"Ik wordt"quote:Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoor trouwens deze of volgende week of ik toegelaten wordt tot de hogeschool
wat?quote:
Ditquote:
Dat klopt niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoor trouwens deze of volgende week of ik toegelaten wordt tot de hogeschool
Het is dan ook geen opleiding Nederlands, dus het heeft er geen hoer mee te maken.quote:
Naaisquote:Op maandag 27 juni 2011 10:52 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, moest net bloed prikken gaat die stomme pot ouwehoeren en schiet die er half uit. Zegt ze, ooh volgens mij kan het nog wel en drukt ze hem er weer inDeed fucking zeer, en nu nog steeds
En wordt waarschijnlijk een dikke blauwe plek
Altijd leuk om zo bestolen te wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
Kreeg ik net vakantiegeld. Fucking 40% belasting eraf
Specs en prijs?quote:
Wat zijn de buren uit aan 't vreten?quote:
Ik trof vanochtend op mn brommer een vol condoom aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat zijn de buren uit aan 't vreten?
donderdag 7 t/m zondag 10 juli Gothenburg, ZwedenVervoer gedurende deze 4 dagen, Volvo T5-R
Wtf, wat woont er naast jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik trof vanochtend op mn brommer een vol condoom aan
Moet je even doorheen bijtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die broer verpest het met z'n domme hoofd
Reden erachter? Wanneer je je goed voelt bij iets zul je er namelijk niet zo snel spijt van krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef Juicyhil het volgende:
Hij ziet er wel grappig uit. Maar ik zou geen tattoo nemen
En dat vind je raar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had gisteren een broek gekocht. Zelfde merk, zelfde winkel, zelfde maat maar alleen een ander modelletje. Zit fucking krap
Maar maten zijn neem ik aan gebaseerd op iets, die zouden in elk geval universeel moeten zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat vind je raar?Ze hebben niet voor niks verschillende modellen
Maten zeggen alleen iets over taille en lengte, niks over de rest van de verhoudingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar maten zijn neem ik aan gebaseerd op iets, die zouden in elk geval universeel moeten zijn.
Net zoals dat ik met maat 45 een schoen van Vans en Etnies pas.
Verschilt idd allemaal heel erg per merk. Mijn schoenen variëren tussen een 44 en 45.5quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maten zeggen alleen iets over taille en lengte, niks over de rest van de verhoudingen
Sowieso zijn schoenmaten júíst iets waar je zo ongeveer van elk merk weer een andere maat moet hebbenItalianen vallen groot, Fransen klein, etc. etc.
Alleen Japanners hebben het begrepen, die doen hun maten gewoon in mm
Mijne tussen 46 en 48 2/3quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verschilt idd allemaal heel erg per merk. Mijn schoenen variëren tussen een 44 en 45.5
Kun jij op water lopen?quote:
Alleen als ik heel dronken benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |