freya aanbieding? ik iets gemist??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx _Aurum_. Die Freya-aanbieding is interessant! Zie er wel iets leuks tussen zitten. Al is niet alles in mijn maat.
Jij hebt topictitelchangeskillzquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had een Jihad tegen vetzucht TT verwacht
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Koffietijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, dan kom je de dag door het is kof-fie-tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef MarMar het volgende:
gobbelgobbel
lief is thuis van werk, koffietijd nu!
*Mo over bolletje aait, braaf!!quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Die aanbieding loopt nog, maar er zal wel eea uitverkocht zijn op dit moment (de sale begon gisterochtend). Als je me je mailadres even pmt, stuur ik je een uitnodiging, zodat je ook op de site kuntquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Mixende_match het volgende:
trouwens, was te laat voor andere topic
[..]
freya aanbieding? ik iets gemist??mijn boobies houden alleen maar van freya
en zo nu en dan aubade als mijn portemonnee erg lief is.
En een NL creditcard?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
grrrr...net bij de bank geweest om een creditkaart aan te vragen. MOet je een zweedse identieteitskaart hebben om die aan te kunnen vragen. Moet ik speciaal die ID-kaart aanvragen voor een cc. Zoek ik op wat je nodig hebt om die id-kaart aan te vragen, is dat een paspoort. En een id-kaart volstaat niet. En nu is mijn paspoort natuurlijk net verlopen. Dus moet ik eerst naar stockholm om daar een nieuw paspoort aan te vragen, waarna ik 4 weken moet wachten totdat ik die heb, waarna ik een id-kaart aan kan vragen, waarna ik een creditkaart kan aanvragen. Dat zal wel ergens in december zijn voordat ik die cc heb. Lekker handig.
Godverdegodver.
Eend ook.quote:
Kan je niet paypallen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
grrrr...net bij de bank geweest om een creditkaart aan te vragen. MOet je een zweedse identieteitskaart hebben om die aan te kunnen vragen. Moet ik speciaal die ID-kaart aanvragen voor een cc. Zoek ik op wat je nodig hebt om die id-kaart aan te vragen, is dat een paspoort. En een id-kaart volstaat niet. En nu is mijn paspoort natuurlijk net verlopen. Dus moet ik eerst naar stockholm om daar een nieuw paspoort aan te vragen, waarna ik 4 weken moet wachten totdat ik die heb, waarna ik een id-kaart aan kan vragen, waarna ik een creditkaart kan aanvragen. Dat zal wel ergens in december zijn voordat ik die cc heb. Lekker handig.
Godverdegodver.
Over B&J gesproken, Beessie Jen is ook helemaal naar OUD verdwenenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Grappig. Sommige mensen posten liever in dieetclub omdat daar minder offtopic wordt gepraat. Maar daar lijkt het wel alsof ze het snoepen vergoeielijken? Ben blij dat ik hier op mn kop krijg als ik het niet goed doe, of dat er in ieder geval wat van gezegd word...
En als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit doelbewust naar een supermarkt gegaan om shcransspul in te slaan en me met voorbedachte rade vol te gaan eten. Ben ik nu heel raar?
Supermarkt: nee. Makro: jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
En als ik eerlijk ben, ik ben nog nooit doelbewust naar een supermarkt gegaan om shcransspul in te slaan en me met voorbedachte rade vol te gaan eten. Ben ik nu heel raar?
die heb ik, maar aangezien al mijn loon in Zweden binnenkomt en ik dus alles van mijn zweedse rekening betaal, ook als ik in het buitenland ben, is het handig om een Zweedse te hebben. nu betaal ik alles met m'n nederlandse kaart, en maak ik steeds geld over naar nederland, maar dat is erg onhandig, en kost ook geld.quote:
Ah gesnaptquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
die heb ik, maar aangezien al mijn loon in Zweden binnenkomt en ik dus alles van mijn zweedse rekening betaal, ook als ik in het buitenland ben, is het handig om een Zweedse te hebben. nu betaal ik alles met m'n nederlandse kaart, en maak ik steeds geld over naar nederland, maar dat is erg onhandig, en kost ook geld.
Nee, dat doe ik ook niet. Schransbuien ken ik dan weer wel, maar ik ga er niet speciaal voer voor in huis halen. En ik plan ze al helemaal niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Ik snap best dat je soms wil snacken. Soms als ik me echt rot voel of echt nergens zin in heb, alleen in taartjes, vraag ik mijn vriendje om een taartje te halen voor me. Of ik bak er 1 en dan eet ik 2 stukken. Maar inderdaad niet van -oh ik kan 3 weken niet snacken dus ik doe het nu maar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
Wat een gekut met die cc, Jagär! Is toch om gek van te worden.
@ Perruche: nee, ik ook niet. Ik eet natuurlijk wel eens een zak chips, maar dan heb ik er echt zin in. Niet dat ik denk: "Vandaag ga ik me hoe dan ook volvreten" en dat ik dan een heleboel meuk in huis haal. Als ik zie wat bij mensen die meedoen aan dieetprogramma's als schransbui telt (zakjes van dit, pakjes van dat...), dan zijn mijn schransbuien non-existent.
Ik had wel even zin om te rellenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef V1z0R het volgende:
Nee hoor Perr
Nooit gedacht ooit dames hier ooit te moeten DMen om even te chillen... Vik![]()
* V1z0R is Zen
Fijn om te horen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn spiegelbeeld wordt overigens weer steeds vriendelijker. Weet niet of de kleding en de weegschaal dat ook doen eigenlijk, maar het gaat weer érg lekker met me! Humeur-technisch, sport-technisch en eigenlijk ook wel studietechnisch!
Ik ken het idee 'eetbui' of 'schransbui' helemaal niet. Ik at vroeger gewoon stelselmatig teveel: teveel ontbijt, teveel lunch, teveel avondeten. En het idee alleen al van het wegeten van twee zakken chips maakt me misselijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Grappig. Sommige mensen posten liever in dieetclub omdat daar minder offtopic wordt gepraat. Maar daar lijkt het wel alsof ze het snoepen vergoeielijken? Ben blij dat ik hier op mn kop krijg als ik het niet goed doe, of dat er in ieder geval wat van gezegd word...
ik zou kleren aandoen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had wel even zin om te rellen. Maar ik kwam eigenlijk al te laat
.
XM, wat moet ik aan?.
Informele organisatie, dus niet strak in pakquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had wel even zin om te rellen. Maar ik kwam eigenlijk al te laat
.
XM, wat moet ik aan?.
Dan trekt ze de nieuwe kleding aan die eigenlijk voor de keizer gemaakt is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien maakt ze wel meer indruk zonder
Nee, ik neem het gesprek niet afquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, da's wel een goede. Is 't een lekker wijf? met wie ze moet spreken XM?
Wie zich aan een ander spiegelt, spiegelt zich zacht. Ieder zijn eigen manier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
En die mensen posten niet voor niets in het Dieetclubtopic. Ben benieuwd of er ooit wel eens iemand uit geraakt op deze manier.
Idd, het is een hele mooie bh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef Mixende_match het volgende:
@ viking thx voor uitnodiging haha. Heel niet in de gaten
heb zelf trouwens de jolie, broekje en bh zitten heerlijk! en mooi!
ja ik heb er nog meer maar weet ik niet hoe ze heten haha iig niet van die site die ik heb. Helaas dat ze geen bikini's doen, heb ik echt nodig. naja nodig..quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd, het is een hele mooie bh.Jammer genoeg hebben ze hem nu niet in mijn maat, anders had ik hem zeker besteld.
ik heb een nederlandse CC. Maar, zie boven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef Perruche het volgende:
Jagar kan je niet een CC aanvragen bij de Nederlandse bank? Of gewoon direct bij mastercard/visa/etc?
Waar woon je? Regio DH/R'dam => heb ik een tip voor je.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ja ik heb er nog meer maar weet ik niet hoe ze heten haha iig niet van die site die ik heb. Helaas dat ze geen bikini's doen, heb ik echt nodig. naja nodig..
Ja die tip heb ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar woon je? Regio DH/R'dam => heb ik een tip voor je.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maaruh, ga nou niet in op die MalaCocinera...
't Is net als dat je niet lult tegen de pisbesmeurde zwerver in de bus, oke hij heeft advies nodig maar jij bent niet de persoon ervoor want luisteren doet hij toch niet en 't kost je alleen maar tijd en moeite...
Hoef er niet iedereen tegen te komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Waarom doe je zo geheimzinnig over die tip, loveli? Die kun je toch gewoon hier neerzetten?
Maar wel uhm... treffend.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! die vergelijking is helemaal niet lief!
Ik weet al waar het over gaat, ben er zelfs al geweestquote:
Ik had het gisteravond al gelezen en toen dacht ik al: Wut? Waarom zou je dat doen? Maar toen dacht ik: naja zelf weten, de reden waarom je dik bent is duidelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Pf... niet de moeite waard om druk over te maken.
een hele pizzapunt? Vraat!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond al gelezen en toen dacht ik al: Wut? Waarom zou je dat doen? Maar toen dacht ik: naja zelf weten, de reden waarom je dik bent is duidelijk.
Maar toen las ik vanochtend haar onaardige commentaar op Uniek, die haar alleen maar probeerde te helpen en toen kon ik het niet laten te reageren.
Ik plan vandaag ook iets ongezonds trouwens: 1 pizzapunt vóór de film en een haagen dasz coupe erna!!
quote:
Ik was niet zozeer aan het 'rellen', werd alleen wat kribbig vanwege de talibanvergelijking en wilde oprecht vragen naar de motieven voor het plannen van het wegeten van 2 zakken chipsquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:23 schreef Perruche het volgende:
Beetje jammer idd dat er zoveel slankies gingen rellen in het dieettopic, zo krijgen we natuurlijk nooit een goede naam daar
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren.
Het is wel duidelijk waar de prioriteiten liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja de vorige keer had ik er twee, maar toen kon ik mijn ijs na de film niet op. Dus dat zal me niet nog eens gebeuren.
Prioriteiten!quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Istie horde of alliance?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:27 schreef Mixende_match het volgende:
thx voor de tipper de tip!
@bericht van muis. `Zo ken ik veilig over straat, heb ook zo'n broertje haha
Ja dat is gewoon de fight or flight response, maar het is natuurlijk gaver om het aan WoW te koppelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Gebeurt wel vaker maar dan als natuurlijke reactie toch?
Meen me te herinneren dat een jochie (nadat hij en z'n zus misbruikt waren) automatisch ook zo'n reactie had en hij niet is vermoord daarom.
zeg, jij was toch naar het dieettopic?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:31 schreef Audreyoot het volgende:
Is een boterham nu 2 sneeen brood of 1 snee? Ik snap dat nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha, snee.
Same overigens, anders is het een dubbele boterham.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, jij was toch naar het dieettopic?Hahaha heb ik dan een ban van dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja wiki zegt ook 1 snee. Ik dacht dat een boterham bestond uit 2 sneeen+beleg.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |