abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97944277
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is toch prima? ze doet simpel werk, maar ze doet wel werk. Ze is bezig, ze heeft het gevoel iets nuttigs te doen. Sure, het is niet de hele dag, maar ze KAN iets doen en ze DOET dat ook. Dat is een heel andere instelling dan 'williknietkaniknietdoeikniethoefikniet'.
Dat klopt.
Aleen heeft het dus wel jaaaren geduurd. Ze kon eerder gewoon echt niet.
Ook uit schaamte. Leg maar eens uit dat je bang bent om je fiets neer te zetten, stel dat er iemand komt die zijn fiets tegen de jouwe aan zet, waardoor er een schroefje los gaat zitten bij die andere fiets, waardoor de fiets tijdens het fietsen breekt en degene die erop rijdt een ongeluk krijgt :o

Mensen snappen dat niet en dat maakt het ook erg moeilijk om serieus genomen te worden door een werkgever.
compact en kleverig.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:16:05 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_97944372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:10 schreef dawg het volgende:

[..]

iemand die van jongs af aan in een stimulerende en positieve omgeving opgroeit zal iemand daar later profijt van hebben, tuurlijk. en andersom? als je die instelling niet van jongs af aan hebt meegekregen, wat dan? gelul dat je het uiteindelijk toch zelf moet doen is onzin, mensen veranderen niet of nauwelijks, en al helemaal niet in fundamentele karaktereigenschappen.

je hamert en hamert op je eigen ervaring, maar ik heb jou nog niet op een verruimde blik kunnen betrappen helaas. :)
Wat dan? Nou, dat is heel eenvoudig. Iemand die dat niet heeft meegekregen, en die wel wensen heeft, die zal het volledig zelf moeten doen. Ja of niet, en gewoon blijven zitten en klagen, maar het is of het een of het ander. Of je doet iets, of je blijft zitten. Dat is waar het uiteindelijk op neerkomt, hoe lang je ook praat.

En dat doe je zelf. Ik heb inderdaad een stimulerende omgeving gehad, maar ik heb het nog steeds zelf gedaan. Ik kon huilen wat ik wilde, op een gegeven moment liep mijn moeder gewoon weg hoor. En zij was niet degene die mijn benen optrok, dat was ik zelf.

Ik had het ook niet kunnen doen, had ik voor altijd op bed gelegen. Dus die opmerking dat je het uiteindelijk zelf moet doen klopt uiteindelijk wel, en is alles behalve gelul. Je kunt maximale support krijgen, maar JIJ bent uiteindelijk degene die iets moet doen.

Dus, iemand die die omgeving niet heeft, die blijft thuis achter zijn computer zitten, en die doet niets en bereikt ook niets. Of je denkt 'ik ga wel iets proberen' en die probeert iets. En wie doet dat, in beide gevallen? Juist, hijzelf.

Het is heel simpel, de dingen die je in dergelijke gevallen het minst wil horen, zijn uiteindelijk wel de dingen waar je het meeste aan hebt. Mensen die je naar de mond praten heb je uiteindelijk geen voordeel van.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:18:45 #178
16180 crew  CoolGuy
pi_97944479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar over die luie donders heeft verder niemand anders het hier, behalve jij.
Of kun je iemand aanwijzen die in deze topicreeks heeft gepost en valt onder het groepje dat je wel bedoelt?

Trouwens, over welk groepje heb jij het dan?
Ah, je bent er ook weer. Die eerste quote is niet van mij, dat weet je he? Nee, er zijn er wel meer hier die het daar over hebben. nee, die kan ik niet met zekerheid aanwijzen, maar ik heb wel dat gevoel bij sommige users ja.
pi_97944535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, je bent er ook weer. Die eerste quote is niet van mij, dat weet je he? Nee, er zijn er wel meer hier die het daar over hebben. nee, die kan ik niet met zekerheid aanwijzen, maar ik heb wel dat gevoel bij sommige users ja.
Die is niet van jou maar de correcte naam staat er gewoon bij. Leuke afleidingmaneuvre dus....over welke groep heb je 't nou eigenlijk de hele tijd? Je bent namelijk de enige die daarop blijft hameren.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:22:44 #180
16180 crew  CoolGuy
pi_97944649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die is niet van jou maar de correcte naam staat er gewoon bij. Leuke afleidingmaneuvre dus....over welke groep heb je 't nou eigenlijk de hele tijd? Je bent namelijk de enige die daarop blijft hameren.
lees terug zou ik zeggen. Over die groep die zonder vangnet veel meer blijken te kunnen dan ze met vangnet zeggen/denken/toe willen geven. Dat heb ik al heel vaak aangegeven, en dat weet jij ook wel. En ik denk dat er van die mensen die hier reageren in die groep vallen die zonder vangnet meer kunnen dan ze zelf denken/zeggen/toe willen geven.

En ik denk dat jij bovenaan die groep staat.

Wat nou afleidingsmanoeuvre :') Ik reageer toch gewoon inhoudelijk, jij zit niet op een kast, jij zit op een commode. Kolere zeg eej.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 17:23:32 #181
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97944691
Kunnen de heren dit niet per DM af doen?
pi_97944716
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kom op, het is best vermakelijk en bovendien ontopic.
pi_97944728
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef CoolGuy het volgende:
lees terug zou ik zeggen. Over die groep die zonder vangnet veel meer blijken te kunnen dan ze met vangnet zeggen/denken/toe willen geven. Dat heb ik al heel vaak aangegeven, en dat weet jij ook wel. En ik denk dat er van die mensen die hier reageren in die groep vallen die zonder vangnet meer kunnen dan ze zelf denken/zeggen/toe willen geven.

En ik denk dat jij bovenaan die groep staat.

Wat nou afleidingsmanoeuvre :') Ik reageer toch gewoon inhoudelijk, jij zit niet op een kast, jij zit op een commode. Kolere zeg eej.
Ow, en jij kunt zeker vanaf je luie stoel in mijn hoofd kijken dus?
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2011 @ 17:25:13 #184
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97944763
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het is een herhaling van een herhaling. Je moet toch eens wat vaker deze soap volgen.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:25:49 #185
16180 crew  CoolGuy
pi_97944781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow, en jij kunt zeker vanaf je luie stoel in mijn hoofd kijken dus?
Welnee. Ik baseer mijn mening op wat en vooral hoe ik je hier zie reageren. Daarom heb ik ook al eerder geroepen dat als hoe jij hier reageert een afspiegeling is van hoe jij op mensen irl reageert die iets zeggen (op een manier) wat jou niet zint, ik denk dat dat een groter probleem is dan dat je nou toevallig een wajong uitkering hebt.
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:25:54 #186
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97944785
Overigens om toch even in te haken op de critici, ik ben het er trouwens mee eens dat er teveel jongeren in de Wajong zitten en volledig zijn afgekeurd terwijl ze nog van alles kunnen.
Mijn vriendin is dus (oude Wajong) volledig afgekeurd terwijl zij erheen ging en zich had aangemeld vanuit het oogpunt "Ik kan minder uren draaien, dus ik zal wel voor max. een kwart worden afgekeurd mocht ik worden afgekeurd" en zo bleek het allemaal niet te werken en voor ze het wist had ze een 80-100% arbeidsongeschiktheid terwijl ze op dat moment wel 32 uur werkte bij aanmelding. :+
pi_97944795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wou alleen weten over welke groep hij door blijft zagen. Heb namelijk 't idee dat hij 't over een groep mensen heeft die er helemaal niet toe doen in deze topic. Geen van de mensen waar hij 't over heeft doet mee in deze topic en niemand is het niet met hem eens dat dat soort mensen misbruik maken van de wajong.

En toch blijft het bij hem maar terug komen. Misschien zit iets hem dwars?
pi_97944813
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:24 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet echt mee eens :+

Ik vind magnetronkoffie ook een zeur eigenlijk..

Als die nou even ophoudt, gaat t vanzelf weer de goede kant op ^O^
compact en kleverig.
pi_97944866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Het is een herhaling van een herhaling. Je moet toch eens wat vaker deze soap volgen.
Ok, brother. Ik zal alles terug lezen en dit topic vanaf nu scherp in de gaten houden. Toch is het geen reden om hun 'discussie' per DM af te doen.
pi_97944867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welnee. Ik baseer mijn mening op wat en vooral hoe ik je hier zie reageren. Daarom heb ik ook al eerder geroepen dat als hoe jij hier reageert een afspiegeling is van hoe jij op mensen irl reageert die iets zeggen (op een manier) wat jou niet zint, ik denk dat dat een groter probleem is dan dat je nou toevallig een wajong uitkering hebt.
Dus uit mijn reacties alleen al kan jij een objectieve psychologische analyze maken die beter is dan wat een geschoolde psycholoog kan doen die er jaren opleiding op heeft zitten?

Dat betwijfel ik!
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:28:05 #191
16180 crew  CoolGuy
pi_97944887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wou alleen weten over welke groep hij door blijft zagen. Heb namelijk 't idee dat hij 't over een groep mensen heeft die er helemaal niet toe doen in deze topic. Geen van de mensen waar hij 't over heeft doet mee in deze topic en niemand is het niet met hem eens dat dat soort mensen misbruik maken van de wajong.

En toch blijft het bij hem maar terug komen. Misschien zit iets hem dwars?
Grapjas :') en maar afwimpelen die eigen verantwoordelijkheid. Mij zit niks dwars hoor, ik zit dan ook niet op de kast. Jij zit continue op de kast als er iets gezegd wordt wat jouw niet aan staat. Die opmerking van je over dat mij iets dwars zit, _dat_ is nou een afleidingsmanoeuvre.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:28:22 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_97944896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet echt mee eens :+

Ik vind magnetronkoffie ook een zeur eigenlijk..

Als die nou even ophoudt, gaat t vanzelf weer de goede kant op ^O^
:D :D :D
pi_97944914
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef Lastpost het volgende:
Overigens om toch even in te haken op de critici, ik ben het er trouwens mee eens dat er teveel jongeren in de Wajong zitten en volledig zijn afgekeurd terwijl ze nog van alles kunnen.
Mijn vriendin is dus (oude Wajong) volledig afgekeurd terwijl zij erheen ging en zich had aangemeld vanuit het oogpunt "Ik kan minder uren draaien, dus ik zal wel voor max. een kwart worden afgekeurd mocht ik worden afgekeurd" en zo bleek het allemaal niet te werken en voor ze het wist had ze een 80-100% arbeidsongeschiktheid terwijl ze op dat moment wel 32 uur werkte bij aanmelding. :+
WTF?!?!? Dat meen je niet?!?
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:29:29 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_97944946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus uit mijn reacties alleen al kan jij een objectieve psychologische analyze maken die beter is dan wat een geschoolde psycholoog kan doen die er jaren opleiding op heeft zitten?

Dat betwijfel ik!
Nee, daarom zeg ik ook 'ik denk'. Zie je, je leest niet inhoudelijk wat ik zeg, je reageert gewoon omdat je iets wil reageren, omdat je op de kast zit. :')
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:30:10 #195
16180 crew  CoolGuy
pi_97944972
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

WTF?!?!? Dat meen je niet?!?
Omg, het hele proces klopt niet helemaal! Nou dat is echt ontzettend vaag, want het was natuurlijk perfect tot in de puntjes geregeld!

8)7
pi_97945003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Grapjas :')
Grapjas? Je vind toch zelf dat je beter kunt diagnostiseren dan een volledig opgeleide psycholoog?
Je hebt alleen een beetje grote woorden voor zo'n klein mannetje.

Ik stel gewoon een vraag en meneer CoolGuy gaat meteen negatief lopen doen?!?

CoolGuy heeft het over mensen die hier niet eens komen! En dan maar naar mij weizen terwijl hij me helemaal niet kent? Tssss...
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:32:01 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_97945040
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef Lastpost het volgende:
Oh nou, die keuring is een wassen neus. Heb ik ook al eerder aangegeven. Ik ben ook gekeurd ooit, werd X % afgekeurd. De regels veranderden, want ze moesten bezuinigen. Aan mijn situatie verandert helemaal niks, maar ik moest opnieuw gekeurd worden en bam! het % was ineens een stuk lager, want immers, hoe lager het percentage, hoe 'geschikter' ik ben om te werken, des te minder hoeven zij aan mij uit te keren.

Maar bij een gelijkblijvende situatie verschillende beoordelingen vanuit bezuinigingsoogpunt is natuurlijk debiel. Nog een reden om die hele regeling op de schop te gooien.
pi_97945055
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omg, het hele proces klopt niet helemaal! Nou dat is echt ontzettend vaag, want het was natuurlijk perfect tot in de puntjes geregeld!

8)7
Niet mee eens, er mag best wat serieuzer gekeurd worden bij het UWV.

Snap niet waarom je dit nou ineens aan haalt...tis wel alsof je onder de gordel probeert te zeggen alsof ik ooit heb beweerd dat het wel tot de puntjes geregeld is haha!
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 17:33:48 #199
16180 crew  CoolGuy
pi_97945102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Grapjas? Je vind toch zelf dat je beter kunt diagnostiseren dan een volledig opgeleide psycholoog?
Je hebt alleen een beetje grote woorden voor zo'n klein mannetje.

Ik stel gewoon een vraag en meneer CoolGuy gaat meteen negatief lopen doen?!?

CoolGuy heeft het over mensen die hier niet eens komen! En dan maar naar mij weizen terwijl hij me helemaal niet kent? Tssss...
Jij zou echt heel zuur zitten te kijken als ik dat nou net WEL gestudeerd had, of dat er iemand in dit topic meeleest die dat wel is en dat hem dan ook bepaalde dingen opvallen :+

Maar goed, blijf jij nog even op de commode zitten en opgefokt reageren omdat je commentaar van een onbekende op een forum op internet niet kunt handelen, dan ga ik in de auto stappen en naar huis rijden, goed :7 ?
pi_97945116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:32 schreef CoolGuy het volgende:

Maar bij een gelijkblijvende situatie verschillende beoordelingen vanuit bezuinigingsoogpunt is natuurlijk debiel. Nog een reden om die hele regeling op de schop te gooien.
Ja, maar het was allang al duidelijk dat iedereen hier dit vind CoolGuy.
Als je hier wat aan wilt veranderen, moet je het met het UWV opnemen en niet hier gaan lopen klagen. Heeft namelijk niks met wajong en eigenwaarde te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')