Alleen heb ik dan wel 2 dagen lang vet erg koorts liggen hebben in mijn bedjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:15 schreef Bravebart het volgende:
Chille griep dat het maar 2 dagen duurde!
sukkel dat je bent.quote:
Ik mis je ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Hyman het volgende:
HALLO klinkerbotsert, ik moest vandaag heul de dag naar werk toe. En sowieso post ik niet denderend veel meer hier.
Hehe.quote:
Ik zou 'm bijna kopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:57 schreef Hyman het volgende:
http://cgi.ebay.com/photo(...)&hash=item35b2dbfd03
haha
Vergunninghouders zonder vergunning, die zijn dan ook strafbaar toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:15 schreef x3ro het volgende:
Weer eens de staatskas gespekt met 70 eurivanwege 'voertuig parkeren op een parkeerplaats voor vergunninghouders zonder vergunning'.
Ik had een afspraak bij een instantie in Sittard. Ik zou daar van 9 tot 12 ongeveer zijn, kun je op elke schijt parkeerplaats in de buurt max 2 uur parkenHandig wanneer ik er bijna 4 uur bezig ben en ik geen mogelijkheid heb ff die auto te verzetten oid.
Nope, maar het is toch belachelijk dat je in de buurt van het centrum nergens langer dan 2 uur kan parkerenquote:
Ik heb bij mij in de straat een blauwe zone. Moet er niet aan denken dat mensen die naar de ArenA gaan of in de buurt werken de hele dag voor mij deur staan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, maar het is toch belachelijk dat je in de buurt van het centrum nergens langer dan 2 uur kan parkeren
Roel & Elinequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Juicyhil, wie zijn dat in je fobo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |