In mijn geval had je het foutquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Volgens mij kwam iedereen hier altijd voor liszzlelelele.
maar hej, ik kan het fout hebben.
Voor wie kwam jij dan?quote:
Kijken of er nog iets over Kinderen voor Kinderen was gepost.quote:
Ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijken of er nog iets over Kinderen voor Kinderen was gepost.
Ongeveerquote:
Ik weetquote:Op maandag 20 juni 2011 00:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
daar had ik nog een leuke foto van bij het karten.
Heeft meer te maken met het binnen de perken houden van mijn bel en voornamelijk sms kostenquote:
Ik had er bijna 3 gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met het binnen de perken houden van mijn bel en voornamelijk sms kosten
Ik heb er 2 in 't gebruik. Heb buiten die wel nog 2 of 3 simkaarten en 2 telefoons rond slingerenquote:
Ja ik ook, lijkt wel een verzameling hier, maar ik had dan m'n NL telefoon, belgische telefoon en een werktelefoonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb er 2 in 't gebruik. Heb buiten die wel nog 2 of 3 simkaarten en 2 telefoons rond slingeren
Ga pas weer eens kijken voor een nieuw toestel tegen het einde van het jaar. Dan komt Nvidia met hun quadcore Kal-El cpu's voor mobiles en tablets.
Je kan beter langer laten drogen, minder kans dat ie alsnog naar de klote gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef x3ro het volgende:
Overigens deed mijn blackberry het wel weer braaf na een dag drogen
Heb 'm nodig en gok dat ik het wel gemerkt had wanneer het niet lang genoeg wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je kan beter langer laten drogen, minder kans dat ie alsnog naar de klote gaat.
Word tijd dat die LG Optimus 3D uitkomt in NL, zodat ik 'm eens kan proberen. Ben benieuwd hoe goed zo'n 3D scherm werkt in de realiteit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik ook, lijkt wel een verzameling hier, maar ik had dan m'n NL telefoon, belgische telefoon en een werktelefoonGelukkig ging het werk niet door.
Ik heb er 3quote:
Lelijke Amerikaanse grafbakquote:
OMGGEINNZZZ!!?!1!!1quote:
Komt hierna de poll over de penislengte van het Fok!volk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |