:27 #49
70532 loveli
N
pi_97929213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
En die mensen posten niet voor niets in het Dieetclubtopic ;). Ben benieuwd of er ooit wel eens iemand uit geraakt op deze manier.
Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht. Ieder zijn eigen manier.
crap in = crap out
pi_97929261
Pfff druk en amper tijd om bij te lezen...

Schransbuien ken ik ook niet echt.. gelukkig.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97929265
V1z0R <3
pi_97929309
@ viking thx voor uitnodiging haha. Heel niet in de gaten ;)
heb zelf trouwens de jolie, broekje en bh zitten heerlijk! en mooi!
~ Bonito La Risa ~
pi_97929355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef Mixende_match het volgende:
@ viking thx voor uitnodiging haha. Heel niet in de gaten ;)
heb zelf trouwens de jolie, broekje en bh zitten heerlijk! en mooi!
Idd, het is een hele mooie bh. :Y Jammer genoeg hebben ze hem nu niet in mijn maat, anders had ik hem zeker besteld.
pi_97929390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Idd, het is een hele mooie bh. :Y Jammer genoeg hebben ze hem nu niet in mijn maat, anders had ik hem zeker besteld.
ja ik heb er nog meer maar weet ik niet hoe ze heten haha iig niet van die site die ik heb. Helaas dat ze geen bikini's doen, heb ik echt nodig. naja nodig.. :P
~ Bonito La Risa ~
pi_97929524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Perruche het volgende:
Jagar kan je niet een CC aanvragen bij de Nederlandse bank? Of gewoon direct bij mastercard/visa/etc?
ik heb een nederlandse CC. Maar, zie boven.
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 11:08:52 #56
70532 loveli
N
pi_97929533
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:04 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

ja ik heb er nog meer maar weet ik niet hoe ze heten haha iig niet van die site die ik heb. Helaas dat ze geen bikini's doen, heb ik echt nodig. naja nodig.. :P
Waar woon je? Regio DH/R'dam => heb ik een tip voor je.
crap in = crap out
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:09:24 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97929554
Ik heb Adele en Mischa besteld :').

En thx XM, ik doe een pantalon en een witte blouse, dat is altijd safe ;).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:09:38 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97929561
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar woon je? Regio DH/R'dam => heb ik een tip voor je.
Ja die tip heb ik ook :+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:09:53 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97929573
Waarom doe je zo geheimzinnig over die tip, loveli? Die kun je toch gewoon hier neerzetten?
Niet meer actief op Fok!
pi_97929598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
V1z0R <3
O+

Maaruh, ga nou niet in op die MalaCocinera...
't Is net als dat je niet lult tegen de pisbesmeurde zwerver in de bus, oke hij heeft advies nodig maar jij bent niet de persoon ervoor want luisteren doet hij toch niet en 't kost je alleen maar tijd en moeite...
pi_97929646
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

O+

Maaruh, ga nou niet in op die MalaCocinera...
't Is net als dat je niet lult tegen de pisbesmeurde zwerver in de bus, oke hij heeft advies nodig maar jij bent niet de persoon ervoor want luisteren doet hij toch niet en 't kost je alleen maar tijd en moeite...
:') ! die vergelijking is helemaal niet lief!
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 11:11:46 #62
70532 loveli
N
pi_97929647
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Waarom doe je zo geheimzinnig over die tip, loveli? Die kun je toch gewoon hier neerzetten?
Hoef er niet iedereen tegen te komen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 11:12:20 #63
70532 loveli
N
pi_97929673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') ! die vergelijking is helemaal niet lief!
Maar wel uhm... treffend.
crap in = crap out
pi_97929678
ja, maar Vik wel! :P
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:14:13 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97929736
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar Vik wel! :P
Ik weet al waar het over gaat, ben er zelfs al geweest ;). Toen stond loveli idd te zwoegen in een pashokje :Y.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 9 juni 2011 @ 11:14:57 #66
70532 loveli
N
pi_97929756
Ik hou graag de illusie van anonimiteit en privacy ;)
crap in = crap out
pi_97929826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*meldt* *O*. Vanmiddag gesprek :9.
*O* ^O^ Succes!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97929991
Zwoegen in pashokjes?
pi_97930007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Zwoegen in pashokjes?
:D :'( :D
Ja doei.
pi_97930010
En ook *O* voor Mo en *O* voor het NL van vriendje van Perruche :P .

Ik ga wel eens naar de super met de intentie iets te snaaien te halen. Maar ik heb eigenlijk nooit snaaivoer in huis, dus áls ik er zin in heb, zal ik er ook speciaal voor naar de winkel moeten :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97930016
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Pf... niet de moeite waard om druk over te maken.
Ik had het gisteravond al gelezen en toen dacht ik al: Wut? Waarom zou je dat doen? Maar toen dacht ik: naja zelf weten, de reden waarom je dik bent is duidelijk.

Maar toen las ik vanochtend haar onaardige commentaar op Uniek, die haar alleen maar probeerde te helpen en toen kon ik het niet laten te reageren. :P

Ik plan vandaag ook iets ongezonds trouwens: 1 pizzapunt vóór de film en een haagen dasz coupe erna!! :9
pi_97930022
V1z0R! :')
pi_97930047
Beetje jammer idd dat er zoveel slankies gingen rellen in het dieettopic, zo krijgen we natuurlijk nooit een goede naam daar :7
pi_97930064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had het gisteravond al gelezen en toen dacht ik al: Wut? Waarom zou je dat doen? Maar toen dacht ik: naja zelf weten, de reden waarom je dik bent is duidelijk.

Maar toen las ik vanochtend haar onaardige commentaar op Uniek, die haar alleen maar probeerde te helpen en toen kon ik het niet laten te reageren. :P

Ik plan vandaag ook iets ongezonds trouwens: 1 pizzapunt vóór de film en een haagen dasz coupe erna!! :9
een hele pizzapunt? Vraat! :P
Ja doei.
pi_97930083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef conleche het volgende:

[..]

en een haagen dasz coupe erna!! :9
:9 O+

Ik ga dit weekend een weekendje weg met vrienden, dus ik zal ongetwijfeld genoeg ongezonds eten en drinken. :P
pi_97930103
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Beetje jammer idd dat er zoveel slankies gingen rellen in het dieettopic, zo krijgen we natuurlijk nooit een goede naam daar :7
Ik was niet zozeer aan het 'rellen', werd alleen wat kribbig vanwege de talibanvergelijking en wilde oprecht vragen naar de motieven voor het plannen van het wegeten van 2 zakken chips :@
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:25:17 #77
148689 Muis006
pi_97930124
pi_97930156
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
held!
Ja doei.
pi_97930187
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een hele pizzapunt? Vraat! :P
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren. :+
pi_97930194
thx voor de tipper de tip!

@bericht van muis. `Zo ken ik veilig over straat, heb ook zo'n broertje haha
~ Bonito La Risa ~
pi_97930199
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren. :+
_O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97930224
quote:

[..]

Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen. _O-
pi_97930229
quote:

[..]

Prioriteiten! :o ik ga vanavond voor ehm, geen idee, want ik weet niet wat er op de barbecue gaat, maar ik houd wel wat Kcals voor bier over!
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:28:11 #84
148689 Muis006
pi_97930231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef Mixende_match het volgende:
thx voor de tipper de tip!

@bericht van muis. `Zo ken ik veilig over straat, heb ook zo'n broertje haha
Istie horde of alliance?
pi_97930252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Istie horde of alliance?
:')!
Ja doei.
pi_97930300
Gebeurt wel vaker maar dan als natuurlijke reactie toch?
Meen me te herinneren dat een jochie (nadat hij en z'n zus misbruikt waren) automatisch ook zo'n reactie had en hij niet is vermoord daarom.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:30:08 #87
148689 Muis006
pi_97930305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')!
Prioriteiten.
pi_97930313
Ik ga in belgie ook lekker eten :9 bonbons, friet, in de avond lekker eten... biertje erbij! maar ook veel lopen denk ik :)
pi_97930329
Wat leuk van Vik en XM! Veel succes!

Ik vind een vreetdag inplannen echt je reinste onzin, 'because I'm worth it'. Je bent het waard om gezond te eten en goed voor je lijf te zorgen.

Mijn eetlijstje van vandaag:

B: 40 keer squats
O: bak halfvolle kwark met bosbessen, banaan en havermout
T: 2 volkoren boterhammen met aardbei
L: 2 volkoren boterhammen met pindakaas
T: bakje wortels, rauw, living life on the edge ;)
D: volkoren penne met een tomaten-ricotta saus
B: 2 uur wandelen
T: choco-koekje bij de thee

Wie wil mij aanraken? :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:30:52 #90
148689 Muis006
pi_97930330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Gebeurt wel vaker maar dan als natuurlijke reactie toch?
Meen me te herinneren dat een jochie (nadat hij en z'n zus misbruikt waren) automatisch ook zo'n reactie had en hij niet is vermoord daarom.
Ja dat is gewoon de fight or flight response, maar het is natuurlijk gaver om het aan WoW te koppelen.
pi_97930361
Is een boterham nu 2 sneeen brood of 1 snee? Ik snap dat nooit 8)7
pi_97930387
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Audreyoot het volgende:
zeg, jij was toch naar het dieettopic? :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_97930390
1 boterham is 1 snee bij mij
pi_97930399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef V1z0R het volgende:
bij mij ook :+
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:33:05 #95
148689 Muis006
pi_97930407
quote:
Haha, snee.

Same overigens, anders is het een dubbele boterham.
pi_97930420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha, snee.

Same overigens, anders is het een dubbele boterham.
Dat dus. :)
pi_97930421

_O-
Ja doei.
pi_97930434
'Zeg, zal ik eens even een snee voor jou smeren?'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_97930437
quote:
12s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zeg, jij was toch naar het dieettopic? :{w

SPOILER
Hahaha heb ik dan een ban van dit topic :+

quote:
Ahja wiki zegt ook 1 snee. Ik dacht dat een boterham bestond uit 2 sneeen+beleg.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:33:47 #100
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97930438
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
:') !
pi_97930442
2 boterhammen = 2 boterhammen met beleg
dubbele boterham = 2 boterhammen 1 keer beleg

:D voor mij! Maar die discussie is hier al gevoerd geloof ik. Zo eet lalala UKS graag een "broodje", wat volgens mij gewoon een boterham is :P
pi_97930460
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Audreyoot het volgende:
Bij mij is het 1 snee en als ik zeg dubbele boterham zijn het er twee, met 1x beleg ertussen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:34:50 #103
148689 Muis006
pi_97930476
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Perruche het volgende:
2 boterhammen = 2 boterhammen met beleg
dubbele boterham = 2 boterhammen 1 keer beleg

:D voor mij! Maar die discussie is hier al gevoerd geloof ik. Zo eet neen UKS graag een "broodje", wat volgens mij gewoon een boterham is :P
Zijn super secret secret identity, wat doe je.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:35:34 #104
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97930491
Afijn, terug naar de scriptie.
pi_97930513
Een snee rosbief met saus van V1z0R! :')
pi_97930542
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Zijn super secret secret identity, wat doe je.
:7

Vaizor :')

Ik heb wel honger van al dat gewerk. Rauwkost vult toch niet zo goed :')
pi_97930580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
;( :')!
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:39:06 #108
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_97930618
Ontbijt: Een zak kebab ;(
Iets anders hadden we letterlijk niet :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:40:00 #109
148689 Muis006
pi_97930637
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:39 schreef Hippe_Student het volgende:
Je doet je naam wel eer aan.
pi_97930645
Je hebt nog de hele dag om 't goed te maken Hippe!
pi_97930680
quote:
hoe krijg je het weg! :D!

goedemorgen! :P
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:42:14 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97930708
Goeiemorgen-bijna-middag!

Plaatjes :')

V1z0R :')

Harhar!

XM die werk heeft voor Vik! *O* *duimduim*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:43:32 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97930750
Het is maar voor de zomer hoor, maar dan is ze weer ff onder de pannen in ieder geval ;).
pi_97930817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen-bijna-middag!
Dat! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97931180
Na lang nadenken ga ik toch maar weer terug verhuizen naar Almere (Buiten...)
Ik heb daar nog een koophuis waar nu tijdelijk een vriend van mij in woont. En die betaalt mij wel wat maar het is niet goed om alle kosten te kunnen dekken.

Mijn man heeft een huur appartement in Hilversum voor echt een belachelijk hoge huurprijs.
En ik ben wel klaar met de dubbele lasten e.d. Nu het huis verkopen schiet ook niet op want de markt is echt slecht.. En het kan zo maar 1 jaar te koop staan. En dat staat het nog leeg ook, dat schiet echt helemaal niet op.

Dus ik neem gewoon wat extra hypotheek (hopelijk kan dat vrij makkelijk...) verbouw de woonkamer + keuken (Dat is hard nodig verder is het perfect) en we gaan gewoon samen een aantal jaar daar wonen en zien daarna wel weer verder.
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:58:27 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97931298
Klinkt als een goeie beslissing, progje :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97931305
quote:
Op zich niet erg als je nu groente etc. gaat eten en dineert met een salade?
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:00:37 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97931384
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is maar voor de zomer hoor, maar dan is ze weer ff onder de pannen in ieder geval ;).
Bezig zijn, centjes verdienen én CV building, prima toch! *O*

Wat betreft Dieetclub: whahow, ruim 5000 kcal op 1 dag. 2 zakken chips, chorizo en wijn :o Da's een boel. Nouja, ik hoop maar dat de persoon in kwestie er echt blij van is geworden - de vijandige reactie op o.a. Uniek's rustige, goedbedoelde woorden doen anders vermoeden, maar dat zullen we nooit weten. Ieder z'n ding, dan maar he! Maar ik vind het wel bijzonder.
pi_97931441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Mental images...

En eigenlijk is die zin geniaal. Op het eerste gezicht is het slechts de saus die het een tikkeltje dirty lijkt te maken. Maar nee, iets verder kijken leert ons dat er op subtiele wijze nog twee (of één gecombineerde) verwijzingen naar het vrouwelijke geslachtsdeel in verwerkt zijn.

Chapeau V1z0R, chapeau...
pi_97931474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

Bezig zijn, centjes verdienen én CV building, prima toch! *O*
Dit dus :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:07:56 #121
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97931651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht. Ieder zijn eigen manier.
qft

verder zie ik echt niet in waarom sommigen hier steeds weer naar de dieetclub gaan om all high and mighty weer te laten zien hoe goed ze het wel niet weten en hoe dom stom en verkeerd ze het daar allemaal wel niet aanpakken. gewoon lekker laten gaan en misschien eens wat meer naar jezelf kijken ipv anderen veroordelen.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97931797
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mental images...

En eigenlijk is die zin geniaal. Op het eerste gezicht is het slechts de saus die het een tikkeltje dirty lijkt te maken. Maar nee, iets verder kijken leert ons dat er op subtiele wijze nog twee (of één gecombineerde) verwijzingen naar het vrouwelijke geslachtsdeel in verwerkt zijn.

Chapeau V1z0R, chapeau...
Dank u, dank u, ik ben vereerd met de blijk van waardering!

Binnenkort zal ook m'n boek uit komen, 'Etenswaren en andere vunzigheid', met o.a. dus sneetjes rosbief met saus, chocolade/room-soezen in ster-vorm, Bossche billen met slagroom, enzovoort...
pi_97931798
Persoon met vreetbuien hier!

Heb een winkel met kortingbhs gevonden, weet nu dat D beter zit dan C.
Kruidvat heeft wel fotorolletjes :)
pi_97931815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

qft

verder zie ik echt niet in waarom sommigen hier steeds weer naar de dieetclub gaan om all high and mighty weer te laten zien hoe goed ze het wel niet weten en hoe dom stom en verkeerd ze het daar allemaal wel niet aanpakken. gewoon lekker laten gaan en misschien eens wat meer naar jezelf kijken ipv anderen veroordelen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:13:09 #125
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_97931839
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:40 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Je doet je naam wel eer aan.
Ik doe m'n best.
pi_97931888
Het maakt op zich niet uit in welke volgorde je eet en wat je exact eet, als de combinatie van voedingsmiddelen maar zorgen voor genoeg voedingsstoffen en daarna kun je ook nog eens kijken of je voldoende kcals binnenkrijgt voor jouw behoefte.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:16:37 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97931937
quote:

[..]

qft

Geen idee of dat de bedoeling was, maar ik voel me niet aangesproken, want ik heb gezegd dat we heus niet de wijsheid in pacht hebben in Slank :). Maar iedereen weet gewoon wel dat dergelijke schransbuien niks met een bewuste en gezonde levensstijl te maken hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_97931968
quote:

[..]

qft

Op zich heb je gelijk en is het inderdaad het meest politiek correct en ik reageer daar ook nauwelijks, (het topic staat automatisch in mijn AT en dus lees ik weleens mee,) maar Uniek bedoelde het echt goed en probeerde haar op andere gedachten te brengen en na haar reactie op Uniek kwam mijn verdedig-je-eigen-familie-neiging boven. :+

Een bonus is dan dat ze zo lekker hapt en onredelijk wordt en gaat schelden. Ik vind het eigenlijk wel leuk om iemand zo zijn dunne laagje beschaving te zien te verliezen. :@ Da's dan weer niet zo beschaafd van mij, dat geef ik grif toe. :P
pi_97931992
Dit zal vast in de categorie 'blijkbaar voel je je aangesproken' horen, maar ik postte daar al eerder deze week, om te zeggen dat ik 't wel leuk vond dat er eens een nieuwe club in post dan de club die daar eigenlijk al jaren rondhing en was oprecht geïnteresseerd naar het 'waarom' van zo'n actie, gewoon omdat ik 't niet begrijp. Voor zover ik weet zitten we nog steeds op een discussieforum en ik hoopte dat als ik een normale vraag zou stellen, dat ik daar ook een serieus antwoord op zou krijgen :@ maargoed, dat laatste was blijkbaar verkeerd gedacht.

Ik had al zoiets van 'nou ja, jullie eten graag te weinig en daar ga ik niet meer over zeiken, doe je ding, succes' (dat eerste dacht ik, dat laatste (succes) zei ik) dus nee, ik probeer daar vooral niet 'kijk eens naar mij/ons in Slank' te posten, maar was gewoon oprecht geïnteresseerd omdat ik dat idee gewoon hélemaal niet ken...

Ben zelf ook nog helemaal niet daar waar ik qua eten, omgaan met eten en spoten wil zijn, al ben ik op zich best tevreden nu met mijn aanpak, maar door daar te lezen en wat inzichten te krijgen in het 'crashen' wat enkelen daar doen, maar ook hier met de mensen die te weinig eten of onnodig 'balansen' , krijg ik wel een beter inzicht in wat ik voor mezelf nog wil verbeteren en waar ik een schop onder de reet in nodig heb qua voeding en beweging (en zelfbeeld!)\

En zoals Co zegt vind ik het fascinerend dat iemand zo gaat schelden en zo onaardig in de verdediging schiet :@
Ja doei.
pi_97932029
mmm ik heb blijkbaar een rel gemist ;)
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:19:56 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97932045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk en is het inderdaad het meest politiek correct en ik reageer daar ook nauwelijks, (het topic staat automatisch in mijn AT en dus lees ik weleens mee,) maar Uniek bedoelde het echt goed en probeerde haar op andere gedachten te brengen en na haar reactie op Uniek kwam mijn verdedig-je-eigen-familie-neiging boven. :+

Een bonus is dan dat ze zo lekker hapt en onredelijk wordt en gaat schelden. Ik vind het eigenlijk wel leuk om iemand zo zijn dunne laagje beschaving te zien te verliezen. :@ Da's dan weer niet zo beschaafd van mij, dat geef ik grif toe. :P
Dat is het idd. Zij wordt overduidelijk boos en onredelijk en ze wil overkomen als iemand die het allemaal niks kan schelen, maar intussen...
Niet meer actief op Fok!
pi_97932112
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen idee of dat de bedoeling was, maar ik voel me niet aangesproken, want ik heb gezegd dat we heus niet de wijsheid in pacht hebben in Slank :). Maar iedereen weet gewoon wel dat dergelijke schransbuien niks met een bewuste en gezonde levensstijl te maken hebben.
Beweerde iemand dan serieus dat dat niet ongezond was? Ik heb de rel gemist, iets met twee zakken chips toch?
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:23:37 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97932173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:21 schreef Mini. het volgende:

[..]

Beweerde iemand dan serieus dat dat niet ongezond was? Ik heb de rel gemist, iets met twee zakken chips toch?
Ja en Unoxworsten etc. Zij zei letterlijk dat dit haar manier was om een bewuste en gezonde levensstijl te handhaven.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:26:05 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97932254
Behe, als we nu allemaal hier onze 2 cents gaan posten verplaatsen we gewoon de discussie :D

SPOILER
pi_97932318
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Behe, als we nu allemaal hier onze 2 cents gaan posten verplaatsen we gewoon de discussie :D

Nou ja, ik vind het sws raar als een discussie de kop in wordt gedrukt onder het mom dat het gezellig moet blijven. Het is gezellig als het gezellig is en zo niet dan niet. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:30:40 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97932384
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het sws raar als een discussie de kop in wordt gedrukt onder het mom dat het gezellig moet blijven. Het is gezellig als het gezellig is en zo niet dan niet. :P
Behe een beetje een kerstmis-houding, als je het zo zegt :D "En nou is het potverdomme gezellig!! :( " _O-
pi_97932405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
daar is het het blijkbaar 'te laat' voor.

'Onze' methode: de OP, genoeg eten, gezond eten, veel groente, geen zaken als ontbijtkoek, is blijkbaar niet populair genoeg: te weinig en de verkeerde dingen krijgen terwijl je DENKT dat 't goed is (zoals Time outs, snelle jelle Light, etc) is blijkbaar geaccepteerder en dus zijn 'wij' de taliban. Zodra je daar dan als individu komt met tips, wordt dat gezien als een 'Wij van WCeend adviseren WCeend' actie vanuit Slank -O-
Ja doei.
pi_97932428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Behe een beetje een kerstmis-houding, als je het zo zegt :D "En nou is het potverdomme gezellig!! :( " _O-
:D Ja psies en dat er dan met verbeten gezichten aan de taaie kalkoen wordt gesneden!

Back to TT! O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:32:53 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97932446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef conleche het volgende:

[..]

:D Ja psies en dat er dan verbeten gezichten aan de taaie kalkoen wordt gesneden!

Back to TT! O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:33:23 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97932465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef conleche het volgende:

[..]

:D Ja psies en dat er dan verbeten gezichten aan de taaie kalkoen wordt gesneden!

Back to TT! O+
Cirkeltje is weer rond O+
pi_97932467
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_97932479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja en Unoxworsten etc. Zij zei letterlijk dat dit haar manier was om een bewuste en gezonde levensstijl te handhaven.
Goh, aparte visie... Nouja, iedereen zijn methode hè.
Ik denk ook wel dat mensen die echt dik zijn soms misschien wat extremere middelen nodig hebben. De meesten van ons hebben ons gewicht toch binnen de perken weten te houden vóór we ooit zo dik werden, dat is op zich al een verschil met veel mensen in de Dieetclub. Het ligt voor de hand dat zij er dan ook meer moeite mee hebben om af te vallen (of "gewoon gezond te eten") áls ze zich daar dan eenmaal op toeleggen. Nouja, ik weet niet of ik het goed verwoord, het geldt natuurlijk ook niet voor iedereen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini. op 09-06-2011 12:44:07 ]
Everything has changed
pi_97932489
Zo, al m'n college en essaydingen zijn uitgeprint... O+ ik ga zo maar eens naar m'n college 'Introduction to Middle English literature' :W :P
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:34:08 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97932493
Grappig: Mark heeft een nieuwe telefoon, ook Android, en nu ontdek ik door hem ook weer allemaal nieuwe dingen aan m'n foon. Patroonbeveiliging enzo :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97932527
hihi!
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:35:31 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97932529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, al m'n college en essaydingen zijn uitgeprint... O+ ik ga zo maar eens naar m'n college 'Introduction to Middle English literature' :W :P
Als dat net zo tof is als Middelnederlands O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97932531
oh, en succes Vik! ^O^ :*
Ja doei.
pi_97932850
Gisteren:
O: gekookt eitje, 40 gram gerookte kipfilet
L: gegrilde kip. paprika, ui, champignons
T: volle kwark, citroensap, zoetstof, aardbeien
T: 2 plakjes harde droge worst, 1 blokje oude kaas
S: hardlopen 7km
T: wodka, nootjes (van allebei heel weinig: het was bijna op ;( )
D: gehaktballetjes van Sigme's big. Wilde spinaziesoep. Geen zin om te koken, dus restje kip/paprika/champignons/ui, omdat het zo weinig was nog wel een ei doorgemikt.
T: augurkje met plakje gerookte kipfilet

Vandaag:

O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers
L: 2 crackers met een gekookt eitje, stukje oude kaas, 2 plakjes droge, harde worst, stuk paprika en 2 snoeptomaatjes.
D: pizzapunt
T: Haagen Dasz ijs!

Oeh, het lijstje van vandaag is wel hoe het precies niet moet. Te weinig en ongezond. Maar ik had gisteren behalve geen zin om te koken ook geen zin in boodschappen, dus kwark was ook op. Neem morgen wel een extra vitaminepil en een struik broccoli. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 09-06-2011 12:55:43 ]
pi_97932944
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

lol shit *herkenmoment* niet per sé met kerst, maar ik heb wel eens zoiets gebromd met een vuist op tafel tijdens het avondeten met klierende kindjes :@ *)

het werkte wel
pi_97932950
Co, afgaande op lijstje van gister, ben je weer (semi)low-carb aan het doen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:52:36 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97933090
Ik ga zo eens ff naar beneden Vikje opvangen! :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:52:41 #152
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97933093
Teruggelezen.

Anna82, ik stuur je zo de PM (nadat ik deze post heb afgemaakt :P).
Jagar, succes maandag! Ik ben nog steeds enorm blij met de Mirena O+.

Ik ben ook bijgelezen in het Dieet-topic (ik lees daar net als Co sowieso mee omdat hij in MyAT verschijnt :P) en ik keek inderdaad ook op van d'r houding. Ik heb weinig toe te voegen aan wat er al gezegd is eigenlijk oO<.

SPOILER
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:52:46 #153
159579 conleche
pi_97933096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:48 schreef V1z0R het volgende:
Co, afgaande op lijstje van gister, ben je weer (semi)low-carb aan het doen?
Neuh niet echt, zie vandaag. :P Maar wel een paar dagen rustig aan gedaan ja, ivm bikini die volgende week aan moet. :+ en omdat ik wist dat de pizza/ijsdag eraan zat te komen. :+
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:53:39 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97933125
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo eens ff naar beneden Vikje opvangen! :D
Het duurt nog even voor ik kom hoor :P. Tis maar 5 min fietsen :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:55:06 #155
332853 Probability
pi_97933171
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:56:39 #156
100341 MarMar
pi_97933214
Straks even met lief wat dingetjes shoppen voor het weekend, panties bijvoorbeeld (maat 46 lubbert nu toch echt :') ) en een zwembandje voor de uk en als het lukt ook een nieuwe bh.. freya wordt het niet voor mij, ik heb weer gewoon een Btje.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:58:26 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97933265
Freya heeft toch ook wel B's? Ik O+ Freya! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:01:08 #158
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97933356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Freya heeft toch ook wel B's? Ik O+ Freya! *O*.
Freya heeft idd B-cups (en nog wel kleiner) :Y MarMar, ik weet niet waar je woont, maar misschien is BonnieB in Rijswijk of Rotterdam een optie?
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:01:56 #159
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97933381
zo. heb ik toch ook even bij gelezen in de dieet taliban reeks.. Eerlijk gezegd, wilde ik eerst daarheen, maar toen las ik de OP, en deze OP, en dit sprak mij zoveel meer aan. Gezond en gebalanceerd eten.

Ookal ben ik nog maar paar weekjes bezig, en lukt het niet altijd, dit vind ik prettiger dan een dieet met shake's. Want als ik op mijn streefgewicht kom, weet ik gewoon dat ik daarna gewoon weer vrolijk verder gaat met de Mac, de chips en de koekjes... en dat wilde ik juist niet :'(

Trouwens over de mc donalds gesproken. Maandag ga ik er (verplicht soort van) heen. Salade kiezen? terwijl de rest aan de mc chicken met verse franse frietjes gaat.. sta me bij! :9~
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:02:37 #160
52646 progje
Blub
pi_97933399
Wat gaat Vik precies doen dat heb ik ook nog gemist en ik haal het tegenwoordig niet om bij te lezen... :@
Zavvi - Fandom en GeekgearBunq - bank of the freeDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:03:33 #161
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97933435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Freya heeft idd B-cups (en nog wel kleiner) :Y MarMar, ik weet niet waar je woont, maar misschien is BonnieB in Rijswijk of Rotterdam een optie?
of utrecht: Sandra Bra. ben ik ook vaak geweest O+ daar kwam ik achter dat ik helemaal geen 70C of 75D of 80D oid had. Ik had toen 65F. haha. lachertje van de maand was ik daar denk. Niet geheel vreemd natuurlijk, want was toen 18 denk. :9
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:05:13 #162
93603 V1z0R
Hoi
pi_97933496
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:02 schreef progje het volgende:
Wat gaat Vik precies doen dat heb ik ook nog gemist en ik haal het tegenwoordig niet om bij te lezen... :@
Solli bij XM op 't werk. Succes Vikje ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:05:58 #163
148689 Muis006
pi_97933530
De beste remedie die ik had tegen Macvoer is er gaan werken _O-

Ik eet het nog weleens, maar omdat ik het zo lang zelf heb gemaakt zie ik het meteen als het niet goed is bereid. Dus ik pak meestal een salade, die vind ik ook het lekkerst want 8 uur in die lucht staan doet wat met je.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:06:03 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97933533
Zo, cv geprint. Nu even m'n fietsband oppompen (wanneer ga ik die eens fiksen? :')) en dan kom ik die kant op!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:07:24 #165
93603 V1z0R
Hoi
pi_97933577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 12:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh niet echt, zie vandaag. :P Maar wel een paar dagen rustig aan gedaan ja, ivm bikini die volgende week aan moet. :+ en omdat ik wist dat de pizza/ijsdag eraan zat te komen. :+
:o ingeplande schransdag-alert! :P
Nee hoor, balanceren is op zich niet mis mee natuurlijk.

18-jarigen in bikini :9 :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:10:54 #166
159579 conleche
pi_97933704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:01 schreef Mixende_match het volgende:
zo. heb ik toch ook even bij gelezen in de dieet taliban reeks.. Eerlijk gezegd, wilde ik eerst daarheen, maar toen las ik de OP, en deze OP, en dit sprak mij zoveel meer aan. Gezond en gebalanceerd eten.

Ookal ben ik nog maar paar weekjes bezig, en lukt het niet altijd, dit vind ik prettiger dan een dieet met shake's. Want als ik op mijn streefgewicht kom, weet ik gewoon dat ik daarna gewoon weer vrolijk verder gaat met de Mac, de chips en de koekjes... en dat wilde ik juist niet :'(

Trouwens over de mc donalds gesproken. Maandag ga ik er (verplicht soort van) heen. Salade kiezen? terwijl de rest aan de mc chicken met verse franse frietjes gaat.. sta me bij! :9~
Die salade met knapperige kip, dat is dus echt geen straf, die is best lekker!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:10:55 #167
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97933705
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

of utrecht: Sandra Bra. ben ik ook vaak geweest O+ daar kwam ik achter dat ik helemaal geen 70C of 75D of 80D oid had. Ik had toen 65F. haha. lachertje van de maand was ik daar denk. Niet geheel vreemd natuurlijk, want was toen 18 denk. :9
Sandrabra verkoopt geen B-cups....
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:14:02 #168
159579 conleche
pi_97933812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o ingeplande schransdag-alert! :P
Nee hoor, balanceren is op zich niet mis mee natuurlijk.

18-jarigen in bikini :9 :D
Over een weekje wel :9 nu nog even te wit om :9 te zijn. Vooral omdat mijn armen wel al een kleur hebben. Dat steekt zo stom af.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:14:33 #169
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97933835
oo
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Sandrabra verkoopt geen B-cups....
oow i'm sorry verkeerd gelezen, dacht dat het om Freya zelf ging :@
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:17:38 #170
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97933948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Die salade met knapperige kip, dat is dus echt geen straf, die is best lekker!
hee thx. Ga ik proberen! Ik ga naar de pinkster race op circuit Zandvoort, dus zal heel de dag niet echt gezond zijn. Probeer water te drinken, en neem noten repen oid mee. Want daar kan je denk kiezen uit: Patat, Patat met, broodje unox, shoarma ect. ect. haha
~ Bonito La Risa ~
BonprixZoek je mobiel op gsmwebZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:17:46 #171
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97933954
Zou iemand mij een uitnodiging kunnen sturen van die site? Even kijken of er iets tussen zit voor mij.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:22:42 #172
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934152
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:17 schreef Rituals het volgende:
Zou iemand mij een uitnodiging kunnen sturen van die site? Even kijken of er iets tussen zit voor mij.
suc6, en hopen dat er wat bij zit ;)
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:23:13 #173
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:22 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

suc6, en hopen dat er wat bij zit ;)
Dankje! Ben benieuwd :P.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:23:31 #174
342877 Mini.
pi_97934186
Ik heb ook maar wat besteld, nu hopen dat het mooi zit!

Rituals is al voorzien dus?
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:28:35 #175
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:

Ja! Zit nu even te kijken. Ik vind 'Halle' mooi, maar hij is er niet in mijn maat ;( (70E). Met welke maat komt 70E overeen? 65DD of 75DD? Misschien dat een van die maten past?
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:29:19 #176
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934381
ik denk 65DD. leuk zijn ze he ;)
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:29:33 #177
342877 Mini.
pi_97934393
Als het goed is 75DD, toch?
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:29:45 #178
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934398
haha :+
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:31:20 #179
342877 Mini.
pi_97934457
Oh handig, we zeggen dus precies het tegenovergestelde.
Even denken hoor... Als de omvang groter wordt moet de letter kleiner om een even grote cup over te houden. Toch? Ik heb bijv. 70FF van Freya, maar mijn bikini is 75F en die past ook.
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:31:51 #180
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934471
:+.

Volgens mij komt 75DD qua cup overeen met 70E toch? Maar dan is de omvang denk ik wel te groot?

Ik heb weinig verstand van BH's oO<.
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlANWB VerzekeringenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:32:22 #181
93603 V1z0R
Hoi
pi_97934492
I'm really confused right now...
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:32:53 #182
342877 Mini.
pi_97934508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Rituals het volgende:

Volgens mij komt 75DD qua cup overeen met 70E toch? Maar dan is de omvang denk ik wel te groot?

Dat ja... Als 70 qua omvang al groot is kun je ook 65EE (bestaat die? iig een letter groter) proberen.
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:34:42 #183
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934555
Ik heb nog nooit van EE gehoord (bestaat misschien wel hoor), maar van deze BH zou een volgende maat 70F zijn (65F is er niet meer), dus dat ik denk ik ook geen optie. Jammer!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:35:00 #184
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:31 schreef Rituals het volgende:

naja als het te groot is kan je hem iig nog wel stellen. enigszins. Zit je op de 70 strakste haakje? dan kan je opzich wel 75 proberen?

oid. Zo werkt het voor mij een beetje iig :P
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:35:36 #185
342877 Mini.
pi_97934592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] I'm really confused right now...
Wees maar blij dat je je hier niet mee bezig hoeft te houden, het is geen pretje. :P

Rituals: ik heb ook nooit van EE gehoord nee, terwijl DD en FF wel bestaat. Toch vreemd.
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:36:19 #186
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:34 schreef Rituals het volgende:
Ik heb nog nooit van EE gehoord (bestaat misschien wel hoor), maar van deze BH zou een volgende maat 70F zijn (65F is er niet meer), dus dat ik denk ik ook geen optie. Jammer!
65F is bij freya sommige modellen erg smalletjes hoor. Ik heb 1 bh 65F die zit mega strak en 1 bh 70F die zit best los. beide van Freya.. raar eigenlijk he?
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:36:24 #187
342877 Mini.
pi_97934629
Ik heb trouwens wat veel besteld onder het mom van "het kan altijd terug", maar ik zag dat je wel moet betalen voor retourneren (6,75 geloof ik) dus als je echt denkt dat het niet gaat passen zou ik het misschien niet doen.

-edit- Heb je al Freya bh's trouwens? Ik las net ergens dat ze klein vallen.
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:38:03 #188
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934698
Ingewikkeld allemaal oO<.

Ik denk inderdaad dat 65F te smal zal zijn (en qua cup ook te groot voor mijn gevoel). Ik denk dat ik beter een keer naar een lingeriezaak kan gaan waar ze Freya verkopen om daar eens te kijken hoe de maten vallen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:38:40 #189
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934729
Als ze klein vallen zou 75DD de beste optie zijn denk ik?
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:38:59 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97934733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:36 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

65F is bij freya sommige modellen erg smalletjes hoor. Ik heb 1 bh 65F die zit mega strak en 1 bh 70F die zit best los. beide van Freya.. raar eigenlijk he?
Daarom wil ik ook altijd passen.
Boek goedkoper bij booking.comBonprixZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:39:22 #191
342877 Mini.
pi_97934744
Nouja, als de cups zelf klein vallen zou 70F misschien ook nog passen. De omvang is dan in elk geval wel goed. Deze sale duurt trouwens nog tot de 12e, dus als je snel bent kun je gewoon in de winkel passen en dan alsnog online bestellen. :7
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:39:44 #192
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934758
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom wil ik ook altijd passen.
yeah me2. je wilt niet weten hoeveel bh's ik in mijn leven gepast heb, en weer heb terug gehangen :+
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:40:49 #193
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97934796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:38 schreef Rituals het volgende:
Als ze klein vallen zou 75DD de beste optie zijn denk ik?
haha denk het. Heb je het al opgemeten met die meet tool? of opgemeten via freya zelf? kan je zelf misschien beetje inschatten?

@mini is ook een idee ;)
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:41:20 #194
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934816
Wat onhandig ook altijd weer :P. Volgens mij zijn er in Nijmegen geen Freya-verkooppunten, maar ik zal eens even zoeken! Dan kan ik misschien morgen nog even naar de stad :P.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:42:22 #195
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:40 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

haha denk het. Heb je het al opgemeten met die meet tool? of opgemeten via freya zelf? kan je zelf misschien beetje inschatten?

@mini is ook een idee ;)
Meten klopt bij mij op een of andere manier echt niet (bij de BH-maatt-internet-tooltjes, die speciaal van deze site). De omvang klopt wel, maar de cupmaat niet.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:42:39 #196
159579 conleche
pi_97934869
Ik heb Mischa 70D besteld. Da's mijn reguliere maat, hoop niet dat dat nu te klein gaat zijn. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:42:49 #197
342877 Mini.
pi_97934876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:39 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

yeah me2. je wilt niet weten hoeveel bh's ik in mijn leven gepast heb, en weer heb terug gehangen :+
Same here... Maar van dit merk heb ik er nu al zoveel gehad dat ik het risico wel neem.
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:42:59 #198
332853 Probability
pi_97934883
Ik wil ook een linkje!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:43:10 #199
93603 V1z0R
Hoi
pi_97934891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:35 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wees maar blij dat je je hier niet mee bezig hoeft te houden, het is geen pretje. :P

Rituals: ik heb ook nooit van EE gehoord nee, terwijl DD en FF wel bestaat. Toch vreemd.
Haha, merk 't.

Wel een mooie site, ahum. :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:43:51 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97934918
Ik heb een nieuwe collega! :D
Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!Bonprix
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:44:06 #201
159579 conleche
pi_97934926
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:42 schreef Probability het volgende:
Ik wil ook een linkje!!
Ik dacht dat ik mijn abo ooit via jou had, maar dat zal wel niet dan! :D Ik mail je wel even.
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:44:17 #202
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97934929
Tof! *O* Gefeliciteerd Vik! Wat ga je nu doen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:44:22 #203
159579 conleche
pi_97934934
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D:D:D Wat gaat ze doen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:44:29 #204
342877 Mini.
pi_97934938
quote:
Echt? Wat tof! *O*
Da's snel gegaan dan!
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:44:52 #205
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97934949
quote:
Tof! *O* *O* *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:45:13 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97934968
Ze krijgt nu nog een rondleiding ;). Rest mag ze straks zelf vertellen! :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:46:11 #207
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97935015
*O* jeah leukleuk!
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:47:44 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97935070
Whooooo! :D Ben erg benieuwd wat voor werk het gaat zijn, maar hoe dan ook: werk! *O* :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:54:24 #209
52646 progje
Blub
pi_97935297
Vik wat enorm fijn *O* wooohooooo *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 13:54:54 #210
93603 V1z0R
Hoi
pi_97935324
Feli voor Vik! *O*
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautifulZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:06:12 #211
332853 Probability
pi_97935765
Thanks Co!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:06:39 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97935781
*O* Wat enorm leuk voor jou Vik, ben erg blij voor jou!
En in dieet bedoelde ik het zo goed, snap het niet maar ja. Nu nog even werken.

Joepie Vikje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:18:20 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97936322
Heb m'n plekje in de hemel wel weer verdiend vandaag :P.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:19:24 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97936369
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb m'n plekje in de hemel wel weer verdiend vandaag :P.
Echt wel! *geeft vleugels*
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:19:58 #215
93603 V1z0R
Hoi
pi_97936388
}:|
Moet je XM geen Red Bull gaan geven Maria... :N
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:21:49 #216
342877 Mini.
pi_97936463
Hm, toch maar even de discussie in de Dieetclub teruggelezen (lekker SOGgen) en volgens mij is de redenering van MC er nou typisch één die niet te begrijpen is voor mensen die niet die rare relatie met eten hebben die dikke mensen soms hebben (en die uiteindelijk de reden is dat zij wel dik zijn en anderen niet).
Net zoals rokers die op alle andere gebieden volstrekt redelijk zijn maar als het om roken gaat de meest rare kronkels in hun hoofd aanleggen om maar niet te hoeven erkennen dat ze zichzelf aan het vermoorden zijn. Je moet het niet rationeel proberen te verklaren/bestrijden, want daar komt het ook niet vandaan.
Eigenlijk is het alleen maar triest dat commentaar op zo'n eetbui iemand blijkbaar zo raakt dat ze meteen in de verdediging schiet. Hopelijk een teken dat ze toch begint te beseffen dat ze verkeerd bezig is.

Tot zover mijn 2 cents, mosterd na de maaltijd maarja. :+
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:22:31 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97936488
quote:
* Viking84 gilt de Slankies doof *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:23:03 #218
93603 V1z0R
Hoi
pi_97936509
Zie, die pisbesmeurde zwerver-analogie klopte gewoon! :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:23:35 #219
148689 Muis006
pi_97936538
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Te laat.

Gefeliciteerd! *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:23:59 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97936557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
Zie, die pisbesmeurde zwerver-analogie klopte gewoon! :')
_O- :')

V1z0R, voor al uw creatieve nuances! :7
Speel mee met Lucky Day en win!Voordelig uit? Ticketveiling.nlZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:24:23 #221
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97936581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Te laat.

Gefeliciteerd! *O*
:D _O- !

Gefeliciteerd Vik! *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:25:20 #222
342877 Mini.
pi_97936624
quote:

[..]

* Mini. gilt Vik... oh nee. :')
Gefeliciteeeeeerd! *O* Kun je ons nu vertellen wat je nou eigenlijk gaat doen?
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:26:03 #223
93603 V1z0R
Hoi
pi_97936647
Muis :D :')
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

_O- :')

V1z0R, voor al uw creatieve nuances! :7
Just doin' mah job ma'am. :7
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:26:50 #224
148689 Muis006
pi_97936677
Vanavond weer sporten, maar ik doe iets rustiger aan want na de vorige keer was ik 2 dagen bekaf.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:27:27 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97936701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Te laat.

Gefeliciteerd! *O*
_O-.

En thanks! Ben zo blij! Wilde na afloop snel naar huis fietsen, maar alle stoplichten stonden een eeuwigheid op rood :( :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:27:59 #226
342877 Mini.
pi_97936718
Muis :D!

Tevens *vanavondsportboks*!
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:28:00 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97936719
Mijn collega bracht het ter sprake tijdens de koffiepauze vanochtend en ik moest gelijk aan Vikje denken, dus die heb ik direct gewhatsappt. De rest is geschiedenis!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:28:27 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97936728
Wat ik ga doen staat nu ook op FB, maar ik ga me onder andere bezighouden met het uitlenen van de titels. Moet eerst het uitleensysteem onder de knie krijgen, maar dat gaat wel goed komen :).

Heb er zin in iig! *O*. Eindelijk weer iets nuttigs doen en eindelijk weer geld verdienen *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:29:27 #229
117113 Perruche
Muffin!
pi_97936759
Vik wat ga je doen? Voor hoelang? gefeliciteerd! En lief van je XM :)

edit: spuit elf. Wanneer begin je?
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:29:45 #230
287558 anna82
pi_97936774
*O* Wat tof! Gefeliciteerd!! Ook *O* voor XM!
F1 Store - Voor al je F1 GearMailbird - E-mail made beautifulANWB Verzekeringen
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:29:56 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97936776
Heb er ook nog een hogere salaristrede voor je uitgesleept btw :').
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:30:20 #232
332853 Probability
pi_97936790
Wel grappig, het bedrijf heeft toch iets te maken met
SPOILER
? Grappig dat vik er dan nu werkt :P!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:30:39 #233
159579 conleche
pi_97936798
Oeh, jij gaat getrakteerd worden op taart, XMert!!1 Zo leuk dit! :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:30:51 #234
223828 Phaidra
pi_97936802
quote:

[..]

*O* *G* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:32:14 #235
178222 ihatefastcars
pi_97936860
quote:

[..]

*O* Wat goed! Gefeliciteerd! *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:33:50 #236
223828 Phaidra
pi_97936920
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik ga doen staat nu ook op FB, maar ik ga me onder andere bezighouden met het uitlenen van de titels. Moet eerst het uitleensysteem onder de knie krijgen, maar dat gaat wel goed komen :).

Heb er zin in iig! *O*. Eindelijk weer iets nuttigs doen en eindelijk weer geld verdienen *O*.
Weet je welk systeem? Tof!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:34:09 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97936933
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Vubis Smart.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:34:30 #238
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97936943
*O* *O* *O* jeah goedzo!
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:37:26 #239
223828 Phaidra
pi_97937070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vubis Smart.
Oh eitje :P Korte handleiding:
411 - uitlenen
412 - innemen
431 - lenersadministratie

(of is het locatie-afhankelijk?)
veel meer heb je de eerste dagen niet nodig!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:41:06 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97937239
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O ja dat was het. M vroeg het ook al :P. Ik: "Iets met smart" :P.

XM was ook bij het gesprek aanwezig en dat was best weird :'). Handje gegeven bij de deur enzo _O-.
Niet meer actief op Fok!
Mailbird - E-mail made beautifulBoek je safari bij Beekse BergenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:42:48 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97937308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
*O* ^O^.

Dodag beginnen trouwens :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:42:56 #242
178222 ihatefastcars
pi_97937314
Zelfs na het missen van een slordige 30 topics door allerlei ellende was ik het nog niet helemaal vergeten maar het nieuws van Vik en XM bevestigt het toch maar weer eens:

O+ Slank!

Wanneer ga je beginnen Vik?
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:43:12 #243
178222 ihatefastcars
pi_97937331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O* ^O^.

ah. :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:45:11 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97937413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef ihatefastcars het volgende:
Zelfs na het missen van een slordige 30 topics door allerlei ellende was ik het nog niet helemaal vergeten maar het nieuws van Vik en XM bevestigt het toch maar weer eens:

O+ Slank!

Wanneer ga je beginnen Vik?
Hoe gaat het jou dan? :*. Ben je alweer terug in het westen?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:46:56 #245
342877 Mini.
pi_97937494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij bent echt een beschermengel. :)
Inderdaad, O+ Slankies O+.

Wat voor ellende, ihfc? :o
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:49:36 #246
148689 Muis006
pi_97937606
;((( Mijn verstandskies moet eruit. Vorige keer was een eitje, maar dat was aan de kant waar ik geen gevoel heb :').
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:52:36 #247
178222 ihatefastcars
pi_97937751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe gaat het jou dan? :*. Ben je alweer terug in het westen?
Helaas, nee. Besloten dat ik toch echt eerst 'n baan moet hebben, om te voorkomen dat ik nog een tussenstop moet maken wat verhuizen betreft enzo - best vervelend om heel je sociale leven on hold te hebben staan maar financieel wel zo verstandig om hier te blijven zitten for the time being. Wel hele leuke dingen lopen qua sollicitaties, maar 0,0 'mazzel'. En afgelopen weken bijna non-stop ziek geweest, en mezelf toen wel wat zielig gevoeld hier zo alleen. :') Kortom de afgelopen maand is me erg zwaar gevallen, maar voel me nu prima en 't komt vast allemaal helemaal goed uiteindelijk. Nu maar hopen dat 'uiteindelijk' dan wel in the nabije toekomst zal zijn :P of course.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:53:59 #248
178222 ihatefastcars
pi_97937826
En zonder internet de afgelopen weken: teh horror!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:55:05 #249
342877 Mini.
pi_97937862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
;((( Mijn verstandskies moet eruit. Vorige keer was een eitje, maar dat was aan de kant waar ik geen gevoel heb :').
If it's any consolation, bij mij is hij er laatst ook uitgegaan en ik heb er nauwelijks last van gehad. Het kán dus ook meevallen. :)
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:55:26 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97937880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef ihatefastcars het volgende:
En zonder internet de afgelopen weken: teh horror!
Fijn je weer even te 'zien' hier :). En :* voor de troubles! Als ik wat voor je hoor, geef ik een gil!
Vodafone aanbiedingenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVodafone aanbiedingen
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:55:43 #251
93603 V1z0R
Hoi
pi_97937889
The horror :o
Succes en beterschap in ieder geval ihfc! :*
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:56:41 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97937925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O* ^O^.

Ja, ik ben er niet, heb volgende week een weekje vrij. Even rust. Leek me wel goed :).

Ze begon eerst over andere trede, maar toen heb ik er ff ingegooid dat je wel WO-opgeleid bent en toen werd het een trede hoger :).
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:56:56 #253
178222 ihatefastcars
pi_97937936
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fijn je weer even te 'zien' hier :). En :* voor de troubles! Als ik wat voor je hoor, geef ik een gil!
:* Lief, thanks!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:58:06 #254
223828 Phaidra
pi_97937990
:* voor ihfc. Het lijkt me niet makkelijk zo.

muis, sterkte bij heer kaakchirurg ;( :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:59:08 #255
178222 ihatefastcars
pi_97938043
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik ben er niet, heb volgende week een weekje vrij. Even rust. Leek me wel goed :).

Verstandig! :) Ga je nog iets leuks doen?
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:59:15 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938053
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze begon eerst over andere trede, maar toen heb ik er ff ingegooid dat je wel WO-opgeleid bent en toen werd het een trede hoger :).
Ah ok :). Cool iig :D.

:* voor ihfc. Heb je nog wel een inkomen atm?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:59:46 #257
342877 Mini.
pi_97938082
:* ihfc, ik duim dat je snel wat geluk hebt!
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:01:43 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97938181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Verstandig! :) Ga je nog iets leuks doen?
Nou, ik heb maar weinig me-time :').

Dinsdag neemt mn vader officieel afscheid van het werk, dus zit ik daar.
Woensdag is nog wel helemaal vrij
Donderdagmiddag moet ik weer voor een marteling naar de mondhyg
Vrijdag moet ik in principe weer werken :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:03:06 #259
332853 Probability
pi_97938234
Even klagen.

Dingen regelen kost mij altijd zo veel tijd }:| Van die dingen die heel makkelijk horen te gaan, maar door bureaucratie heel lang duren.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:04:30 #260
148689 Muis006
pi_97938282
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:55 schreef Mini. het volgende:

[..]

If it's any consolation, bij mij is hij er laatst ook uitgegaan en ik heb er nauwelijks last van gehad. Het kán dus ook meevallen. :)
Dat is wel geruststellend ja :Y

ihfc :*
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!De beste bordspellen vind je bij 999 Games
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:04:35 #261
178222 ihatefastcars
pi_97938286
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:* voor ihfc. Heb je nog wel een inkomen atm?
Heb meer dan 12 jaar fulltime gewerkt dus voorlopig zit dat echt wel goed, maar daar gaat 't me niet om: mis 't werken, de interactie, de uitdaging. Heb altijd veel gewerkt dus dit is zo'n rare situatie voor me. :{ Maar goed, heb nu zoveel lopen daar moet toch eigenlijk wel 'iets' uit gaan komen (lees: ik blijf positief al voelen die 3 maanden als 3 jaar!).
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:05:22 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97938321
Snelle Auto's :*

Wat voor werk zoek je? Mag per PM, evt!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:06:20 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, ik heb maar weinig me-time :').

Dinsdag neemt mn vader officieel afscheid van het werk, dus zit ik daar.
Woensdag is nog wel helemaal vrij
Donderdagmiddag moet ik weer voor een marteling naar de mondhyg
Vrijdag moet ik in principe weer werken :')
Nou dan heb je maandag, woensdag en vrijdagochtend *O*. Dus de helft vd week you-time *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:07:34 #264
332853 Probability
pi_97938407
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef Muis006 het volgende:
Die van mij gingen er de laatste keer ook heel goed uit :Y Geen pijnstillers meer nodig gehad na afloop!!!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:08:02 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:04 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Heb meer dan 12 jaar fulltime gewerkt dus voorlopig zit dat echt wel goed, maar daar gaat 't me niet om: mis 't werken, de interactie, de uitdaging. Heb altijd veel gewerkt dus dit is zo'n rare situatie voor me. :{ Maar goed, heb nu zoveel lopen daar moet toch eigenlijk wel 'iets' uit gaan komen (lees: ik blijf positief al voelen die 3 maanden als 3 jaar!).
Wat mij iig helpt is om niet te ver vooruit te blikken (als in: wat als ik over X maanden nog geen werk heb?). Gewoon met de dag leven wat dit betreft, want je kunt toch weinig meer doen dan je al doet :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:09:42 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 13:23 schreef Mini. het volgende:

Welke heb je besteld? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:10:07 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97938510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dan heb je maandag, woensdag en vrijdagochtend *O*. Dus de helft vd week you-time *O*.
Maandag gaan we al richting het oosten ;). Morgenochtend ff sporten, want nu voel ik me niet helemaal fijn.
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:11:01 #268
93603 V1z0R
Hoi
pi_97938548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^ ennuh pics! :P
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:11:06 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938550
Om een tegenwicht te bieden aan de positieve verhalen: ik heb toch wel een paar dagen flink last gehad. M'n mond amper open kunnen krijgen, vooral leven op yoghurt... On the bright side: de ibu in poedervorm was wel erg lekker :9~.

Razz kan vast ook nog wel een duit in het zakje doen :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:12:49 #270
332853 Probability
pi_97938613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Om een tegenwicht te bieden aan de positieve verhalen: ik heb toch wel een paar dagen flink last gehad. M'n mond amper open kunnen krijgen, vooral leven op yoghurt... On the bright side: de ibu in poedervorm was wel erg lekker :9~.

Ja dat had ik ook een keer :P!
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish GamesKnab - Jouw online bank
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:14:15 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97938681
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:30 schreef conleche het volgende:
Oeh, jij gaat getrakteerd worden op taart, XMert!!1 Zo leuk dit! :D
:9
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:14:37 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938689
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:9
Zeker weten? >:) .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:16:34 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97938764
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeker weten? >:) .
Why not? :D
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:16:47 #274
342877 Mini.
pi_97938776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eh, 4 verschillende. Gewoon wat ze in mijn maat hadden, dan kies ik de beste en gaat de rest terug.
Even kijken... Jessica, Jolie, Halle en Lizzie. :+
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:17:12 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Why not? :D
Omdat ik je ga vetmesten dan :Y) :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:17:42 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97938815
Maar srsly: ik ga wel even nadenken over een passende wederdienst nu :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:18:22 #277
342877 Mini.
pi_97938842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^^ ennuh pics! :P
Ik kan wel even een plaatje googlen, maar dat is vast niet wat je bedoelt. :P

Straks ga ik trouwens wel even fotospammen met de jurkjes die ik gisteren gekocht heb. O+ Maar eerst scriptie...
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:21:04 #278
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97938950
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik kan wel even een plaatje googlen, maar dat is vast niet wat je bedoelt. :P

Straks ga ik trouwens wel even fotospammen met de jurkjes die ik gisteren gekocht heb. O+ Maar eerst scriptie...
Ja! Doen!
Ik moet zo naar mijn afspraak. Nerveus :X
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:22:50 #279
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97939018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ken het idee 'eetbui' of 'schransbui' helemaal niet. Ik at vroeger gewoon stelselmatig teveel: teveel ontbijt, teveel lunch, teveel avondeten. En het idee alleen al van het wegeten van twee zakken chips maakt me misselijk :@ Maar ik snap ook gewoon écht niet waarom je dat in plant? Waarom je daar tijd voor maakt? Zéker als je af wilt vallen... ik snàp 't echt niet, en zou 't graag willen begrijpen, of nou ja.. begrijpen.. nee, dat ook niet, maar ben wel benieuwd naar de gedachte erachter..
ik kan t misshcien wel een beetje uitleggen, ook kijkend naar de reactie van deze persoon op andere opmerkingen en goedbedoelde hulp.

Ik herken het wel namelijk, het plannen van eten/schransen, en ik herken ook de woede die je kan voelen, of de houding die je kan aannemen als iemand er commentaar op heeft. het is een soort ontkennen van je probleem... niet willen weten dat je wel degelijk iets raars doet....

daarnaast is t een uiterst onaangenaam persoon zo online, zag ik. brrrr.
Kwak
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:24:20 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97939070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat ik je ga vetmesten dan :Y) :P.
Ik ben al vet genoeg :').
Boek goedkoper bij booking.comVoordelig uit? Ticketveiling.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:24:37 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97939077
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Maar srsly: ik ga wel even nadenken over een passende wederdienst nu :).
Haha, lief. Ben benieuwd :s).
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:25:39 #282
342877 Mini.
pi_97939112
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja! Doen!
Ik moet zo naar mijn afspraak. Nerveus :X
Wat voor afspraak, scriptie-related?
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:28:01 #283
93603 V1z0R
Hoi
pi_97939209
Vik eerst al meenemen op een uitje, Maria verwennen met een uilenketting, nu Vik aan 'n baan helpen...
Ik zeg XM voor 'Slankie of the year'-award ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:28:56 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97939250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Vik eerst al meenemen op een uitje, Maria verwennen met een uilenketting, nu Vik aan 'n baan helpen...
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:30:12 #285
231020 MevrouwPuff
pi_97939310
Naar de stad wandelen met het idee 'wel met de tram naar huis te kunnen.' Vandaag. :')
quote:
Deze is wel slank genoeg!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:31:17 #286
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_97939367
Yeah Vik! *O* *O* *O* Jammer dat we bij ons niet met Vubis werken, heb ik geen tips ;(

Ik heb mezelf kontgeschopt vanmorgen. Auto van mijn vader van de oprit gereden (VOOEMMMM kutkoppeling :') ) toen de mijne eraf, toen rondje in de dikke auto van pa (achteruitrijden leek me niet zo slim), de oprit weer op en toen de mijne er achter. Boodschappen gedaan, pil gehaald bij de apotheek 8-)

En morgen naar de kapper :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:31:58 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97939397
quote:
:@ O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:32:22 #288
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_97939422
Oh en natuurlijk ook *O* *O* *O* voor XM!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:33:14 #289
287558 anna82
pi_97939455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:
Yeah Vik! *O* *O* *O* Jammer dat we bij ons niet met Vubis werken, heb ik geen tips ;(

Ik heb mezelf kontgeschopt vanmorgen. Auto van mijn vader van de oprit gereden (VOOEMMMM kutkoppeling :') ) toen de mijne eraf, toen rondje in de dikke auto van pa (achteruitrijden leek me niet zo slim), de oprit weer op en toen de mijne er achter. Boodschappen gedaan, pil gehaald bij de apotheek 8-)

You go girl! ^O^
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:33:50 #290
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97939482
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Viking84 het volgende:

sodeju. Hier ook 2 horror verhalen. Laat ze wel achterwegen. haha. ik had dan wel 2 kiezen per keer. maar toch als ik er aan denk :X
~ Bonito La Risa ~
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZavvi - Fandom en GeekgearKnab - Jouw online bank
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:33:54 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97939489
Aww Puff :P. Dat zou mij ook kunnen overkomen. Als ik een solligesprek heb ofzo :P (sterker nog: het is al eens gebeurd _O-)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:34:09 #292
287558 anna82
pi_97939501
Zijn jullie ook al zo benieuwd wat XM voor jullie gaat betekenen? ;) O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:34:26 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97939515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 14:21 schreef Mini. het volgende:
Hm, toch maar even de discussie in de Dieetclub teruggelezen (lekker SOGgen) en volgens mij is de redenering van MC er nou typisch één die niet te begrijpen is voor mensen die niet die rare relatie met eten hebben die dikke mensen soms hebben (en die uiteindelijk de reden is dat zij wel dik zijn en anderen niet).
Net zoals rokers die op alle andere gebieden volstrekt redelijk zijn maar als het om roken gaat de meest rare kronkels in hun hoofd aanleggen om maar niet te hoeven erkennen dat ze zichzelf aan het vermoorden zijn. Je moet het niet rationeel proberen te verklaren/bestrijden, want daar komt het ook niet vandaan.
Eigenlijk is het alleen maar triest dat commentaar op zo'n eetbui iemand blijkbaar zo raakt dat ze meteen in de verdediging schiet. Hopelijk een teken dat ze toch begint te beseffen dat ze verkeerd bezig is.

Tot zover mijn 2 cents, mosterd na de maaltijd maarja. :+
juist dat! het voelde voor mij ook alijd als een soort aanval op "mij en mijn grote vriend eten" als iemand me een tip gaf. als mn moeder zie "zou je dat nou wel doen, we gaan zo eten" dan nam ik twee keer zoveel chips. en dat is heel kinderachtig, en niet te begrijpen denk ik, maar voor mij logisch. ik kan na anderhalf jaar therapie ongeveer zeggen wat er dan in mijn hoofd gebeurde (kort samengevat)

Gebeurtenis: moeder zegt "zou je dat nou wel doen"
Gedachten: zie je wel, ik ben te dik. mijn moeder vindt mij te dik. ik ben lelijk. ik ben niet goed genoeg. ik ben niets waard. ik mag niks. ik ben zielig. ik haat mezelf. ik word toch nooit slank en ik blijf altijd alleen (ja- die gedachten zijn niet erg logisch. maar ze waren er wel. zijn er in mindere mate nog steeds)
Gevoel: boos, bedroefd, bang
Gevolg: nog meer eten, of een boze reactie.
Kwak
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:36:21 #294
231020 MevrouwPuff
pi_97939593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Aww Puff :P. Dat zou mij ook kunnen overkomen. Als ik een solligesprek heb ofzo :P (sterker nog: het is al eens gebeurd _O-)
Ik had nog niet gehiephiephoeraad voor jou! Bij deze *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:36:48 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97939616
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef anna82 het volgende:
Zijn jullie ook al zo benieuwd wat XM voor jullie gaat betekenen? ;) O+
:')
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:37:27 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97939652
*O* nogmaals naast facebook hoeraaaaaaaaaaaaa voor vikje!

en mag ik ook een uitnodiging voor die site?
O-)

dan kan ik mezelf mediceren met nieuwe beha's ipv eten...
Kwak
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:38:14 #297
342877 Mini.
pi_97939691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:

Jeej, goed bezig! :)
Everything has changed
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:38:50 #298
52646 progje
Blub
pi_97939717
quote:
eensch O+
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:40:29 #299
231020 MevrouwPuff
pi_97939784
Net geluncht met twee plakken roggebrood met geitenkaas, drupjes honing en walnoten erop :9 :9
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:42:03 #300
231020 MevrouwPuff
pi_97939863
Oh. Hij is vol!
Mailbird - E-mail made beautifulKnab - Jouw online bankANWB Verzekeringen
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:42:28 #301
231020 MevrouwPuff
pi_97939887
of niet? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: